Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2003, 14:09
Upke
Upke is offline
Heej lieve mensen een vriendin van mij heeft een viborator aangeschaft, deze Billy Bob is 15,5 cm lang en de doorsnede is 2,5 cm. Nu mijn vraag, is het werkelijk zo belangrijk om een vibo of dildo te hebben? Is vingeren niet genoeg??
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 14:19
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Ik heb een vibrator, een dildo vind ik niks. Gekocht omdat het gewoon veel makkelijker gaat: heel snel, je wordt niet moe en je handen blijven schoon.

Ik gebruik hem sinds de komst van meneer vriend niet meer. Je gaat aan de snelheid van de vibo wennen en zo snel kunnen vingers niet bewegen.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 15:47
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik weet niet of jij al eens hard trillende vingers hebt meegemaakt? Nee? Nou, dààr is een vibrator dus voor. Tof hè?
En een dildo; tja, het kan gewoon een leuk extraatje zijn. Als ik mijn vriend pijp, vind ik het best geil als hij mij dan met een dildo pleziert. Die combinatie kun je niet uitvoeren zonder dat ding.
(Of je moet een extra kerel erbij willen, kan ook).
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 16:05
Upke
Upke is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 08-07-2003 @ 16:47:
Ik weet niet of jij al eens hard trillende vingers hebt meegemaakt? Nee? Nou, dààr is een vibrator dus voor. Tof hè?
En een dildo; tja, het kan gewoon een leuk extraatje zijn. Als ik mijn vriend pijp, vind ik het best geil als hij mij dan met een dildo pleziert. Die combinatie kun je niet uitvoeren zonder dat ding.
(Of je moet een extra kerel erbij willen, kan ook).
Sorry ik heb geen klitje dus aan hard trillende vingers heb ik niks aan.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 16:58
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
Rawsteel schreef op 08-07-2003 @ 17:05:
Sorry ik heb geen klitje dus aan hard trillende vingers heb ik niks aan.
Alleen als je homo bent heb je er iets aan.
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 18:04
bette4ever
Avatar van bette4ever
bette4ever is offline
Als meiden dat lekker vinden en geen vriend hebben dan kan ik me best wel voorstellen dat ze wel eens iets anders willen.. vingers blijven ook maar vingers
__________________
.:As I made it, I'm gonna lie in my bed of roses:.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 18:10
Magdalena
Magdalena is offline
1 woord: variatie.
het is allemaal lekker en eigenlijk allemaal totaal anders en niet te vergelijken imho.

trouwens, ook als meisjes wel een vriend hebben is het lekker hoor; in combinatie met vriend is op zich ook erg geslaagd
__________________
One day the world will be ready for you and wonder how they didn't see
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 15:23
Hannahnas
Hannahnas is offline
Citaat:
Rawsteel schreef op 08-07-2003 @ 15:09:
Heej lieve mensen een vriendin van mij heeft een viborator aangeschaft, deze Billy Bob is 15,5 cm lang en de doorsnede is 2,5 cm. Nu mijn vraag, is het werkelijk zo belangrijk om een vibo of dildo te hebben? Is vingeren niet genoeg??
het is gewoon lekker om je gevuld te voelen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 16:10
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 08-07-2003 @ 17:58:
Alleen als je homo bent heb je er iets aan.
Ah nog ene die nog steeds gelooft in het sprookje van alleen de homo-jongens die houden van anale stimulatie. Ik ken toch wat hetero-jongens die er ook warm voor lopen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 16:11
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ontopic: wat breder (zoals een vibrator) vult toch wel meer dan een braaf vingertje.
Ik krijg er misschien eentje van meneer de vriend.
Als hij geld heeft.
Nooit dus .
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 16:20
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 02-08-2003 @ 17:11:
Ontopic: wat breder (zoals een vibrator) vult toch wel meer dan een braaf vingertje.
Ik krijg er misschien eentje van meneer de vriend.
Als hij geld heeft.
Nooit dus .
Zal ik er dan eentje voor je kopen


Edit:
Art.nr. bw000296 - Deze roze penis dong met ballen is van een zacht jelly materiaal. Makkelijk op een tafel te plaatsen doordat de dong zich vast zuigt. De afmetingen van deze dong zijn 20 X 5 cm.

