Oud 20-05-2017, 13:08
Anoanoanoano775
Anoanoanoano775 is offline
Ik heb soms het gevoel dat ik misschien op mannen zou kunnen vallen maar als ik aan de gedachte denk om een man te zoene of anaalte neuken vind ik het nog steeds echt fking vies. Maar de vraag is eigenlijk ben ik nu gay of bi want ik vind vrouwen ook leuk, nog meer dan mannen maar ik hoor soms dat homos ook vrouwen hebben gehad dus kan het wegvaagen dat ik op vrouwen val of ben ik dan gewoon bi. Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 20-05-2017, 13:30
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Vraag je zelf af: wil je een leven opbouwen met een man en daarmee sex enzo hebben? Of ben je puur nieuwsgierig naar sex met een man maar verder doet het je biets? Succes
Met citaat reageren
Oud 20-05-2017, 13:35
Anoanoanoano775
Anoanoanoano775 is offline
Ik denk gewoon nieuwschierig want ik heb nig nooit echte gevoelens gehad voor een man en dat kan ik me ook niet voorstellen
Met citaat reageren
Oud 20-05-2017, 13:36
Darrell
Darrell is offline
Als ik het zo hoor zou ik zeggen bi. maar je komt er vanzelf wel achter
Met citaat reageren
Oud 20-05-2017, 13:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als ik jou was zou ik me niet te druk maken over het labeltje. Als seks met een man je vies lijkt, probeer het en keer en kom er achter hoe het echt is, of besluit dat je het op basis van je verwachtingen liever niet doet. Je denkt dat je misschien op mannen zou kunnen vallen, wat voor mij niet klinkt als "gay", eerder als bi, of gewoon nieuwsgierig. De naam is niet zo belangrijk, misschien val jij wel gewoon op personen

Als een homo een relatie heeft gehad met een vrouw, was hij er mogelijk nog niet achtergekomen dat hij homo was, was bij bi, of was hij nog niet uit de kast. Zo ken ik ook een meisje wiens ex-vriend eigenlijk homo was. Deze ex-vriend had toch een relatie met een vrouw, omdat hij graag wilde voldoen aan de verwachtingen van zijn omgeving, waarbinnen hetero-relaties wel en homo-relaties niet geaccepteerd werden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-05-2017, 01:48
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Hoezo heb je dan het gevoel op mannen te vallen?

In principe is het zo dat je gay of bi bent als je verliefd wordt op andere jongens, als je geil van ze wordt, seks met ze wilt hebben, intiem met ze wilt zijn. Dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2017, 18:50
Verwijderd
In principe is het zo dat seksualiteit iets is wat fluïde is en je helemaal zelf mag bepalen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2017, 22:25
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Ik heb soms het gevoel dat ik misschien op mannen zou kunnen vallen maar als ik aan de gedachte denk om een man te zoene of anaalte neuken vind ik het nog steeds echt fking vies. Maar de vraag is eigenlijk ben ik nu gay of bi want ik vind vrouwen ook leuk, nog meer dan mannen maar ik hoor soms dat homos ook vrouwen hebben gehad dus kan het wegvaagen dat ik op vrouwen val of ben ik dan gewoon bi. Alvast bedankt
Hallo ik heb de ervaring dat je door te experimenteren daar vanzelf achter komt.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2017, 06:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hallo ik heb de ervaring dat je door te experimenteren daar vanzelf achter komt.
In andere topics claimde je nog dat je door experimenteren gay/ bi kon worden...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-05-2017, 19:32
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
In andere topics claimde je nog dat je door experimenteren gay/ bi kon worden...
Nee dat heb ik nooit gedaan. Ik heb wel gesteld, dat niet het experimenteren op zich gay of biseksueel maakt, maar dat je dit wel kunt worden, door in constante herhaling te gaan vervallen. Ik heb ook geëxperimenteerd, maar ben er mee gestopt toe ik smoor verliefd werd op een meisje. Dat experimenteren was een bijzondere belevenis, die echter niets voor stelt bij wat zij me te bieden heeft.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2017, 07:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nee dat heb ik nooit gedaan.
O jawel, en nu doe je het weer:

Citaat:
dat niet het experimenteren op zich gay of biseksueel maakt, maar dat je dit wel kunt worden, door in constante herhaling te gaan vervallen.
Jij stelt dat je van (herhaaldelijk) experimenteren gay of bi kunt worden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-05-2017, 20:38
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
O jawel, en nu doe je het weer:



Jij stelt dat je van (herhaaldelijk) experimenteren gay of bi kunt worden.
Experimenteren heeft qua letterlijke betekenis zijn grenzen. Op een gegeven heb je zo veel ervaring opgedaan, dat het - antoniem daaraan - een constante seksuele gerichtheid op personen van het zelfde geslacht is geworden. En dat wordt in De Grote Van Dale omschreven als homo- of biseksualiteit
Met citaat reageren
Oud 24-05-2017, 21:21
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
-antoniem daaraan-?
Dat doet mij denken aan een forumer die enige tijd terug verwijderd is.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 25-05-2017, 08:19
bffamiracool
bffamiracool is offline
Citaat:
Ik heb soms het gevoel dat ik misschien op mannen zou kunnen vallen maar als ik aan de gedachte denk om een man te zoene of anaalte neuken vind ik het nog steeds echt fking vies. Maar de vraag is eigenlijk ben ik nu gay of bi want ik vind vrouwen ook leuk, nog meer dan mannen maar ik hoor soms dat homos ook vrouwen hebben gehad dus kan het wegvaagen dat ik op vrouwen val of ben ik dan gewoon bi. Alvast bedankt
maakt dat jou echt wat uit??

je komt er vanzelf wel achter,wat doet die naam er nou weer toe??
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31.