Oud 13-04-2017, 19:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Vandaag met de hond in het Haagse Bos geweest. 22 Scythers gevangen, waarvan hoogste 1850 CP. Meer dan honderd snoepjes erbij.
Holy shit. Hoe zijn de IV's?
Citaat:


Er waren al geruchten gisteren. Dat er betere pokemon uit eieren zou komen, maar het geldt dus enkel voor 2 km. Halve prijs voor lucky eggs zag ik niet aankomen. Heb 730 coins, dus ga proberen heel de week meerdere in te zetten.
Ja, ik weet het, maar niemand wist nog iets zeker. Bij dezen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 13-04-2017, 20:02
Verwijderd
Vandaag ben ik weer sinds lanegge tijd begonnen en heb ik een Murkrow gevangen. Ik ken die Pokémon helemaal niet.
Oud 13-04-2017, 20:22
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik had liever extra incubators gehad zoals een tijdje terug, gecombineerd met halve afstanden voor eieren ofzo.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 13-04-2017, 20:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik had liever extra incubators gehad zoals een tijdje terug, gecombineerd met halve afstanden voor eieren ofzo.
Ja, ik ook, maar helaas!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-04-2017, 20:46
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ach ja, niets aan te doen, morgen proberen m'n 5km uit te krijgen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 13-04-2017, 21:10
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Heb besloten 8 lucky eggs te kopen (250 ecoins als het goed is) en drie incubators (voor de snoepjes zodat ik meer kan evolueren). Was eigenlijk mijn 10K-eieren aan het opsparen, heb er nu vijf.

Citaat:
Holy shit. Hoe zijn de IV's?
De twee van 1850 zijn 55% en 65%. Dus matig. Maar ga toch niet poweruppen.

Citaat:
Ik had liever extra incubators gehad zoals een tijdje terug, gecombineerd met halve afstanden voor eieren ofzo.
Dat klinkt wel chill. Wanneer was dat?
__________________
Forumnist.
Oud 14-04-2017, 00:06
Verwijderd
Balen. Had ook gehoopt op kortere afstanden lopen of incubators.
Oud 14-04-2017, 00:17
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Gen 2 startpokemon komen nu uit 5km-eieren.
__________________
Forumnist.
Oud 14-04-2017, 00:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dát is dan weer wel chill
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-04-2017, 10:45
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Ik had liever extra incubators gehad zoals een tijdje terug, gecombineerd met halve afstanden voor eieren ofzo.
5 En 10km-Pokemon komen nu ook uit de 2km-eieren. In zekere zin dus 2,5 - 5x kleinere afstand lopen.
__________________
Forumnist.
Oud 14-04-2017, 11:28
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ik had nog allemaal oude 2k eieren, daar komen nu dan zeker geen bijzondere dingen uit? :-(
Oud 14-04-2017, 11:35
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Waarschijnlijk niet.
__________________
Forumnist.
Oud 14-04-2017, 12:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, geldt altijd alleen voor nieuwe eieren, als je je ei krijg is namelijk al bepaald wat eruit komt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-04-2017, 12:29
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Oh dan moet ik eerst die krengen opmaken :-(
Oud 14-04-2017, 14:27
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Nee, geldt altijd alleen voor nieuwe eieren, als je je ei krijg is namelijk al bepaald wat eruit komt.
Zou ook gek zijn als er ineens een Yoshi uit een ei komt
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 14-04-2017, 18:54
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
8 Maanden lang geen Tangela gezien, nu drie op twee weken tijd uitgebroed.

Ik heb trouwens amper wandelgelegenheid dit weekend, verdorie.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 15-04-2017, 10:59
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Gisteren Lucky egg gebruikt op Kijkduin, was al wat drukker meteen. Leverde me 30.000 punten op. Vandaag of morgen evolueren, zit nu op 50 Pokemon.

Begon op Level 28,25 en wil tegen het eind level 30 hebben bereikt. Na gisteren al level 28,5.
__________________
Forumnist.
Oud 15-04-2017, 21:42
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Vandaag Dunsparce uit m'n eerste 2km ei.

