Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2017, 16:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Er was een ander chickie. Maar hij heeft spijt en vind mij leuker. Nou, hij mag z'n best gaan doen.
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Oud 16-02-2017, 16:41
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
: (
Oud 16-02-2017, 17:08
Verwijderd
Wtf, dat verwacht je toch ook niet! Stomme sukkelman die niet beseft wat hij verspeelt
Oud 16-02-2017, 17:09
Verwijderd
Mijn date was er gisteren weer en dat was wel erg fijn!
Oud 16-02-2017, 17:20
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Wtf, dat verwacht je toch ook niet! Stomme sukkelman die niet beseft wat hij verspeelt
Dat beseft hij wel en hij probeert 't nu goed te maken. Hij noemde zelfs al het r-woord.
We shall see. Ik laat 'm eerst nog effe lijden.

Citaat:
Mijn date was er gisteren weer en dat was wel erg fijn!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-02-2017, 17:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Komt ie nu mee, dat jij leuker bent Natuurlijk ben jij leuker!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 16-02-2017, 18:03
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Dat beseft hij wel en hij probeert 't nu goed te maken. Hij noemde zelfs al het r-woord.
We shall see. Ik laat 'm eerst nog effe lijden.
Heel goed! Zo makkelijk gaat dat niet meneertje
Verder heeft ie ongetwijfeld gelijk dat ie jou leuker vindt.
Oud 16-02-2017, 18:06
Verwijderd
Ook na 30 minuten denken kom ik niet op het r-woord behalve rebound maar dat lijkt me zo uit context hier....
Oud 16-02-2017, 18:07
Abby.
Abby. is offline
Relatie?
Oud 16-02-2017, 18:22
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik dacht regressieanalyse.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 16-02-2017, 18:28
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ook na 30 minuten denken kom ik niet op het r-woord behalve rebound maar dat lijkt me zo uit context hier....
Ik bedoelde 'rondborstig', maar dat van Abby komt ook wel in de buurt.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-02-2017, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Relatie?
do I feel cockadoodledumb.
Oud 16-02-2017, 18:41
Abby.
Abby. is offline
Sorry Bas
Oud 16-02-2017, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Sorry Bas
Maakt niet uit joh! Weer wat geleerd.
Oud 16-02-2017, 18:51
Abby.
Abby. is offline
Ik ben niet helemaal wakker denk ik
Oud 16-02-2017, 20:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend is op wintersport maar dit lag op me te wachten toen ik thuis kwam
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20170216_201556.jpg (865.4 KB, 3x gelezen)
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-02-2017, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriend is op wintersport maar dit lag op me te wachten toen ik thuis kwam
Aawww. Zijn stroopkoeken een speciaal ding tussen jullie?
Oud 16-02-2017, 20:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Normaal niet maar ik wist gisteren zeker dat ik ze in mijn karretje gedaan had en 's avonds had ik er zin in maar kon ik ze nergens meer vinden dus waarschijnlijk ben ik ze vergeten in de supermarkt maar daarom vond ik dit wel heel lief
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-02-2017, 21:12
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik geloof in deze dan weer niet zo in laten lijden. Praat er gewoon over! Hij is nu kwetsbaar en jij ook. Gebruik dat en zorg dat je samen sterker wordt!

Dat is mijn advies.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 16-02-2017, 21:17
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik denk dat een goed gesprek (zeker m.b.t. verwachtingen van elkaar) ook wel aan te raden is ja
__________________
#JeSuisAldi
Oud 16-02-2017, 21:28
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik geloof in deze dan weer niet zo in laten lijden. Praat er gewoon over! Hij is nu kwetsbaar en jij ook. Gebruik dat en zorg dat je samen sterker wordt!

Dat is mijn advies.
Nou ja, zo ben ik natuurlijk ook niet echt, en we hebben al veel gepraat. Ik speel geen spelletjes en verwacht dat hij dat ook niet doet. Maar hij heeft me wel gekwetst en hij gaat nog steeds met dat mens op vakantie, dus ik ga nog niet doen of alles nu koek en ei is.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-02-2017, 21:29
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik geloof in deze dan weer niet zo in laten lijden. Praat er gewoon over! Hij is nu kwetsbaar en jij ook. Gebruik dat en zorg dat je samen sterker wordt!

