Oud 14-09-2013, 19:35
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Volgende keer een laag paneermeel of verkruimelde beschuit eroverheen! Eerst bladerdeeg, dan paneermeel en dan vulling. Werkt echt *insert tellsellstem*
Oh awesome thanks!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Oud 14-09-2013, 19:46
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oei. Gecondoleerd. Wie raadde je precies af om er na twaalven te komen?
Dat was algemeen bekend in de buurt.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 14-09-2013, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Dat was algemeen bekend in de buurt.
Maar je woont niet in die buurt.
Oud 14-09-2013, 19:55
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Maar je woont niet in die buurt.
Niet meer.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 14-09-2013, 20:10
Verwijderd
Volgens mij heeft Pia Dijkstra een kunstgebit.
Oud 14-09-2013, 20:40
Verwijderd
@Margot: ik hou van Terschelling <3
Oud 14-09-2013, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt goed zeg En wat voor koekjes?
Knapkook!
Oud 14-09-2013, 21:10
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Volgende keer een laag paneermeel of verkruimelde beschuit eroverheen! Eerst bladerdeeg, dan paneermeel en dan vulling. Werkt echt *insert tellsellstem*
Oooh, wat een goede tip is dat
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-09-2013, 21:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Knapkook!
Wat is dat?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-09-2013, 21:17
Verwijderd
Dat zijn Limburgse koekjes, die heel knapperig zijn en je voelt ze in je mond knappen als je er op bijt, vandaar de naam. Heel erg lekker
Oud 14-09-2013, 21:17
Verwijderd
Volgens mij heb ik die tip van Lieveheersbeest of Daantje of zo, ik heb daar hier een keer over geklaagd en toen zei iemand dat!

Het is overigens (nog) geen film geworden. Ik maak rekenhuiswerk
Oud 14-09-2013, 21:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb vandaag ook huiswerk gemaakt. Ik moest namelijk verschillende typen blaadjes zoeken, voor plantkunde maandag Plantjes <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-09-2013, 21:20
Verwijderd
Ik zou graag met de eer gaan lopen strijken, maar ik weet van niks.
Oud 14-09-2013, 21:26
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zag net een stukje van de docu over The Spice Girls en maakte natuurlijk DIRECT een playlist aan in Spotify, daarbij voor het gemak vergetend dat al mijn fb-vriendjes dat in hun nieuwsoverzicht zien
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-09-2013, 21:31
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja, daar heb je 't al. LIKES
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-09-2013, 21:35
Verwijderd
En terecht!
Oud 14-09-2013, 21:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Niet zo miepen, gekkie.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-09-2013, 21:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Bij Spotify kán je instellen dat iets een guilty pleasure is en dat je niet wil dat iemand ziet dat je dat luistert, maar dat is ook weer zoiets, die beslissing nemen dat niemand het mag weten. Dat je dat alleen in een donker hoekje wil luisteren.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-09-2013, 21:40
Verwijderd
Wat doe je moeilijk CR Lekker luisteren en zo hard mogelijk meezingen en lekker schijt hebben aan de rest
Oud 14-09-2013, 21:41
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Jongens ik zit maar wat te kletsen. Je denkt toch niet serieus dat ik me daarvoor schaam
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-09-2013, 21:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh jongens, ik ben blij dat het een dag weekend is en dat ik uit kan slapen enzo, maar ik wil naar schooool Want school is zo leuk.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-09-2013, 21:43
Verwijderd
Ik denk dat heel veel mensen na vanavond weer eens de spice girls aanzetten
Oud 14-09-2013, 21:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ach, mijn favoriete nummer aller tijden is ook wel een beetje een guilty pleasure

__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-09-2013, 21:56
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik zag net een stukje van de docu over The Spice Girls en maakte natuurlijk DIRECT een playlist aan in Spotify, daarbij voor het gemak vergetend dat al mijn fb-vriendjes dat in hun nieuwsoverzicht zien
Dat kan uit.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 14-09-2013, 21:59
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik zag net een stukje van de docu over The Spice Girls en maakte natuurlijk DIRECT een playlist aan in Spotify, daarbij voor het gemak vergetend dat al mijn fb-vriendjes dat in hun nieuwsoverzicht zien
Die heb ik net ook gekeken

Absinthe, elaborate plz
Oud 14-09-2013, 22:00
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ach, mijn favoriete nummer aller tijden is ook wel een beetje een guilty pleasure

[filmpje]
Dit was ook heel lang mijn favoriete nummer
Oud 14-09-2013, 22:02
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat kan uit.
Ach, ik vind het soms ook wel leuk.

