Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2017, 22:16
Sora077
Sora077 is offline
Zo mijn beste vriend kwam eens bij me langs en ik deed mijn shirt uit wegens ik had het zo waaaarm weet niet waarom eigenlijk en we gingen wat gamen en we zaten op bed en ik sloeg een kussen tegen zijn hoofd en hij mij zo we gingen stoeien... Ik werd nogal warm van hem en we sloegen armen om elkaar heen en dat ging verder en ik werd warmer en een beetje geil.
We begonnen elkaar meer aan te raken op plekken en knuffelen en ik begon hem een kusje te geven op zijn hoofd er meerderen.
We gingen op elkaar liggen en nauw hij probeerde mij te laten klaar komen in mijn broek want ik vroeg het want hij wilde niet naakt zijn (het lukten niet).
We hadden geen seks en hij deed zijn kleren niet uit wegens mijn ouders waaren in het huis maar dat boeide me niet maar ik heb respect voor zijn wensen.
We willen het wel een andere keer doen als we alleen zijn maar geen anaal waarschijnlijk en als vrienden want het voelden gewoon zooooo goed

Heeft iemand een idee hoe we dit zo voorzichtig moeten doen is oraal veilig want ik geloof het niet maar is het goed?
Moet ik het langzaam doen, massage geven, kaarsen, strelen eerst?
We zijn beide niet ervaren en doen dit meer als vrienden
Met citaat reageren
Oud 09-05-2017, 22:31
Philip1422
Philip1422 is offline
Hai sora, als ik het goed begrijp heb je een hele spannende ervaring gehad met die vriend van je. Altijd erg leuk als dat soort dingen spontaan gebeuren. Uit je verhaal maak ik op dat hij er in ieder geval erg voor open staat dus probeer daar in mee te gaan. En kijk of je aan kan voelen wat hij fijn vind. Lukt dat niet kan je proberen om het te bespreken met hem. Ik geef je als tip mee dat je je vooral moet proberen te ontspannen en aan te voelen wat jullie allebei fijn vinden. Hoe oud ben je eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2017, 23:39
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als jullie allebei nog niet aan seks hebben gedaan hoef je niet bang te zijn voor SOA's. En wat jullie met elkaar doen? Dat moeten jullie helemaal zelf bepalen zolang je maar rekening houdt met wat de ander wel of niet wil. Het is in ieder geval goedkoper dan naar de hoeren gaan!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 10-05-2017, 07:42
Verwijderd
Want SOA's kan je exclusief krijgen van seks?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2017, 11:58
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Dat niet maar het is wel de meest voorkomende oorzaak.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 10-05-2017, 12:11
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Ook oraal kun je een condoom gebruiken eventueel.

Alle 2 nog maagd? Dan is kans op soa klein.

Maar vooral have fun

Edit aangepast

Laatst gewijzigd op 10-05-2017 om 13:59.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2017, 12:29
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Het zijn 2 jongens dus de kans dat er 1 zwanger wordt lijkt me niet zo héél groot...
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 10-05-2017, 13:58
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Het zijn 2 jongens dus de kans dat er 1 zwanger wordt lijkt me niet zo héél groot...
Oeps haha idd ik lette even niet op zal mijn reaktie ff aanpassen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2017, 17:28
Sora077
Sora077 is offline
Citaat:
Hai sora, als ik het goed begrijp heb je een hele spannende ervaring gehad met die vriend van je. Altijd erg leuk als dat soort dingen spontaan gebeuren. Uit je verhaal maak ik op dat hij er in ieder geval erg voor open staat dus probeer daar in mee te gaan. En kijk of je aan kan voelen wat hij fijn vind. Lukt dat niet kan je proberen om het te bespreken met hem. Ik geef je als tip mee dat je je vooral moet proberen te ontspannen en aan te voelen wat jullie allebei fijn vinden. Hoe oud ben je eigenlijk?
Ik ben 18 en hij 19
Met citaat reageren
Oud 11-05-2017, 13:56
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ik ben 18 en hij 19
Ow dan kun je ook bij ggd een soa test laten doen ben je geheel safe bezig
Met citaat reageren
Oud 11-05-2017, 15:45
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar met kaarsjes enzo vind ik niet echt meer overkomen als een FWB. Dat klinkt nogal romantisch. Maar dat kan ook natuurlijk, als je dat leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2017, 02:30
Roosjexx
Roosjexx is offline
Heyhey
Uit je verhaal te lezen ziet het er ook een beetje uit dat je vriendje het nog wel een beetje spannend vind daarom zou ik gewoon een tijdje door gaan met veel knuffelen en wat je nu doet.
Langzamerhand komt het vanzelf dat hij ook ze hand in je broek durft te doen en jij ook en zo gaat het vast al snel beter.
Jullie moeten je echt goed op je gemak voelen.
Echt super leuk om te lezen hoe het gaat langzamerhand!!
Xx
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit omgaan met verkrachting vriendin
Haagent
54 12-11-2013 16:39
Seksualiteit Misbruikt of eigen schuld?
Verwijderd
135 04-01-2013 01:29
Liefde & Relatie probleem in langdurige relatie
MinnieM
28 11-01-2008 18:44
Liefde & Relatie Heb jij je huidige partner alles verteld over je verleden (exen etc)?
niem
58 14-11-2005 07:20
Psychologie Emotie regulatie stoornis (denk ik)
Gebakken Lucht
7 13-03-2004 17:35
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.