Oud 15-09-2013, 13:33
Verwijderd
Bij ons hoef je geen lid te zijn om te printen.
Advertentie
Oud 15-09-2013, 13:36
Verwijderd
Hier ook niet.

Citaat:
Dat ziet er een stuk beschaafder uit dan de Nederlandse equivalenten.
Ik zou het niet weten, ik neem aan dat dat enkel op de Nederlandse commerciële zenders te bewonderen is, daar kan ik natuurlijk niet bij. Enkel dat over die maagden heb ik online een beetje gekeken omdat het er hier over ging.

Vaak is het voor een Belgisch ip ook geblokkeerd.
Oud 15-09-2013, 13:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mooi, kan ik dat morgen nog doen als het nodig is, thanks
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-09-2013, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Mooi, kan ik dat morgen nog doen als het nodig is, thanks
Informeer je eerst even voor de zekerheid. Stel dat de bieb morgen per toeval dicht is. Nooit wachten tot de deadline. Zelfs cd-schrijvers ontploffen in de nacht voor je je eindwerk moet afleveren.
Oud 15-09-2013, 14:10
Verwijderd
@MargotTenebaum: ik vind de Nederlandse Undateables ook wel heel beschaafd hoor of vergelijk je het met een ander programma?
S1ngle hangt inderdaad aan elkaar van de platte grappen.
Oud 15-09-2013, 14:20
Verwijderd
Printen kan prima zonder lid te hoeven zijn.
Oud 15-09-2013, 14:25
Verwijderd
Ik ben vriendjes met een clownfetisjiste en ik vind haar heel schattig. Ze post allemaal slagroomtaarten, rare pruiken, oude circusposters en zulk soort schoenen. Ik weet nu ook dat clownfetisjisten ook vaak het onderscheid maken tussen tops en bottoms. De bottom is de dommige clown waar de grappen mee worden uitgehaald.
Oud 15-09-2013, 14:37
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik ben vriendjes met een clownfetisjiste en ik vind haar heel schattig. Ze post allemaal slagroomtaarten, rare pruiken, oude circusposters en zulk soort schoenen. Ik weet nu ook dat clownfetisjisten ook vaak het onderscheid maken tussen tops en bottoms. De bottom is de dommige clown waar de grappen mee worden uitgehaald.
http://www.northampton-news-hp.co.uk...n-14092013.htm
Oud 15-09-2013, 14:39
Verwijderd
Oud 15-09-2013, 15:11
Hazel
Hazel is offline
Ik verveel me en ik heb meer dan genoeg te doen
Oud 15-09-2013, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Ik verveel me en ik heb meer dan genoeg te doen
Omg soulmates
Oud 15-09-2013, 15:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
bibliotheken en clowns. I'm outta here.
Oud 15-09-2013, 15:45
Verwijderd
Oud 15-09-2013, 15:58
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Omg soulmates
Inmiddels is mijn humeur ernstig verpest door een gesprek met een familielid

Citaat:
Wat gaaf
Ja he
Oud 15-09-2013, 16:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OMG
Oud 15-09-2013, 16:05
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Familieleden.

Ik moet ook vanalles doen, maar ik heb niet eens zin om op te staan van m'n bank.
Net werd me gevraagd of ik vanavond mee wil naar een concert in paradiso, en hoewel ik de band wel tof vind heb ik nu toch een 'meh' gevoel. Het gaat me ook minstens 30 euro kosten en ik ben een arme sloeber. What to do...
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-09-2013, 16:07
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Familieleden.

Ik moet ook vanalles doen, maar ik heb niet eens zin om op te staan van m'n bank.
Net werd me gevraagd of ik vanavond mee wil naar een concert in paradiso, en hoewel ik de band wel tof vind heb ik nu toch een 'meh' gevoel. Het gaat me ook minstens 30 euro kosten en ik ben een arme sloeber. What to do...
Inderdaad ja, tering.

En ga maar naar dat concert
Ads door Google
Oud 15-09-2013, 16:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Inderdaad ja, tering.