Citaat:
Die heb ik net ook gekeken
Yes :boks:
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-09-2013, 22:04
Verwijderd
Ik deed weer een halfslachtige poging om een mooi horloge te vinden. Hoogtepuntje:



Wat een smoelwerk.

Verder heb ik op Marktplaats gezocht op 'simpel horloge'. Toen kreeg ik de Simple-reeks van Prisma, met horloges die 89,- kosten ondanks dat ze er zo uitzien.

Over een paar weken weer een poging.
Oud 14-09-2013, 22:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik deed weer een halfslachtige poging om een mooi horloge te vinden. Hoogtepuntje:

[afbeelding]


Wat een smoelwerk.
Die doet me denken aan het apparaat die een opticien gebruikt om je ogen mee op te meten.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-09-2013, 22:23
Verwijderd
Casio. 200 horloges in de huidige collectie. Daarvan hebben er drie (3) een leren bandje. Maar wel dit reddingsvest in dertig kleuren:

Oud 14-09-2013, 22:49
Verwijderd
Die wou ik vroeger zoooo graag. Nou ja, eerder een Baby-G want ik heb te kleine polsjes voor die krengen. Daar kon je mannetjes op laten dansen enzo
Oud 14-09-2013, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me echt een rukfilm, maar hij is dus wel oke?
Prima kutfilm
Oud 15-09-2013, 00:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er is een sletje op Veronica en die doet de hele tijd 'huhuhu" achter elke zin die ze zegt, moeilijk irritant. En ze heeft een enorme netkous aan en ik vraag me alleen af hoe ze dat heeft aangekregen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-09-2013, 00:26
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Er is een sletje op Veronica en die doet de hele tijd 'huhuhu" achter elke zin die ze zegt, moeilijk irritant. En ze heeft een enorme netkous aan en ik vraag me alleen af hoe ze dat heeft aangekregen
Oud 15-09-2013, 00:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb inmiddels de afstandsbediening onder mijn vader vandaan weten te trekken en nu staat South Park op
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-09-2013, 01:21
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jongons, mijn favorietste band ooit heeft vanavond voor het allerlaatst ever opgetreden.
Kaizers Orchestra is niet meer. er was vanavond een livestream van het 3 uur durende optreden, maar ik was aan het werk. Ik zie wel op tumblr allemaal mensen schrijven dat het zo mooi was en dat iedereen moest janken enzo...

Omg, ik voel me een beetje een bakvisje nu, maar het is een band die ik al 10 jaar volg, die ik al 10 keer live heb gezien en waarvan ik het grootste gedeelte van het oeuvre kan meezingen, ookal word het gezongen in een vaag dialect van een taal die ik niet meester ben.
Ik heb ze in februari nog in de Melkweg gezien, maar toen wist ik nog niet dat 't de laatste keer zou zijn. Huiliehuilie. ;_;
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-09-2013, 07:46
Verwijderd
Bleh, ik erger me vandaag nóg meer aan een stel mallotige DOMME mensen in de trein. Ben zo moe, kan echt niks hebben vandaag
Oud 15-09-2013, 09:20
Hazel
Hazel is offline
Wat ga je doen Absinthe.? En wat doen die domme mensen?
Oud 15-09-2013, 09:35
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Fb geeft tegenwoordig blijkbaar ook suggesties in je nieuwsoverzicht. Onder 'De wereld in 27 vakantiedagen' staat

