Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2002, 07:17
meissie 1982
meissie 1982 is offline
Weet er dan helemaal niemand wat je tegen wallen kan doen??
Ik wordt een name;lijk lichtelijk gestoord van al die mensen die vragen, "ben je moe?" "heb je slecht geslapen?" "is er iets?"

HHHEEELLLPPP
__________________
wat voor jullie gek is is voor mij normaal!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 08:34
@pie
@pie is offline
Citaat:
meissie 1982 schreef:
Weet er dan helemaal niemand wat je tegen wallen kan doen??
Ik wordt een name;lijk lichtelijk gestoord van al die mensen die vragen, "ben je moe?" "heb je slecht geslapen?" "is er iets?"

HHHEEELLLPPP
stiekum toch meer slapen?

probeer anders te camoufleren ofzo, zal vast wel een of ander poedertje voor zijn..
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 11:19
meissie 1982
meissie 1982 is offline
..

[Dit bericht is aangepast door meissie 1982 (15-03-2002).]
__________________
wat voor jullie gek is is voor mij normaal!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 11:20
meissie 1982
meissie 1982 is offline
ikke nog meer slapen??
Ik slaap minstens 8 uur per nacht alleen in het wekend haal ik dat niet altijd maar ja dat moet toch een keer kunnen en al die poedertjes die ik ooit heb geprobeerd helpen niet.
Noem eens een naam van een poedertje of zo!

bedenkt voor je reactie trouwens x
__________________
wat voor jullie gek is is voor mij normaal!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 16:24
meissie 1982
meissie 1982 is offline
thanks ga ik proberen
__________________
wat voor jullie gek is is voor mij normaal!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 16:32
love_ya
Avatar van love_ya
love_ya is offline
ik hoorde ergens dat je een lepel in de koelkast moet leggen, en dan na een tijdje de bole kant op de ogen leggen..schijnt te helpen...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 17:10
Verwijderd
Zolang je maar niet teveel foundation op doet, want dan lijkt het net of je een masker op hebt *denkt geirriteerd aan bepaalde personen die ze kent*

Conceiler (lichter dan je eigen huid) werkt ook wel, maar als het schaduw is dan krijg je het niet weg. Dan moet je maar aan de gang met ijsklontjes en komkommerschijfjes...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 17:32
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
ja, maar je blijft wallen toch altijd zien
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 18:34
detention grrl
detention grrl is offline
k geloof dat je dan n calcium tekort hebt, weetet niet zeker. je moet dan in ieder geval meer melk drinken.
__________________
~ * we could be perfect in your world, I know * ~ sorry bouwk dat was een knietje...~en mijn zus dr vriend heeft een vriendin (ja joh)~
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 08:25
Q
Avatar van Q
Q is offline
Mensen die 8 uur of meer slapen leven minder lang, is uit een Australische onderzoek gekomen. Mensen die 6 a 7 uur slapen leven een stuk langer. Op internet zoeken naar dit soort dingen, je kunt er ALLES vinden.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 16:06
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
love_ya schreef:
ik hoorde ergens dat je een lepel in de koelkast moet leggen, en dan na een tijdje de bole kant op de ogen leggen..schijnt te helpen...
ja hebk ook ergens gelezen ofzo..
naja ik word er wel minder moe van, maar dat is maar voor evetjes,. maar tegen wallen helpt t niet echt..
je kan er toch gewoon camouflage op smeren of witte poeder ofzo

Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 09:52
meissie 1982
meissie 1982 is offline
Bedankt allemaal!
als ik dit allemaal uitprobeer en ze zijn dan nog niet weg dan weet ik het echt niet meer!!
enne dat calcium tekort is bij mij errug goed mogelijk!! ga ik ook maar eens wat aan doen....
__________________
wat voor jullie gek is is voor mij normaal!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 10:41
stella
stella is offline
ja ik ken het, ik heb dit ook, me hele al gehad eigenlijk.
weet je wat ik altijd doe?
je moet een conceiler kopen die lichter is dan je eigen huid, het lieft zo licht mogelijk.
koop dan een foundation die dezelfde kleur heeft, misschien íets lichter.
hiermee moet je wel uitkijken dat je er niet als een barbie pop uit gaat zien.
doe er echt een heel klein beetje van op het lieft alleen op de plek om de wallen heen, waar de huis zegmaar weer normaal is.
Des noods pleur je daar nog wat blush overheen.
dit zorgt ervoor dat je wallen of donkere kringen licht worden en de huis eromheen wat donkerder waardoor het lijkt alsof je totaal geen wallen hebt.
Maak je wel op in een lichte kamer want anders kan je teveel conceiler op hebben gedaan en dat is echt een heel raar gezicht.
doe voor de rest 1 keer per week vochtige theezakjes op je wallen, dit helpt echt heel erg!
als je er,mee geboren bent, zoals mij, gaat het waarschijnlijk nooit helemaal weg,maar je kunt het jiermee wel verminderen of in ieder geval laten liken alsof je geen wallen hebt.
suc6


ps probeer zoveel mogelijk conceilers uit, want uit ervaring weet ik dat ze niet allemaal even goed zijn.
Ik heb er een van miss porty, goedkoop en heel erg goed.
koop hier gewoon eerst de lichste kleur van, die is meestal het best.
en doe NOOIT make up, blusher of foundation ofzo, over de conceiler heen!
want dan ga je zien dat je een hele laag make up op hebt.

Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 16:30
-huktie-
Avatar van -huktie-
-huktie- is offline
Citaat:
detention grrl schreef:
k geloof dat je dan n calcium tekort hebt, weetet niet zeker. je moet dan in ieder geval meer melk drinken.

Ik drink vele liters melk per week, dus heb geen calciumtekort. Wel heb ik regelmatig wallen, net als mn ma.
Nu het 'probleem': ik ben een jongen (WHOAH!) dus ik ga niet met make-up enzo rondlopen. Zijn er nog andere tips?
__________________
The condoms is a problems of the Aids gettin sprayed [Notorious B.I.G.]
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 13:02
lottuuu
lottuuu is offline
-huktie-
Lid gepost op 22-03-2002 @ 17:30

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
detention grrl schreef:
k geloof dat je dan n calcium tekort hebt, weetet niet zeker. je moet dan in ieder geval meer melk drinken.


--------------------------------------------------------------------------------

Ik drink vele liters melk per week, dus heb geen calciumtekort. Wel heb ik regelmatig wallen, net als mn ma.
Nu het 'probleem': ik ben een jongen (WHOAH!) dus ik ga niet met make-up enzo rondlopen. Zijn er nog andere tips?



ff een opmerking, de bedoeling van een foundation e.d is dat je niet ziet dat het er is. Als het goed is, kun je niet zien dat je zoiets op hebt. Wat maakt het dan uit?? Het enige is dat ze misschien een beetje raar kijken als je het koopt, maar da's niet jou probleem toch??
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 13:45
Verwijderd
eh misschien MEER dan 8 uur slapen? 8 uur is wat een gemiddeld mens MINIMAAL nodig heeft...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 15:33
woefke
Avatar van woefke
woefke is offline
ik heb altij wallen heb er mee leren leven ! maar die vragen krijg ik ook altijd !
__________________
Hey you, yes you, stop reading my signature. STOP GODDAMMIT, it doesn't concern u. allright happy now, you've read the end
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 11:06
meastrecks
Avatar van meastrecks
meastrecks is offline
toch meer slapen
__________________
www.anaalscholver.nl de waterpolosite voor mannen met ballen
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Skinner, Walden Two. als het bekend klinkt help dan ff!
Alinke
0 06-06-2004 14:15
Lichaam & Gezondheid Wat toe doen tegen WALLEN?!
sweet dreams
18 20-02-2003 20:28
Lichaam & Gezondheid wallen
Verwijderd
24 29-11-2002 20:13
Software & Hardware .wal
perfectme
7 18-09-2002 18:48
Lichaam & Gezondheid wallen
dude17
6 20-12-2001 16:21
Lichaam & Gezondheid Help me ---> Wie weet er wat tegen wallen??
girl1
2 06-12-2001 11:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.