Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2010, 10:02
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Muziek,hyves en oorlog een gekke combinatie?
Nou nee,
Daar kwam ik achter toen ik met Janneke,Kim en Femke een Team JB vs. Team BEP oorlog begon.
Want die drie vriendinnen van mij die zijn nog steeds tot over hun oren verliefd op hun onbereikbare vriendje Justin Bieber. Ze zijn kennelijk ook besmet met het gekke virus dat al half Nederland bereikt heeft, alle tienermeiden worden gek, praten over niets anders meer, en zouden een moord plegen om hem in het echt te zien.
Nee, ik doe daar dus lekker niet aan mee, doe mij maar The Black Eyed Peas, die zijn lekker verassend met hun nummers.
Laatst vroegen Kim en Femke dus ook vrolijk of ik meeging naar Utrecht, want daar zou een Justin Bieber fan bijeenkomst zijn inclusief fan optocht enz. Ik heb ze maar snel verteld dat ik geen zin had om naar de gay parade te gaan. Werd natuurlijk hartelijk toegejuicht door de jongens uit mijn klas, want zoals Koen en Felix bij mij kwamen zal ik nooit meer vergeten ‘’wanneer zien meiden dat Justin onbereikbaar is en krijgen wij weer een vriendin, wanneer zullen ze zien dat er niets mis is met een krullenkapsel??’’.
Maar goed ff terug naar de oorlog, het is dus zo dat we een oorlog hebben van 3 tegen 1, team JB tegen team BEP. Het is met onze oorlog de bedoeling zoveel mogelijk mensen te verzamelen. Voor ieder lid 1 punt, en als mij het zou lukken Justin Bieber zo te bewerken dat zn haar roze is en die afbeelding naar minstens 60 hyvesvrienden krijg ik er 5 extra.
Ook schrijven we op de muren van school de teamnaam, voor elke keer dat je m op de muren zet een half punt.
Verder plagen we elkaar natuurlijk mega veel.
Zoals vrijdag, toen het nieuwste nummer van The Black Eyed Peas uit kwam, en ik die vrolijk naar alle 3 die meiden had gestuurd!!
En dinsdag toen op msn.com het o zo erge nieuws stond dat Justin zn hoofd misschien kaal wou scheren. Vond ik natuurlijk helemaal niet erg, maar al snel belde 3 huilende vriendinnen me weer op.
Wie deze maffe oorlog gaat winnen?
Dat lijkt me duidelijk, waarschijnlijk zal ik gaan verliezen, hoe graag ik ook wilde winnen, maar ach ik kan tenminste zeggen dat ze jongens van school het met me eens zijn……
Wat is nu meer waard….
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Columnwedstrijd] Thema: muziek
flyaway
69 03-12-2010 09:50
Verhalen & Gedichten [Columnwedstrijd] Ontsnapt speelkonijn
Verwijderd
0 15-04-2006 13:40
Verhalen & Gedichten [Columnwedstrijd] Geen titel
Verwijderd
0 03-06-2005 16:46
Verhalen & Gedichten [Columnwedstrijd] Hand in eigen boezem
Verwijderd
0 03-06-2005 16:45
Verhalen & Gedichten Wie wordt de winnaar van de verhalenwedstrijd?
Ieke
10 25-04-2004 13:39
Verhalen & Gedichten De columnwedstrijd, sluitingsdatum 1 mei.
Ieke
0 08-04-2004 19:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.