Citaat:
VERGELIJKBAAR MET DE WERELD IN 27 VAKANTIEDAGEN
Toppers in Concert - Officiële pagina
19.067 personen vinden dit leuk
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 15-09-2013, 09:37
Hazel
Hazel is offline
Haha, wut?
Oud 15-09-2013, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Wat ga je doen Absinthe.? En wat doen die domme mensen?
Ik had weer een optreden bij de expo van het fruitcorso. En de domme mensen waren echt eindeloos aan het discussiëren of ze in Den Bosch zouden overstappen of dat ze in de sprinter naar Utrecht bleven zitten. Ik ben blij dat ze voor het eerste kozen. En van die LUIDE STEMMEN allemaal. Da's toch himmol nie nodig?
Oud 15-09-2013, 12:08
Verwijderd
Oh wat een verwennerij wordt het nieuwe seizoen op tv!
http://www.vier.be/videos/ik-wil-ook...om-21u05/72837

Maar hier draaide mijn maag helemaal van om:
http://www.vijf.be/singl3s/videos/wo...-singl3s/74258

Ik werd net tijdens de reclameblokken bij Pirates of the Caribean hierop getrakteerd. Wat een vooruitzichten!
Oud 15-09-2013, 12:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kutterdiekut, mijn afspraak voor een uitkering is verplaatst naar morgen (ipv woensdag) en ik kwam er gister achter dat de printer leeg is nu wil mijn vader gelukkig heel graag dat ik een uitkering krijg, dus hij gaat zo een toner kopen. Maar alleen als een nieuwe printer niet duurder is dan een nieuwe toner, want dan gaat hij er dinsdag pas een halen en mijn moeder is alleen maar aan het werk en ik heb geen vrienden met printers. WAT NU JONGENS.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-09-2013, 12:17
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Oh wat een verwennerij wordt het nieuwe seizoen op tv!
http://www.vier.be/videos/ik-wil-ook...om-21u05/72837

Maar hier draaide mijn maag helemaal van om:
http://www.vijf.be/singl3s/videos/wo...-singl3s/74258

Ik werd net tijdens de reclameblokken bij Pirates of the Caribean hierop getrakteerd. Wat een vooruitzichten!
Dat ziet er een stuk beschaafder uit dan de Nederlandse equivalenten.
Oud 15-09-2013, 12:17
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Kutterdiekut, mijn afspraak voor een uitkering is verplaatst naar morgen (ipv woensdag) en ik kwam er gister achter dat de printer leeg is nu wil mijn vader gelukkig heel graag dat ik een uitkering krijg, dus hij gaat zo een toner kopen. Maar alleen als een nieuwe printer niet duurder is dan een nieuwe toner, want dan gaat hij er dinsdag pas een halen en mijn moeder is alleen maar aan het werk en ik heb geen vrienden met printers. WAT NU JONGENS.
Waarom ga je zelf niet een toner halen?
Oud 15-09-2013, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Kutterdiekut, mijn afspraak voor een uitkering is verplaatst naar morgen (ipv woensdag) en ik kwam er gister achter dat de printer leeg is nu wil mijn vader gelukkig heel graag dat ik een uitkering krijg, dus hij gaat zo een toner kopen. Maar alleen als een nieuwe printer niet duurder is dan een nieuwe toner, want dan gaat hij er dinsdag pas een halen en mijn moeder is alleen maar aan het werk en ik heb geen vrienden met printers. WAT NU JONGENS.
Zet een oproep op Facebook wie even wil printen voor je.
Oud 15-09-2013, 12:22
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Of printen in de bibliotheek.
Oud 15-09-2013, 12:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zet een oproep op Facebook wie even wil printen voor je.
Daar zat ik inderdaad net aan te denken ja.
Citaat:
Of printen in de bibliotheek.
Serieus? ik wist niet dat dat kon joh. Jezus, handig!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-09-2013, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Daar zat ik inderdaad net aan te denken ja.


Serieus? ik wist niet dat dat kon joh. Jezus, handig!
Hallo ben je net naar deze wereld verhuisd of
Oud 15-09-2013, 12:28
Verwijderd
Bibliotheek, inderdaad.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.