Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2004, 15:59
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Dank je Sublime, je bent een schat!

ik en verf aanbrengen op muren? nooit geweten dat dat samenging...

Charlotte
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2004, 16:04
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
ja! haast je! (over bijna een week is de meeting al hoor!)

Nu nog hopen op goed weer! Ik haat regen.

Charlotte
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 16:07
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
EggeD schreef op 18-06-2004 @ 16:51 :
Oh moet ik me haasten ? (:

Natuurlijk! Alle plaatsen zijn bijna uitverkocht!
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 16:17
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Astuanax schreef op 18-06-2004 @ 17:07 :
Natuurlijk! Alle plaatsen zijn bijna uitverkocht!
Paniek paniek ! Waar moet ik zijn waar moet ik zijn ?! AAAH
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 16:19
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Hé, pssst, kaartje kopen? Laatste kaartjes, je vindt er geen andere meer! Zal je wel wat kosten...
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 16:38
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Millroy schreef op 18-06-2004 @ 17:19 :
Hé, pssst, kaartje kopen? Laatste kaartjes, je vindt er geen andere meer! Zal je wel wat kosten...
Lijkt wel Rock Werchter....
Ik heb mijn kaart voor 10 euro meer op de 'zwarte markt' gekocht....
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 21:21
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Ach, ik had zo mijn connecties...

Charlotte
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 23:59
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Voor iedereen die de meetingmanager nog niet heeft gevonden:
http://forum.scholieren.com/meeting/...ing.php?id=136
Ook wel te vinden helemaal onder de index van het forum, bij het fotoboek.

@Charlottetje: Gefeliciteerd!!!!!!!! Had je goede cijfers?

De plaats is wat mij betreft bij de burger king. Dat is goed te vinden en je zit tenminste niet tussen andere mensen die elkaar ook staan op te wachten.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 01:33
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
nou, ik wil niet opscheppen hoor, maar ja, voor Literatuur had ik natuurlijk wel een 9, eigenlijk nog magertjes natuurlijk, maar ja, subjectieve leraren he, wat doe je eraan.

heeeeeeeeeel flauw

uiteindelijk wel redelijk geslaagd hoor.
5 x een 7
4 x een 8
1 x een 9
1 x een 5 (duits, de slet)

Charlotte
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 11:14
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 19-06-2004 @ 02:33 :
nou, ik wil niet opscheppen hoor, maar ja, voor Literatuur had ik natuurlijk wel een 9, eigenlijk nog magertjes natuurlijk, maar ja, subjectieve leraren he, wat doe je eraan.

heeeeeeeeeel flauw

uiteindelijk wel redelijk geslaagd hoor.
5 x een 7
4 x een 8
1 x een 9
1 x een 5 (duits, de slet)

Charlotte
Een negen. Heel netjes. Ik zal maar niet zeggen wat ik had, maar het was niet bijster goed. Had je mondelingen voor je literatuurcijfer of had je van die literatuur proefwerken?

Jou lijst is heel erg mooi, voor jou redelijk kan je gewoon een goed invullen. Een vijf voor duits is ook geen ramp, het is een rot taal. Ik had er wel een acht voor, maar vraag me niet hoe ik dat gedaan heb. Ik ben nooit een ster in talen geweest.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 13:32
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Die duitsers moeten maar eens engels leren spreken ofzo.

Die 9 komt door 2 schoolexamens (of waren het er 3) en een mondeling. De mondeling was een 8,5.

luiheid is heerlijk, jammer dat deze tijd nu voorbij is. nou ja...

Charlotte
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Charlottetje schreef op 19-06-2004 @ 14:32 :
Die duitsers moeten maar eens engels leren spreken ofzo.
Indeed. Maar ik heb wél een 8 op mn eindlijst voor Duits. Maar ik spreek liever engels. Daar had ik namelijk een 9 voor

Zeg mensen: ik wilde wel graag met het avondeten oid weer terug zijn, anders mag ik niet weg van mn mams dus tot hoe laat denken we het te laten duren?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 19:28
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 23-06-2004 @ 20:11 :
Zeg mensen: ik wilde wel graag met het avondeten oid weer terug zijn, anders mag ik niet weg van mn mams dus tot hoe laat denken we het te laten duren?
Zo laat als men wil. Je kan gewoon gaan als je naar huis wil, simpel zat
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 21:05
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Ieke schreef op 23-06-2004 @ 20:28 :
simpel zat

???? Simpel ZAT? Dat da nog wel uit de hoogverheven mond van een forumbaas....
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 21:20
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Astuanax schreef op 23-06-2004 @ 22:05 :
???? Simpel ZAT? Dat da nog wel uit de hoogverheven mond van een forumbaas....
Dat is het toch? Ik volg jou niet.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 22:45
Verwijderd
Dus:

Definitief:

En:

Officieel:

Zaterdag 26 juni 2004
12:00
Utrecht Centraal
Om en nabij de Burger King en van daaruit verder de wereld in!