Ondertussen nog twee nieuwe 2km eieren, gaat vlotjes zo.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 16-04-2017, 00:20
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Niet echt kunnen spelen vandaag, wel voldoende bijgevangen voor een massa-evolutie morgenochtend. Onder andere Scizor, Machoke, Bellossom en Slowking en twee Eevees worden nieuw. Kreeg m'n eerste pineco uit een ei vandaag. Al met al tevreden.
__________________
Forumnist.
Oud 16-04-2017, 08:51
Verwijderd
Ik heb nu 37 verschillende Pokémon. Vandaag ga ik de oude eieren maar uitlopen
Oud 16-04-2017, 14:03
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Vanochtend de massa-evolutie gedaan. 63 Van de 69 Pokemon kunnen doen + first catch of the day, maar laatste 1:30 min liep ie vast, had anders nog wel 3/4 pidgeys kunnen doen. Opbrengst: 140.000 CP => level 29,1.

Voorts 50 pokemon van 1000-1800 CP hernoemd en klaargelegd voor vechten+weggooien.
__________________
Forumnist.
Oud 16-04-2017, 14:10
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
196/206
__________________
Forumnist.
Oud 16-04-2017, 17:04
Verwijderd
Een Sentret en een Horsea vanaf de bank gevangen. Dadelijk als ik met de hond ga, loop ik de eieren uit.
Oud 16-04-2017, 17:20
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Grimer met 24 snoepjes uit 5km.
__________________
Forumnist.
Oud 16-04-2017, 21:07
Verwijderd
Dunsparce, Wooper en Aipom gevangen
Oud 17-04-2017, 11:01
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Eitje aangezet voor mn 7 day catch streak, daarbij 2 10km eieren uitgebroed, zo'n twintig a vijfentwintig evoluties gedaan en twee nieuwe Pokemon toegevoegd (Aerodactyl en Dragonite). Resultaat: 77.000 XP.

Voor het eerst gepowerupt, mn Dragonite, van 2150 naar 2400.

Dratini vervangen door Bulbasaur als buddy.
__________________
Forumnist.
Oud 17-04-2017, 11:20
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Ook maar een 70% Gyarados aan t max-uppen. Ik moet toch maar eens wat met 1100+ candy en 670.000+ stardust.
__________________
Forumnist.
Oud 17-04-2017, 12:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Grimer met 24 snoepjes uit 5km.
Godver daar zit ik ook op te azen, maar ik heb alleen maar 2km eieren nu.
Citaat:
Ook maar een 70% Gyarados aan t max-uppen. Ik moet toch maar eens wat met 1100+ candy en 670.000+ stardust.
Je kan ook nog een Gyarados maken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-04-2017, 14:43
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Ik vertik het een magikarp te evolueren die niet hoger is dan 140 (op het moment 134 de hoogste) of 100% en hoger dan 130.
__________________
Forumnist.
Oud 17-04-2017, 21:21
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline


Hier een Shuckle uit een 2km ei, zit nu nog maar met zes eieren waarvan 5 5km en 1 10km... Hopelijk morgen nog drie nieuwe 2km eitjes.

Ga denk ik woensdag en donderdag wat minder werken en 'n uurtje wandelen ofzo.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 17-04-2017, 23:01
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Daarnet lekker vanuit de warme auto gespeeld op Kijkduin. Drie tot vier pokestops binnen handbereik.
__________________
Forumnist.
Oud 18-04-2017, 19:09
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline


Hier een paar km gepakt met de trein, ei van 5km is bijna uit en heb er toch al twee van 2km. Morgen wat gaan wandelen, hopelijk krijg ik dat van 5 plus een tweetal van 2 uit...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 18-04-2017, 19:10
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik zit trouwens op 752km, misschien raak ik nog aan de 1000 ooit.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 19-04-2017, 20:25
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Vandaag 'n goeie 20k xp erbij, zonder al te veel moeite. Eén nieuwe, Politoed (met hydro pump) en dus 189/206.

Nog een paar 2km eitjes erbij, hopelijk morgen nog drie of vier nieuwe draaien vooraleer 't event eindigt. Toch wel handig om ze sneller uit te lopen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 20-04-2017, 01:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had eergisteren een vette evolutie spree en morgen nog een, want waarom niet! Level 33 nu.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-04-2017, 13:56
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Ik moet vandaag nog zoveel mogelijk vangen om de zestig Pokemon te naderen. Zit nu op iets meer dan dertig.

