Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2003, 16:26
optie_x
Avatar van optie_x
optie_x is offline
Gegroet beste lezer(es),

Het begon zo'n zes a zeven jaar geleden. Ik werd verliefd op een meisje, maar ze had een vriend.
Een tijd daarna ging ik op toneel, en werd verliefd op iemand anders. Helaas moest ik de hele tijd aanhoren welke jongens ze allemaal wel niet leuk vond; wat ik respecteer, maar het deed toch pijn.
Gelukkig heb ik in de jaren daarna minder problemen gehad met het vinden van vriendinnen - hoewel ik er van overtuigd was dat mijn laatste ex ook hetero was.

Misschien zit ik maar wat te zeuren, en is er hier niemand die zich met mij kan identificeren, maar het is best moeilijk.
Ik wist er namelijk wel mee om te gaan, en kon de verliefdheid vaak bedwingen - als ik wist dat ze hetero of bezet was.
Maar nu is het weer zo ver. Het gaat gewoon niet. Het doet pijn.

Naast dit heb ik ook wel wat jongensharten gebroken, omdat ik dacht goed met ze om te gaan, terwijl zij uiteindelijk dachten dat ik op een andere tour was. Het deed bij hun dan ook echt pijn, om te horen dat ik op vrouwen val.

Ik ben vrouwelijke pot, die valt op vrouwelijke vrouwen.
*zucht* het is zo moeilijk.

Wie kent dit probleem?
__________________
Ik laat mijn frustraties op jou los.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2003, 16:30
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
ehmm ik ken het niet maar ik begrijp wel wat je bedoelt wat betreft jongens pijn doen op zo'n manier. ik heb nu eenmaal veel mannelijke vrienden en dan is het heel pijnlijk om te zeggen dat je alleen vriendschap wilt

ben geen lesbienne
vind het wel goed van je dat je ervoor uitkomt
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 16:33
optie_x
Avatar van optie_x
optie_x is offline
Hehe, dank je
Ja, in dat geval maakt het idd niet uit of je van de verkeerde kant bent of niet. Het is nooit leuk om iemand te vertellen dat je niet op ze valt.
Wat dat betreft zit ik in dezelfde situatie als hun.
__________________
Ik laat mijn frustraties op jou los.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 16:38
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
optie_x schreef op 25-09-2003 @ 17:33:
Hehe, dank je
Ja, in dat geval maakt het idd niet uit of je van de verkeerde kant bent of niet. Het is nooit leuk om iemand te vertellen dat je niet op ze valt.
Wat dat betreft zit ik in dezelfde situatie als hun.
probeer eens contact gezocht!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 16:41
optie_x
Avatar van optie_x
optie_x is offline
Hahhhaha, lolbroek!
Dat is een optie .. maar zo wanhopig ben ik nou ook weer niet .. hoewel. Pffff. Ik weet niet of dat iets voor mij is, contacten opzoeken via het internet.
Dat einidigt dan weer in teleurstellende ontmoetingen en zo.
Nee dank je.
Maar misschien waag ik eens een poging als ik erg wanhopig ben.
__________________
Ik laat mijn frustraties op jou los.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 17:59
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
optie_x schreef op 25-09-2003 @ 17:41:
Hahhhaha, lolbroek!
Dat is een optie .. maar zo wanhopig ben ik nou ook weer niet .. hoewel. Pffff. Ik weet niet of dat iets voor mij is, contacten opzoeken via het internet.
Dat einidigt dan weer in teleurstellende ontmoetingen en zo.
Nee dank je.
Maar misschien waag ik eens een poging als ik erg wanhopig ben.
Het gaat er dan niet direct om dat je er een relatie mee krijgt, je komt gewoon eens met mensen in contact die het 'probleem' kennen... Volgens mij zijn er ook wel sites voor, of café's ofzo, maar dat weet ik verder ook niet zeker...
Wat ik wel weet is dat ik het goed vind dat je er voor uitkomt!!

