Oud 02-07-2015, 14:45
Fernandes003
Fernandes003 is offline
Onlangs heb ik te horen gekregen dat ik was gezakt door een tekort van 0.2-0.3 voor wiskunde, hierdoor stond ik gemiddeld voor wiskunde een 4.4 i.p.v. een 4.5, waardoor ik wel zou slagen.

Een andere klasgenoot had een ''dikke'' onvoldoende voor zijn profielwerkstuk (lager dan een 4) en is hij wel geslaagd? Was er geen regeling dat je bij een onvoldoende voor PWS sowieso was gezakt?

Wat ik hiermee wil zeggen, is het wel fair?
Advertentie
Oud 02-07-2015, 15:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Jij hebt niet genoeg punten gehaald. Onafhankelijk van de vraag of je klasgenoot terecht is gezakt, ben jij daardoor in elk geval gezakt.

Bij mijn weten telt je PWS mee in je combinatie-cijfer.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 02-07-2015, 15:04
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Je bent helaas terecht gezakt.

"Vroeger" werd het profielwerkstuk beoordeeld met onvoldoende (O), voldoende (V) of goed (G). Het profielwerkstuk moest in die tijd minimaal voldoende zijn om te kunnen slagen.

Tegenwoordig wordt het profielwerkstuk wel met een cijfer beoordeeld, maar dit wordt daarna gemiddeld met enkele andere kleine vakken (maatschappijleer, algemene natuurwetenschappen, soms literatuur, soms godsdienst/levensbeschouwing, soms klassieke culturele vorming). Het gemiddelde hiervan (=combinatiecijfer) telt, dus je kunt best slagen met een 3 voor het profielwerkstuk.
Oud 02-07-2015, 15:43
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Oke bedankt! Voor zover ik weet was zijn combinatie-cijfer ook een onvoldoende, vandaar dat ik het mij afvroeg hoe het dan zat
Als het combinatiecijfer 3,5 of hoger is, dan kun je daarmee in beginsel slagen.
Oud 13-07-2015, 12:43
Verwijderd
Je combinatiecijfer mag onvoldoende zijn (moet wel 3,5 of hoger zijn) maar dan moet je wel genoeg punten hebben om deze te kunnen compenseren.
Oud 13-07-2015, 17:20
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Daarom zeg ik "in beginsel" ja.
Oud 28-07-2015, 06:03
julianaparkje97
julianaparkje97 is offline
Zeker fair, je bent waarschijnlijk een pleb zonder bevoorrechte positie binnen je school. Vraag wat geld aan papa en mama en koop zo'n mooie glimmende jas. Oh en nu je toch bezig bent: Open een nieuw venster en tik www.dumpert.nl in!

Gratis advies hoor, doe er mee wat je zelf wilt!!!!

Fijne dag nog,

DOEIIII
Oud 29-07-2015, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Zeker fair, je bent waarschijnlijk een pleb zonder bevoorrechte positie binnen je school. Vraag wat geld aan papa en mama en koop zo'n mooie glimmende jas. Oh en nu je toch bezig bent: Open een nieuw venster en tik www.dumpert.nl in!

Gratis advies hoor, doe er mee wat je zelf wilt!!!!

Fijne dag nog,

DOEIIII
Dit slaat dus nergens op en jouw reactie zegt meer over jou dan over hem. Ga gewoon lekker filmpjes kijken ofzo, hier heeft hij niets aan.
Oud 29-07-2015, 02:39
magnusdebaas
Avatar van magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Citaat:
Onlangs heb ik te horen gekregen dat ik was gezakt door een tekort van 0.2-0.3 voor wiskunde, hierdoor stond ik gemiddeld voor wiskunde een 4.4 i.p.v. een 4.5, waardoor ik wel zou slagen.

Een andere klasgenoot had een ''dikke'' onvoldoende voor zijn profielwerkstuk (lager dan een 4) en is hij wel geslaagd? Was er geen regeling dat je bij een onvoldoende voor PWS sowieso was gezakt?

Wat ik hiermee wil zeggen, is het wel fair?
Als er in Nederland nou corrupte docenten waren dan had het geen probleem geweest
__________________
Als je iets doet, doe het dan goed :P

Laatst gewijzigd op 29-07-2015 om 02:40. Reden: TROLOLOLOLOLOLOLOLO
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Te weinig uren + Vak profielwerkstuk
Roflsaurus
7 21-08-2016 14:55
Algemene schoolzaken Vraag profielwerkstuk
N G
15 11-04-2014 17:21
Algemene schoolzaken Profielwerkstuk
maxime141
17 17-04-2009 23:33
Eindexamens 2004 profielwerkstuk te laat, nu geen examen meer doen?
Trisia
46 25-05-2004 16:14
Huiswerkvragen: Exacte vakken Profielwerkstuk...wie weet een onderwerp??
Carlie
15 24-01-2004 12:06
Algemene schoolzaken profielwerkstuk N&G waarschijnlijk bio
liefschatje
8 02-07-2003 22:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49.