Oud 12-03-2005, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 12-03-2005 @ 13:59 :
Je hebt geen hongergevoel omdat je lichaam gewend is aan het weinige eten. Het is dus beslist niet goed.
Idd.
Oud 12-03-2005, 13:18
-(L)-
@ DarkSide; het is natuurlijk beter van niet. Maar als je het bij eentje laat kan het eventueel wel. 't Hangt er verder ook vanaf welke ingredienten je gebruikt, en of je er suiker of siroop overheen doet, of appel erbij ofzo..
Maar ik raad 't je af, aangezien je best gezondere dingen kunt eten voor de ckal en vet wat er in een pannenkoek zitten.
Oud 12-03-2005, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 12-03-2005 @ 14:18 :
@ DarkSide; het is natuurlijk beter van niet. Maar als je het bij eentje laat kan het eventueel wel. 't Hangt er verder ook vanaf welke ingredienten je gebruikt, en of je er suiker of siroop overheen doet, of appel erbij ofzo..
Maar ik raad 't je af, aangezien je best gezondere dingen kunt eten voor de ckal en vet wat er in een pannenkoek zitten.
Ik had het al verwijderd. Had het zelf eigenlijk al door

Maar ik heb niet zoveel inspiratie mbt wat te eten
Oud 12-03-2005, 13:25
-(L)-
Citaat:
DarkSide schreef op 12-03-2005 @ 14:22 :
Ik had het al verwijderd. Had het zelf eigenlijk al door

Maar ik heb niet zoveel inspiratie mbt wat te eten
Oh ok .
Wat je kan eten vanavond; aardappelen met groente? Tosti (eventueel met appel ipv ham en kaas)?
Oud 12-03-2005, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 12-03-2005 @ 14:18 :
Maar ik raad 't je af, aangezien je best gezondere dingen kunt eten voor de ckal en vet wat er in een pannenkoek zitten.
Heel veel vet hoeft er niet in te zitten, toch? Ligt er aan hoe je het beslag maakt en hoe/waarin je de pannenkoek bakt.
Oud 12-03-2005, 13:29
-(L)-
Citaat:
Leonoor schreef op 12-03-2005 @ 14:27 :
Heel veel vet hoeft er niet in te zitten, toch? Ligt er aan hoe je het beslag maakt en hoe/waarin je de pannenkoek bakt.

Daar zit wat in, ik had vet beter tussen haakjes kunnen zetten eigenlijk. Maar over 't algemeen vind ik pannenkoeken toch vrij vet.
Oud 12-03-2005, 13:41
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 12-03-2005 @ 14:29 :
Daar zit wat in, ik had vet beter tussen haakjes kunnen zetten eigenlijk. Maar over 't algemeen vind ik pannenkoeken toch vrij vet.[/SIZE]
Ja idd, pannenkoeken moeten nou een keer in boter (of misschien olie, maar ik weet niet of dat kan eigenlijk) gebakken worden, terwijl aardappels en groente gewoon gekookt kunnen worden

