Oud 06-01-2015, 21:59
Djowi
Djowi is offline
Duss..
Er is dus een meisje dat op FB mij een berichtje stuurde van, eey jij woont toch daar en daar? Jaah ik woon niet heel ver van je af.. Dat we nooit bij elkaar zijn geweest enz.. Ik wist helemaal niet dat er zo'n knappe jongen als jij in de buurt woont.. (Persoonlijk vindt ik me eigen niet fantastisch knap Niet lelijk maar ook niet super knap ofzo)
En toen zijn we een beetje gaan klieren zo op FB, en toen gaf ze haar nummer aan mij

Nou was het vakantie en we verveelden ons eige echt kapot, hebben we zo dagen met elkaar doen whats appen en toen kwam het ter spraken om samen eens een keer film te kijken enz maar verders zijn we er beiden niet echt serieus op in gegaan.. Nou heb ik al me moet bij elkaar geraapt (ben niet zo'n vrouwe versierder.. Is pas het afgelopen half jaar beter aan het worden) en vroeg ik haar afgelopen weekend om volgende week (dus deze week) dan samen film te kijken..? Haar Antwoord: Jaaa Tuurlijk! en toen reageerde ik pas na +- 10 min.. ondertussen stuurde ze een selfie.. Heb ik als eerst antwoord gegeven op haar antwoord met: Aah gaaf vindt ik leuk (in de hoop dat zij er verder op ging ofzo..) en gelijk een complimentje gegeven op haar selfie...

En vandaag zegt zij hoi tegen mij, maar ivm werk heb ik me goeie telefoon niet op zak dus kon ik niet reageren.. heb ik dat pas gedaan toen ik thuis kwam.. Reageert zij niet meer op mij.. Ben ik huiswerk gaan maken en in slaap gevallen omdat ik heeeeeel vroeg moet opstaan wordt ik wakker.. stuur ik haar een berichtje met: Ugh ik was huiswerk aan het maken, ben ik in slaap gevallen... Met de hoop dat zij er op in ging om zo een gesprek op gang te helpen? (Nou het fantastische aan whats app is dat je blauwe vinkjes krijgt ) Maar tevergeefs...


Een timmerman kan niet zonder radio op het werk dus hebben wij ook altijd een radio aan. Altijd als er een "lovesong" op komt.. Dan denk ik altijd weer even aan haar en dan krijg ik zoooo'n lekker warm gevoel van binnen


Dusjah ben ik nou een beetje wanhopig of histerisch aan het worden dat zij niet op mij reageert maar ik bijna altijd wel op haar..
En om uit het niets een bericht te sturen van.. Gaan we vrijdag of zaterdag nog film kijken of niet..? Dat vindt ik ook weer zo raar als dat uit het niets komt.....?

(Film kijken wilde ze bij iemand thuis doen ipv in de bios ofzo, want dan kan je tenminste met elkaar praten)







Over mij (als dit misschien kan helpen)
Ik ben een lieve jonge en wordt helemaal niet snel boos.. Ik ben niet al te zelfverzekerd maar het afgelopen half jaar is hier toch zeker wel vordering in..
Inmiddels ben ik alweer 18 jaar en nog nooit iets met een meisje gedaan.. Omdat ik vindt dat het uit echte liefde moet gebeuren en niet een one night stand...

Eeen heeeeeel verhaal ik weet het maar hopelijk kan iemand mij helpen of heeft wat tips ofzo?
Danku!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2015, 00:55
Verwijderd
Niets meer sturen totdat ze reageert en donderdag even vragen of het vrijdag/zaterdag nog doorgaat.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2015, 10:45
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
^

En dat je niet zo'n vrouwenversierder als Reverend bent maakt niet uit, zolang je gewoon een beetje een leuk gesprek kan hebben en je relaxte zelf kan zijn, moet het goed komen.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2015, 11:34
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Stel een datum voor voor de film. En vraag ook eens wat in plaats van mededelingen waar ze niks mee kan.

