Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2007, 11:15
Rio Jams
Avatar van Rio Jams
Rio Jams is offline
150
Advertentie
Oud 13-04-2007, 12:35
Verwijderd
nou, ik heb gewonnen met klaverjassen, gekraakt en 4800 punten

verder nog niks bijzonders meegemaakt vandaag
Oud 13-04-2007, 17:32
Verwijderd
Er waren 6 jongens die de hele tijd om Eline en mij moesten lachen in het park.
Oud 13-04-2007, 17:45
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
nivea schreef op 13-04-2007 @ 18:32 :
Er waren 6 jongens die de hele tijd om Eline en mij moesten lachen in het park.
Jij Slet
Was het leuk daar?

Ik heb een hele grote foto van mezelf dat ik klein was! Echt heel stoer
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 13-04-2007, 17:47
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 13-04-2007 @ 18:45 :
Jij Slet
Was het leuk daar?

Ik heb een hele grote foto van mezelf dat ik klein was! Echt heel stoer
Laat eens zien!

Ja het was heel leuk, maar die jongens lagen zo'n 3 meter verderop en ze vonden echt alles leuk en grappig wat we zeiden
En ze vonden het reuze interessant dat ik met mijn hoofd op Eline's buik lag ofzo Maar dat deed de vriend die met ons mee was ook dus dat is niet zo bijzonder en het was heel erg leuk en WARM. Ik had toch maar mijn rokje uit gedaan en een broek aangedaan omdat ik de combi eerst niet leuk vond, maar het is veel te warm voor een broek.
Oud 13-04-2007, 17:54
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
nivea schreef op 13-04-2007 @ 18:47 :
Laat eens zien!

Ja het was heel leuk, maar die jongens lagen zo'n 3 meter verderop en ze vonden echt alles leuk en grappig wat we zeiden
En ze vonden het reuze interessant dat ik met mijn hoofd op Eline's buik lag ofzo Maar dat deed de vriend die met ons mee was ook dus dat is niet zo bijzonder en het was heel erg leuk en WARM. Ik had toch maar mijn rokje uit gedaan en een broek aangedaan omdat ik de combi eerst niet leuk vond, maar het is veel te warm voor een broek.
Hoe doe ik dat ook al weer?
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 13-04-2007, 17:55
Verwijderd
www.imageshack.us uploaden
Oud 13-04-2007, 18:18
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
mag het hier, of moet ik naar foto topic?
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 13-04-2007, 18:21
Verwijderd
Doe maar in het fototopic
Oud 13-04-2007, 18:55
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
nivea schreef op 13-04-2007 @ 19:21 :
Doe maar in het fototopic
Done Braaf ikkerdje
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 13-04-2007, 18:58
Verwijderd
Beetje klein maar lief
Oud 14-04-2007, 09:24
Verwijderd
eline als in hecatomc?
Oud 14-04-2007, 15:59
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ah, mooi weer. Van buiten op de schommelbank een boek lezen, een ketting maken van madeliefjes () en vervolgens plat in het gras liggen nietsen. Heerlijk.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 14-04-2007, 16:38
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 14-04-2007 @ 16:59 :
Ah, mooi weer. Van buiten op de schommelbank een boek lezen, een ketting maken van madeliefjes () en vervolgens plat in het gras liggen nietsen. Heerlijk.


