Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2009, 00:10
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
ik heb opeens zoveel zin in steak
Advertentie
Oud 26-10-2009, 00:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb zin in een peuk.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-10-2009, 00:14
Verwijderd
Ik ook. Maar mijn bron van peuken is net de deur uit. Tragisch.
Oud 26-10-2009, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Ze houden ook nooit rekening met je he, jaeger.
99% van die Super Sweet Sixteen-meisjes zou ik niet bij in de buurt willen komen, al kreeg ik er geld voor.
Oud 26-10-2009, 00:16
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
peukenjeukenneuken
Oud 26-10-2009, 00:17
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
oke bijna slaaptijd voor mij
Oud 26-10-2009, 00:17
Verwijderd
En nu ga ik lekker in bed dingen over genocide lezen, want dat is wat ik doe.
Oud 26-10-2009, 00:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
99% van die Super Sweet Sixteen-meisjes zou ik niet bij in de buurt willen komen, al kreeg ik er geld voor.


"In summary: Our world is doomed. "
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-10-2009, 00:33
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
lekker programmeren op de zondagnacht
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-10-2009, 00:36
Verwijderd
lekker nooit programmeren
Oud 26-10-2009, 00:44
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
ik ben een php programmaatje aan het schrijven dat automatisch allemaal informatie verzamelt uit de wsz topicreeks
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-10-2009, 00:47
Verwijderd
Trimm Trabb en TopDrop, twee bekende schavuiten, zaten te knijpen in Lisa's kuiten.
Oud 26-10-2009, 00:47
Verwijderd
Nu houd ik op.
Oud 26-10-2009, 00:49
Verwijderd
Citaat:
ik ben een php programmaatje aan het schrijven dat automatisch allemaal informatie verzamelt uit de wsz topicreeks
Yes plz

Weet je wat ik me laatst bedacht he, als je in een tentamenzaal zit dan wil ik altijd heel graag weten wie er allemaal bij welke vraag zijn. Ik wil echt dat tentamens in de toekomst gemaakt worden op touchscreens en dat je dan op een bord voor in de zaal ziet van 'x aantal mensen zijn bij vraag 3, x aantal mensen zijn bij vraag 4', etc. Dan weet je tenminste ook of je zelf snel of juist langzaam gaat ten opzichte van de rest.
Oud 26-10-2009, 00:51
Verwijderd
Sowieso wil ik meer statistiekjes bij allesssssssss. Dat er auto's geteld worden die dagelijks langsrijden en hoeveelheden bakstenen in huizen en aantallen passagiers in de metro en een overzicht van alle plaatsen waar je ooit in je leven bent geweest met de totale tijd die je daar was. Kom maar op, augmented reality
Oud 26-10-2009, 01:01
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
ik heb nu dat als je 'm een topicnummer voert, dat ie de titel van het topic uitpoept, en de auteur, auteur id, post id, datum en tijd van de post uitpoept, en dat van alle 11 pagina's van een topic
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-10-2009, 01:01
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
kijk maar!

http://deslyxie.nl/php3/proclist.php
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-10-2009, 01:03
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
ik had ergens een $ ipv een &, en ik heb daar een half uur op gezocht, want daardoor deed ie het niet :\
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-10-2009, 01:03
Verwijderd
Prima werk Nu nog zorgen dat 'ie wat met die gegevens kan, toch?
Oud 26-10-2009, 01:04
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Prima werk Nu nog zorgen dat 'ie wat met die gegevens kan, toch?
uhuh. nu moet ie alles in een mooie database zetten. en vervolgens kun je op die database een shitload aan queries loslaten, waar je allemaal leuke shit mee kan doen. maar voordat dat kan, moet ie dus alle wsz topics inlezen. en voordat dat kan, moet de wszlijst worden bijgewerkt
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-10-2009, 01:05
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
de lijst die ik online heb staan loopt tot 598
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-10-2009, 01:06
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
he naar bed jullie : x
Oud 26-10-2009, 01:07
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
ik kan ook nog alle posts erbij opslaan, maar dat gaat 100 miljoen miljard meer ruimte kosten.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-10-2009, 01:07
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
alhoewel je dan wel weer grappige dingen kunt doen als 'de gemiddelde post is xx tekens lang'.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-10-2009, 01:09
Verwijderd
Citaat:
he naar bed jullie : x
Prima, maar dan moet jij m'n huiswerk voor me maken. Dat houdt in, een tekst analyseren en er een presentatie over voorbereiden. Daarna moet je naast m'n bed komen staan en de hele tijd de tekst van die presentatie in m'n oor fluisteren zodat ik die morgenochtend vanzelf uit m'n hoofd ken.
Oud 26-10-2009, 01:09
Verwijderd
Citaat:
alhoewel je dan wel weer grappige dingen kunt doen als 'de gemiddelde post is xx tekens lang'.
O o o dat wil ik weten.
Oud 26-10-2009, 01:10
Verwijderd
Hoe meer statistiekjes hoe beter
Oud 26-10-2009, 01:10
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
oja, fuck, deze programmeeractiviteit stond in het kader van de sog. ik moet voor morgen 12 uur 's middags een paper gelezen en gefeedbacked hebben.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-10-2009, 01:11
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
O o o dat wil ik weten.
ik denk dat ik eerst maar zorg dat alles werkt. dan kan ik de posts er altijd later nog wel bijzetten
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-10-2009, 01:12
Verwijderd
Het is trouwens ook wel duidelijk dat ik al dagen om dat huiswerk heen zit te soggen:

Dit topic:
Spoiler


Vorig topic:
Spoiler


Die daarvoor:
Spoiler
Oud 26-10-2009, 01:13
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Prima, maar dan moet jij m'n huiswerk voor me maken. Dat houdt in, een tekst analyseren en er een presentatie over voorbereiden. Daarna moet je naast m'n bed komen staan en de hele tijd de tekst van die presentatie in m'n oor fluisteren zodat ik die morgenochtend vanzelf uit m'n hoofd ken.
shit man! wat heb je de hele dag gedaan vandaag?
ik heb dat vaak en dan heb ik er zo n spijt van! fuck you tv! fuck you naar buiten kijken! fuck you sms'en! fuck you alles!
Oud 26-10-2009, 01:14
Verwijderd
Citaat:
shit man! wat heb je de hele dag gedaan vandaag?
ik heb dat vaak en dan heb ik er zo n spijt van! fuck you tv! fuck you naar buiten kijken! fuck you sms'en! fuck you alles!
Nou, zie hier:

Citaat:
Het is trouwens ook wel duidelijk dat ik al dagen om dat huiswerk heen zit te soggen:

Dit topic:
Spoiler


Vorig topic:
Spoiler


Die daarvoor:
Spoiler
Oud 26-10-2009, 01:14
Verwijderd
Maar inderdaad, ik had echt al honderd jaar klaar kunnen zijn en nu gewoon kunnen liggen slapen, maar neeeeeeeeeeee.
Oud 26-10-2009, 01:16
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
ach ja, dat is de charme van soggen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-10-2009, 01:17
Verwijderd
Ik moet voor donderdag nog een meeneemtentamen en m'n opdracht voor komende zondag heb ik al praktisch af dus na die donderdag is het allemaal KLAAARRRRRRRRRR. Tot de kerst, dan. En als je alle tussendoor-opdrachten waar je geen cijfer voor krijgt niet meerekent.
Oud 26-10-2009, 01:18
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
ik heb niet deze maar volgende week 2 tentamens. daarna beginnen de nieuwe vakken.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-10-2009, 01:22
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
ik moet ook minderen en dat zeg ik al een tijdje! wat houdt ons hier toch...
Oud 26-10-2009, 01:22
Verwijderd
De grap is dat als je eenmaal begint met teksten lezen en dingen doen, dat je het dan vanzelf heel interessant en leuk gaat vinden. Althans, als je in de eerste plaats een studie doet die je leuk vindt. Maar het is dat beginnen, en dat continue doorwerken aan een opdracht. Daar zit de moeilijkheid in.
Oud 26-10-2009, 01:22
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
ik denk dat ik dit gewoon als smoesje gebruik om niet te hoeven leren....
Oud 26-10-2009, 01:23
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
De grap is dat als je eenmaal begint met teksten lezen en dingen doen, dat je het dan vanzelf heel interessant en leuk gaat vinden. Althans, als je in de eerste plaats een studie doet die je leuk vindt. Maar het is dat beginnen, en dat continue doorwerken aan een opdracht. Daar zit de moeilijkheid in.
tout à fait
Oud 26-10-2009, 01:28
Verwijderd
Nog zes pagina's analyseren en dan een powerpointpresentatie in elkaar draaien PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Oud 26-10-2009, 01:49
Verwijderd
Bleh.
Oud 26-10-2009, 02:27
Verwijderd
Klaarrr. Steengoede presentatie wordt dat Was ik maar niet zo lui, dan slaagde ik vast cum laude voor m'n bachelor en kreeg ik direct een aanstelling als hoogleraar. Maar neee, de zesjescultuur regeert.
Oud 26-10-2009, 02:40
Verwijderd
Voldoende = voldoende?
Oud 26-10-2009, 02:54
Verwijderd
Klopt, maar het is deprimerend om (constant) onder je niveau te presteren. Gelukkig kun je dat vaak wel de kop indrukken door even één dingetje heel goed te doen en daarna kun je weer gerust vrolijk de luiheid zelve gaan uithangen.

Mijn cijferlijsten bestaan meestal uitsluitend uit zessen en negens.
Oud 26-10-2009, 02:56
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
tsja, same here.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-10-2009, 03:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ditto.

Btw, ik moet dringend oordoppen hebben, want volgens mij ligt m'n huisgenootje te batsen.

Gadver.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-10-2009, 03:08
Verwijderd
Gewoon terugbatsen Of anders, flauwe schunnigheden roepen door de papierdunne muren. "Ja, jongens! Zo gaat 'ie goed! Kom op! D'r in met die piemel! En dan gaan, he!"
Oud 26-10-2009, 03:11
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-10-2009, 03:11
Verwijderd
*batst*
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.