Dat is mijn advies.
Sowieso ook praten (dat had zelfs al veel eerder moeten gebeuren ) maar het moet vooral niet vanzelf gaan voor hem. Ik vind in zo'n geval echt wel dat ie er een beetje voor mag werken
Oud 16-02-2017, 21:31
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Nou ja, zo ben ik natuurlijk ook niet echt, en we hebben al veel gepraat. Ik speel geen spelletjes en verwacht dat hij dat ook niet doet. Maar hij heeft me wel gekwetst en hij gaat nog steeds met dat mens op vakantie, dus ik ga nog niet doen of alles nu koek en ei is.
Oke, ik dacht dat ie het licht had gezien en dat wel gecancelled had Weet zij wel van jou?
__________________
#JeSuisAldi
Oud 16-02-2017, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, zo ben ik natuurlijk ook niet echt, en we hebben al veel gepraat. Ik speel geen spelletjes en verwacht dat hij dat ook niet doet. Maar hij heeft me wel gekwetst en hij gaat nog steeds met dat mens op vakantie, dus ik ga nog niet doen of alles nu koek en ei is.
Hij gaat met haar op vakantie en tot een paar dagen geleden wist jij niets van haar bestaan af?
Oud 16-02-2017, 21:35
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oke, ik dacht dat ie het licht had gezien en dat wel gecancelled had Weet zij wel van jou?
Nope. Blijkbaar had zij gezegd van 'laten we er geen naam op plakken en als er iemand anders is wil ik 't niet weten'. En de vakantie kan niet meer gecancelled worden. Maar hij gaat 'r vertellen dat er iemand in Nederland is die hij niet wil laten gaan.
Nou idd wat Abby zegt, daar mag hij wel behoorlijk voor werken.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-02-2017, 21:36
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Hij heeft een fout gemaakt en dat ziet hij nu in. Natuurlijk ben je nu gekwetst, maar probeer dat met jezelf op te lossen. Hem laten werken of lijden gaat jou echt niet helpen om over dat gevoel heen te komen.

Als hij het gevoel heeft dat hij nu zijn best moet gaat doen, dan heeft dat denk ik een negatief effect op jullie toekomst. Ik denk dat dat zonde is.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 16-02-2017, 21:40
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Hij hoeft niet door brandende hoepels te springen ofzo, ik wil alleen dat 'ie laat zien dat 'ie dit wil. Dat lijkt me niet heel onredelijk.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-02-2017, 22:12
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Dat is het ook niet! Maar precies wat je zegt, het moet bij hem vandaan komen, niet afgedwongen worden.

Maar hey, eigenlijk is dit dus een hele positieve wending! Dit was er voor nodig voor hem om er achter te komen dat hij een RRRRRRR met jou wil!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 16-02-2017, 22:49
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik zou 'm lekker dumpen.

Ik vertel volgens mij zelfs aan de meest betekenisloze bootycalls een beetje hoe het zit tussen mij en eventuele andere mensen. No way dat-ie niet wist dat het je zou kwetsen. Dat kon 'm alleen eerst niks schelen en nu wel.

Slechte voorbode voor hoe 'ie zich gedraagt in relaties.
Oud 16-02-2017, 22:52
Verwijderd
Citaat:
No way dat-ie niet wist dat het je zou kwetsen. Dat kon 'm alleen eerst niks schelen en nu wel.
Dat vind ik veel te makkelijk. Sommige mensen zijn serieus écht zo. Ik praat echt niets goed en denk ook dat ik voor dumpen zou zijn gegaan.
Oud 16-02-2017, 23:55
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Hmm, ja oke, ik zeg het wel heel ongenuanceerd.

