Oud 29-04-2002, 20:20
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Misschien een beetje vreemde vraag maar er valt een hoop (informatie) van je vingers af te lezen.
Kromme vingers, dunne vingers, korte vingers etc.

Nu is mijn vraag:
Weet iemand toevallig wat het betekend als je ringvinger langer is dan je wijsvinger ?
Dit was een tijdje terug op Discovery te zien zei mijn moeder maar die kon het zich niet meer herinneren..

Iemand een idee...?
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 21:32
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Huh dat lijkt me een raar gezicht Hmm, keine ahnung.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 21:55
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
Citaat:
Signy schreef:
Huh dat lijkt me een raar gezicht Hmm, keine ahnung.
Hoezo, das bij mij geloof ik ook zo hoor... t scheelt niet veel, maar toch.
__________________
mjah....vast
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 00:10
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
kheb daar een boek over, handleze, en daar staat ook in wat de stand van de vingers betekent, maar k ben nu te lui om dat boek te zoeken tis middernacht doek morge wel
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 07:55
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
kheb daar een boek over, handleze, en daar staat ook in wat de stand van de vingers betekent, maar k ben nu te lui om dat boek te zoeken tis middernacht doek morge wel
lk zou het héél fijn vinden als je dat zou willen doen!
Thanx alvast
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 14:50
Verwijderd
Mijn ringvinger is ruim een halve centimeter langer as mn wijsvinger, is dat zo gek dan

Ik heb wel eens gehoord dat dat zou betekenen dat je lesbisch was, maar ik denk dat dat maar een fabeltje is
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 17:10
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
dan heb je meer mannelijke hormonen

*blue*

ps: weer geen zin om eerst m'n broer uit te loggen, sorry
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 19:16
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Mijn ringvinger is langer dan mn wijsvinger.. vlgnz mij is dat wel normala hoor maar goed
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 19:58
-huktie-
Avatar van -huktie-
-huktie- is offline
Serieuze reactie:
Heb gehoord dat homoseksuelen dat vaker hebben.
Alleen maar gehoord...
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 20:14
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
heej! Nu je het erover hebt, ik zie nu dat mijn ringvinger ook langer is dan m'n wijsvinger. NOu ja, ben ik nu lesbisch?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 20:16
koelkastje
Avatar van koelkastje
koelkastje is offline
Citaat:
-huktie- schreef:
Serieuze reactie:
Heb gehoord dat homoseksuelen dat vaker hebben.
Alleen maar gehoord...
Dat heb ik idd ook eens gehoord
__________________
(miep miep, zoef zoef en de koelkast is weer weg, miep miep)
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 20:51
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Lijkt me leuk om te weten, maar ja dan zal ik wel uitzondering zijn
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 21:08
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Weet iemand toevallig wat het betekend als je ringvinger langer is dan je wijsvinger ?
Bij mij is het btw pcies omgedraaid
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 10:03
tacidvs
tacidvs is offline
/me broodjeaapt gezellie mee: Als je wijsvinger langer is dan je middelvinger, ben je een weerwolf ...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 19:30
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
is er ook iemand die echt een antwoord heeft?
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:56
kippebil
kippebil is offline
awel, ik heb ergens gelezen dat als uw ringvinger langer is dan uw wijsvinger, dat je dan meer testosteron hebt ... dus mannelijk hormonen ...
ma ik geloof er nix van, want mijn ringvinger is ook langer en ik zie er niet uit als een manwijf ofzo ...

xxx kim
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 20:04
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
/me broodjeaapt gezellie mee: Als je wijsvinger langer is dan je middelvinger, ben je een weerwolf ...
dat heb ik wel vaker gehoord ja, dat gepraat van mannelijke hormonen en homoseksualiteit niet
__________________
Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 23:29
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef:
/me broodjeaapt gezellie mee: Als je wijsvinger langer is dan je middelvinger, ben je een weerwolf ...
Even lang joh. En je wenkbrouwen lopen door, en je hebt heel licht of juist heel donker haar/ogen, of behaarde handpalmen... -_o (heeft griezelhandboek )
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 09:52
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ehm ik heb idd gehoord dat als je wijsvinger langer is dan je middelvinger dat dat dan iets met homo te maken heeft (zal wel niks van waar zijn) maar volgens mij heeft bijna iedereen een langere ringvinger dan wijsvinger dus ik kan me niet voorstellen dat dat iets te betekenen heeft.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 11:56
Verwijderd
Citaat:
miro schreef:
maar volgens mij heeft bijna iedereen een langere ringvinger dan wijsvinger dus ik kan me niet voorstellen dat dat iets te betekenen heeft.
tsja in dit topic staan wel veel met een langere ringvinger......maarruh.....mijn wijsvinger is toch echt langer dan m'n ringvinger hoor!!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 00:12
GinnyPig
GinnyPig is offline
Ik dacht dat het iets te maken had met hartproblemen bij mannen... Als de ene vinger langer is dan de ander (weet alleen niet welke vingers ) zou dit in veel gevallen kunnen duiden op mogelijke toekomstige hartkwalen...
__________________
O_o
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 00:40
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
mijn ringvinger is net iets langer dan mijn wijsvinger wat heerlijk ik ben lesbisch *danst om pc* mja wel fun aangezien in een jongen ben enzo maar toch *hiermee aangevend dat ik op meisjes val en dus niet echt geloof dat de lengte van je vingers ook maar iets te maken heeft met je sexuele voorkeur*
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 16:06
heldin
heldin is offline
mijn wijsvinger is langer dan mijn ringvinger, ben ik nu raar?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 16:10
Verwijderd
Citaat:
somebody special schreef:
Misschien een beetje vreemde vraag maar er valt een hoop (informatie) van je vingers af te lezen.
Kromme vingers, dunne vingers, korte vingers etc.

