Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2017, 17:59
Smiles_Kill_MeX
Smiles_Kill_MeX is offline
Okee dit is best wel een rare vraag maar is het raar dat ik bloed lekker vind want bloed is voor mij eigenlijk een middel waar ik energie van krijg ( ik drink het van mezelf hoor niet van anderen )
Met citaat reageren
Oud 16-03-2017, 10:17
blaches
blaches is offline
Is het raar? De maatschappij zal het raar vinden maar ik kijk er niet echt van om.

Er zijn mensen die denken dat ze energie krijgen van het drinken van bloed. Dit zit jammer genoeg wel degelijk tussen de "oren" van één persoon. Omdat je een grote hoeveelheid bloed moet drinken van een mens bijvoorbeeld om echt voedingswaarde eruit te krijgen.

In de bdsm-wereld wordt het ook (bijna nooit) uitgevoerd. Omdat als de dominant het bloed drinkt van de submissive...tja dat is toch redelijk een toewijding naar elkaar op seksueel gebied, spiritueel gebied en een echte "overgave". Dit gebeurd trouwens echt heel weinig. Als het gebeurd wordt het heel veilig gedaan maar het is nog steeds niet mijn ding.

Ik zou niet te vaak je eigen bloed lopen drinken. Je zal wel flink wat moeten drinken om te weinig bloedcellen te hebben in je bloed maar doe niet te gek.

Hoop je een beetje te hebben geholpen.

Het zit trouwens wel tussen je oren, dus niet hopen dat je één of andere vampier bent. Heb zulke verhalen vaker gehoord trouwens.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2017, 14:05
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Er zijn genoeg mensen die bloed lekker vinden smaken. Zolang je niet meer dan een paar druppels opeet is er niks aan de hand. Van teveel bloed worden mensen namelijk nogal misselijk
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid random anus pijn...?
JustSaying
3 23-11-2015 16:03
Muziek [mp3s] random chaos. herrie.
cha0s
2 25-03-2005 20:25
Levensbeschouwing & Filosofie Hoe kiest een computer random?
Krirby
39 23-08-2004 16:34
Software & Hardware [PHP] Random
MRdocu
25 31-07-2002 10:25
Huiswerkvragen: Exacte vakken random = een formule
Icheb
8 18-03-2002 11:34
Software & Hardware random in php en mysql
pietje63
5 19-01-2002 16:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51.