Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2010, 17:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
sorry dat ik denk dat je wolf bent hoor
Ja siorin eruit.. of dp.

edit: siorin heeft de laatste 2 rondes allebei op onschuldigen gestemd. Zelfde geldt voor DP
Ondanks dat je denkt dat ik een wolf ben, ga je toch mee met mijn geliefdentheorie? 4 rondes later
Citaat:
Ik geloof niet dat jij wolf bent, eigenlijk. Siorin heeft heel uitgebreid met stemlijstjes erbij uitgelegd waarom jij haast geen wolf kunt zijn en ik vond die post best geloofwaardig. Des te vreemder vind ik het dat Queasy het afdoet als een theorie zonder enige argumentatie, terwijl ze zelf aan komt zetten met een theorie over haar (hee, doet ze nu niet hetzelfde, de aandacht verplaatsen naar Siorin?) waar ze voor het gemak dingen als de verrader vergeet, met matige argumenten aankomt en stelt dat Siorin per se jou dood moet willen hebben, terwijl ik dat in ieder geval nergens terug heb gevonden. Jij wel?
Neuh, maar dan zeg ik toch maar, als jullie dat willen denken, dan is het prima. ik heb me genoeg verdedigd. En ik vond Queasy al de hele tijd vreemd spelen, maar goed, als je verdacht wordt van wolf, luistert er niemand naar je he
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 06-06-2010, 17:32
Verwijderd
Ja, ik ga mee met jou theorie. Ik zat er de hele tijd al aan te twijfelen maar na dat er 2 onschuldigen op zijn gehangen..

Ik dacht ook dat je geen wolf was in het aller begin, maar dan denk ik kijkend naar dat eerste lijstje dat het wel moet
Oud 06-06-2010, 17:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, ik ga mee met jou theorie. Ik zat er de hele tijd al aan te twijfelen maar na dat er 2 onschuldigen op zijn gehangen..

Ik dacht ook dat je geen wolf was in het aller begin, maar dan denk ik kijkend naar dat eerste lijstje dat het wel moet
Jouw.

En oké, toen je dacht dat ik GEEN wolf was, ging je niet mee met mijn theorie en nu je denkt dat ik WEL wolf ben, ga je wel mee met mijn theorie. Vind je dat zelf niet een beetje krom?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 17:38
Verwijderd
Ja maar dit hele spel is krom, en ik geloof meer in deze theorie van je
Oud 06-06-2010, 17:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Die bel ging nogal laat rinkelen he Lau
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 17:42
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Zeg, Phoebs, welke mensen 'vertrouw' jij voor zover dat mogelijk is op dit moment? (deze vraag kun je misschien beter morgen beantwoorden ivm de eetronde trouwens)
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2010, 17:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hahaha je kan niemand vertrouwen he! maar ik zal inderdaad maar even mijn mond houden

Edit: Aan de andere kant, als ik opgevroten word, zullen jullie het nooit weten..
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 17:46
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Nee, nouja, ik twijfel dus een beetje. Als er vanavond weer een dorpeling opgegeten wordt (en aangezien dat het beste is voor de wolf vrees ik dat wel) zullen we morgen volgens mij moeten gaan beslissen wie er wel en niet te vertrouwen zijn. En aangezien ik van jou in ieder geval denk dat je eerlijk bent, is jouw mening dus nog het betrouwbaarste voor me. Maar het heeft dus wel het risico dat het misbruikt wordt door de wolven enzo. Dus daarom.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2010, 17:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, lastige situatie dit
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 17:48
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Misschien kun je het net na half 9 zeggen, zodat je in ieder geval nog leeft (uitslag is dan nog niet gepost) maar de wolven niet meer kunnen eten?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2010, 17:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, is goed, ik zal het vast in een documentje typen dan kan ik dat patsboem neerpleuren voor de uitslag (die was er gister ook erg snel en het is nu maar 1 stem om te verwerken).
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 17:50
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Top, dankje.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2010, 17:52
Verwijderd
Het erge is dat je nu nog maar 4 goede mensen hebt. 2 dorpelingen, 1 tovenaar en 1 ziener.
De rest is 2 geliefden en 1 wolf, en het kan zelfs zijn dat de ziener de geliefde is, en de kans acht ik wel groot.