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 22:55
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 23-06-2004 @ 23:45 :
Dus:

Definitief:

En:

Officieel:

Zaterdag 26 juni 2004
12:00
Utrecht Centraal
Om en nabij de Burger King en van daaruit verder de wereld in!

LUH-3417
Uitstekent
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 07:22
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
één weekje later maar
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 09:21
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Ok, dat gaat wel lukken, aangenomen dat de Burger King inderdaad makkelijk te vinden is Ik zal mijn mobiel meenemen, 06********, hoewel dat ding tegenwoordig wel eens de neiging lijkt te hebben plots leeg te zijn.. Mja, fingers crossed ! Waarschijnlijk tot zaterdag, als ik lichamelijk onwel ben kom ik niet, anders gewoon wel.
__________________
Lampaan.

Laatst gewijzigd op 24-06-2004 om 11:10.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 11:11
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
EggeD schreef op 24-06-2004 @ 10:21 :
Ok, dat gaat wel lukken, aangenomen dat de Burger King inderdaad makkelijk te vinden is Ik zal mijn mobiel meenemen, 06********, hoewel dat ding tegenwoordig wel eens de neiging lijkt te hebben plots leeg te zijn.. Mja, fingers crossed ! Waarschijnlijk tot zaterdag, als ik lichamelijk onwel ben kom ik niet, anders gewoon wel.
Ik heb hem in mijn mobiel opgeslagen en het nummer van het forum verwijderd. Dit is een groot internetforum en dat soort informatie kan je beter niet zo open en bloot op het forum plaatsen. Je kan mijn telefoonnummer ook krijgen, maar dan via pm
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 18:17
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Ok, bedankt (: Bel maar als ik er niet op tijd ben hehe, dan komt het wel goed.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 17:40
Verwijderd
Ik heb daarnet van met tegenwind van Monster naar Hoek van Holland gelopen en met een te warme jas in de zon door de duinen teruggeslenterd, ben de trotste eigenaar van een kapotte knieholte en vier blaren en wil daarom voorstellen om het lopen morgen tot een minimum te beperken, of dat jullie mij anders dragen.
Als eerbetoon aan mijn moddereetmachten, zeg maar.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 22:07
Verwijderd
Ik kan helaas toch niet komen. Mijn bankrekening werkt niet bepaald mee (ik ben blut en een retourtje utrecht kost nogal wat...)

maar als er volgend jaar weer een meeting wordt gehouden, ben ik zeer zeker van de partij. Dan heb ik namelijk OV lang leve het studentenleven!

Allemaal ontzettend veel plezier morgen! Er worden toch wel meetingfoto's gemaakt he, dan kan ik meegenieten.

Krummeltje

- Treur niet om mij




Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 22:09
Verwijderd
En ik wilde me nog afmelden in de meetingmanager maar dat gaat niet. Helaas pindakaas.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 22:26
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
kzal aan jullie denken morgen (godsdienst leren...)
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 22:27
Verwijderd
*streept tranend twee namen van zijn papiertje*

LUH-3417 - Zucht... wie zal me morgen dragen?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 07:21
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Wees niet ongerust, ik ben ook een wandelaar van niks met mijn bejaardenconditie. Komt er iemand via Eindhoven toevallig, trouwens ?
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 07:42
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Op NS.nl:

Wanneer: zaterdag 26 en zondag 27 juni
Oorzaak: werk aan het spoor
Gevolgen: er rijden geen treinen:
· geen treinen tussen 's-Hertogenbosch-Utrecht Centraal
· geen treinen tussen Geldermalsen-Tiel
· geen treinen tussen Geldermalsen-Leerdam
Alternatief: maak gebruik van de bussen en van de omreisroute:
· reis tussen 's-Hertogenbosch en Utrecht Centraal, tussen Geldermalsen en Tiel en tussen Geldermalsen en Leerdam met een NS-bus
· reis tussen Eindhoven en Amsterdam Centraal via Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal
Extra reistijd: een half uur
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 08:32
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
nog twee en een half uur
Zal ik dan toch maar het Lutheranisme beginnen leren ?
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 08:44
Verwijderd
Nee, pak maar een trein naar Utrecht.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 09:16
Flshman
Avatar van Flshman
Flshman is offline
Goed plan doe ik namelijk ook
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 09:18
Flshman
Avatar van Flshman
Flshman is offline
Ik bedenk me net, LUH-3417 en Ieke zijn er niet!

Snel!! Eh, Spam! Vieze woorden, vunzige foto's, ranzige verhalen, beledigingen gericht aan LUH, !!

Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 09:50
Verwijderd
Spam
seks, condoom, player, naakt, whatever
ranzige verhalen komen morgen pas
LUH, je bent een seriemoordenaar en een psychopaat!

Grim
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 17:40
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Als de kat van huis is dansen de muizen...

LUH jij debiele hoer
wat ben je toch zo stoer
wonend in het noorderse nederland
pas maar op, ik maak je nog van kant


Ieke jij stomme trut
jij bent een echte slut
je afbeelding is een elfenboot
en naast je huis loopt een sloot


Mooi hé!! Wat ben ik toch een rijmgenie

ik moest dit schrijven van 2 bebaarde mannen die me bedreigen met een machinegeweer, hun gezichten lijken verdacht veel op die van Mill en Duivel...
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.

Laatst gewijzigd op 26-06-2004 om 17:47.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 17:41
Verwijderd
Ik ben dit keer onschuldig, I swear!
Maar, vertel, hoe was het? Ik lees net op internet dat er een dikke fight was in Utrecht...

Grim
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 17:50
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Astuanax schreef op 26-06-2004 @ 18:40 :
ik moest dit schrijven van 2 bebaarde mannen die me bedreigen met een machinegeweer, hun gezichten lijken verdacht veel op die van Mill en Duivel...
K*t. Ontdekt.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 19:19
Verwijderd
*Slurpt zachtjes aan zijn twee-literpak bananensap*

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 19:23
Verwijderd
Met ieke achter de computer, genietend van een Murphys:
So... puike meet. Geef die pics, LUH!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 19:23
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 26-06-2004 @ 20:19 :
*Slurpt zachtjes aan zijn twee-literpak bananensap*

LUH-3417
Smaakt het?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 19:26
Verwijderd
En zuster, waar was je nou? Ik laat me braaf door marieke meeslepen, maar jij?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 19:29
Flshman
Avatar van Flshman
Flshman is offline
Citaat:
Piloff schreef op 26-06-2004 @ 20:23 :
Smaakt het?
Wat denk je?

Ik zei nog dat het een slecht idee was, heheh
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 19:46
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 26-06-2004 @ 20:19 :
*Slurpt zachtjes aan zijn twee-literpak bananensap*

LUH-3417
Haha, past wel bij de oranjegekte (: Ik heb mijn bananenboek thuisgekregen en wel.

Leuk, trouwens, bussen.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 19:48
Verwijderd
Nee, het is echt ranzige zooi. En ik moet nog 1,89 liter.


Sublime*, Flashman en Egged. Let op de halve komkommer en de bak met gesmolten yoghurt-ijs.


Een stukje Egged, Ieke, Piloff en een stukje Charlottetje. Aanschouw het twee-literpak met bananensap dat jullie favoriete moddereter later die dag zoveel reden tot klagen zou geven en negeer de figuren in de achtergrond. Die waren niet verantwoord.


Een randje hoofd van Egged, een stukje Ieke, een Piloff, een Charlottetje en een lege plek waar de fotograag even daarvoor zat. Het aura van de goede man valt nog te zien, maar wordt waarschijnlijk pas duidelijk na de 3d-bewerking die Piloff ons beloofd heeft. Nog altijd het pak bananensap en zie hoe zwaar hij oogt!


De ganse groep die wij inmiddels al zo goed kennen en beminnen uit het diepst van ons hart, maar dan alweer zonder de moddereter. De oplettende kijker zal een walgelijk lelijke fontein in de achtergrond kunnen onderscheiden.