Ik schijn vanavond een feest te hebben waar ik helemaal geen zin in heb
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 14-04-2007, 17:08
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ahw Da's niet de bedoeling van een feest.
Ik ga vanavond met 2 vrienden naar een bar-achtig-iets-ding om een vriend te zien optreden.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 14-04-2007, 17:33
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 14-04-2007 @ 18:08 :
Ahw Da's niet de bedoeling van een feest.
Ik ga vanavond met 2 vrienden naar een bar-achtig-iets-ding om een vriend te zien optreden.
Daar zou ik veel meer zin in hebben
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 14-04-2007, 20:36
Verwijderd
Vanmiddag lag ik op het grasveld en dat was dit jaar nog niet gemaaid dus er waren heeeeeel veel paardebloemen en boterbloemen en vergeetmenietjes en postelein en madeliefjes en studentes
Oud 14-04-2007, 20:43
Verwijderd
wtf mijn buurman gaat nu zitten boren
Oud 14-04-2007, 22:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik heb weer een nieuwe Soijatekening gemaakt op Onzin.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 14-04-2007, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 14-04-2007 @ 23:20 :
Ik heb weer een nieuwe Soijatekening gemaakt op Onzin.
morgen maak ik er weer één
Oud 14-04-2007, 22:43
Verwijderd
Het spannendst was toch wel de pabo of mijn vriendje die heel stoer ging abseilen, tjongejonge, wat dapper. Maar het leukst een beetje zeiken tegen zo'n jongen die een vriendin van mij welnietinteressant vindt. Hij keek wel een beetje misnoegd. Jaaa moet ie maar niet zeggen dat ik seks met hem wou op een uitgaansavond (terwijl ik nota bene een vriendje had waar ik smoorverliefd op was en de jongen in kwestie alles behalve mijn type is ).
Oud 14-04-2007, 22:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik ga waarschijnlijk verhuizen in december
We hadden ons ingeschreven bij de woningbouwvereniging voor een nieuwbouwproject, en we hebben vandaag gehoord dat we zijn ingeloot.
__________________
you're not my demographic
Oud 14-04-2007, 23:00
Verwijderd
Gisteren gleed spaghetti van mijn bord af en lag heel de vloer onder de spaghettisaus, alsmede de deur.
Oud 15-04-2007, 00:30
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik heb een verhaal. Het is lang, veel te lang voor de hoeveelheid verhaal, but I don't care.
Er was een verjaardag, in het centrum van Haarlem, van een jongen die 17 werd!

Het begon al om 7 uur en was erg gezellig, met zijn 15'en ofzo.
Om half 12 kwamen de laatste 2 mensjes binnen: Meisje M en Meisje P! Ze waren erg dronken en ik vond het niet leuk dat ze er waren maar goed, ik kende de jarige zelf ook niet.

Ze waren echt ontzettend bezopen, maar op een rare manier (lees: vervelend). Dus waren we blij toen ze om kwart voor 12 weer weg gingen. Hoort meneer Tom ineens een keiharde oerkreet, dus hij gaat naar buiten en kijkt. Één meisje is aan het zwemmen en de andere staat met haar voeten in het water te gillen, schreeuwen, krijzen en janken. Dus Tom speelt een stoere jongen en 'redt'het meisje uit het water.

Het huilende meisje: M, wordt door 5 mensen ondersteunt en naar binnen gebracht. Waar ze een half uur zit te janken en hysterisch te doen. Ze is te dronken om normaal te doen laatstaan naar huis te fietsen> Dus besluiten een aantal om haar ouders te bellen.

Toen ze dat hoorde, werd ze woest! begon te schreeuwen dat ze niet dronken was en dat iedereen zo overdreven deed. Iedereen zat stil naar haar te kijken .. Maar ik moest lachen.

Uiteindelijk is er eentje in een taxie gepropt, die wij betaalden voor haar (de **** had geen geld) en de andere is samen met 3 jongens naar huis gefietst!!!

Het was wel een leuk feestje!
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 15-04-2007, 03:09
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
kunst schreef op 15-04-2007 @ 01:30 :
knip
Ohjee. Wat een toeval. Zoiets hadden wij ook, maar dan zonder water

Er was een feest van de vereniging in de kantine (), en wij waren met een groepje mensen etc. We komen daar aan, zit er daar een teamgenootje helemaal uberladderzat. Echt, ze zag het vliegen. Die moest dus ook naar huis, en begon ook te flippen over haar ouders, wilde niet zonder haar broer in de auto. Bladibladibla.

Was verder nog best gezellig

Ow, en er werd een leuk meisje versierd door een een of andere klapmongool. Dat was het enige mindere
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 15-04-2007, 12:29
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben gisteren met 2 vriendinnen naar een café geweest. Wow-en-ik-ben-nog-nooit-echt-uitgeweest-op-die-schoolfeesten-na.
We gingen L en H ophalen en we wisten het wonderwel te vinden, waarna we tot mijn verbazing zelfs het café meteen wisten te vinden. Van een afstand lijkt het echt een gewone groene schuur.
We hebben een tijdje met K gepraat bij het fietsenhok, waarna we ons naar de ingang verplaatsten en we besproken dat we het een beetje lullig vonden dat K ons een beetje negeerde terwijl we voor hem kwamen. En dat we ons redelijk out of place voelden omdat het daar vol zat met mensen van top tot teen in het zwart, die druk aan het headbangen waren en zo te zien al stomdronken dan wel stoned waren. We kenden maar een paar mensen daar, maar het was toch nog gezellig.