Laatst gewijzigd op 02-08-2003 om 16:58.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 02:19
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
hmm... nou, dildo hoeft voor mij echt niet, hoor...
vibrator: heb ik niet, maar ik ben wel nieuwsgierig of dat nou lekker zou zijn...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 09:29
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
snoopy schreef op 03-08-2003 @ 02:19:
hmm... nou, dildo hoeft voor mij echt niet, hoor...
vibrator: heb ik niet, maar ik ben wel nieuwsgierig of dat nou lekker zou zijn...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 15:57
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
vibrator is heeeeerlijk..
nee echt! ik heb een micro vibro gehad (heeele kleine vibrator aan een sleutelhanger) en die doet t echt priiiiima.. die kan af en toe meer dan meneer de vriend hoor...
probeer maar..
you won't regret it!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 21:26
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Qimm schreef op 03-08-2003 @ 10:29:
*Krijgt leuk idee voor verjaardag*
XD
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Semyaz schreef op 05-08-2003 @ 22:26:
*Krijgt leuk idee voor verjaardag*
XD
Weer een? Ze krijgt er nu al een stuk of 5 Nou ja, dan kan ze aan ons uitdelen >:]
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Rawsteel schreef op 08-07-2003 @ 15:09:
Heej lieve mensen een vriendin van mij heeft een viborator aangeschaft, deze Billy Bob is 15,5 cm lang en de doorsnede is 2,5 cm. Nu mijn vraag, is het werkelijk zo belangrijk om een vibo of dildo te hebben? Is vingeren niet genoeg??
Oke, variant op je vraag.

Een hoop jongens willen zo graag met een meisje naar bed, en dan een levend meisje dat nog meedoet ook. Nu mijn vraag, is het werkelijk zo belangrijk om zo'n meisje te hebben? Is rukken niet genoeg?


Laat dat ook een antwoord op jouw vraag zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 22:18
Verwijderd
Citaat:
crazygirlsacha schreef op 05-08-2003 @ 16:57:
vibrator is heeeeerlijk..
nee echt! ik heb een micro vibro gehad (heeele kleine vibrator aan een sleutelhanger) en die doet t echt priiiiima.. die kan af en toe meer dan meneer de vriend hoor...
probeer maar..
you won't regret it!
Leuk om te horen als jongen.. Dat een micro vibo van 3cm nog meer bereikt dan je lul van 16cm
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 22:27
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 05-08-2003 @ 23:18:
Leuk om te horen als jongen.. Dat een micro vibo van 3cm nog meer bereikt dan je lul van 16cm
?
3 cm die zacht en intensief trilt lijkt mij een stuk fijner dan 16 cm die je ingewanden eruit probeert te rammen. Het is maar net wat je er mee doet he.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 23:01
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 05-08-2003 @ 23:27:
?
3 cm die zacht en intensief trilt lijkt mij een stuk fijner dan 16 cm die je ingewanden eruit probeert te rammen. Het is maar net wat je er mee doet he.
Ik bedoelde het ook weer niet letterlijk... of hoe moet ik dat uitleggen...

Maar gewoon... het klinkt gewoon zo lullig, dat een meisje meer plezier heeft aan zo`n klein simpel dingetje dan aan jou (aan de jongen dus). Is het nou zo`n groot geval van 18 cm ofzo waar ze meer plezier aan heeft.. dat klinkt dan minder erg, naar mijn gevoel... ofzoiets.. Naja laat maar, je snapt toch wel wat ik bedoel?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 23:02
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 06-08-2003 @ 00:01:
Ik bedoelde het ook weer niet letterlijk... of hoe moet ik dat uitleggen...