Het verhaal:
Bij aankomst van moddereter, waarmee de festiviteiten natuurlijk pas werkelijk hun aanvang namen, waren slechts Ieke, Piloff en Egged aanwezig. Het wachten op de andere werd gevuld met het wijzen naar willekeurige stationmensen en zeggen dat het Flashman was. Al snel verschenen Charlottetje (die mijn hoofd tot tweemaal toe 'karakteristiek' noemde), Sublime (aan wie ik mij zeer net voorstelde, tot grote pret van de andere aanwezigen) en Flashman (waarmee enige onduidelijke bestanden op cd uitgewisseld werden).
De dames namen het voortouw toen wij, na het constateren dat niemand een idee had, de stad in trokken. De drie mannen liepen zo goed als het kon achter de voorhoede aan, maar moest al snel het stof happen en toegeven dat excessief bewegen vandaag niet hun ding zou worden. Op het terras bij de stamkroeg van Sublime nuttigden wij een drankje, ons aangeboden door een ietwat onhandige serveerster die vroeg of wij soms auditie kwamen doen bij het gebouw ernaast. U ziet maar weer, goede lezer, dat het artistieke van ons gezelschap afspatte. Er werd wat gepraat over één van de Commodores van Piloff die binnenkort de eerste schreden op het internet zou zetten (een mijlpaal!) en natuurlijk ook boeken.
Na enige tijd herinnerde men zich het idee om in het park gras te eten. Aangezien gras niet bijzonder voedzaam was, besloten we een supermarkt te plunderen, opdat wij met smakelijke goederen alom het park zouden kunnen betreden. Om het internationale karakter van de literatuur in een hoog vaandel te houden, kochten wij een Turks brood, een Franse stokbrood, een aantal plakken Dood beest, wat Hollandse kaas, wat Smerige bananendrank (twee liter!), wat Iers rood bier van Murphy, wat Smeltbaar ijs, een groot pak Plastieken lepels, een Groene komkommer en mogelijk nog wat dingen die uw moddereter vergeten is. Zoals u ziet waren alle nationaliteiten aanwezig.
Aangekomen in een park achter de bijzonder lelijke achterkant van de schouwburg, wat verder nog versierd werd door een nogal lelijke fontein van een x aantal naakte, natte vrouwen, zetten wij ons neder om de spijzen tot ons te nemen. En een smikkelfestijn dat het was, lieve vrienden! Sublime goot haarzelf vol met energie-gevende, obscure en smerige drankjes terwijl weer anderen zich tegoed deden aan het bier en het rijkelijk belegde brood. Als afsluiter van de maaltijd, die ons allen welgeviel, ging de bak met onderhand gesmolten yoghurt-bosbessenijs rond. Het scheelde niet veel of wij hadden spontaan losgebarsten in een luid kampvuurgezang.
Na de maaltijd was er ruimte voor conversatie waarom boeken een belangerijke rol speelden, maar die ook dikwijls ging over eigenlijk iedereen die niet aanwezig was. Wat er precies gezegd wordt, zal door onderstaande niet herhaald worden, maar is tegen een bepaalde prijs via een privébericht aan te vragen.
De tijd vloog voorbij en om onze beloften na te komen bezochten wij rap nog een tweedehandsboekenwinkel waar uw moddereter Tristan van Gottfried von Strassburg in zijn gretige knuisten sloot en alwaar Egged hetzelfde deed met het verzamelde werk van Kafka. Sublime nam een optie op een verzameling van het werk van Nietzsche waar zij haar forumvriendjes al de gehele dag over lastiggevallen had.
Na een korte wandeling gevuld met klaagzangen over het zware bananensap was het zevental wederom voor de deuren van het Utrechtse centraal station, alwaar een vlieg op het voorhoofd van uw geliefde moddereter nog voor kortstondige consternatie zorgde. Gelukkig was het gevaar snel geweken en kon Charlottetje met een goed gevoel in haar lendenen haar fiets pakken om terug te gaan naar haar twaalf vierkante meters. Onderweg naar de stationshal zag uw moddereter een dame voorbijlopen met een jas die verdacht veel leek op die van de grote gemiste zuster, maar hij had het hart niet om er een scene van te maken. Op het station viel de rest van de hechte, literair verantwoorde groep forummakkers langzaam uit elkaar als een middeleeuwse ketter onder de handen van een viertal paarden. De treinen hebben onze eenheid ontleed, maar toen ik in de trein zat en dromerig uit het raam keek, naar de horizon waar de regen langzaam aan de stervende zon verdrong, wist ik diep in mijn hart dat vandaag een erg speciale dag was geweest.

