Oud 20-05-2017, 21:57
Verwijderd
Nog een uur en drie kwartier in de trein.
Advertentie
Oud 20-05-2017, 22:07
Verwijderd
Ik sta op een druk perron te wachten en de.jongen naast me is aan het meezingen
Oud 20-05-2017, 22:10
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Waarom zouden die hoofddoek of dat kruisje invloed moeten hebben op de manier waarop jij behandeld wordt?
Waarom zouden ze dat niet hebben?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 20-05-2017, 22:11
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Ooooh Denen met hun Deense vlag tradities altijd, overal en bij elke gelegenheid daar zou je in Nederland toch nooit mee wegkomen zonder als een zware nationalist over te komen? Nederlandse verjaardagsvlaggetjes, Nederlandse vlaggetjes in de kerstboom, de Nederlandse vlag hijsen op je trouwdag etc.
Leuke poging, maar nee.

Edit: nvm, ik las het verkeerd
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.

Laatst gewijzigd op 21-05-2017 om 12:07.
Oud 20-05-2017, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Nog een uur en drie kwartier in de trein.
Kom je naar db?
Oud 20-05-2017, 22:18
Verwijderd
Zometeen alien covenant. imax
Oud 20-05-2017, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Kom je naar db?
Nee ik ga naar Enschede.
Oud 20-05-2017, 22:21
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Geef even een cijfer nadien!
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-05-2017, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Nee ik ga naar Enschede.
Jammer weer

Citaat:
Geef even een cijfer nadien!
Prima
Oud 21-05-2017, 01:45
Verwijderd
Ik geef em n 8.
Oud 21-05-2017, 07:26
IBV
Avatar van IBV
IBV is offline
Volpompen
__________________
Ik ben vrolijk!
Oud 21-05-2017, 07:26
IBV
Avatar van IBV
IBV is offline
Ik
__________________
Ik ben vrolijk!
Oud 21-05-2017, 07:27
IBV
Avatar van IBV
IBV is offline
Wil
__________________
Ik ben vrolijk!
Oud 21-05-2017, 07:27
IBV
Avatar van IBV
IBV is offline
De
__________________
Ik ben vrolijk!
Oud 21-05-2017, 07:27
IBV
Avatar van IBV
IBV is offline
Volgende
__________________
Ik ben vrolijk!
Oud 21-05-2017, 07:27
IBV
Avatar van IBV
IBV is offline
Maken LOL
__________________
Ik ben vrolijk!
Oud 21-05-2017, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Waarom zouden die hoofddoek of dat kruisje invloed moeten hebben op de manier waarop jij behandeld wordt?
Omdat bij een religie een set moreel verwerpelijke handvatten hoort natuurlijk, die tegenwoordig totaal niet meer overeenkomen met de rechtsstaat. Uitdrukking van die religie in bepaalde functies is daarom gewoon niet okay.

Het gaat ook echt alleen om justitie/politie en de rechterlijke macht (en wat mij betreft alles met discretionaire bevoegdheid).

En je kan natuurlijk ook gewoon geen agent worden, want volgens mij is het in andere beroepen verboden om op dergelijke uitingen te selecteren. Uiteraard is hier een uitzondering voor de religieuze gekkies zelf; een docent die bij een kerk weggaat is op het Greijdanus in Zwolle nog steeds een valide reden voor ontslag...
Oud 21-05-2017, 18:38
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Uiteraard is hier een uitzondering voor de religieuze gekkies zelf; een docent die bij een kerk weggaat is op het Greijdanus in Zwolle nog steeds een valide reden voor ontslag...
Maar die heeft er dan ook ooit zelf voor gekozen om een solicitatieprocedure in te gaan waarbij zijn geloofsovertuiging minstens zo belangrijk was als zijn papiertje.