En ga maar naar dat concert
Mjuh. Ik luister net het laatste album van die band op grooveshark en ik vind 't nogal suf en erg 3FM-ig.
Plus dat de persoon die me vroeg met 4 andere mensen gaat die ik niet ken en dat ik nog een beetje pissed off at 'm ben.

*pluchen badjas en pantoffels aantrekt*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-09-2013, 16:18
Verwijderd
Ik zou niet gaan. Naar buiten gaan is voor 't plebs.
Oud 15-09-2013, 16:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zou niet gaan. Naar buiten gaan is voor 't plebs.


Waarom naar buiten gaan wanneer ik thuis alles wat mijn hartje begeert onder handbereik heb? Internet, muziek, slechte TV, liters thee, ongezonde snacks...

Thanks, Para.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-09-2013, 16:24
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Mjuh. Ik luister net het laatste album van die band op grooveshark en ik vind 't nogal suf en erg 3FM-ig.
Plus dat de persoon die me vroeg met 4 andere mensen gaat die ik niet ken en dat ik nog een beetje pissed off at 'm ben.

*pluchen badjas en pantoffels aantrekt*
Ok, genoeg redenen om niet te gaan dan inderdaad.
Oud 15-09-2013, 16:26
Verwijderd
Buitenlucht is de hoeksteen van een gezonde leefstijl.
Oud 15-09-2013, 16:27
Verwijderd
(niet dat het me boeit of jullie een gezonde leefstijl hebben, maar het zou toch naar zijn als ik mijn hele leven naar buiten ben gejaagd omdat je daar blijkbaar instant gezond wordt, en jullie dan nu allemaal gaan bewijzen dat je zonder dat ook kan leven. )
Advertentie
Oud 15-09-2013, 16:27
Verwijderd
(misschien gaan jullie allemaal op je zeventigste dood en ik op mijn tachtigste en kan ik dan als enige bij de diploma-uitreiking van mijn kleinkinderen zijn. ha.)
Oud 15-09-2013, 16:28
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Buitenlucht is de hoeksteen van een gezonde leefstijl.
Citaat:
(niet dat het me boeit of jullie een gezonde leefstijl hebben, maar het zou toch naar zijn als ik mijn hele leven naar buiten ben gejaagd omdat je daar blijkbaar instant gezond wordt, en jullie dan nu allemaal gaan bewijzen dat je zonder dat ook kan leven. )
Als ik een dag niet naar buiten ga voel ik me daar altijd slecht en slackerig over
Oud 15-09-2013, 16:28
Verwijderd
Ik word altijd zo warrig in de herfst.
Oud 15-09-2013, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Als ik een dag niet naar buiten ga voel ik me daar altijd slecht en slackerig over
Ik ook, ja. Maar meestal ga ik dan 's avonds nog een uurtje wandelen.
Oud 15-09-2013, 16:29
Verwijderd
Hebben jullie nog leuke alfabetiseringsactiviteiten gedaan afgelopen week? Ik wel. We hadden vandaag op taalles een feestje in het kader van de alfabetisering. Zó. Léúk.
Oud 15-09-2013, 16:29
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Buitenlucht is de hoeksteen van een gezonde leefstijl.
Ik ga soms dagenlang niet naar buiten. Wat heb ik buiten te zoeken?

Anyway, oud worden lijkt me sowieso stom, dus whatevs.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-09-2013, 16:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hebben jullie nog leuke alfabetiseringsactiviteiten gedaan afgelopen week? Ik wel. We hadden vandaag op taalles een feestje in het kader van de alfabetisering. Zó. Léúk.
Uuuh, m'n CD's en DVD's staan op alfabet. en sommigen van m'n boeken.
Dat moet. Maar niet omdat het zo leuk is. Ik zou er geen feestje voor geven. Was er op jouw feestje wel alphabetti-spaghetti aanwezig? Anders was het een stom feestje.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-09-2013, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Uuuh, m'n CD's en DVD's staan op alfabet. en sommigen van m'n boeken.
Dat moet. Maar niet omdat het zo leuk is. Ik zou er geen feestje voor geven. Was er op jouw feestje wel alphabetti-spaghetti aanwezig? Anders was het een stom feestje.
Nee. Maar ook met alphabetti-spaghetti was het wellicht niet zo'n leuk feestje geweest.
Oud 15-09-2013, 16:38
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik ga soms dagenlang niet naar buiten. Wat heb ik buiten te zoeken?