succes ermee!!
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 18:05
ammiebammie
ammiebammie is offline
Ha meissie!
Very klote voor je dat je je zo alleen voelt..(zo komt t dan n beetje op mij over..) Weet je.,..ik denk echt dat je je geen zorgen moet maken...mijn beste vriendin haar zus is ook pot en heeft het daar ook heel moeilijk mee gehad... Zij is er uiteindelijk uitgekomen door het er met haar tante over te hebben die ook pot is...nu heb jij misschien wel geen tante die pot is...(misschien ook wel...grijp dan je kans en praat met haar..!!) maar ik denk dat er juist heel veel mensen met jou over kunnen praten en hetzelfde voelen als jij..er zijn zat meisjes pot in Nederland..en ik denk ook wel in jouw omgeving..wacht geduldig af..de ware kom je vanzelf tegen...
__________________
Love excists about truth, friendship andmost of all sweet kisses..:D
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 18:07
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
optie_x schreef op 25-09-2003 @ 17:41:
Hahhhaha, lolbroek!
Dat is een optie .. maar zo wanhopig ben ik nou ook weer niet .. hoewel. Pffff. Ik weet niet of dat iets voor mij is, contacten opzoeken via het internet.
Dat einidigt dan weer in teleurstellende ontmoetingen en zo.
Nee dank je.
Maar misschien waag ik eens een poging als ik erg wanhopig ben.
ik was ook alles behalve wanhopig. sterker nog, ik was neit eens op zoek.
en toch ben ik via contact gezocht mijn huidige vriend tegengekomen.. en ben dit forum daar heel dankbaar voor
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 18:13
fractuur
fractuur is offline
Het probleem van harten breken ken ik ook. Denk je eindelijk es een goede vriend gevonden te hebben. -gebeurt niet dagelijks hoor maar laatst weer en dat voelt zo rot..-

En meid, ik vind het echt goed dat je ervoor uitkomt! Maar ik ben geen pot, en kan je dus ook geen plekken aanraden waar meer mensen komen met deze problemen.. Succes ermee!!
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 18:31
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
optie_x schreef op 25-09-2003 @ 17:41:
Hahhhaha, lolbroek!
Dat is een optie .. maar zo wanhopig ben ik nou ook weer niet .. hoewel. Pffff. Ik weet niet of dat iets voor mij is, contacten opzoeken via het internet.
Dat einidigt dan weer in teleurstellende ontmoetingen en zo.
Nee dank je.
Maar misschien waag ik eens een poging als ik erg wanhopig ben.
Je valt op vrouwelijke vrouwen, en dat zijn meestal hetero's dus dat kan nog erg lastig worden.
Wel is zo dat vrouwen het wel eerder met vrouwen zouden proberen dan dat bij mannen zou gaan!
Maar dan kunnen deze vrouwen nog hetero zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 00:16
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
ga een keertje naar de trut in amsterdam
seriously
dat is een discotheek voor potten en flikkers, zoals ze zichzelf noemen, d'r lopen daar zoveel leuke mensen rond, ook echt hele leuke meisjes... ik zou eigenlijk eens met je mee moeten gaan om d'r een paar aan te wijzen

ik ging daar weleens heen met een vriendje van me die homo is en een vriendinnetje van hem die had altijd hetzelfde probleem als jij, ze werd altijd verliefd op meisjesmeisjes en ze was er zelf ook een, ze werd vervolgens verliefd op mij en tja, toen gebeurde er ook zoiets vervelends als jij nu beschrijft

d'r zijn altijd zat gelijkgestemde zielen, je moet alleen weten waar te zoeken... ik zal even nadenken, maar ik weet nog wel meer plaatsen waar je heen kan gaan
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 13:54
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Ik vind 'pot' zo'n stom woord, sorry. (deze reactie is verder volkomen nutteloos, maar ik moest het gewoon even kwijt)
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 21:08
Nieni
Avatar van Nieni
Nieni is offline
Citaat:
optie_x schreef op 25-09-2003 @ 17:33:

(...) of je van de verkeerde kant bent
Hmm ja en daar heb ík dus een hekel aan.
(maar ik ben wél van de 'verkeerde' kant)
__________________
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 21:54
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
'Pottenprobleem'...
Sorry, maar die topictitel...