Net als dat je dan weer van te voren weet dat je geen geloofssymbolen mag uitdragen als je ervoor kiest om agent te worden.
Oud 21-05-2017, 18:54
Verwijderd
Ja. Wat wil je precies zeggen want volgens mij is dat ook wat ik zei...
Oud 21-05-2017, 21:37
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Er is iemand in Kopenhagen die nu echt heeeeel erg baalt dat hij/zij zn geld niet fatsoenlijk in een portemonnee heeft gestopt ipv in een broekzak/telefoon/wherever het uitgevallen is.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 21-05-2017, 21:41
Verwijderd
Is het 1000?
Oud 21-05-2017, 21:45
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
2 keer! En nog een beeeeeetje meer
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 21-05-2017, 21:46
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Humme dacht dat hij 3x50 opraapte
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 21-05-2017, 21:59
Verwijderd
Holy shit <3
Oud 21-05-2017, 23:03
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ben echt kei hard verbrand
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-05-2017, 23:10
Verwijderd
Sukkel. Smeren. Melanomen zijn eng.
Oud 21-05-2017, 23:18
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ja normaal zit ik ook geen 7 uur in de zon
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-05-2017, 00:29
Verwijderd
Na 7u kan ik naar het brandwondencentrum.
Oud 22-05-2017, 06:48
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Bestaat er al iets dat je een liedje laat neuriën en het zegt wat het is? Want ik weet de tekst niet maar het zit wel in mijn hoofd
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 22-05-2017, 07:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Bestaat er al iets dat je een liedje laat neuriën en het zegt wat het is? Want ik weet de tekst niet maar het zit wel in mijn hoofd
Vrienden?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-05-2017, 08:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Shazam?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-05-2017, 08:08
Verwijderd
Citaat:
Shazam?
Nee.
Oud 22-05-2017, 12:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ooooh Denen met hun Deense vlag tradities altijd, overal en bij elke gelegenheid daar zou je in Nederland toch nooit mee wegkomen zonder als een zware nationalist over te komen? Nederlandse verjaardagsvlaggetjes, Nederlandse vlaggetjes in de kerstboom, de Nederlandse vlag hijsen op je trouwdag etc.
hohoho, wat te denken een blokje kaas en een zilveruitje, aan elkaar geregen via een prikkertje met een Nederlands vlaggetje. Het nationalisme wordt in Nederland graag in een besloten verjaardagskring (letterlijk en figuurlijk) gevierd hoor!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-05-2017, 13:02
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Bestaat er al iets dat je een liedje laat neuriën en het zegt wat het is? Want ik weet de tekst niet maar het zit wel in mijn hoofd
Dokter Pop?
Oud 22-05-2017, 13:13
Verwijderd
Hoe heet toch die ene plaat.
Kweet niet eens meer hoe die gaat.
Oud 22-05-2017, 16:26
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Hey Tigerly, een speler van mij (één van mijn lievelings, eigenlijk) doet mee met de theaterwandeling van Theater na de Dam. Ben benieuwd!
En nu is diezelfde sterspeler gevraagd om te figureren in The Family Toch maar eens gaan kijken dan
Oud 23-05-2017, 08:39
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Hebben jullie ook weleens dat jullie amper kunnen slapen als jullie weten dat jullie er (heel) vroeg uitmoeten?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 23-05-2017, 09:11
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Hebben jullie ook weleens dat jullie amper kunnen slapen als jullie weten dat jullie er (heel) vroeg uitmoeten?
Ja.
Oud 23-05-2017, 10:37
Verwijderd
In het verleden heel veel maar tegenwoordig niet meer.
Oud 23-05-2017, 11:21
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
En nu is diezelfde sterspeler gevraagd om te figureren in The Family Toch maar eens gaan kijken dan
Ja, doen! Op 25, 27 en 28 mei en 3, 4 en 5 juni de marathons!

Ik ben er op 25, 27 en 5 in elk geval bij. En dan moet ik nodig vakantie, omdat ik anders bezwijk onder een overdosis theater.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 23-05-2017, 12:27
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ja, doen! Op 25, 27 en 28 mei en 3, 4 en 5 juni de marathons!

Ik ben er op 25, 27 en 5 in elk geval bij. En dan moet ik nodig vakantie, omdat ik anders bezwijk onder een overdosis theater.
Ik wacht even op bericht van zijn moeder en dan zal ik eens zien wanneer ik kom kijken. De 25e heb ik al theater op het programma staan, dan ga ik eindelijk naar Walden van Ro Theater.
Oud 23-05-2017, 13:04
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Hebben jullie ook weleens dat jullie amper kunnen slapen als jullie weten dat jullie er (heel) vroeg uitmoeten?
Nee, maar ik slaap wel onrustig.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 23-05-2017, 13:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
hohoho, wat te denken een blokje kaas en een zilveruitje, aan elkaar geregen via een prikkertje met een Nederlands vlaggetje. Het nationalisme wordt in Nederland graag in een besloten verjaardagskring (letterlijk en figuurlijk) gevierd hoor!
Oh ja, die was ik even vergeten
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 23-05-2017, 14:05
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik wacht even op bericht van zijn moeder en dan zal ik eens zien wanneer ik kom kijken. De 25e heb ik al theater op het programma staan, dan ga ik eindelijk naar Walden van Ro Theater.
Owww, dat was mijn lieverlings op Oerol vorig jaar. In de stroooomende regen gezien, maar het deerde me niets!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 23-05-2017, 20:08
Verwijderd
Godverdomme ik kan dus echt wel janken om Manchester.
Oud 23-05-2017, 22:17
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
In het verleden heel veel maar tegenwoordig niet meer.
Is dat vanzelf gegaan?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 23-05-2017, 22:53
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Godverdomme ik kan dus echt wel janken om Manchester.
Ja het is naar.
M'n zus was vorige week met m'n nichtje bij een concert van Ariana Grande in Amsterdam en ze is nu zo bang dat ze nergens meer met d'r dochter heen wil.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 23-05-2017, 22:59
Verwijderd
Ik kan me dat voorstellen. Hoewel niet tof en oneerlijk en je schiet er niks mee op, kan ik me het gevoel goed voorstellen.

Ik kan het echt niet hanteren dat mensen elkaar dat aandoen. Bah.
Oud 23-05-2017, 23:10
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Zo heftig inderdaad! Ik vind het aan de ene kant goed dat de media erover post, maar vond het aan de andere kant zo confronterend om die foto van dat achtjarige meissie te zien die is omgekomen, dat had mijn zusje kunnen zijn.
Oud 23-05-2017, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Is dat vanzelf gegaan?
Ja, maar dat is denk ik meer omdat ik echt geen moeite meer heb om om tien uur in slaap te vallen. 5 uur op en ik wil 8 uur slaap? Geen probleem, 9 uur naar bed. Dan lig ik nog een kwartier wakker misschien (tenzij iemand de TV uitzet, dan word ik weer wakker) en en word meestal net (echt minutenwerk) voor de wekker wakker.

Maar de truc is voor mij dan ook; geen alcohol of maximaal 1 biertje met veel hop óf één rode wijn en een jointje. Soms maar een paar hijsjes.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.