LP je kunt wel posten ik word er uitgegooid vanavond, maar dan weten jullie wel hoe het zit
Oud 06-06-2010, 17:52
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Je vergeet de wolfsbane, Queasy.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2010, 17:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het erge is dat je nu nog maar 4 goede mensen hebt. 2 dorpelingen, 1 tovenaar en 1 ziener.
De rest is 2 geliefden en 1 wolf, en het kan zelfs zijn dat de ziener de geliefde is, en de kans acht ik wel groot.

LP je kunt wel posten ik word er uitgegooid vanavond, maar dan weten jullie wel hoe het zit
Waarom ga jij eruit dan?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Je vergeet de wolfsbane, Queasy.
excuses dat klopt.
omdat ik dat voel LP
Oud 06-06-2010, 17:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
excuses dat klopt.
omdat ik dat voel LP
Onzin! Je gaat niet dood (dat is mijn persoonlijke likings voor jou en dat eindigt nu ook weer )
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 19:27
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, is goed, ik zal het vast in een documentje typen dan kan ik dat patsboem neerpleuren voor de uitslag (die was er gister ook erg snel en het is nu maar 1 stem om te verwerken).
Let je wel op de tijd?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2010, 19:48
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Als een tornado komt ie aanstormen. De Uitslag

Het verhaal
Dark Phoenix, Queasy, Siorin, Little Phoebe, Bretlow en Hanneke waren in dienst van Discovery Channel. Ze hadden de opdracht gekregen om voor het programma Storm Chasers een tornado vast te leggen. En ze hadden er een op het oog. In Wakkerdam was een tornado voorspeld. Ze hadden een auto vol technische snufjes om de extreme omstandigheden de baas te kunnen en om de storm zo mooi mogelijk vast te leggen.

“Spannend”, zei Dark Phoenix.
“Ja, het is alweer een tijdje geleden, sinds we voor het laatst een tornado hebben vastgelegd”, zei Hanneke opgewonden.
“Moet je je camera er niet bij pakken”, zei Queasy. Dark Phoenix knikte en pakte zijn camera erbij. Het werd donkerder naarmate ze Wakkerdam naderde. De weg was leeg, hoogstwaarschijnlijk was Wakkerdam al geëvacueerd.
“Siorin, hoe denk jij dat we ervoor staan?”, vroeg Queasy
“Nou, dit zou een van de mooiste tornado’s uit onze carrière moeten zijn.
De auto begon ineens te schudden.
“KIJK UIT”, riep Little Phoebe. Ze wist dat ze dichter bij het hart van de storm kwamen en dat het geweld van moeder natuur ze zo omver zou kunnen slaan als een speelgoedauto. En ze voelden de auto trillen.

Volgens hun berekeningen was het hart van de storm nog maar een paar honderd meter rijden. Het was te hopen dat ze er niet naast zaten, immers, moeder natuur laat zich niet zo gemakkelijk vastleggen in modellen. Een rekenfout kan de groep echter wel hun leven kosten.

Maar in dit geval was de trilling slechts veroorzaakt door de weg.
“Geen zorgen, het is maar een wegbeschadiging”, zei Siorin, die achter het stuur zat. En ze reed verder, dichter naar het hart van de storm
“Je moet er wat voor over hebben. De spanning is juist het leuke van het vak!”, zei Dark Phoenix.
En weer was er een trilling.
“WE KOMEN DICHTERBIJ!” riep Queasy opgewonden. Het werd tijd om het materiaal klaar te zetten. Allemaal gingen ze naar buiten, om een stukje verderop al het materiaal klaar te zetten om de storm vast te leggen voor de uitzending.

Plotseling klonk er een heel hard geluid. De auto werd omver geblazen.
“WEGDUIKEN” riep Little Phoebe. Ze was duidelijk geschrokken.
En de auto was inderdaad als een speelgoedwagen omver geblazen en kwam hun kant op gewaaid. Iedereen probeerde weg te duiken.
Een keiharde knal.

“Zijn jullie ongedeerd?”
Iedereen riep ja. Iedereen had het overleefd.



De uitslag
Geen dode. Die wolf lijdt vast honger!