Ach ja, ik herken het wel...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 22:19
Verwijderd
Citaat:
. schreef op 26-09-2003 @ 23:11:
Jij bent ook lesbisch?
Nee, er vallen alleen manwijven op FA.

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 18:34.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 22:28
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 26-09-2003 @ 22:54:
'Pottenprobleem'...
Sorry, maar die topictitel...

Ach ja, ik herken het wel...
denk je gelijk aan die kortharige tuin broek potten
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 22:34
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
optie_x schreef op 25-09-2003 @ 17:26:
Naast dit heb ik ook wel wat jongensharten gebroken, omdat ik dacht goed met ze om te gaan, terwijl zij uiteindelijk dachten dat ik op een andere tour was. Het deed bij hun dan ook echt pijn, om te horen dat ik op vrouwen val.
All the time he?

Welkom, lieve poepoe
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 23:07
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 25-09-2003 @ 19:31:
Je valt op vrouwelijke vrouwen, en dat zijn meestal hetero's dus dat kan nog erg lastig worden.
Ik ken op zich zat meisjemeisjes die danwel bi of lesbisch zijn..

Ik denk dat je inderdaad eens in wat leuke uitgaansgelegenheden voor homoseksuele mensen rond kunt gaan wandelen, daar loop je vast wel meer mensen tegen het lijf met hetzelfde probleem

+gisteravond op BNN Think Pink gezien toevallig? Kwamen een aantal lesbiënnes in voor, allemaal hardstikke vrouwelijk!

Laatst gewijzigd op 27-09-2003 om 10:06.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-09-2003, 23:15
Verwijderd
Weet je hoe vervelend het is als meisjes je zien als hun beste vriendin?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 06:06
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 25-09-2003 @ 19:31:
Je valt op vrouwelijke vrouwen, en dat zijn meestal hetero's
Oh ja? Waarop baseer je dat?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 23:42
vampire_esje
vampire_esje is offline
ik snap je probleem, denk ik...

best pittig. Ikzelf val op allebei de geslachten. daar kwam ik achter toen ik zo'n jaar of 12 was... je bent al een beetje in de war (ben ik niet normaal?) en dan krijg je ook nog je eerste verliefdheid. Ik had het aan een (dacht ik) goede vriendin verteld... Was I wrong!

Via via hoorde de dame op wie ik verliefd was dus, mijn verhaal. Vanaf dat moment begon ze ook naar mij te kijken. (ik denk dat ze het niet kon geloven ofzo) en me een beetje uit te dagen... Toen ze zeker wist dat ik verliefd op haar was, scheen ze het toch wel eng te vinden en bekeek ze me niet meer. Of gaf ze van die rare antwoorden. Het duurde een tijdje voordat ik daar achter kwam... en het deed zeer.

Als ik haar zie (wat 3 a 4 keer per jaar is nu) komen nog steeds die verwarde gevoelens voor haar boven. Een soort mengeling van haat en toch ook liefde. Zij was tenslotte de eerste dame op wie ik verliefd werd.

Ik heb haar ooit een brief geschreven, maar die heb ik (gelukkig) nooit verstuurd. Ik heb er een beetje vrede mee, maar nooit helemaal.

Ik ben heel voorzichtig geworden met vrouwen en ga ook bijna niet meer met ze om. Ik heb 1 vriendin (die ook op allebei de geslachten valt) en samen kletsen, roddelen en keuren we wat af! Niet alleen de dames maar ook de heren.