We gingen naar binnen, waar het donker was, slordige bakstenen, stenen waterspuwers, dierenschedels, motoren op de muren geschilderd en dergelijke. Erg sfeervol.
Plotseling, toen K zijn gitaar oppakte, brak die spontaan doormidden. Dat was wel een beetje zielig om te zien, zoals hij daar stond met die hals in zijn hand, starend naar de klankkast op de grond. Hij leende een elektrische gitaar van M en kon alsnog aan de slag. Zijn act werd voorgesteld als K de la R en bassist. Dat klonk ook wel een beetje lullig, maar achterin de zaal hoorde je mensen de naam van de bassist scanderen.
Ze speelden goed. Vervolgens kwam de volgende band Inflict, die een flinke tijd speelde. We hebben een klein beetje gedronken, de band speelde goed en H en ik hadden het erover dat we echt half doof begonnen te worden. We bleven echter gewoon binnen. Het viel me op dat M, de gitarist van Inflict erg schattig leek. Ik wou hem echt een knuffel geven ofzo.
Hier en daar werden we geduwt door een verdwaalde mosher, maar we zijn allen ongedeerd gebleven. De laatste band Hymir, deed er een tijdje over om op te zetten. L en ik grijnsen naar elkaar en zongen mee toen ze in de tussentijd Arctic Monkeys draaiden. We zeiden nog tegen elkaar, 'als ze gaan grunten, zijn we weg.' Na een flinke intro begonnen ze inderdaad te grunten, en we gingen naar buiten, waar K ons tegemoet kwam en vertelde dat hij net tegen zijn vrienden zij dat wij zo echt naar buiten zouden komen omdat we niet van gegrunt houden. Buiten was het gezelliger dan binnen en we zeiden nog dat we eerder naar buiten hadden moeten gaan.
Om kwart over 12 kwam de vader van H ons ophalen en we gingen naar huis en toen ben ik gaan slapen.

Wat een lang en saai verhaal.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 15-04-2007, 13:13
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Gisteren ging ik klassiek uit. Ik ging alleen en IEDEREEN was er, heel lang dansen, bier, pit op Fear Factory en Flogging Molly, ska, meisje verleiden en telefoonnummer krijgen. Zoals het hoort.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-04-2007, 13:25
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Gisteren ging ik klassiek naar de bieb. Ik ging alleen en ALLE boeken waren er, heel lang zoeken, lezen, naar boeken vragen, boeken verleiden en mee naar huis gebracht. Zoals het hoort.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 15-04-2007, 13:39
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Darkiekurd heeft een veel boeiende leven dan ik.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-04-2007, 13:49
Verwijderd
Inderdaad, ik wil ook het geduld hebben om naar de bibliotheek te gaan en honderdduizend boeken te lezen.
Oud 15-04-2007, 14:02
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 15-04-2007 @ 13:29 :
We gingen naar binnen, waar het donker was, slordige bakstenen, stenen waterspuwers, dierenschedels, motoren op de muren geschilderd en dergelijke. Erg sfeervol.
Citaat:
Darkiekurd schreef op 15-04-2007 @ 14:25 :
Gisteren ging ik klassiek naar de bieb. Ik ging alleen en ALLE boeken waren er, heel lang zoeken, lezen, naar boeken vragen, boeken verleiden en mee naar huis gebracht. Zoals het hoort.


ot: Net in de hitte onze wedstrijd gespeeld. Verbazingwekkend genoeg alweer gewonnen na een avond/nacht met drank en andere ellende

En ooooh. Dat leuke meisje dat versierd werd door die klapmongool was er ook. En een tijdje later kwam die gozer zelf ook aanlopen, maar hij ging niet naar haar toe, maar naar de andere kant van het veld En daar heeft ie de hele wedstrijd gestaan [/kansloos]
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 15-04-2007, 14:41
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Juice schreef op 15-04-2007 @ 14:39 :
Darkiekurd heeft een veel boeiende leven dan ik.
Iedereen wil mij zijn, ik weet het.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 15-04-2007, 14:55
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Nou, ik heb een zachgekookt ei gegeten bij mijn ouders, toen ging ik naar Zwolle en heb ik op een terras koffie met croissants gegeten. Thuisgekomen ben ik gaan typen en heb ik in de vensterbank gezeten omdat ik geen tuin heb.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 15-04-2007, 15:26
Verwijderd
Juice-hentai op onzin
Oud 15-04-2007, 15:39
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
In den beginne ging ik Latijn leren. Daarna wat over algebra en geometrie gelezen en toen naar 'Numb3rs' gekeken.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 15-04-2007, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Cherry Springs schreef op 15-04-2007 @ 13:29 :
*knip*
Ik twijfelde eerst nog of je 14 was...