Nieuwe verwoording: dit soort situaties met twee vaste partners in een monogame wereld is zo'n duidelijke cue voor 'KANS OP IEMAND KWETSEN' dat je communicatie, volgens mij, alleen nalaat uit bewuste onverschilligheid. Zelfs mensen met aandoeningen die je empathisch vermogen of je emotie-skills beperken herkennen deze cue, in mijn ervaring. Ik ken autisten en gediagnosticeerde sociopaten die dit soort dingen keuriger afhandelen. Ik zou iemand niet meer kunnen vertrouwen met dat-ie mijn interesses relevant vindt.

Heb je gevraagd wat zijn reden was, Trimmie?

En hoe werkt het als 't geen onverschilligheid is, plokje?
Oud 17-02-2017, 00:15
Verwijderd
Citaat:
En hoe werkt het als 't geen onverschilligheid is, plokje?
Misschien ben ík wel echt totaal gestoord. Of misschien heb ik het zowel bij het rechte eind als dat eerste.

De afgelopen jaren is het me meer en meer gaan opvallen hoeveel mensen simpelweg niet de consequenties van hun acties opvallen. Ze staan er echt niet bij stil. Ik ben daar het tegenovergestelde van en daarom is het me misschien gaan opvallen. Mensen schetsen de toekomst te rooskleurig. Staan niet stil bij dingen die ze doen.
Ik kan me van dit soort dingen voorstellen dat het een glijdende schaal is. Het begint met 'ach, het is toch maar één keertje denk ik'. En van de ander ook. En zo moeilijk is tegen jezelf liegen nou ook weer niet.
Oud 17-02-2017, 07:30
Verwijderd
Nou sorry, ik geloof niet dat als je 6 maanden met een leuke HO aan het daten bent terwijl je ook met een andere chick zo serieus bent dat je met haar op vakantie gaat, en dat niet vertelt, je niet op zijn minst het onderbuikgevoel hebt dat je niet oke bezig bent.

Ik zou er ook klaar mee zijn in ieder geval.
Oud 17-02-2017, 09:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Hij was niet serieus met haar aan het daten en de vakantie is omdat ze in het buitenland woont en ze elkaar alleen op tripjes zien. Gelukkig ziet hij ook wel in dat hij laf was en dat dit niet okee is.
Wat Bas zegt, hij had het aan het begin echt niet door, want tsja, hij was gewoon een beetje aan het daten en ineens klikt het met 2 mensen en oeps, nu zijn we al een x aantal dates verder.
Ik ben iig blij dat hij het nu wel verteld heeft omdat hij inziet dat hij meer met mij wil. Hoe dan ook doe ik nu erg voorzichtig en moet ie m'n vertrouwen wel terugwinnen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 17-02-2017, 10:44
Verwijderd
Citaat:
En de vakantie kan niet meer gecancelled worden. .
Tuurlijk wel. Dat kost geld, dat is wat hij bedoelt. Vind dit gedeelte erg raar en dit zou voor mij een breekpunt zijn.
Oud 17-02-2017, 10:56
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Tuurlijk wel. Dat kost geld, dat is wat hij bedoelt. Vind dit gedeelte erg raar en dit zou voor mij een breekpunt zijn.
Dit ja.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 17-02-2017, 11:02
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Lieve HO, doe gewoon lekker wat je hart je ingeeft. Zo veel mensen, zo veel meningen. Jij weet hoe het voelt en jij weet hoe het precies zit. Laat je vooral niet te veel beïnvloeden door mensen die zeggen wat zij zouden doen in jouw situatie.

En je voelt het vanzelf of je 'm voor je gevoel weer helemaal je hart toevertrouwen kunt. Ik snap dat je je hart het liefst meteen weer op slot wilt doen, hij heeft je gekwetst. Been there, done that, big time! Bij mij leverde dat op hij nu mijn 'the one that got away' is. Hij was vastbesloten om me te bewijzen dat hij helemaal voor me ging, maar ik had mijn hart al weer in een kerker gegooid met de deur op slot en twee schildknapen er voor. En daardoor is hij uiteindelijk afgedropen.

