Oud 26-12-2002, 00:10
Super Vegeta
Avatar van Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Ik zal het uitleggen, en reken me niet af op mijn vorige misschien wel domme posts.

Ik ben sinds vorig jaar verliefd geworden op een leuk meisje van 18, Nathalie precies. Want ze zat altijd om me heen te draaien enzo en dat werd me fataal. Dus 1maal verliefd heb ik haar meerdere malen willen vragen, maar ze was steeds ziek, of ik of ze was eerder uit. Ik d8 echt dat ze verliefd op me was, maar het jaar ging voorbij en ik zag haar even niet meer, nog steeds niet meer eigenlijk. Ik helaas nog steeds verliefd, stuurde haar een kaartje vanuit mijn vakantie met mijn messengeradres erop. Ik chatte veel met d'r en werd vaak jaloers door haar verhalen over haar vriendjes enz. Maar in het begin deed ik raar, was nog niet echt toe aan een relatie denk. Toen wilde ik haar hbb kostte wat kost, ik trainde daarom ook als een gek, om "perfect" voor haar te worden. Weet dat dat niets hielp, nu vind ze me wel leuk, maar
ook niet meer dan dat. Nou elke keer als ik zie dat ze aangemeld wordt dan verlangt me hart als een gek naar d'r, maar vandaag heb ik het uitgepraat. Dat wil zeggen nog niet volledig, ze wil me niet omdat ik een vriend ben en dus wil ze me niet kwijt als vriend. Maar het wordt erger, ik ben ondertussen volgens mij verliefd geworden op een ander. Ze is 14 zoals ik al eerder zei, maar bij haar heb ik totaal niet hetzelfde gevoel als bij Nathalie, hoe kan dat! Is mijn hart maar weggelegt voor 1persoon of wat. Ik vind die van 14 echt te gek kan goed met d'r praten een hele dag vol deden we dat zelfs. We gaan ook brieven schrijven maar ik werd verliefd op d'r zonder d'r ooit gezien te hebben, en nu ik haar pic. kreeg vond ik d'r te gek. Ze leek op Nathalie, die mij nog steeds zo jaloers heeft enz.

Dus mijn vraag is hoe kom ik ervan af om dat gevoel voor Nathalie te hbb? Misschien als het weer zo'n stomme sukkel vraag is, geef me dan advies. Ik ben nu 1maal niet zo best met vrouwen, help me please. Sorry voor het lange verhaal, maar het is nog ingekort dus wees blij.
__________________
Feel the pride of a lion!!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2002, 00:51
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
't kan aan 't uur liggen, maar wat zeg je nou? is ze nu 18 of 14 of ken je nu 'n meisje van 14 dat op dat meisje van 18 lijkt?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 01:20
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
't kan aan 't uur liggen, maar wat zeg je nou? is ze nu 18 of 14 of ken je nu 'n meisje van 14 dat op dat meisje van 18 lijkt?
Hij's verliefd op twee mensen tegelijk, eentje van 18 (Nathalie) en eentje van 14. Die ene van 18 vindt hem niet meer dan leuk, van die ene van 14 weet hij helemaal niets omdat hij haar via internet kent. En aan ons vraagt 'ie hoe hij van het gevoel voor die ene van 18 af kan komen.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 01:27
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Hij's verliefd op twee mensen tegelijk, eentje van 18 (Nathalie) en eentje van 14. Die ene van 18 vindt hem niet meer dan leuk, van die ene van 14 weet hij helemaal niets omdat hij haar via internet kent. En aan ons vraagt 'ie hoe hij van het gevoel voor die ene van 18 af kan komen.
ok, tnx, ik werd verward door dat "14, zoals ik al eerder heb gezegd"
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 09:55
Verwijderd
Het lijkt me niet meer dan logisch dat je nog steeds zo aan Nathalie hangt en dat het met andere meisjes gewoon niet hetzelfde is.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 11:03
Dolce85
Dolce85 is offline
Eyz...