OT: Ik had een erg saai feestje, waarbij iedereen zich eigenlijk ongemakkelijk voelde en ik lag om 12 uur al in bed
Oud 15-04-2007, 15:52
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Oh ik ging gisteren naar een vriend, maar voordat ik daar was ging ik eerst cadeautjes kopen in de stad. Alleen toen wilde mijn fiets niet meer van het slot af en toen ging ik naar zijn huis lopen! En dat kon ik eerst ook nog niet vinden. En daarna gingen we wii'en en toen teruglopen naar het centrum om daar te eten. En toen gingen we naar de Plus en hebben een karretje vol gratis toetjes meegenomen. En toen kwamen mijn ouders mijn fiets ophalen en toen gingen we naar het huis van een vriendin en toen werd ik achterop vervoerd. ;x Daar gingen we chocoladetaart en brownies bakken en eten en foute films kijken!

En vandaag ging ik de hele tijd buiten zitten.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 15-04-2007, 17:53
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 15-04-2007 @ 16:45 :
Ik twijfelde eerst nog of je 14 was...
(heb me al eerder vergist hierin )
Bedoel je dat dat verhaal van mij wel héél erg 14 was, of juist niet?
Maar goed, ik ben zo nu en dan ook wel heel erg 14. Als het goed is over een paar weken niet meer, dan zal ik wel weer heel erg 15 zijn.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 15-04-2007, 19:58
Verwijderd
aaaah
ik heb morgen de twee tentamens waarvoor ik me de afgelopen tien weken uit de naad heb gewerkt en ik ben bang dat ik iets heel erg verkeerd ga doen en dat ik alles vergeet
en dat heb ik normaal nooit zo maar nu moet moet moet ik ze halen en het is zo veel samen
Oud 15-04-2007, 21:09
Verwijderd
juice naamzoek maar op onzin
Oud 15-04-2007, 22:49
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 15-04-2007 @ 18:53 :
Maar goed, ik ben zo nu en dan ook wel heel erg 14.
Dat is juist zo leuk

En je krijgt NU een note van mij terug
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 15-04-2007, 23:10
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Heilige datum! Gelukkig nieuw spamjaar!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 15-04-2007, 23:29
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Twinkebel zuigt, maar dat mag je niet tekenen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-04-2007, 00:02
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 02-04-2007 @ 02:59 :
mijn korfbalteam
Oud 16-04-2007, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 16-04-2007 @ 00:29 :
Twinkebel zuigt, maar dat mag je niet tekenen.


OT: whooooooooooooooooooooeiiiiiiiiiii onze spamtopic bestaat vandaag één jaar
Oud 16-04-2007, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Cherry Springs schreef op 15-04-2007 @ 18:53 :
(heb me al eerder vergist hierin )
Bedoel je dat dat verhaal van mij wel héél erg 14 was, of juist niet?
Maar goed, ik ben zo nu en dan ook wel heel erg 14. Als het goed is over een paar weken niet meer, dan zal ik wel weer heel erg 15 zijn.
Ik bedoelde dat je nu (voor het eerst overigens) ontzettend 14 klonk.
Oud 16-04-2007, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Darkiekurd schreef op 15-04-2007 @ 14:25 :
boeken verleiden
Een echte boekenplayer eh, die Darkiekurd.
Oud 16-04-2007, 10:33
Verwijderd
Ik ga zo weer verder lezen in de bijbel denk ik. Eigenlijk heel saai, maar soms ook wel lachwekkend.
Oud 16-04-2007, 10:37
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 16-04-2007 @ 10:33 :
OT: whooooooooooooooooooooeiiiiiiiiiii onze spamtopic bestaat vandaag één jaar [afbeelding]
Citaat:
Tink* schreef op 16-04-2007 @ 00:10 :
Heilige datum! Gelukkig nieuw spamjaar!
!
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 16-04-2007, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 16-04-2007 @ 11:37 :
!
die van tink had ik niet eens gezien!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 01:20
De Kantine Wat saai zeg #213
Dark Phoenix
500 22-05-2008 16:09
De Kantine Wat saai zeg #212
Verwijderd
500 21-05-2008 19:19
De Kantine Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic.
Cherry Springs
500 09-05-2008 18:48
De Kantine "Wat saai zeg." "Bron?" #174
Verwijderd
500 10-04-2008 17:23
De Kantine Voor de verandering: Wat saai zeg! #165
Missy
500 01-04-2008 11:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06.