Maar gewoon... het klinkt gewoon zo lullig, dat een meisje meer plezier heeft aan zo`n klein simpel dingetje dan aan jou (aan de jongen dus). Is het nou zo`n groot geval van 18 cm ofzo waar ze meer plezier aan heeft.. dat klinkt dan minder erg, naar mijn gevoel... ofzoiets.. Naja laat maar, je snapt toch wel wat ik bedoel?
Ja, maar dan nog vind ik het onzin wat je bedoelt
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 23:13
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 06-08-2003 @ 00:02:
Ja, maar dan nog vind ik het onzin wat je bedoelt
Kan geen onzin zijn.
Want wat ik zei is natuurlijk voor iedereen anders.
Het is gewoon een gevoel.. bij mij komt het op die manier aan.
Wanneer ik een relatie hebt en zij gaat vreemd.. dan vind ik het minder lullig wanneer ze dat doet met DE perfecte jongen.. dan dat ze me bezeikt met een klein dik puisterig joch van 14. Dat kan ook geen onzin zijn, dat is gewoon hoe ik erover denk, zo voelt het gewoon bij mij aan.. en daar zijn geen regels voor ofwat

Leg ik dit nu een beetje goed/duidelijk uit
Sorry ben hier nooit zo goed in
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 23:17
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
3307 schreef op 06-08-2003 @ 00:13:
Dat kan ook geen onzin zijn, dat is gewoon hoe ik erover denk, zo voelt het gewoon bij mij aan.. en daar zijn geen regels voor ofwat
mwa, hitler dacht dat joden inferieur waren, wat onzin is

godwin this baby (chim)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Crystal Method schreef op 06-08-2003 @ 00:17:
mwa, hitler dacht dat joden inferieur waren, wat onzin is

godwin this baby (chim)
Ja als je alleen dat eene kleine stukje eruit knipt dan komt het natuurlijk heeel anders over dan dat de bedoeling was
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 23:31
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
3307 schreef op 06-08-2003 @ 00:28:
Ja als je alleen dat eene kleine stukje eruit knipt dan komt het natuurlijk heeel anders over dan dat de bedoeling was
je hebt wel gelijk hoor, dat de meeste meningen niet goed of fout zijn
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Crystal Method schreef op 06-08-2003 @ 00:31:
je hebt wel gelijk hoor, dat de meeste meningen niet goed of fout zijn
Jeej eindelijk 1 iemand geeft me toch nog een beetje gelijk.
Ik begon al het gevoel te krijgen dat opeens niemand het meer met me eens was
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 23:38
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 06-08-2003 @ 00:13:
Kan geen onzin zijn.
Want wat ik zei is natuurlijk voor iedereen anders.
Het is gewoon een gevoel.. bij mij komt het op die manier aan.
Wanneer ik een relatie hebt en zij gaat vreemd.. dan vind ik het minder lullig wanneer ze dat doet met DE perfecte jongen.. dan dat ze me bezeikt met een klein dik puisterig joch van 14. Dat kan ook geen onzin zijn, dat is gewoon hoe ik erover denk, zo voelt het gewoon bij mij aan.. en daar zijn geen regels voor ofwat

Leg ik dit nu een beetje goed/duidelijk uit
Sorry ben hier nooit zo goed in
Jaja, ik begrijp je wel. Ik ben het gewoon niet met je eens
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 23:38
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ja jij voelt je lullig omdat je mannelijkheid word aangetast. Een klein dingetje is beter dan jij bent.
Nou eigenlijk is het altijd vervelend om te horen dat jij niet alles kan geven wat zij wil.

Ik zou t toch vervelender vinden als ze liever een vibo/dildo heeft van 25 cm lang. Een mini vibo, tja die trilt vnl heel snel en daar kan ik toch niet tegen op, maar als het formaat het hem doet. Nou dan voel je je pas lullig
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 23:40
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 06-08-2003 @ 00:38:
Jaja, ik begrijp je wel. Ik ben het gewoon niet met je eens
Dat komt wat prettiger over.. dat je het niet met me eens bent.. inplaats van dat je het maar onzin vind

Dit zul je natuurlijk ook weer onzin vinden
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 23:43
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 06-08-2003 @ 00:38:
Ja jij voelt je lullig omdat je mannelijkheid word aangetast. Een klein dingetje is beter dan jij bent.
Nou eigenlijk is het altijd vervelend om te horen dat jij niet alles kan geven wat zij wil.