1. Dark Phoenix
2. Mean - Dorpeling
3. Dott - Dorpeling
4. Queasy
5. ggcy8/geel - Weerwolf
6. fizzle fluffy - Leerling (verrader)
7. Dingaantouwtje - Dorpeling
8. Abzg - Dorpeling
9. Snoopy - Dorpeling
10. Absinthe - Dorpeling
11. Siorin
12. Sann - Verrader
13. Mr Soija - Weerwolf
14. Little phoebe
15. Bretlow
16. testout.com - Dorpeling
17. Toddish

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten

En de zon komt weer op. Het wordt dag. Stemgerechtigden mogen stemmen tot half 9. Maar let op; wanneer de wolf hangt winnen de geliefden. Ik kan helaas geen verwachting posten wanneer de uitslag er is.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 06-06-2010, 19:50
Verwijderd
Wat is dat toch steeds. IK denk dat de tovenaar dan een geliefde is en zijn en of haar geliefde steeds beschermd?
Oud 06-06-2010, 19:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wat een failwolf.

Dat zou wel heel dom zijn, Queasy. Dubbel omdat de wolf de geliefden er helemaal niet uit wilde hebben als hij / zij slim is.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2010, 19:53
Verwijderd
hmm de wolf moet ook de geliefden eruit werken.

Ik stem morgen op dp of siorin beetje afhankelijk wat de rest gaat doen.
Oud 06-06-2010, 19:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sorry, ikw as eten, dacht dat ik misschien nog op tijd was. Blijkbaar iet, maar gelukkig is er niemand dood.

Hier is mijn lijst.

Siorin - verdenk ik nog steeds van geliefde zijn, eventueel met DP. Neemt de leiding en is erg actief met theorieën posten, waar iedereen in gelooft. of dat goed is, weet ik niet.

DP - verdenk ik duidelijk van geliefde zijn, eventueel met Siorin of Queasy. Waarom moge duidelijk zijn.

Queasy - speelt erg raar dit spel. Vorig spel had ik niet door dat ze ziener was en nu valt ze op door rare vragen en vage theorieën. Misschien is ze tovenaar en wil ze weten wie ze kan vertrouwen en dus moet beschermen? Zou eventueel dus ook nog geliefde kunnen zijn.

Bretlow - durf niet te zeggen dat zij de laatste wolf is, jumping to conclusions is niet echt goed op het moment. Ze gedraagt zich over het algemeen stil, alleen sinds wolter het heeft overgenomen niet meer, maar daar komt ook weinig zinnigs uit.

Toddish/Hanneke - zou ziener kunnen zijn, hield zich het hele spel een beetje afzijdig en kwam ineens op de proppen met de Bretlow theorie. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Houdt zich misschien afzijdig omdat hij/zij bane is?

Dat ik mezelf geloof en vertrouw, moge duidelijk zijn ik ben een good guy en niet meer.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 19:56
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Misschien is ze tovenaar en wil ze weten wie ze kan vertrouwen en dus moet beschermen? Zou eventueel dus ook nog geliefde kunnen zijn.
Dit vroeg ik letterlijk aan je.

Citaat:
Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Houdt zich misschien afzijdig omdat hij/zij bane is?.
Dan zou het een waardeloze bane zijn, want die kunnen juist extra actief meespelen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2010, 19:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dit vroeg ik letterlijk aan je.

Dan zou het een waardeloze bane zijn, want die kunnen juist extra actief meespelen.
Oh? Dan heb ik dat even gemist

Oh. Ik weet niet hoe de bane hoort te spelen, vandaar. Wat denk jij dat hij zou kunnen zijn?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 20:02
Verwijderd
Ik geliefde met DP, terwijl ik hem verdenk/beschuldig van geliefde?
Oud 06-06-2010, 20:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
De bane is 1 keer immuun tegen het eten van de wolven en kan dus typisch een stuk uitgebreidere theorieën posten e.d., omdat hij / zij niet zo snel opgegeten wordt. (en als het eten niet lukt zullen slimme wolven het natuurlijk niet nog eens proberen de ronde erna als de tovenaar er nog in zit) Een stille wolfsbane zou dus juist heel slecht spelen en daar zouden we dus niks aan hebben. Wat dat betreft zou de bane dus eerder iemand zijn als Siorin, jij of ik. Het hoeft natuurlijk niet.

Ik vroeg je toch of je wilde posten wie jij vertrouwde?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2010, 20:05
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik geliefde met DP, terwijl ik hem verdenk/beschuldig van geliefde?
Zou wel een geniale tactiek zijn.