Het is inderdaad echt een raar geval! Maar het is ook heel erg vervelend voor jou! Ik herken mezelf er wel een heel klein beetje in!

Ik maak dus uit je verhaal op dat je wel 'verliefd' bent op die Nathalie... Maar dat eigenlijk helemaal niet zou willen! Of misschien wel zou willen maar je diep van binnen weet dat het toch niet goed zal komen!

Maar misschien is het verstandig om haar zoveel mogelijk proberen te vergeten! Ik weet dat dat echt heeeeel erg moeilijk is... maar heel diep van binnen weet je zelf ook wel dat dat waarschijnlijk het beste is!

Ik ben ook zo iemand die als het even zou kunnen mijn hele leven verliefd zou kunnen blijven op juist DIE jongen die niet meer voor me voelt dan alleen vriendschap! Maar ik ben er door de jaren heen wel achter gekomen dat dit helemaal niet goed is! Niet voor jezelf niet voor anderen......

Ik weet wat je voelt als ze online komt of als je haar ergens ziet ofzo.... Het lijkt dan net of het eigenlijk een beetje weg is maar als je haar online ziet weet je niet hoe snel je iets tegen haar moet zeggen!! Dat heb ik dan tenminste!

Maar je kan dat meisje van 14 ook niet eeuwig op je laten wachten... Ze moet zichzelf geen 2e keus vinden! Dat is zielig voor haar! Maar je mag NOOIT iets met haar beginnen als je gevoelens voor Nathalie nog zo sterk zijn vind ik... daar moet je eerst aan werken!

Nog heel veel succes ermee en ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad...
__________________
the point is not to be beauty, the point is to be yourself
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 12:15
TheOneWhoLeft
Avatar van TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Elk meisje dat je ontmoet zul je (hopelijk) ook op een andere manier zien. Gewoonweg omdat geen enkel meisje hetzelfde is. En gelukkig maar. Anders zou het helemaal een puinhoop worden.
__________________
Waar is de Abt? En waar is Waar?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 13:45
Super Vegeta
Avatar van Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
sunnygirl15 schreef:
Eyz...

Het is inderdaad echt een raar geval! Maar het is ook heel erg vervelend voor jou! Ik herken mezelf er wel een heel klein beetje in!

Ik maak dus uit je verhaal op dat je wel 'verliefd' bent op die Nathalie... Maar dat eigenlijk helemaal niet zou willen! Of misschien wel zou willen maar je diep van binnen weet dat het toch niet goed zal komen!

Maar misschien is het verstandig om haar zoveel mogelijk proberen te vergeten! Ik weet dat dat echt heeeeel erg moeilijk is... maar heel diep van binnen weet je zelf ook wel dat dat waarschijnlijk het beste is!

Ik ben ook zo iemand die als het even zou kunnen mijn hele leven verliefd zou kunnen blijven op juist DIE jongen die niet meer voor me voelt dan alleen vriendschap! Maar ik ben er door de jaren heen wel achter gekomen dat dit helemaal niet goed is! Niet voor jezelf niet voor anderen......

Ik weet wat je voelt als ze online komt of als je haar ergens ziet ofzo.... Het lijkt dan net of het eigenlijk een beetje weg is maar als je haar online ziet weet je niet hoe snel je iets tegen haar moet zeggen!! Dat heb ik dan tenminste!

Maar je kan dat meisje van 14 ook niet eeuwig op je laten wachten... Ze moet zichzelf geen 2e keus vinden! Dat is zielig voor haar! Maar je mag NOOIT iets met haar beginnen als je gevoelens voor Nathalie nog zo sterk zijn vind ik... daar moet je eerst aan werken!