Maar geef het even tijd!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 17-02-2017, 12:47
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Lieve HO, doe gewoon lekker wat je hart je ingeeft. Zo veel mensen, zo veel meningen. Jij weet hoe het voelt en jij weet hoe het precies zit. Laat je vooral niet te veel beïnvloeden door mensen die zeggen wat zij zouden doen in jouw situatie.
Ja!
Oud 17-02-2017, 13:25
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Dat HO moet doen wat voor haar goed voelt staat voorop.
Oud 17-02-2017, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Dat HO moet doen wat voor haar goed voelt staat voorop.
Het is ook wel een beetje een open deur ik hoop dat ze sowieso beseft dat ze dat moet doen en niet maar blind iedereen hier volgen. Ik vind het advies van "tijd nemen" eigenlijk veel nuttiger

Ik kom nu vast heel belerend over of zo, maar ik wilde wel dit nog even terughalen:

Citaat:
Ik kreeg net een 'ohja, mss moeten we 't er nog maar eens over hebben wat we nou zijn...'
Hij wist het niet zo. Ik ook niet. Hij dacht dat ik mss meer verwachtte, maar ik Heb 'm gezegd dat ik het wel prima vind zo. We hebben allebei onze eigen dingen en hoeven niet op elkaars lip te zitten. Daar was hij het wel mee eens.
Hij vind iig wel dat het meer is dan alleen sexytaimz, maar wat het dan is...????
Citaat:
Misschien is het fijn om in ieder geval hardop uit te spreken dat je niet met anderen gaat daten/dingen doen? Dan maakt het verder ook niet uit hoe je het wilt noemen..
Citaat:
Ik geloof dat dat wel duidelijk is. Hij weet dat ik sowieso niet van het daten ben en hij vind het leuk genoeg met mij om met me te blijven afspreken. Plus dat hij heel open en eerlijk is over alles, dus hij zou het ook wel zeggen als hij iemand anders zou leren kennen.
.
Ten eerste, achteraf gezien probeerde hij waarschijnlijk toen al aan jou te vertellen/hinten dat er iets was, of probeerde hij juist zijn geweten te sussen. In het laatste geval heb jij dat versterkt door aan te geven dat je het niet weet, dat je niet meer verwachtte en zo. Ik wil je geen schuldgevoel aanpraten, hij is hier de hosselaar, jij niet. Maar handig voor een eventuele volgende keer; ben hier duidelijk over

Ten tweede, jij vond dat het duidelijk was dat het exclusief was, maar voor zover ik kan afleiden was dat nooit uitgesproken. Dat praat zijn gedrag niet goed; hij had dat best kunnen verwachten of op zijn minst zelf duidelijk uitspreken dat het niet voor hem gold. Wederom wil ik je geen schuldgevoel aanpraten. Maar wel iets om in het vervolg op te letten. Spreek het uit. Hoe ongemakkelijk dat ook lijkt.

Dat had nu weinig voorkomen, want hij was er zo te lezen al (veel) langer mee bezig. Maar er was wel eerder duidelijkheid geweest.

Ik snap op zich best dat zoiets kan ontstaan en dat het geleidelijk gaat. Hij zal vast niet gedacht hebben "ik ga twee chicks verliefd op me laten worden en ze allebei batsen" oid. Maar dan nog heeft hij het onhandig aangepakt en had er echt veel eerder mee moeten komen. Jouw vertrouwen is nu geschaad. De vraag is of dat kan herstellen (en of je dat wilt) en dat is volgens mij moeilijk in een paar dagen te zeggen. Vandaar dat ik het vooral eens ben met het advies "geef het even tijd".
Oud 17-02-2017, 14:19
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Het valt me op dat zo veel mensen zo slecht denken over mensen! Het was allemaal heel casual tussen hen, ook aangewakkerd door HO zelf die er heel luchtig over deed. Waarom is iemand meteen een hosselaar en niet te vertrouwen in dat geval?

Net zoals HO er pas nu voor uit durft te komen dat ze hem toch wel heel leuk vindt en het misschien serieuzer is dan ze durfde toegeven, zo kan dat voor hem toch ook gegaan zijn?