(Of je moet zo'n bakvel hebben, maar dat heeft vrijwel niemand volgens mij )
Oud 12-03-2005, 14:12
-(L)-
Citaat:
Bloem schreef op 12-03-2005 @ 14:41 :
(Of je moet zo'n bakvel hebben, maar dat heeft vrijwel niemand volgens mij )
Wij wel, maar ik gebruik het nooit.
Oud 12-03-2005, 16:19
Verwijderd
Ik kan m'n riem een gaatje strakker!
Oud 12-03-2005, 16:20
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 12-03-2005 @ 17:19 :
Ik kan m'n riem een gaatje strakker!
En dat met al dat eten!
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Oud 12-03-2005, 16:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hoewel ik niet echt wil afvallen wou ik me toch aanmelden voor die site van Meelfriek maar het lukt niet. Had me aangemeld als Daantje maar het lukt niet, wat doe ik fout?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-03-2005, 16:34
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Krijg je een foutmelding, of verschijnt je naam gewoon niet in dat rijtje? Dat laatste had ik namelijk, toen heb ik me met een andere naam aangemeld en toen lukte het wel... Geen idee waarom het de eerste keer niet lukte.
Oud 12-03-2005, 16:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Bloem schreef op 12-03-2005 @ 17:34 :
Krijg je een foutmelding, of verschijnt je naam gewoon niet in dat rijtje? Dat laatste had ik namelijk, toen heb ik me met een andere naam aangemeld en toen lukte het wel... Geen idee waarom het de eerste keer niet lukte.
Als ik op inloggen klik dan kom ik gewoon weer terecht in datzelfde scherm als wat ik daarvoor had en mijn naam verschijnt niet in de lijst.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-03-2005, 16:45
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 12-03-2005 @ 17:40 :
Als ik op inloggen klik dan kom ik gewoon weer terecht in datzelfde scherm als wat ik daarvoor had en mijn naam verschijnt niet in de lijst.
Je moet als het goed is een keer klikken op 'nu aanmelden', en dan krijg je in een ander venster te zien of je aan de voorwaarden voldoet, en zo'n knop met 'lid worden'. Als je daar op klikt ga je idd terug naar dat eerste scherm, maar moet als het goed is je naam ertussen staan. Anders met een andere naam proberen ofzo?
Oud 12-03-2005, 16:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Bloem schreef op 12-03-2005 @ 17:45 :
Je moet als het goed is een keer klikken op 'nu aanmelden', en dan krijg je in een ander venster te zien of je aan de voorwaarden voldoet, en zo'n knop met 'lid worden'. Als je daar op klikt ga je idd terug naar dat eerste scherm, maar moet als het goed is je naam ertussen staan. Anders met een andere naam proberen ofzo?
Aanmelden is inmiddels gelukt maar hoe voer ik nu mijn gewicht en lengte enzo in want ik heb nergens mijn lengte ingevuld en nu staat er 1.70 m maar dat klopt helemaal niet.

Ik voel me echt dom nu
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-03-2005, 16:59
Mara
Mara is offline
Citaat:
Bloem schreef op 12-03-2005 @ 14:41 :
(Of je moet zo'n bakvel hebben, maar dat heeft vrijwel niemand volgens mij )
Bakvel?
Oud 12-03-2005, 17:00
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 12-03-2005 @ 17:59 :
Bakvel?
ik denk dat 't net zoiets als gewoon bakpapier is, maar dan voor in de pan ipv voor in de oven...?
Oud 12-03-2005, 17:22
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck schreef op 12-03-2005 @ 17:20 :
En dat met al dat eten!
Bedankt voor je goede adviezen
Oud 12-03-2005, 17:25
Mara
Mara is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-03-2005 @ 18:00 :
ik denk dat 't net zoiets als gewoon bakpapier is, maar dan voor in de pan ipv voor in de oven...?
Nog nooit van gehoord. Voor in de oven hebben we 't wel, stukken makkelijker dan die bakplaat hele tijd invetten
Oud 12-03-2005, 17:34
Mara
Mara is offline
Ohja, voor mij vandaag refeed. Tijden iets anders dan gepland, want ik ging winkelen.

Refeed houd voor mij in dat ik gewoon veel brood eet, en dan vooral lekker en speciaal brood. Geen heel ongezonde dingen zoals snoep, chocola, patat, weet ik 't.