Er valt weinig te reageren op de mededeling dat je sliep en huiswerk had. Het toont ook niet dat je interesse hebt in hoe het met haar gaat of zo.

Voortaan als je iets voorstelt en de ander stemt in, zelf beginnen over wanneer. Het was immers jouw voorstel. Een beetje raar om het dan aan haar over te laten.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2015, 12:26
Verwijderd
Ze begint toch regelmatig zelf met praten? Jij bent degene die dan opeens niet reageert.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2015, 13:46
Heer Wil
Heer Wil is offline
Dit inderdaad. Het interesseert haar geen bal dat jij je huiswerk moet maken, als je kan lezen kun je ook reageren. Dat doe ik zelf ook regelmatig niet, maar als je iemand net leert kennen kan diegene wat onzeker zijn over of jij haar wel interessant genoeg vindt, en dan moet je haar vooral niet negeren.
Ik zou toch maar vragen of dat film kijken nog doorgaat, anders heb je het echt verknald als zij nog wel zin had om af te spreken en jij dat gewoon lijkt te vergeten.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2015, 15:58
Verwijderd
Ik denk niet dat 'ie het verknald heeft. Eigenlijk zie ik überhaupt geen probleem. Ook geen grond om aan te nemen dat ze zo onzeker of onredelijk is als Heer Wil voorlegt, trouwens. Het klinkt hooguit alsof ze haar enthousiasme aan het inhouden is omdat TS een paar keer is stilgevallen.

Wat me problematischer lijkt is dat hij veel emotionele waarde hecht aan seks, terwijl zij heel initiatiefrijk is en 'm vooral heeft aangesproken vanwege zijn uiterlijk. Dat kan een teken zijn van dat ze er makkelijker over denkt. Daar is uiteraard niks mis mee, maar 't is wel een reden om t.z.t. een gesprekje te voeren zodat ze kunnen kijken of ze wel gelijke verwachtingen hebben van het contact.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2015, 16:13
Verwijderd
Ik zou niet vragen "of het film kijken nog doorgaat" want dat klinkt alsof er iets Groots is gebeurd terwijl jullie elkaar alleen een paar keer zijn misgelopen. Bovendien heb ke dan kans dat ze zelf onzeker wordt en reageert met "weet niet?" ofzo.
Wel zou ik iets vragen als "He kom je dan vrijdag om acht uur bij mij film kijken?" zodat gewoon duidelijk is wat je wil.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2015, 18:49
Djowi
Djowi is offline
Topp! vrijdag film kijken
Moet ik nou een wijntje kopen ofzo is dat overdreven ofzo?

Het moet gewoon perfect zijn!
T lijkt me alleen al leuk als zij der is, maar ik wil iets extra's doen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2015, 22:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Topp! vrijdag film kijken
Moet ik nou een wijntje kopen ofzo is dat overdreven ofzo?

Het moet gewoon perfect zijn!
T lijkt me alleen al leuk als zij der is, maar ik wil iets extra's doen ofzo?
Het hoeft niet perfect te zijn, als jullie het maar naar je zin hebben.
Ik zou een wijntje kopen wat overdreven vinden (maar ik hou dan ook niet echt van wijn) maar chocola of iets anders lekkers voor tijdens de film wordt vast gewaardeerd.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic #127!
Verwijderd
497 03-05-2008 00:55
Liefde & Relatie 'vakantieliefde(s)' ik kan hem (ze) niet loslaten...
Verwijderd
54 12-07-2004 20:25
Psychologie Hopeloos, Wanhopig... ?
Verwijderd
27 31-05-2004 20:35
Liefde & Relatie Pottenprobleem.
optie_x
37 05-10-2003 14:49
Liefde & Relatie Ik krijg geen waardering voor alles wat ik voor hem heb gedaan..
Kñorr
35 27-04-2003 21:35
Liefde & Relatie Wat moet ik doen om dit te veranderen?
Verwijderd
30 06-11-2002 15:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35.