Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2017, 11:59
Meruk
Meruk is offline
Hoi ik ben Owen en ik ben ben 20 jaar en studeer Sport en Bewegen.
Toen ik in het tweede van het VMBO zat dacht ik altijd dat ik sportfysiotherapie wou doen.

Nu is mijn probleem dat ik 20 jaar ben en totaal niet zeker ben over mijn studie keuze...
Ik zou nog 3 jaar op deze opleiding moeten zitten om mijn MBO diploma te behalen, maar ik voel me heel ongelukkig op school en ook op stage omdat het me allemaal niet meer trekt.
Ook woon ik op mezelf dus mijn studiefinanciering is wel belangrijk om rond te komen.
Het liefst zou ik van opleiding veranderen, maar aangezien ik nog geen MBO diploma heb vind ik dit een moeilijke keuze.

Ik wil sowieso eindigen met en HBO diploma op zak.
En mijn interesse gaat nu meer de kant op voor psychologie.
Wat zou daarvoor een goeie voor-opleiding zijn, of zou ik beter voor de VAVO kunnen gaan? Met de VAVO zit ik dat ik dan geen studiefinanciering zou krijgen maar een tegemoetkoming.
Zou ik met een tegemoetkoming ook kunnen bijlenen dat ik wel op mijzelf kan blijven? Of is het slimmer om mijn sport opleiding (die niet echt voor een baan kan zorgen) af te maken tegen mijn zin in?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2017, 13:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En mijn interesse gaat nu meer de kant op voor psychologie.


Of is het slimmer om mijn sport opleiding (die niet echt voor een baan kan zorgen) af te maken tegen mijn zin in?
Psychologie is ook geen studie waarmee je heel makkelijk een baan gaat vinden...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-04-2017, 16:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Waarom denk je dat je huidige studie niet tot een baan kan leiden? Omdat dat niet is wat je wil/leuk vindt of omdat er geen werk in is? Dat laatste valt volgens mij wel mee al zal je misschien lastig een fulltime baan bij een school/instelling vinden. Mijn schoonzusje heeft ook sport en bewegen gedaan en daarna de ALO maar die heeft nooit moeilijk een baan kunnen vinden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2017, 22:52
Meruk
Meruk is offline
Citaat:
Waarom denk je dat je huidige studie niet tot een baan kan leiden? Omdat dat niet is wat je wil/leuk vindt of omdat er geen werk in is? Dat laatste valt volgens mij wel mee al zal je misschien lastig een fulltime baan bij een school/instelling vinden. Mijn schoonzusje heeft ook sport en bewegen gedaan en daarna de ALO maar die heeft nooit moeilijk een baan kunnen vinden.
Het gaat meer om dat ik het echt niet wil, ik vind het namelijk ook echt niet leuk op mijn huidige stage plek maar ik heb eerder ook stage gelopen op scholen en buurtsportcentra
en ook dat vond ik niet leuk..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Beroep gezocht?
Jan159
9 10-04-2012 09:34
Studeren HELP! Er bestaat geen opleiding voor mij!
Ma.vl
10 25-01-2011 16:43
Studeren Wat mogelijk na afronding lerarenopleiding?
bram87
13 05-03-2010 20:08
Studeren Wat te doen?
YumYum
9 03-06-2009 16:13
Studeren 'Ik weet niet wat ik wil'
Chariot
2 02-04-2009 21:25
Studeren Ik weet niet wat te doen op HBO niveau...
Chloe Siere
18 21-02-2005 11:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.