Dus vandaag:

Ontbijt
4 boterhammen, 2x rookvlees 1x appelstroop 1x lightjam

Tussendoor
1,5 mulitgrano triangel met zalmsalade

Lunch
1 pakje sultana (onderweg opgegeten, verging van de honger toen ik van m'n werk kwam)
1 multigrano zalmfilet
1 plak suikerbrood met becel

Tussendoor
2 plakken suikerbrood

2 plakken suikerbrood (vlak voor avondeten, kwam terug uit zwolle en was misselijk en dan moet ik wat vasts eten om tot rust te komen, avondeten nog niet klaar en gewone brood was op)

Avondeten
Maismacaroni met groentenmix en curry
Caramelvla na


Verder zie ik 't nog wel, ga uit vanavond maar ik ga alcoholvrij uit.
Oud 12-03-2005, 18:35
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 12-03-2005 @ 18:25 :
Nog nooit van gehoord. Voor in de oven hebben we 't wel, stukken makkelijker dan die bakplaat hele tijd invetten
Je kunt dan gewoon zo'n vel in de pan leggen, zodat je geen boter of olie hoeft te gebruiken
Oud 12-03-2005, 20:41
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 12-03-2005 @ 18:34 :
Geen heel ongezonde dingen zoals snoep, chocola, patat, weet ik 't.

Hoe niet ongezond vind jij suikerbrood dan ?

Ik ga lekker joh, begin met dieet, twee dagen achter elkaar pizza (maar gister was een redelijk gezonde)
Oud 12-03-2005, 20:48
Verwijderd
Zaterdag 12 maart 2005

9.00 uur: boterham met halfvolle roomboter(daarna ben ik nog weer gaan slapen)
12.30: 2 boterhammen met halfvolle roomboter
13.45: 1 boterham met halfvolle roomboter
14.45: 1 kiwi
15.45: 1 boterham met halvajam
16.45: 1 boterham met halvajam
18.15: Hero Fruit 2 day
19.30: kaasburger, wortels en aardappelpuree
21.30: boterham met halfvolle roomboter

Waarschijnlijk komt daar tot ik naar bed ga iedere 1-2 uur nog een boterham of een stuk fruit bij
Oud 12-03-2005, 22:20
Verwijderd
ik ga ook weer beginnen met beter eten.. heb vandaag wel een klein beetje gezondigd en ben te laat opgestaan... :$
12.00 uur magere kwark met twee kiwi's en musli (mijn eigenlijke ontbijt)
13.00 uur twee geroosterde boterhammen met tonijn en mayo (mijn lunch )
15.00 uur drie paaseitjes
17.00 uur 3 tucjes fromage en een proefzakje chips (werd ergens uitgedeeld...
18.30 uur lasagne
21.00 uur appel
21.30 uur koekje

en ondertussen redelijk wat water...
ik wil steeds gaan hardlopen, maar tis zulk bah weer... hopelijk volgende week beter...
Oud 12-03-2005, 23:58
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 12-03-2005 @ 15:12 :
Wij wel, maar ik gebruik het nooit.
Waar koop je zoiets?
Oud 13-03-2005, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 12-03-2005 @ 15:12 :
Wij wel, maar ik gebruik het nooit.
Wij gebruiken het ook nooit, omdat het niet echt fijn werkt...vind ik dan iig.
Citaat:
Bloem schreef op 12-03-2005 @ 14:41 :
Ja idd, pannenkoeken moeten nou een keer in boter (of misschien olie, maar ik weet niet of dat kan eigenlijk) gebakken worden
Waarom zou dat niet in olie kunnen...? Wij bakken ze iig altijd in olie.
Oud 13-03-2005, 01:01
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 13-03-2005 @ 00:58 :
Waar koop je zoiets?
De Blokker heeft het volgens mij iig en de Marskramer, Hema en
V&D ed vast ook... zullen er ongetwijfeld nog flink wat winkels zijn die het verkopen.

Het lijkt btw niet op bakpapier voor in de oven, het is zwart/grijzig en het is volgens mij een soort kunststof.
Oud 13-03-2005, 09:11
Verwijderd
Ik zit nu dus op mijn streefgewicht, en nu probeer ik gewoon genoeg/gezond te eten, zonder de hele dag op de calorieën te letten. Ik dacht dat ik vandaag echt genoeg gegeten had, maar ik kom nog maar op 1390 kcal uit.