Ik hoop dat je een beetje steun hebt aan mijn verhaal

Vampire_esje.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 23:46
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-09-2003 @ 00:15:
Weet je hoe vervelend het is als meisjes je zien als hun beste vriendin?
*grin*

Als je samen met haar andere jongens aan het 'checken' bent weet je dat er iets grondig miszit
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 15:24
Verwijderd
Ik vind 'pot' trouwens een heel vervelend woord. 'Homo' ook trouwens, maar dat is al meer ingeburgerd. Naar mijn mening is het tegenwoordig iets redelijk normaals om op het andere geslacht te vallen, waarom moet er dan zo'n oerlelijke benaming voor zijn?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 21:11
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef op 26-09-2003 @ 01:16:
ga een keertje naar de trut in amsterdam
seriously
dat is een discotheek voor potten en flikkers, zoals ze zichzelf noemen, d'r lopen daar zoveel leuke mensen rond, ook echt hele leuke meisjes... ik zou eigenlijk eens met je mee moeten gaan om d'r een paar aan te wijzen

ik ging daar weleens heen met een vriendje van me die homo is en een vriendinnetje van hem die had altijd hetzelfde probleem als jij, ze werd altijd verliefd op meisjesmeisjes en ze was er zelf ook een, ze werd vervolgens verliefd op mij en tja, toen gebeurde er ook zoiets vervelends als jij nu beschrijft

d'r zijn altijd zat gelijkgestemde zielen, je moet alleen weten waar te zoeken... ik zal even nadenken, maar ik weet nog wel meer plaatsen waar je heen kan gaan
@ topicstartster, dan wil ik best wel met jou mee naar de trut, want ik ben zelf ook nog niet geweest, maar ik wil wel graag een keertje en alleen vind ik zo eng
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 21:21
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 30-09-2003 @ 16:24:
Ik vind 'pot' trouwens een heel vervelend woord. 'Homo' ook trouwens, maar dat is al meer ingeburgerd. Naar mijn mening is het tegenwoordig iets redelijk normaals om op het andere geslacht te vallen, waarom moet er dan zo'n oerlelijke benaming voor zijn?
Op het andere geslacht vallen is nooit zo'n probleem geweest, geloof ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2003, 22:46
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 30-09-2003 @ 22:11:
@ topicstartster, dan wil ik best wel met jou mee naar de trut, want ik ben zelf ook nog niet geweest, maar ik wil wel graag een keertje en alleen vind ik zo eng
ik wil met je naar de trut!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 00:21
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
Citaat:
bertbart schreef op 30-09-2003 @ 22:11:
@ topicstartster, dan wil ik best wel met jou mee naar de trut, want ik ben zelf ook nog niet geweest, maar ik wil wel graag een keertje en alleen vind ik zo eng
maar liefje, je moet nog altijd een keer met mij meegaan
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 07:38
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 30-09-2003 @ 22:21:
Op het andere geslacht vallen is nooit zo'n probleem geweest, geloof ik.
haha ja. Njah, je snapt wat ik bedoel. Hetzelfde geslacht dus. (Christ, ik ben er met mijn hoofd niet echt bij dezer dagen.)
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 14:24
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef op 01-10-2003 @ 01:21:
maar liefje, je moet nog altijd een keer met mij meegaan
dat klopt, wanneer ben je weer in Nederland?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 30-09-2003 @ 23:46:
ik wil met je naar de trut!
aanstaande zondag dan maar?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 29-09-2003 @ 00:46:
*grin*