Nog heel veel succes ermee en ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad...
Ik kan Nathalie niet uit mijn hoofd zetten, heb het geprobeert maar ik kan het niet. Ik heb goed met d'r gepraat(uitgepraat) en ik weet heus wel dat dat nooit wat wordt. Maar ondertussen, ik wil al mijn gevoelens kwijt voor d'r maar hoe? Ik weet het echt niet, en kan het waarschijnlijk niet zelf. Ik praat de laatste tijd met meerdere mensen erover en het voelt goed aan, ik sta dan wel bijna op janken maar het is goed dat ik het eindelijk kwijt kan na meer dan een jaar opgekropte emoties. Maar toch bedankt voor het advies en ik vind het tof dat jullie me toch nog willen begrijpen en helpen. Maar weet iemand misschien hoe ik van de gevoelens van Nathalie afkom?? En het meisje van 14 wil ik niet bij naam noemen, voor het geval ze hier eens komt kijken. En ze weet nix van Nathalie, leek me geen goed idee om daar over te beginnen met haar, het is immers nooit wat geworden. Had ik dat wel moeten doen?
__________________
Feel the pride of a lion!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 13:33
Super Vegeta
Avatar van Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Hoe kom ik van mijn verliefdheid voor Nathalie af, ik vind haar nog steeds het einde. Ik weet dat het nooit wat wordt, en dat ze altijd een "vriend"vriendin zal blijven. Maar toch blijf ik verliefd op d'r maar hoe kom je daar vanaf? Ik wil d'r, maar eigenlijk niet meer. Want valse hoop is echt zwaar geloof me, ik zit er al bijna een jaar mee. Dus please help.
__________________
Feel the pride of a lion!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 16:27
heldin
heldin is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef:
Hoe kom ik van mijn verliefdheid voor Nathalie af, ik vind haar nog steeds het einde. Ik weet dat het nooit wat wordt, en dat ze altijd een "vriend"vriendin zal blijven. Maar toch blijf ik verliefd op d'r maar hoe kom je daar vanaf? Ik wil d'r, maar eigenlijk niet meer. Want valse hoop is echt zwaar geloof me, ik zit er al bijna een jaar mee. Dus please help.
woow, dat klinkt bekend..
Ik ben al ongeveer 1,5 jaar (niet aan één stuk door) gek op een vriend van mij, B, terwijl ik weet dat het nooit écht wat zel worden. Zo nu en dan kom ik een andere jongen tegen die ik dan heel leuk vind, maar dat gaat altijd snel over. Ik kom altijd weer terug bij B...

Ik kan je dus niet helpen, ik weet zelf niet eens hoe ik er vanaf moet komen..

nutteloze post
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 16:28
Verwijderd
Tja, dat gaat heel langzaam... *is bijna 3 jaar verliefd geweest op 1 jongen* Uiteindelijk zaten we in de bus terug van Rome, ik zat naast hem en we sliepen tegen elkaar aan, mijn hoofd op zijn schouder enzo, en toen pas merkte ik dat dat me niks meer deed, terwijl ik bijna drie jaar lang alles ervoor zou hebben gegeven om zo close met hem te kunnen zijn...

En anders moet ze gewoon iets heel lulligs doen, dan gaat het een heel stuk vlugger Dan wil je ze gewoon al niet meer omdat ze zo kut tegen je hebben gedaan.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 12:58
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
[QUOTE][QUOTE]Tja, dat gaat heel langzaam... *is bijna 3 jaar verliefd geweest op 1 jongen*zooooo hoe herkenbaar zeg hahaha!
damn!
was niet de enige daarin

maarre t gaat wel weg, maar laat k dit zeggen
i-net sux!

knuffels.....
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 13:15
Justice
Avatar van Justice
Justice is offline
Uhhuh... ik heb zo 2 jaar van de middelbare school lopen verknallen... 2 jaar verliefd op hetzelfde meisje, praat je er een keer mee, lach je een paar keer... En dan weet je ineens dat ze dus totaal de ware niet is...

Ugh.. go figure...
__________________
=Justice to All=
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 12:40
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Hey daar hebben we super vegeta weer! haha, nou ik zal het maar niet meer hebben over onze discussie op die andere topics.