Maar nee, ik ben geen geliefde. Al blijven jullie maar denken van wel. Ik kan het jullie niet echt meer kwalijk nemen, maar het is wel nogal onhandig omdat het denk ik deze ronde voor problemen kan gaan zorgen (al is het mooi meegenomen dat er niet nóg een dorpeling dood is, geeft toch weer wat extra tijd)
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2010, 20:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vertrouw niemand, dat moge wel duidelijk zijn
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 20:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Naja, 'vertrouwde'.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2010, 20:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat is wat ik denk. Ik denk dat ik op dit moment alleen Toddish/Hanneke 'vertrouw'. Queasy doet raarr, jou vertrouw ik sowieso niet en Siorin..Tja.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Dat is wat ik denk. Ik denk dat ik op dit moment alleen Toddish/Hanneke 'vertrouw'. Queasy doet raarr, jou vertrouw ik sowieso niet en Siorin..Tja.
mij kun je vertrouwen

alleen dit zegt natuurlijk iedereen
Oud 06-06-2010, 20:15
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
What did I ever do to you?

Oh wacht, vorig spel zeker? Oeps.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2010, 20:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
mij kun je vertrouwen

alleen dit zegt natuurlijk iedereen
Zo voel ik dat niet. In dit spel
Citaat:
What did I ever do to you?

Oh wacht, vorig spel zeker? Oeps.
Niks! In het vorige spel kon ik je bloed wel drinken, vooral de laatste opmerking toen jullie gewonnen hadden, maar dat heeft niks met dit spel te maken. Ik verdenk je er nu gewoon van dat je geliefde bent.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 20:28
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Zo voel ik dat niet. In dit spel

Niks! In het vorige spel kon ik je bloed wel drinken, vooral de laatste opmerking toen jullie gewonnen hadden, maar dat heeft niks met dit spel te maken. Ik verdenk je er nu gewoon van dat je geliefde bent.
Sorry liefje. Maar waarom dan? Alleen omdat Siorin en ik blijkbaar vaak ongeveer hetzelfde vinden / zeggen?

(Die vorige spel opmerking was trouwens een grapje )
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2010, 20:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Sorry liefje. Maar waarom dan? Alleen omdat Siorin en ik blijkbaar vaak ongeveer hetzelfde vinden / zeggen?

(Die vorige spel opmerking was trouwens een grapje )
Nou, ik heb een hele post over gemaakt he maar het is ook gevoel. hoe harder jij ontkent, hoe harder ik het ga geloven. Al is mijn gevoel jegens Siorin sterker geworden qua geliefde zijn.

(Die van mij niet )
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 20:33
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nou, ik heb een hele post over gemaakt he maar het is ook gevoel. hoe harder jij ontkent, hoe harder ik het ga geloven. Al is mijn gevoel jegens Siorin sterker geworden qua geliefde zijn.

(Die van mij niet )
Ja, weet ik, juist daarom. Nouja, ik kan het ook wel niet ontkennen, maar in het algemeen denk ik dat mensen die niet reageren op dat soort beschuldigingen (de ervarenere spelers, in ieder geval) juist eerder wél die functies hebben. Want als je er tegenin gaat val je op.

Dit is overigens geen 'ik ga er tegenin en ben dus onschuldig' post, maar meer dat ik ook niet zou weten hoe ik dan met je verdenking om moet gaan.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2010, 20:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, weet ik, juist daarom. Nouja, ik kan het ook wel niet ontkennen, maar in het algemeen denk ik dat mensen die niet reageren op dat soort beschuldigingen (de ervarenere spelers, in ieder geval) juist eerder wél die functies hebben. Want als je er tegenin gaat val je op.

Dit is overigens geen 'ik ga er tegenin en ben dus onschuldig' post, maar meer dat ik ook niet zou weten hoe ik dan met je verdenking om moet gaan.
Ik weet het, ik weet het. Ik haat dit spel eigenlijk, and yet is het geniaal. Ik stel voor dat we Siorin ophangen, omdat mijn geliefden gevoel sterker is bij haar dan bij jou op het moment. Als ze onschuldig blijkt te zijn, wat ik niet hoop, dan staat Queasy bovenaan. ik vertrouw haar ook niet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 20:40
Verwijderd
Nou lekker nu durf ik niet op siorin te stemmen omdat ik dan verdacht wordt gevonden als ze onschuldig blijkt te zijn.
Oud 06-06-2010, 20:41
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ja, hé, als ook maar één van jullie geliefden is moeten we natuurlijk niet jullie laten kiezen wie de volgende is om op te hangen
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 06-06-2010, 20:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
je bent sowieso verdacht als ze onschuldig is, of je nou op haar stemt of niet, liefje.