Als je samen met haar andere jongens aan het 'checken' bent weet je dat er iets grondig miszit
Mja. Over het algemeen komen ze er gelukkig pas achter nádat we al hebben lopen rotzooien, dus dat is niet zozeer het probleem
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 13:15
liefschatje
liefschatje is offline
ik snap een beetje wat je bedoelt. ben zelf bi en nu bijna een jaar super verliefd op een super mooi meisje. ze heeft een vriend, en is erg vrouwelijk. ikzelf ben ook vrouwelijk, en val ook alleen op meisjemeisjes (en op jongens natuurlijk)
is best moeilijk af en toe.
__________________
ik ben bi (Bijzonder Interessant) :);)
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 13:54
Saltwater
Avatar van Saltwater
Saltwater is offline
Citaat:
Anneee schreef op 26-09-2003 @ 14:54:
Ik vind 'pot' zo'n stom woord, sorry. (deze reactie is verder volkomen nutteloos, maar ik moest het gewoon even kwijt)
Dat antwoord wou ik dus ook geven... Maar iig, vrouwelijke meiden die ook op meiden vallen, zijn moeilijk te vinden
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 18:43
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Het lijkt me sowieso heel lastig als je verliefd bent, er wordt toch meestal vanuit gegaan dat iemand hetero is. (wat ook jouw probleem blijkt te zijn, mbt de jongens)

Het lijkt me logisch dat je op vrouwelijke types valt, als je van mannelijk hield was je immers wel hetero, of bi, toch?
Maar er zijn zat mooie meisjes die op vrouwen vallen, en anders kan je altijd, ook als iemand hetero is, gewoon proberen met haar erover te praten. Een hele goeie vriendin van me heeft me vrijdag verteld dat ze verliefd op me is en dat zich totaal geen raad meer weet. (ik ben wel vrij gek op mannen) maar door haar verhaal ben ik wel veel meer gaan nadenken...ik verbaas mezelf, laten we het daarop houden. Dus...je kan het altijd proberen...succes
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 00:15
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
(Ik heb even alleen de eerste entry gelezen en de rest geskipt.)

Ik begrijp je. Alleen heb ik niet eens een relatie kunnen vinden.
Ik ben dan wel bi, maar dan toch maar vrouw-lievend. Mannen zijn gewoon vervelend en walgelijk.
Maar om even ontopic te blijven: het is gewoon moeilijk (vind ik) om een vrouwelijke partner te vinden als je zelf vrouw bent. Kijk, je hebt van die echte pottentypjes (we kennen ze allemaal) maar zo ben ik echt absoluut niet en daarom val ik dan ook (heel) vaak op 'onschuldige' hetero vrouwen die echt helemaaaaal niet zo georienteerd zijn.
Zucht.
Nouja, ik denk niet echt dat je hier wat aan hebt, maarja. Ik heb wellicht ergens aan bijgedragen...
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 10:08
Useless@Scrabbl
Avatar van Useless@Scrabbl
Useless@Scrabbl is offline
Ik ken het jammer genoeg.
Ik val standaard op vrouwelijke hetero's. Die natuurlijk niet geinteresseerd zijn.

Maar goed, ben nog niet wanhopig.
Gewoon rustig afwachten, je komt wel iemand tegen die jou smaak is en die hetzelfde voor jou voelt!

P.S. Het kan aan mij liggen hoor, maar als ik ooit naar iets voor "potten en flikkers" ga zit mijn type er NOOIT tussen.
__________________
ˇ Your singature is on my hip !
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-10-2003, 10:10
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 05-10-2003 @ 01:15:
Mannen zijn gewoon vervelend en walgelijk.
Laat alsjeblieft je ideeen over mannen niet afhangen van een paar rotte appels.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 13:49
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
Chimera schreef op 05-10-2003 @ 11:10:
Laat alsjeblieft je ideeen over mannen niet afhangen van een paar rotte appels.
Chimera is hier om alle gekwetste meisjes te redden

Heb trouwens nog een mooi verhaal, was ooit een vriendin van me die eerst vaak werd belazerd door jongens, en daarna besloot ze et es met meisjes te proberen. Helaas koos ze ook de verkeerde meisjes uit, want alle 4 de meisjes met wie ze een realtie heeft gehad zijn ook vreemdgegaan...tegenwoordig doet ze het met honden (nee hoor, tegenwoordig heeft ze weer een vriend en volgens mij gaat het dit keer wel goed)
Dus...vrouwen kunnen net zo erg zijn als mannen
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27.