Voordeel van de twijfel mensen!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 17-02-2017, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Het valt me op dat zo veel mensen zo slecht denken over mensen! Het was allemaal heel casual tussen hen, ook aangewakkerd door HO zelf die er heel luchtig over deed. Waarom is iemand meteen een hosselaar en niet te vertrouwen in dat geval?
Ik vind iedereen die met twee verschillende mensen seks heeft, tegelijkertijd (niet per sé letterlijk tegelijkertijd maar in dezelfde periode) een hosselaar. Dat bedoel ik minder negatief dan jij het nu interpreteert. Ik zeg nergens dat hij niet te vertrouwen is. Wel dat het vertrouwen van HO geschaad is. Dat lijkt namelijk zo uit haar posts te lezen.

Citaat:
Net zoals HO er pas nu voor uit durft te komen dat ze hem toch wel heel leuk vindt en het misschien serieuzer is dan ze durfde toegeven, zo kan dat voor hem toch ook gegaan zijn?
Klopt helemaal. HO zat vorige week nog hier te posten dat ze een leuk tinder-berichtje van een andere jongen gekregen had. Het is voor mij wel duidelijk dat waarschijnlijk voor beiden nu pas duidelijk wordt hoe leuk ze elkaar vinden. Of dat ze dat nu pas toe durven te geven. Dat kan gebeuren en zal echt niet met verkeerde intenties zijn gegaan.

Maar tegelijkertijd, en nogmaals, heeft zo te lezen wel het vertrouwen van HO een knal gekregen. Dan kan ik hem wel het voordeel van de twijfel geven, maar daar heeft het vertrouwen van HO niets aan.
Oud 17-02-2017, 14:33
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Bedankt menson, maar ik kan ook idd wel voor mezelf nadenken en beslissen.

Ik heb er met hem over gesproken en weet ook dat ik niet totaal duidelijk ben geweest, maar hij heeft zich verontschuldigd omdat hij fout zit en niet eerlijk is geweest. Ik dacht eerder dat hij wel eerlijk was, omdat hij me over vanalles vertelde (bijv. z'n date-geschiedenis) en dacht dat ik hem weinig zag omdat hij het druk had met werk. Ik heb hem letterlijk verteld dat ik nooit date, er normaal ook helemaal geen interesse in heb en dat ik bewust ervoor heb gekozen dat wel met hem te doen. Dat had hem wel een hint kunnen geven dat ik niet met anderen date.

Maar goed, we zijn het samen aan het uitvogelen en we zien wel wat het wordt.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 17-02-2017, 14:33
Verwijderd
Oh en ik probeer omslachtig tegen HO te zeggen dat ze eerder duidelijk hadden moeten* praten over hun gevoelens, zonder dat HO het idee krijgt dat ik zeg "je bent een domme koe het is allemaal je eigen schuld", ik geloof dat jij daardoor de indruk krijgt dat ik hem volledig affakkel. Ik had het denk ik handiger op moeten schrijven

los daarvan heb je het natuurlijk niet alleen tegen mij

*niets moet, maar dat was achteraf gezien handig geweest
Oud 17-02-2017, 14:38
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
DIT IS LETTERLIJK DE EERSTE KEER DAT IK MET IEMAND DATE. WEET IK VEEL HOE DIE SHIT WERKT.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 17-02-2017, 14:41
Verwijderd
Kusje voor HO. Komt goed schatje.
Oud 17-02-2017, 14:42
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Al was het de duizendste keer, het blijft ingewikkeld
Oud 17-02-2017, 14:43
Verwijderd
En wat Ecnelis zegt
Oud 17-02-2017, 14:43
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ook voor awsome mensen zoals jij!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 17-02-2017, 14:58
Verwijderd
Citaat:
DIT IS LETTERLIJK DE EERSTE KEER DAT IK MET IEMAND DATE. WEET IK VEEL HOE DIE SHIT WERKT.
Dit is dus precies wat ik wilde voorkomen. Niemand weet precies hoe dit werkt, zoals ecneel zegt. Het is ook geen verwijt. En het betekent bijvoorbeeld ook niet dat ik daar zelf goed in ben of zo. Het is achteraf allemaal gemakkelijk praten van een afstandje maar de wereld is niet zwart-wit.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08.