Edit: Hanneke, misschien ben jij wel geliefde, waarom zou jij moeten beslissen (if you catch my drift)
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 20:43
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ja, dat weet ik ook wel, maar ik moet dus uitvinden wie te vertrouwen is. ;(

Er zijn 5 dorpelingen waarvan 2 geliefden. Dus nog 3 (eigenlijk 4) keer iemand dood voordat de geliefden echt in de meerderheid zijn en de wolf kunnen hangen.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 06-06-2010, 20:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Niemand! Wat vind je van mijn lijst? Mee eens of niet?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 20:47
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Mja, kan, probleem is dat ik bij Siorin (en ja, ik weet het) juist het gevoel dat ze heel oprecht speelt. Wat dat betreft voel ik inderdaad meer voor Queasy, want die zegt rare dingen, komt met halve theorieën en beschuldigingen en zegt dan dat het 'aannames' zijn. En daarbij zit ik nog steeds met wat er een paar rondes geleden gebeurde, wat Siorin en jou more or less vrijpleitte naar mijn idee. Hmm.

We spelen momenteel met het idee dat Bretlow de wolf moet zijn, toch? Even hardop denkend, stel dat zij geen wolf is maar geliefde? In dat geval zou dat kunnen met Queasy (ook met de rest, trouwens, maar goed) en zou Toddish / Hanneke de stille wolf kunnen zijn. Dit is trouwens geen theorie, ik heb ook niet uitgezocht of het überhaupt kan en logisch is en niet naar de stemlijstjes gekeken. Maar is er een goede of logische reden dat iets in deze richting niet zou kunnen? Want misschien proberen sommige spelers bepaalde mensen zoals eerst jou als wolf een bepaalde functie in de schoenen te schuiven om zo te kunnen winnen. Kun je misschien even met me meedenken, ik heb koppijn en heb het gevoel dat we ergens een puzzelstukje missen.

Pff, je hebt gelijk, wat een rotspel inderdaad.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2010, 20:48
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Lol, anders mis ik ineens even 5 posts. Het was dus @LP
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2010, 20:49
Verwijderd
Oh DP jij weet donders goed dat ik geen geliefde ben en geen wolf!
achja je bent een geniale speler.
Oud 06-06-2010, 20:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oh DP jij weet donders goed dat ik geen geliefde ben en geen wolf!
achja je bent een geniale speler.
En hoe precies zou ik dat moeten weten dan?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2010, 20:50
Verwijderd
Citaat:
En hoe precies zou ik dat moeten weten dan?


Door de stemlijstjes na te gaan.

Jij zit nu lp gewoon te paaien
Oud 06-06-2010, 20:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Door de stemlijstjes na te gaan.

Jij zit nu lp gewoon te paaien
Ja, want uit jouw stemlijstjes bleek dat Siorin LP eruit wilde hebben, ondanks dat ze geloof ik niet eens meet een post heeft gemaakt over haar.

Paaien? Neh. Eerder nadenken en overleggen over de mogelijkheden. Ik zou het jou ook vragen, ware het niet dat ik je verdenk.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2010, 21:00
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Niemand! Wat vind je van mijn lijst? Mee eens of niet?
Mjuh, ik geloof het wel. Ik moet zeggen dat ik nog niet veel verder dan de laatste paar pagina's heb gelezen, dus niet zo goed weet hoe Toddish zich gedroeg, maar verder wel dus.
Ik vind inderdaad vooral Bretlow wel erg stil. Normaal is Wolter toch wel praatgraag, volgens mij!
__________________
Hoi! - Soija.nl
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 69 #4
Verwijderd
208 21-06-2010 18:03
De Kantine Weerwolfspel 69 #2
Verwijderd
500 01-06-2010 19:18
De Kantine Weerwolfspel #51
Verwijderd
500 13-09-2008 23:32
De Kantine Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing!
Mariekje*
30 23-05-2008 06:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.