Anyway, oud worden lijkt me sowieso stom, dus whatevs.
Dagenlang? Hoe doe je dat dan met werk, studie, boodschappen?
Oud 15-09-2013, 16:45
Verwijderd
Boodschappen doen voor een week, geen aanwezigheidsplicht bij colleges, thuis werken en/of vrij hebben. Dagenlang is toch geen prestatie? Zelfs wekenlang valt te regelen, als je genoeg vakantiedagen hebt en heel erg geen zin in de maand januari.

Of je er vrolijk van wordt is wat anders, maar praktische bezwaren zie ik pas vanaf maandenlang.
Oud 15-09-2013, 16:48
Verwijderd
Boodschappen kun je trouwens ook laten bezorgen. Maar daar moet ik niet te veel over nadenken, anders ga ik dat nog een reële optie vinden.
Ads door Google
Oud 15-09-2013, 16:48
Hazel
Hazel is offline
Hm. Ik voel me altijd een beetje een paria als ik dagenlang binnenzit. Naar buiten gaan om dingen te doen (voornamelijk naar de bioscoop) doet me toch altijd wel goed.
Oud 15-09-2013, 16:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dagenlang? Hoe doe je dat dan met werk, studie, boodschappen?
Ik werk meestal alleen in de weekenden en college skipte ik idd vaak. Boodschappen had ik vaak voor lang genoeg in huis. Vlees in de vriezer, blikjes/potjes met dingen voor als de verse groente op was en loads of pasta/rijst/aardappels/brood.
en ik woon naast een lidl, dus heel soms ga ik dan even 5 minuutjes naar buiten, om me daarna weer op te sluiten.

Anyway, m'n colleges zijn nu weer begonnen en ik wil dit jaar graag eens wat halen, dus ik vrees dat ik mezelf naar buiten moet slepen, al viel me dat vorige week wel vrij zwaar.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-09-2013, 16:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hm. Ik voel me altijd een beetje een paria als ik dagenlang binnenzit. Naar buiten gaan om dingen te doen (voornamelijk naar de bioscoop) doet me toch altijd wel goed.
Mjuh, ik ben het gewend. en ik vind naar de bios ed gaan ook wel tof, maar doorgaans heb ik niemand om mee te gaan, dus dan blijf ik thuis. en daar raak ik dan zo aan gewend dat als iemand me dan eens wat vraagt dat ik gauwer denk 'neuh, ik blijf wel hier'.

Maar mensen moeten me ook niet op de dag zelf meevragen. Dat moet ik van tevoren weten zodat ik me er op kan instellen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-09-2013, 16:55
Verwijderd
De enige tijd dat ik echt het liefste dagenlang thuis zat, was ik echt heel ongelukkig. Toen wilde ik ook alleen nog maar slapen. En ik kan me er eigenlijk echt heel erg moeilijk iets bij voorstellen dat je, zegmaar, gelukkig wordt van zo'n soort leven? Ik weet natuurlijk niet hoe het voor anderen werkt en het zal ook allemaal best, maar gewoon, het is echt... moeilijk voorstelbaar.
Oud 15-09-2013, 17:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het al erg als ik twee dagen achter elkaar niet buiten kom. Wat zeg ik, één dag kan ik eigenlijk ook al niet waarderen, hoewel dat wel met enige regelmaat voorkomt. Ik vind het vooral heel slecht van mezelf, maar alleen als ik die dag verder ook niks nuttigs doe (zoals gisteren, niet buiten geweest, maar wel wassen gedraaid en voorbereiding voor quizavond).
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 15-09-2013, 17:01
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb vanmiddag geluncht met een vriendin die ik door vakanties enzo al een tijd niet had gezien, en daarna zijn we naar de bios geweest, Blue Jasmine
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 15-09-2013, 17:04
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Mjuh, ik ben het gewend. en ik vind naar de bios ed gaan ook wel tof, maar doorgaans heb ik niemand om mee te gaan, dus dan blijf ik thuis. en daar raak ik dan zo aan gewend dat als iemand me dan eens wat vraagt dat ik gauwer denk 'neuh, ik blijf wel hier'.