Ik zou t toch vervelender vinden als ze liever een vibo/dildo heeft van 25 cm lang. Een mini vibo, tja die trilt vnl heel snel en daar kan ik toch niet tegen op, maar als het formaat het hem doet. Nou dan voel je je pas lullig
Jaaa, jij snapt mij precies
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 09:14
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
3307 schreef op 06-08-2003 @ 00:13:
Kan geen onzin zijn.
Want wat ik zei is natuurlijk voor iedereen anders.
Het is gewoon een gevoel.. bij mij komt het op die manier aan.
Wanneer ik een relatie hebt en zij gaat vreemd.. dan vind ik het minder lullig wanneer ze dat doet met DE perfecte jongen.. dan dat ze me bezeikt met een klein dik puisterig joch van 14. Dat kan ook geen onzin zijn, dat is gewoon hoe ik erover denk, zo voelt het gewoon bij mij aan.. en daar zijn geen regels voor ofwat

Leg ik dit nu een beetje goed/duidelijk uit
Sorry ben hier nooit zo goed in
Zelfs al is het de perfecte jongen, je gaat vreemd. Als je iets met hem wilt dan dump je eerst je oude vriend. Dat is mijn mening. Maar ik ben ook van mening dat vreemdgaan strafbaar gemaakt moet worden
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 09:16
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
3307 schreef op 06-08-2003 @ 00:01:
Ik bedoelde het ook weer niet letterlijk... of hoe moet ik dat uitleggen...

Maar gewoon... het klinkt gewoon zo lullig, dat een meisje meer plezier heeft aan zo`n klein simpel dingetje dan aan jou (aan de jongen dus). Is het nou zo`n groot geval van 18 cm ofzo waar ze meer plezier aan heeft.. dat klinkt dan minder erg, naar mijn gevoel... ofzoiets.. Naja laat maar, je snapt toch wel wat ik bedoel?
Ben het met de spreker hiervoor eens, zo'n klein dingetje kan waarschijnlijk iets wat ik niet kan en dat weet ik ook, maar zo'n groot ding, waarom zou je dat willen hebben Dat is een regelrechte belediging!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 10:21
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-08-2003 @ 22:51:
Weer een? Ze krijgt er nu al een stuk of 5 Nou ja, dan kan ze aan ons uitdelen >:]
*Insert mental*

Dem, dat word me dan een feest

__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 10:24
Verwijderd
Een paar weken geleden zag ik op tv hoe een vroue een dildo van zo'n 25 cm bij 7 cm pijpte (een dildo pijpen? na gut, ieder zijn wens) en die vervolgens naar haar vagina bracht. Ze schoof de dildo er een stukje in, haalde hem er weet uit en zei 'too small', waarna ze een andere dildo pakte van zo'n 40-50 cm lang en minstens 10 cm dik, waarmee ze langs haar vagina ging, want erin lukt natuurlijk niet zomaar met zo'n ding, terwijl ze misselijk (was waarschijnlijk geil bedoeld) in de camera keek.
Daarna verschenen de presentatrices in beeld, die vertelden dat het was gefilmd door de man van die vrouw.
Dán voel je je lullig! Als je vrouw 25 cm lengte en 7 cm dikte zelfs te klein vindt!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Semyaz schreef op 06-08-2003 @ 11:21:
*Insert mental*

Dem, dat word me dan een feest

Orgie bij Qimm thuis, wie komt?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 10:43
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-08-2003 @ 11:39:
Orgie bij Qimm thuis, wie komt?

