Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2017, 22:01
anoniem....
anoniem.... is offline
Hoi ik ben niet anoniem.... maar een goede vriend van hem en hij weet dat ik zijn account gebruik, het gaat ook over zijn telefoon.
Maar ik ben wel hulp nodig want wij weten het niet.


Hey,
Meestal als ik iets gedaan heb met mijn vriendin (ik bedoel geen sex) maar bijvoorbeeld wandelen of ergens naartoe,
Dan vind zij het altijd wel vijn dat ik haar maseer, Meestal hebben we daarna nog wel sex.
Maar wij vinden dat nu wel eens wat nieuws mag komen en dachten eraan dat ik haar borsten een masage geef omdat we alle andere plekken al hebben, van haar lichaam tot armen en benen en hoofd en haar kont ook en het nieuwste wat we hadden was haar kutje, dus haar schaamlippen en alles eromheen.
Maarja haar borsten zijn wel erg zacht of hoe moet ik het zeggen.
En nu was mijn vraag : hoe kan ik haar borsten het beste een masage geven?
Heel voorzichtig of hoe vrouwen het ook wel bij zichzelf doen of net alsof je deeg kneed of vrijvend of of of ?
Hoe kan ik dat het beste doen?
Alvast bedankt, en hoop op veel gehoor.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2017, 05:39
BabeyGurl
BabeyGurl is offline
Je hoeft je er niet voor te schamen, je kan haar ook gewoon vragen wat je moet doen.
Zelf kan je ook zachtjes een beetje knijpen ik zelf vind het echt een super gevoel misschien zij ook?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2017, 21:21
anoniem....
anoniem.... is offline
Ja oke bedankt
Ik ga er gewoon voor
Met citaat reageren
Oud 18-04-2017, 21:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wees voorzichtig met knijpen en duwen, borsten kunnen erg gevoelig zijn. Let dus goed op de reactie van je partner. Er zitten in borsten geen spieren dus masseren is heel anders dan wanneer je een arm of been masseert.
Daarnaast: Waarom zou je je beperken tot borsten? Je kunt ook meerdere lichaamsdelen masseren. Waarom niet borsten, buik, bovenbenen, bijvoorbeeld?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-05-2017, 06:07
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Nou dat vind ik ook, voorzichtig! niet zozeer masseren, maar strelen en de tepels kunnen wat later wel wat harder gestreeld worden, zeker als je voorzichtig begonnen bent. Dat is dan lekker, want door het strelen van (mijn) borsten gaan mijn tepeltjes altijd erg jeuken. Het is dan ook lekker als mijn vriend er aan zuigt.
Tegen die tijd begin ik ook wel een beetje nat te worden.... maar ja, dat is gewoon hoe het werkt, heel lekker. En uiteindelijk lekker bij elkaar komen en genieten van elkaar..... Je weet wel!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2017, 14:41
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Ik vind het heerlijk om tijdens het voorspel aan een meisje haar borsten te strelen of in elk geval in me handen te hebben. Het heeft wel een rustgevende werking op mij. Aan de tepels zuigen of met de vingers mee spelen is ook leuk om te doen. Wonderbaarlijk hoe gevoelig sommige lichaams plekken zijn.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26.