Ontbijt
2 x bruine boterham (150 kcal)
2 x rosbief (50 kcal)
2 x dieethalvarine (30 kcal)

Tussendoor
1 x appel (60 kcal)

Lunch
2 x bruine boterham (150 kcal)
2 x halvejam (40 kcal)
1 x banaan (90 kcal)

Tussendoor
2 x bruine boterham (150 kcal)
2 x smeerkaas 20+ (50 kcal)
1 x mueslireep (110 kcal)

's Avonds
1 x runder tartaar (130 kcal)
4 opscheplepels aardappelpuree (160 kcal)
4 opscheplepels bloemkool (40 kcal)
2 eetlepels appelmoes (40 kcal)

Later 's avonds
1 schaaltje halfvolle yoghurt (100 kcal)


Qua hoeveelheden voldoet het aan de aanbevolen dagelijkse hoeveelheden, maar qua calorieën is het toch echt aan de weinige kant. Komt misschien ook door het avondeten, dat was vrij caloriearm. Gewoon gekookte bloemkool zonder saus, en aardappelpuree zonder jus, en tartaar is ook vrij mager. Maar ik hou niet van jus en/of saus, en ipv daarvan had ik al wat appelmoes genomen.

Vanmorgen was mijn ontbijt trouwens een stukje taart. Ik had die gisteravond zelf gebakken, en hij is heel lekker!
Oud 13-03-2005, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 13-03-2005 @ 02:01 :
De Blokker heeft het volgens mij iig en de Marskramer, Hema en
V&D ed vast ook... zullen er ongetwijfeld nog flink wat winkels zijn die het verkopen.

Het lijkt btw niet op bakpapier voor in de oven, het is zwart/grijzig en het is volgens mij een soort kunststof.
Mijn ouders hebben 'm wel in een beetje dezelfde kleur als bakpapier voor in de oven
Oud 13-03-2005, 09:32
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 13-03-2005 @ 10:23 :
Mijn ouders hebben 'm wel in een beetje dezelfde kleur als bakpapier voor in de oven
Maar dan is ie nog van ander materiaal.
Oud 13-03-2005, 09:45
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 13-03-2005 @ 10:11 :
Ik zit nu dus op mijn streefgewicht, en nu probeer ik gewoon genoeg/gezond te eten, zonder de hele dag op de calorieën te letten. Ik dacht dat ik vandaag echt genoeg gegeten had, maar ik kom nog maar op 1390 kcal uit.

Ontbijt
2 x bruine boterham (150 kcal)
2 x rosbief (50 kcal)
2 x dieethalvarine (30 kcal)

Tussendoor
1 x appel (60 kcal)

Lunch
2 x bruine boterham (150 kcal)
2 x halvejam (40 kcal)
1 x banaan (90 kcal)

Tussendoor
2 x bruine boterham (150 kcal)
2 x smeerkaas 20+ (50 kcal)
1 x mueslireep (110 kcal)

's Avonds
1 x runder tartaar (130 kcal)
4 opscheplepels aardappelpuree (160 kcal)
4 opscheplepels bloemkool (40 kcal)
2 eetlepels appelmoes (40 kcal)

Later 's avonds
1 schaaltje halfvolle yoghurt (100 kcal)