*Steekt vinger op*
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 10:51
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-08-2003 @ 11:39:
Orgie bij Qimm thuis, wie komt?
Mental picture van een grote horde personen rond een kamerraam geschaard
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 10:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-08-2003 @ 10:39:
Orgie bij Qimm thuis, wie komt?
... wanneer? Dan ben ik weg
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:04
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-08-2003 @ 11:54:
... wanneer? Dan ben ik weg
Dat kan niet!!
Jij moet de camera bedienen!
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:06
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Semyaz schreef op 06-08-2003 @ 11:04:
Dat kan niet!!
Jij moet de camera bedienen!
gebruik maar een statief ofzo, dat WIL ik niet zien. Ik hoef mijn vrienden niet sex te zien hebben Ik wil er alles over horen, maar het niet zien... *rilt bij gedachte* das raar
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 12:33
Thomas
Thomas is offline
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 23:04
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
3307 schreef op 05-08-2003 @ 23:18:
Leuk om te horen als jongen.. Dat een micro vibo van 3cm nog meer bereikt dan je lul van 16cm
Yes but... you make up for it...

Door een warm, levend, lief persoon te zijn? Door lekker tegen haar aan te kruipen nadat ze is gekomen? (dat doet zo'n vibo toch verdomde slecht hoor)
En dan kan zo'n speeltje toch leuk zijn, als aanvullig? Kan een man trouwens ook veel plezier aan beleven...
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 23:10
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 07-08-2003 @ 00:04:
En dan kan zo'n speeltje toch leuk zijn, als aanvullig? Kan een man trouwens ook veel plezier aan beleven...
Nee tuurlijk kan dat super leuk zijn

Heb ooit op tv een soort mini vibo gezien, met afstand bediening. Zij met dat mini dingetje (onzichtbaar) in haar broek en hij de afstandbediening. Vervolgens samen over straat lopen. En de man is natuurlijk in z'n element met een afstandbediening en die moet ie dan ook gebruiken. Nou de spanning werd goed opgebouwd

*Ziet t al direct voor zich , nou dat lijkt me dus ook wel wat*
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 23:14
T-licious..
T-licious.. is offline
Hmz.. ja misgien wil ze weer ns wat anders proberen he.. enne why not?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 23:24
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 07-08-2003 @ 00:10:
Heb ooit op tv een soort mini vibo gezien, met afstand bediening.
Ah, ik bedoelde meer dat de vibo toegepast op manlief zelf ook behoorlijk effect kan hebben. 'n keer gedaan op ex-lief, die z'n controle probeerde te houden, en het resultaat was van "what are you doin--AHH!"
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 03:37
Makin' Bacon
Avatar van Makin' Bacon
Makin' Bacon is offline
Als we het gaan hebben over alle gaat jes vullen?? Koop er 6 ofzo en stop ze in alles wat je maar wilt...dan lukt het vast wel
__________________
Someones gonna pay for letting me find those freakin' keycards
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 03:42
Verwijderd
ik denk dat je aan 7 genoeg hebt of tel ik nou niet helemaal goed, tenzij je eentje bij ene oor in en andere uit (jah dwars door je hersenen maar da maakt niet uit)

Edit: hier stond een hoop gelul, toch maar ff gedelete

Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 03:44.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 07:13
Nona Star
Avatar van Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 07-08-2003 @ 00:24:
Ah, ik bedoelde meer dat de vibo toegepast op manlief zelf ook behoorlijk effect kan hebben. 'n keer gedaan op ex-lief, die z'n controle probeerde te houden, en het resultaat was van "what are you doin--AHH!"
Anaal?
__________________
sexy woman meet me after work, I want to show you how I handle bussiness
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 08:20
Verwijderd
mensen, een vibrator kun je ook ergens tegenaan houden in plaats van ergens in stoppen hoor...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 08:43
Nona Star
Avatar van Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-08-2003 @ 09:20:
mensen, een vibrator kun je ook ergens tegenaan houden in plaats van ergens in stoppen hoor...
Ja ik vraag maar, zo raar is het toch niet
__________________
sexy woman meet me after work, I want to show you how I handle bussiness
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04.