*[Edit: Sublime wil liever onbekend blijven. De vorige keer dat zij met haar gezicht op het net stond moest het leger er aan te pas komen om het verkeerd rond haar huis, dat terstond gebombardeerd was tot bedevaartsoord, in goede banen te leiden.]

LUH-3417 - Sorry voor de onzinnige toon waarin het verslag geschreven is en voor alle zaken die ik vergeten ben, zelf verzonnen heb, of gewoon verdraaid heb. Ik deed het opzettelijk.

Laatst gewijzigd op 26-06-2004 om 21:21.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 19:54
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Mooi gesproken

Oh ja, Nederland hehe...
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 20:39
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
*shock* zomaar foto's van ondergetekende online zetten terwijl dat gans tegen haar principes is

maar kvond het hip en voor herhaling vatbaar

- en ik had helemaal niet de hele middag over werken van nietzsche gezanikt de prehistorische computergevallen van enkele aanwezigen zijn vaker onderwerp van gesprek geweest -
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 21:47
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Whehehe!
Heb ik wat gemist?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 22:09
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik haat treinen!!!!!!!!!

Zo, dat moest er even uit. De derde keer in drie weken dat er bij Arnhem een stroomstoring was. Ik wordt er werkelijk niet goed van.
Vlooi en ik zijn toen maar vanaf Ede-Wageningen naar het Huisje van Vlooi gegaan en we hebben daar genoten van een heerlijk feestmaal gekookt door haar vader. Vanaf daar ben ik met de bus naar Arnhem gegaan en de treinen reden toen net weer. Een voordeel, ik kan van deze week weer een euro of 10 bij de ns claimen.

Maar de meeting was leuk. In het najaar weer een

@LUH, leuke foto's, maar je bent ook een goede fotograaf En je stukje is ook lachen, maar dat mag ook wel van de beste schrijver in ons midden

Citaat:
duivelaartje schreef op 26-06-2004 @ 22:47 :
Whehehe!
Heb ik wat gemist?
Veel Volgende keer beter

@ Astuanax, Grim en Flashman: Jullie kunnen dan wel vieze dingen doen, maar dan moet je wel zorgen dat het weg is als we terug zijn, anders heb je alsnog je waarschuwing te pakken En als je heel veel pech hebt komt er als wij weg zijn een fb+je langs en die wordt dan heel boos op je
Astuanax, is het gelukt met leren?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 23:13
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
mijn dank LUH, vooral voor de aangepaste redengeving, staat gelijk een stuk indrukwekkender
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 12:46
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Ieke schreef op 26-06-2004 @ 23:09 :
[@ Astuanax, Grim en Flashman: Jullie kunnen dan wel vieze dingen doen, maar dan moet je wel zorgen dat het weg is als we terug zijn, anders heb je alsnog je waarschuwing te pakken En als je heel veel pech hebt komt er als wij weg zijn een fb+je langs en die wordt dan heel boos op je
Astuanax, is het gelukt met leren? [/B]

Eum, leren?
Ah ja, ik zal dan maar eens aan de derde pagina beginnen ....
Ben gisterenavond nog uit het huis weggeglipt en heb mij uit protest naar een feesje begeven, foto's en handtekeningen later in de fototopic

Moet ik mijn geniale liedje nog altijd verwijderen?
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 12:14
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 26-06-2004 @ 20:48 :
..een tweedehandsboekenwinkel waar uw moddereter Tristan van Gottfried von Strassburg in zijn gretige knuisten sloot..
Die cd: "klik" en ga via history>discography naar Qntal III. Je zult meteen zien dat de introtrack Owi, Tristan heet, als het goed is. Je kunt volgens mij wat kleine samples luisteren ook. Als je meer wilt horen rip ik wel wat voor je, of je leent het ooit. Qntal is wel een van mijn favo bands (de man achter Qntal was ook lang een der breinen achter Deine Lakeien, als het je interesseert), mja, voila dus.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Studeren University College #4
CoolJessy
500 29-06-2007 14:17
Muziek Metal Meeting
lauwzzz
4 14-05-2006 17:26
Psychologie WANNEER is de meeting
Fantôme
166 30-06-2005 20:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.