De twee dichtstbijzijnde nesten zijn Onix en Kabuto geworden, dus ik ga ook voor de Steelix. De Pinsirspawnspot is een Scytherspawn geworden en verder ineens vier Shucklespots hier. Wel moeilijk te vangen dus ik hou het bij de ene van vanochtend. Kan er toch niks mee.
__________________
Forumnist.
Oud 20-04-2017, 16:13
Verwijderd
Omg omg, ik heb vandaag Pikachu voor mijn huisdeur gevangen
Oud 20-04-2017, 20:20
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
IK HEB EINDELIJK EEN LAPRAS UIT EEN EI GEKREGEN. De eerste die ik zie buiten een gym.

Redelijke CP en IV zelfs, enkel slechts 7 Candy bij gekregen.

Nog 20 meter en m'n volgende 2km ei is uit, heb er daarna nog drie uit de event-periode. Hopen op een dikke vette Snorlax.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 20-04-2017, 20:44
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline


Zojuist terug van Kijkduin, Level 30 thuis bereikt. Straks ff nog evoluties doen snel.
__________________
Forumnist.
Oud 20-04-2017, 21:32
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Over 9 kilometer eindelijk mn 1e Dragonite, dan alleen nog Aerodactyl en gen1 (europe) is compleet ik vind level 30 trouwens wel prima, ga niet meer grinden voor XP, alleen nog dailys en af en toe checken of er iets nieuws is
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Oud 20-04-2017, 22:47
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Hier alleen nog Ivysaur/Venasaur, Charmeleon & Muk.
__________________
Forumnist.
Oud 21-04-2017, 11:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb eindelijk een Hitmonchan evolutietje met een goede Tyrogue die ik uitbroedde gister! Nu alleen nog Muk en dan is mijn gen 1 Pokédex compleet, behalve de regionals dan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-04-2017, 14:47
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
__________________
Forumnist.
Oud 21-04-2017, 19:40
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Nice!

Gisterenavond lucky egg gebruikt net voor event eindigde, 114k XP en ding lvl 31. Zonder al te veel moeite toch rond de 250k XP gehaald met 't event.

Vandaag een Shellder, een Abra en m'n vierde Phanpy uit 2km eieren. Nu dus ook m'n eerste Donphan. Nu m'n laatste event 2km ei aan't uitlopen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 21-04-2017, 20:04
Verwijderd
Vandaag level 16 bereikt, een aantal Spinarak en 2 Pikachu gevangen. Bijna weer een 2km ei uitgelopen. Ben benieuwd wat eruit komt
Oud 21-04-2017, 20:10
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik heb gisteren uit 2 lucky eggs bijna 300k xp gehaald, ruim lvl 30, bijna 31. 184/199 dex. Van de oude generatie moet ik nog best wel wat: Venusaur, manchamp (bijna nog 3 candy), Muk, aerodactyl, Snorlax, Dragonair en Dragonite. Ik heb geen geluk gehad met de 10 km eieren, daar kwam eigenlijk altijd hetzelfde uit. Lapras heb ik ook pas 2 wk geleden eruit gekregen, toen had ik er gelukkig al wel een kunnen vangen bij mijn ouders.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 21-04-2017, 20:28
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Hoeveel "Europese" kan je van Gen1 en Gen2 vinden? Gen1 zit ik aan 134, Gen2 aan 57.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 24-04-2017, 19:01
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Vanochtend een tweede Lapras uit 'n 2km ei.
Eerste had hydro pump, tweede heeft Ice Beam. Wel telkens maar minder dan 1500 CP...

Nu aan 'n 5km van tijdens 't event bezig en ook opnieuw een 10km ei gedraaid.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 24-04-2017, 19:20
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Ja, uit een ei kreeg ik laatst ook een van 1400 zoveel. Gisteren een Grimer uit een ei en daarmee 50 snoepjes dus ik kan een Muk maken.
__________________
Forumnist.
Oud 24-04-2017, 19:39
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Hoeveel "Europese" kan je van Gen1 en Gen2 vinden? Gen1 zit ik aan 134, Gen2 aan 57.
Gen1
4 Regionals (3 niet-Europees)
3 Legendary birds
1 Mythical + Mewto
Σ = 151 - 8 = 143


Gen 2
2 Regionals
3 Legendary beasts
1 Legendary Tower duo
1 Mythical
Σ = 100 - 8 = 92


Tenzij er nog een Ditto-achtig gevalletje zit in Gen2.
__________________
Forumnist.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11.