Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2017, 17:07
ZippYo
ZippYo is offline
Beste medestudenten,

Wij hebben binnenkort de jaarlijkse LSD-dag op onze school. nou hadden we een geweldig plan opgezet als invulling van de dag, maar heeft het Nazi-Schoolbestuur dit plan geweigerd. Zo zijn we tot het besluit gekomen om een zeer fijne "Onofficiële LSD" te gaan vieren.
Hebben jullie nog ideeën voor streken die we uit kunnen halen zonder al te grote gevolgen?

Alle ideeën zijn welkom!
ZippYo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2017, 07:48
Verwijderd
Heb het niet over "LSD-dag", want dat is dubbelop. Noem je schoolbestuur niet "Nazi" zo lang ze geen Joden vergassen. Organiseer geen onofficiële LSD maar overleg met de school wat er wel mogelijk is.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2017, 11:32
ZippYo
ZippYo is offline
Citaat:
Heb het niet over "LSD-dag", want dat is dubbelop. Noem je schoolbestuur niet "Nazi" zo lang ze geen Joden vergassen. Organiseer geen onofficiële LSD maar overleg met de school wat er wel mogelijk is.
Nou nee dat hebben we geprobeerd. Ik vroeg niet om verbeteringen maar om ideeën. Als je die zou willen geven in plaats van commentaar, zou dat zeer gewaardeerd worden
Met citaat reageren
Oud 28-03-2017, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Nou nee dat hebben we geprobeerd. Ik vroeg niet om verbeteringen maar om ideeën. Als je die zou willen geven in plaats van commentaar, zou dat zeer gewaardeerd worden
Uiteraard wil ik dat niet.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2017, 13:42
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
GluipigeJood, stel je niet aan, het was geen referentie tot de nazis in 1940 maar gewoon een scheldwoord. Verder, ik heb geen idee wat leuke streken zijn, misschien proberen de afbeeldingen tijdens je trip op de schoolmuren te kladderen of op het bord ofzo
Met citaat reageren
Oud 28-03-2017, 13:45
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Maar hou wel gewoon je LSD dag
Met citaat reageren
Oud 29-03-2017, 08:29
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Wat wilden jullie eigenlijk doen dan?

Ik weet alleen nog dat wij allemaal verkleed naar school kwamen en s middags een heel groot feest hadden met DJ enzo.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 29-03-2017, 08:44
Verwijderd
Citaat:
GluipigeJood, stel je niet aan, het was geen referentie tot de nazis in 1940 maar gewoon een scheldwoord.
Nogal kinderachtig om te schelden dan. bovendien niet "gewoon" een scheldwoord, gebruik dan gewoon kanker of zo, daar storen mensen zich niet aan.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2017, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Wat wilden jullie eigenlijk doen dan?

Ik weet alleen nog dat wij allemaal verkleed naar school kwamen en s middags een heel groot feest hadden met DJ enzo.
Ik herinner me er ook maar weinig van. LSD lijkt nu voor jullie een groot ding maar je bent het de eerste dag dat je gaat studeren al weer vergeten. Steek er geen moeite in.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2017, 15:35
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Citaat:
Nogal kinderachtig om te schelden dan. bovendien niet "gewoon" een scheldwoord, gebruik dan gewoon kanker of zo, daar storen mensen zich niet aan.
Ik vind dat je inderdaad met kanker mag schelden als je ook "tyfus" "tering" enzovoort gebruikt want dat zijn ook ziektes.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2017, 18:06
Verwijderd
Georganiseerd LSD gebruiken op school? Wtf is een LSD?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2017, 18:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Georganiseerd LSD gebruiken op school? Wtf is een LSD?
Laatste School Dag?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-03-2017, 18:38
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
😂🤣🤣ik dacht dat ze de drug "LSD" bedoelde. Ik vond het al raar dat de school ging nadenken of ze t toelieten
Met citaat reageren
Oud 29-03-2017, 23:06
Verwijderd
Ah, de Eindexamenstunt? Ja, goddomme, stel iets anders voor. Iets wat een middag kost. Neem een paar docenten op een grappige manier op de hak met een docentenmodeshow ofzo. Begin om 11:30, blokkeer de uitgangen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52.