Qua hoeveelheden voldoet het aan de aanbevolen dagelijkse hoeveelheden, maar qua calorieën is het toch echt aan de weinige kant.
Het komt omdat je nog dieetproducten gebruikt.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 13-03-2005, 12:31
Mara
Mara is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 12-03-2005 @ 21:41 :
Hoe niet ongezond vind jij suikerbrood dan ?
Het is niet zo gezond als gewoon brood, maar ik vind het zéker niet zo ongezond als snoep etc. Het vult als goed, is toch voor een groot deel brood, er zit alleen dan suiker in verwerkt. Qua kcal zit 't wat hoger, maar dat maakt niet uit omdat 't refeed is. Ook heb ik d'r geen beleg op dus dat scheelt weer qua kcal
Oud 13-03-2005, 12:32
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 13-03-2005 @ 13:31 :
Het is niet zo gezond als gewoon brood, maar ik vind het zéker niet zo ongezond als snoep etc. Het vult als goed, is toch voor een groot deel brood, er zit alleen dan suiker in verwerkt. Qua kcal zit 't wat hoger, maar dat maakt niet uit omdat 't refeed is. Ook heb ik d'r geen beleg op dus dat scheelt weer qua kcal
Waar dient dat refeed nou precies voor en hoe moet je dat doen?
Oud 13-03-2005, 12:35
Mara
Mara is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 13-03-2005 @ 13:32 :
Waar dient dat refeed nou precies voor en hoe moet je dat doen?
Kort gezegd: Wanneer je gaat dieeten (na die week van elk uur iets eten) gaat je metabolisme telkens wat langzamer. Je probeert 't zoveel mogelijk te beperken, maar 't gebeurt toch.

Ook krijg je minder koolhydraten binnen, depots leeg, je hebt 't wel gekregen van MD volgens mij

Als je refeed dan krijg je die dag het aantal kcal binnen wat je lichaam eigenlijk nodig heeft. Je metabolisme gaat dan weer omhoog. Ook kan je dan wel koolhydraten gaan eten, zodat je depots weer gevuld worden. Plus je kan er de rest van de week wat makkelijker tegenaan
Oud 13-03-2005, 12:47
-(L)-
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 13-03-2005 @ 00:58 :
Waar koop je zoiets?
Al sla je me dood. M'n moeder heeft 't in de kast liggen, maar er wordt niks mee gedaan. Ik denk dat je het gewoon in de supermarkt krijgt?!
Oud 13-03-2005, 12:51
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 13-03-2005 @ 13:35 :
Kort gezegd: Wanneer je gaat dieeten (na die week van elk uur iets eten) gaat je metabolisme telkens wat langzamer. Je probeert 't zoveel mogelijk te beperken, maar 't gebeurt toch.

Ook krijg je minder koolhydraten binnen, depots leeg, je hebt 't wel gekregen van MD volgens mij

Als je refeed dan krijg je die dag het aantal kcal binnen wat je lichaam eigenlijk nodig heeft. Je metabolisme gaat dan weer omhoog. Ook kan je dan wel koolhydraten gaan eten, zodat je depots weer gevuld worden. Plus je kan er de rest van de week wat makkelijker tegenaan
Die refeed heeft MD niets over gemaild en ook niet over dat je minder koolhydraten moet nemen oid. Hoe zit dat precies met die koolhydraten?
Oud 13-03-2005, 12:59
Mara
Mara is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 13-03-2005 @ 13:51 :
Die refeed heeft MD niets over gemaild en ook niet over dat je minder koolhydraten moet nemen oid. Hoe zit dat precies met die koolhydraten?
Als je lichaam energie nodig heeft zal het het eerst uit koolhydraten halen en de opslag daarvan. Wil je dat eerder het vet wordt aangesproken moet je minder koolhydraten eten, en meer eiwitten. Eiwitten zijn ook bouwstoffen voor je spieren.

Als je dus een tijd minder koolhydraten hebt gegeten zijn de depots vrij leeg, je vult ze weer op een refeed.
Oud 13-03-2005, 13:03
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 13-03-2005 @ 13:59 :
Als je lichaam energie nodig heeft zal het het eerst uit koolhydraten halen en de opslag daarvan. Wil je dat eerder het vet wordt aangesproken moet je minder koolhydraten eten, en meer eiwitten. Eiwitten zijn ook bouwstoffen voor je spieren.