Weet je, ik denk niet dat je die gevoelens zomaar kwijt kan raken. Het enige wat je kan doen is dat je gewoon rustig door gaat met je normale leven. Ga gewoon in het weekend lekker uit, of ga wat anders leuks doen. Je moet zorgen dat je bezig blijft zodat je ook niet aan nathalie hoeft te denken. En op een gegeven moment zal je vanzelf wel weer met een meisje in aanraking komen die jou ook het hoofd op hol doet slaan.

Veel succes ermee in ieder geval!
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 15:57
Super Vegeta
Avatar van Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
Hey daar hebben we super vegeta weer! haha, nou ik zal het maar niet meer hebben over onze discussie op die andere topics.

Weet je, ik denk niet dat je die gevoelens zomaar kwijt kan raken. Het enige wat je kan doen is dat je gewoon rustig door gaat met je normale leven. Ga gewoon in het weekend lekker uit, of ga wat anders leuks doen. Je moet zorgen dat je bezig blijft zodat je ook niet aan nathalie hoeft te denken. En op een gegeven moment zal je vanzelf wel weer met een meisje in aanraking komen die jou ook het hoofd op hol doet slaan.

Veel succes ermee in ieder geval!
Call me Dennis, en heb je niet gezien, dat ik er nu van 2hou?
echt super weird.
__________________
Feel the pride of a lion!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 16:48
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef:
Call me Dennis, en heb je niet gezien, dat ik er nu van 2hou?
echt super weird.
Ja, ik kreeg een beetje het idee, dat die van 14 een beetje 2e keus was zeg maar. Omdat je nathalie niet kan krijgen ga je maar met die ander. Je hebt haar via internet leren kennen begrijp ik. Nou, daar is niks mis mee, maar heb je haar wel al een keer ontmoet?

Als dat niet zo is, moet je je daar is op richten. Als je haar dan 'echt' kent, ben je misschien wel opeens helemaal verliefd op haar, en merk je dat zei jou net zo blij kan maken als nathalie.
Nou, zeg ik het alleen een beetje verkeerd, want het is nou niet de bedoeling dat je elk meisje met nathalie gaat vergelijken. Aan haar moet je gewoon zo min mogelijk denken. Maar dat heb ik al in mijn bovenstaande verhaal verteld.

Maar probeer er gewoon wat van te maken met dat meisje van 14. (klinkt een beetje krom, als ik de hele tijd zeg 'dat meisje van 14' , maar ja, ik weet haar naam natuurlijk niet). En als jij je dan nog steeds niet gelukkig voelt bij haar, als je het gevoel hebt dat er nog steeds wat mist, dan is dat alleen maar een teken dat dat meisje van 14 niet bij jou past.


HEt blijft heel moeilijk, dat weet ik ook wel. Maar als je niks doet dan maak je het jezelf alleen maar lastig. Je word er dan alleen maar gek van. En voor je het weet heb je echt een heel jaar ofzo vergooit aan al dat gerotzooi, om het zo maar even te stellen. EIgenlijk is dat al wat er gebeurd is, als ik het allemaal goed begrijp.

Nogmaals, veel suc6 Dennis!
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 16:51
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Justice schreef:
Uhhuh... ik heb zo 2 jaar van de middelbare school lopen verknallen... 2 jaar verliefd op hetzelfde meisje, praat je er een keer mee, lach je een paar keer... En dan weet je ineens dat ze dus totaal de ware niet is...

Ugh.. go figure...
Volgens mij is dat toch heel wat anders. Ik weet niet wat hij hier aan heeft
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ouder meisje in een zich langzaam ontwikkelende (liefdes)relatie
TOMMYHILFIGERRR
14 27-12-2014 19:21
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 07:11
Liefde & Relatie Is het liefde of was het een flirt voor hem?
lieve
11 24-11-2003 17:51
Lichaam & Gezondheid HELP!!!wallen!
meissie 1982
17 26-03-2002 12:06
ARTistiek een brief aan ...
-Enid-
2 21-02-2002 14:01
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 15:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15.