Maar mensen moeten me ook niet op de dag zelf meevragen. Dat moet ik van tevoren weten zodat ik me er op kan instellen.
Jammer dat je niet hier woont want ik zou je wel meevragen hoor Trimm. Ik kan er zelf ook niet tegen als mensen me op de dag zelf iets vragen. Of heel kort van tevoren.

Citaat:
De enige tijd dat ik echt het liefste dagenlang thuis zat, was ik echt heel ongelukkig. Toen wilde ik ook alleen nog maar slapen. En ik kan me er eigenlijk echt heel erg moeilijk iets bij voorstellen dat je, zegmaar, gelukkig wordt van zo'n soort leven? Ik weet natuurlijk niet hoe het voor anderen werkt en het zal ook allemaal best, maar gewoon, het is echt... moeilijk voorstelbaar.
Ik word ook wel eens ongelukkig als ik te lang binnenzit, dan krijg ik zin om overdag te gaan slapen en dat moet vermeden worden

Citaat:
Ik vind het al erg als ik twee dagen achter elkaar niet buiten kom. Wat zeg ik, één dag kan ik eigenlijk ook al niet waarderen, hoewel dat wel met enige regelmaat voorkomt. Ik vind het vooral heel slecht van mezelf, maar alleen als ik die dag verder ook niks nuttigs doe (zoals gisteren, niet buiten geweest, maar wel wassen gedraaid en voorbereiding voor quizavond).
Debiel eigenlijk dat het zo'n taboe is.
Oud 15-09-2013, 17:05
Verwijderd
Ja, debiel. Maar ik voel me eigenlijk na één dagdeel binnenzitten al een mislukt mensbaksel.
Oud 15-09-2013, 17:07
Hazel
Hazel is offline
Misschien moeten we een praatgroepje oprichten voor mensen met thuisblijfschuldgevoel.
Oud 15-09-2013, 17:09
Verwijderd
Ja, bij voorkeur ergens in het bos.
Oud 15-09-2013, 17:12
Hazel
Hazel is offline
Haha, een heel goed idee ja.
Oud 15-09-2013, 17:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
De enige tijd dat ik echt het liefste dagenlang thuis zat, was ik echt heel ongelukkig. Toen wilde ik ook alleen nog maar slapen. En ik kan me er eigenlijk echt heel erg moeilijk iets bij voorstellen dat je, zegmaar, gelukkig wordt van zo'n soort leven? Ik weet natuurlijk niet hoe het voor anderen werkt en het zal ook allemaal best, maar gewoon, het is echt... moeilijk voorstelbaar.
Ik zeg ook niet dat ik er gelukkig van word, maar het is nou eenmaal zo. Zo was 't al toen ik nog op de basisschool zat. Dan zat m'n moeder in de vakanties te zeuren van 'ga nou naar buiten, 't is zo'n mooi weer!' en dan dacht ik alleen maar 'muh. en dan?'

[/vrolijke Frans]
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-09-2013, 17:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik blijf inderdaad ook alleen graag thuis als ik me niet goed voel.
Buiten zijn, liefst in de natuur
Oud 15-09-2013, 17:19
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik zeg ook niet dat ik er gelukkig van word, maar het is nou eenmaal zo. Zo was 't al toen ik nog op de basisschool zat. Dan zat m'n moeder in de vakanties te zeuren van 'ga nou naar buiten, 't is zo'n mooi weer!' en dan dacht ik alleen maar 'muh. en dan?'

[/vrolijke Frans]
Herkenbaar.

Citaat:
Ik blijf inderdaad ook alleen graag thuis als ik me niet goed voel.
Buiten zijn, liefst in de natuur
Ik ben wel graag buiten ja, met vrienden, maar alleen kan ik me er slecht toe zetten om te gaan wandelen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.