Nu is mijn vraag:
Weet iemand toevallig wat het betekend als je ringvinger langer is dan je wijsvinger ?
Dit was een tijdje terug op Discovery te zien zei mijn moeder maar die kon het zich niet meer herinneren..

Iemand een idee...?
JA! dat heb ik ook gezien en ik kan lekker antwoord geven op deze vraag.. *voelt zich nu bijzonder slim*

kijk.
als je ringvinger langer is dan je wijsvinger dan houdt het in dat je -en dit citeer ik- hersenen van het mannelijk geslacht zijn. dat houdt in dat je ondernemender bent, je beslissingen snel gemaakt zijn, makkelijker op een riskant voorstel zal ingaan en je over het algemeen moeilijker contacten legt. als je hersenen van het vrouwelijk geslacht zijn dan is het vaak andersom - je denkt lang na voor je een beslissing neemt, bent socialer en maakt gauw vrienden, en neemt het liefst het zekere voor het onzekere. het 'geslacht' van je hersenen wordt bepaald door de hoeveelheid hormonen in je lichaam. let wel, het geslacht van je hersenen zegt niets over je sexuele voorkeuren, uiterlijk en verdere vooroordelen. als man ben je dus niet gelijk verwijfd, en als vrouw niet gelijk lesbisch.

je handen zijn btw niet de enige plek waaraan je kan zien wat voor hersenen je hebt, maar de rest ben ik vergeten

*heeft een ringvinger die ongeveer een halve centimeter langer is dan haar wijsvinger*
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 18:17
heldin
heldin is offline
wat Paranoide schrijft klopt bij mij ongeveer, maar stiekem ben ik een mixje, herken iig van allebei. naja, tis wel leuk dit soort dingen
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 09:23
lake bodom
lake bodom is offline
hmm ligt eraan hoe ik er naar kijk...
van de binnenkant uit is mun wijsvinger langer...
van de buitenkant zijn ze even lang hoooeee kan dat
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 23:26
John-17
John-17 is offline
Ik heb op het nieuws gehoord, een tijd geleden, dat je, als je ringvinger langer is dan je wijsvinger, je een grotere kans hebt op hartkwalen dan als dat niet zo is
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 00:35
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
ik had weer eens gehoort dat als je ringfinger <veel> groterder is dan je wijsfinger dat je dan kreatieferder bent.
klopt wel bij mij...ringfinger is ongeveer sentimeter groterder, in lengte dan he ---> sie maar <ffkes geskent >


seer kreatief ben ik dus, of lesbie
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 10:11
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
bij mij is het ook zo... niet heel veel maar wel beetje.. ik vind mijn handen opeens heel vreemd
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 14:44
Verwijderd
Citaat:
miro schreef:
Ehm ik heb idd gehoord dat als je wijsvinger langer is dan je middelvinger dat dat dan iets met homo te maken heeft (zal wel niks van waar zijn) maar volgens mij heeft bijna iedereen een langere ringvinger dan wijsvinger dus ik kan me niet voorstellen dat dat iets te betekenen heeft.
Ik heb een langere wijsvinger!!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 14:49
Verwijderd


Dit is mijn hand. Creepy!! ^___^

Hmz, je krijgt toch geen enge ziektes van de straling van een scanner, of wel?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 14:54
Verwijderd
Daar was een grapje over:
Als je een meisje bent dan zou je een pot zijn, ahum.
Volgens mij is het eerder een uitzondering als het niet het geval is.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 17:02
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Morgan schreef:
En je wenkbrouwen lopen door, en je hebt heel licht of juist heel donker haar/ogen, of behaarde handpalmen... -_o (heeft griezelhandboek )
Hmmm heb errug wit haar... me wenkbrauwen zijn doorlopend en heeft heel licht behaarde handpalmen val ik dan in de categorie weerwolf?
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 17:12
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
Morgan schreef:
*hand*
Dit is mijn hand. Creepy!! ^___^

Hmz, je krijgt toch geen enge ziektes van de straling van een scanner, of wel?
haha, je wijsvinger langer dan ringvinger? lijkt wel zo, grappieg.
en ik doe mijn hoofd ook vaak onder de skennner en ik heb nog niet gekke stralingsziekten geloof ik
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 20:53
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
Avatar van ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef:
ik had weer eens gehoort dat als je ringfinger <veel> groterder is dan je wijsfinger dat je dan kreatieferder bent.
klopt wel bij mij...ringfinger is ongeveer sentimeter groterder, in lengte dan he ---> sie maar <ffkes geskent >


seer kreatief ben ik dus, of lesbie
haha ik denk dat je lesbie ben
__________________
ach...:) haha lievurg ook :) jij!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken spiektips en smoesjes! handig
Couscousje
4 30-10-2017 07:59
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 15:43
Lichaam & Gezondheid Vingers knakken
PerfectWay
34 17-01-2012 23:01
Lichaam & Gezondheid Bultjes op handen en armen.
patricia15
4 20-02-2010 00:20
Lichaam & Gezondheid probleem met vinger
pyres
20 06-07-2007 17:19
De Kantine smoesjes en spiektips! erg handig!
Couscousje
36 08-09-2003 19:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12.