Oud 25-07-2020, 19:17
t.v.r4
t.v.r4 is offline
Hoi. Ik ben een jongen van 16 en heb een paar dagen geleden een erg leuke serveerster gehad toen ik in een restaurant was. Ik gok dat ze ongeveer even oud is, maar waarschijnlijk 17 of 18. Nu heb ik haar via het instagram account van het restaurant gevonden en wil ik graag een stap verder nemen. Dit restaurant ligt wel zo'n 100km van mijn huis af, en zij woont waarschijnlijk daar in de buurt. Ik heb ook haar snapchat (stond in de insta bio). Ik heb haar alleen nog nergens toegevoegd, want ben bang dat ze me misschien herkent dan en dat ze het raar vind dat ik aan haar account kom. Nu vraag ik aan jullie, het liefst de meiden hier aangezien die zich misschien beter in haar zouden kunnen verplaatsen, om hulp (jongens mogen ook reageren hoor, alle hulp is welkom ). Wat moet ik doen? Moet ik haar toevoegen op insta en een berichtje sturen? En wat moet ik dan sturen zonder dat het creepy overkomt? Of toevoegen op snap en daar iets sturen? Thanks alvast voor de hulp.

Laatst gewijzigd op 25-07-2020 om 20:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2020, 20:15
Verwijderd
Hoi ik ben een vrouw, ik krijg vaak DMs via social media, dat komt omdat het kan en vanwege mijn werk. Maar ik zal je zeggen: Ik vind het doodvermoeiend en reageer op 25% ofzo. Dan is dat het enige dat boeiend is. Verder ben ik een beetje gek en niet altijd sociaal.

Had je echt sjans met haar denk je? Het kan ook wel zijn dat ze denkt: wat is dit nu weer voor een dude... en dan ga je op negeerstand. Snap zou ik niet doen... Is haar instagram openbaar? Je kan haar eerst eens gaan volgen?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2020, 20:24
t.v.r4
t.v.r4 is offline
Citaat:
Hoi ik ben een vrouw, ik krijg vaak DMs via social media, dat komt omdat het kan en vanwege mijn werk. Maar ik zal je zeggen: Ik vind het doodvermoeiend en reageer op 25% ofzo. Dan is dat het enige dat boeiend is. Verder ben ik een beetje gek en niet altijd sociaal.

Had je echt sjans met haar denk je? Het kan ook wel zijn dat ze denkt: wat is dit nu weer voor een dude... en dan ga je op negeerstand. Snap zou ik niet doen... Is haar instagram openbaar? Je kan haar eerst eens gaan volgen?
Haar instagram is niet openbaar, maar ik zou wel een volgverzoek kunnen doen?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2020, 20:26
Verwijderd
Heb je een duidelijke foto en naam?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2020, 20:28
t.v.r4
t.v.r4 is offline
Citaat:
Heb je een duidelijke foto en naam?
Ja redelijk. Maar naam weet ze hoogstwaarschijnlijk niet, maar misschien herkent ze me wel via gezicht.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2020, 20:29
Verwijderd
Maar weet je of je echt sjans had? Zo niet, dan gaat ze je waarschijnlijk niet toevoegen...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2020, 20:30
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik zelf denk het niet. Ze deed gewoon haar werk.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2020, 20:32
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Idk of je echt fix met haar had
Met citaat reageren
Oud 25-07-2020, 20:33
t.v.r4
t.v.r4 is offline
Citaat:
Maar weet je of je echt sjans had? Zo niet, dan gaat ze je waarschijnlijk niet toevoegen...
Weet niet zeker, maar misschien wel. Weet niet hoe zij erover denkt
Met citaat reageren
Oud 25-07-2020, 20:33
Verwijderd
Hangt ook af van haar aantal volgers: heeft ze er niet zoveel: kritisch en zeer privé, veeeel volgers: iedereen kan haar volgen, maar ze wil er controle op, zodat geen bots haar gaan volgen of instanties die willen dat zij terug gaat volgen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2020, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Weet niet zeker, maar misschien wel. Weet niet hoe zij erover denkt
Probeer maar gewoon.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2020, 20:38
t.v.r4
t.v.r4 is offline
Citaat:
Probeer maar gewoon.
Wat zal ik dan eventueel over een tijdje sturen via DM? Wat zou jij leuk vinden om te krijgen?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2020, 20:39
t.v.r4
t.v.r4 is offline
Citaat:
Hangt ook af van haar aantal volgers: heeft ze er niet zoveel: kritisch en zeer privé, veeeel volgers: iedereen kan haar volgen, maar ze wil er controle op, zodat geen bots haar gaan volgen of instanties die willen dat zij terug gaat volgen.
Rond de 1000 volgers
Met citaat reageren
Oud 25-07-2020, 20:40
Verwijderd
Haha, ik ben een beetje ouder, dus ik vind andere dingen leuk om over te praten.

Kijk eerst maar even of ze je add!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.