Als je dus een tijd minder koolhydraten hebt gegeten zijn de depots vrij leeg, je vult ze weer op een refeed.
Maar betekent meer vet en minder koolhydraten dan niet dat je meer calorieen binnen krijgt en dat je dus minder snel afvalt? En wat zou ik dan precies moeten eten?
Oud 13-03-2005, 14:23
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 13-03-2005 @ 14:03 :
Maar betekent meer vet en minder koolhydraten dan niet dat je meer calorieen binnen krijgt en dat je dus minder snel afvalt? En wat zou ik dan precies moeten eten?
Nee dat hoeft niet, als je minder veel meer vet eet, dan je minder koolhydraten eet. Maar ze zegt ook niet dat je meer vet en minder koolhydraten moet eten. Juist meer eiwitten.
Oud 13-03-2005, 14:41
BlueAngel
Avatar van BlueAngel
BlueAngel is offline
Ik ben echt zow totally verkeer bezig!!!

Ben dus al een tijdje aan de lijn. Gisteravond d8 ik opeens what the f*ck en ben ik naar de mac geweest (alleen om half 10 's avonds) en heb me daar echt dubbel misdragen.

Ten eerste omdat ik dus geen ongezonde dingen wil eten waar je dik van wordt.

En ten tweede omdat ik geen gluten mag en dus ook niet die hamburgers en al die andere broodjes bij de mac.

Maar gisteravond heb ik dus een MC Chicken op en zown tomato flat bread (sorry maar ik moet zeggen die laatste is echt zow superslekker niet normaal zow lekker).

Maar goed, om een lang verhaal kort te maken, vanochtend zei iedereen die hier in huis was dat ik echt dun was geworden en dat ik nu echt moest stoppen met lijnen en zow dat ik dacht van, nou dan mag ik me vandaag ook wel een beetje uitleven. (als een soort van beloning van al mn werk, ook al weet ik dat dat echt een hele slechte gedachte is)

En dus vind ik dat ik vandaag nog mag eten wat ik maar wil, maakt niet uit wat. En dan ga ik vanaf morgen zow gezond mogelijk eten (en ook nooit meer gluten).

En dit heb ik vandaag dus allemaal al op en ga ik nog eten:

-2 bruine boterhammen kipfilet

- ongeveer 15 paaseitjes

-1 grote mok warme choco

-6 zuurtjes

-Stuk of 8 van die amsterdamse uitjes

-huzarenslaatje (jeweetwel met mayo en zow)

-Bord friet met Tomatenketchup

-Kroket (glutenvrij) en een kippenvleugeltje (om te proeven)


Ben nu echt zwaar misselijk maar jah eigen schuld dikke bult toch?
__________________
Je t'aime!!!

Laatst gewijzigd op 13-03-2005 om 17:42.
Oud 13-03-2005, 15:08
saturday
saturday is offline
Citaat:
BlueAngel schreef op 13-03-2005 @ 15:41 :
Ik ben echt zow totally verkeer bezig!!!

Ben dus al een tijdje aan de lijn. Gisteravond d8 ik opeens what the f*ck en ben ik naar de mac geweest en heb me daar echt dubbel misdragen.

Ten eerste omdat ik dus geen ongezonde dingen wil eten waar je dik van wordt.

En ten tweede omdat ik geen gluten mag en dus ook niet die hamburgers en al die andere broodjes bij de mac.

Maar gisteravond heb ik dus een MC Chicken op en zown tomato flat bread (sorry maar ik moet zeggen die laatste is echt zow superslekker niet normaal zow lekker).

Maar goed, om een lang verhaal kort te maken, vanochtend zei iedereen die hier in huis was dat ik echt dun was geworden en dat ik nu echt moest stoppen met lijnen en zow dat ik dacht van, nou dan mag ik me vandaag ook wel een beetje uitleven. (als een soort van beloning van al mn werk, ook al weet ik dat dat echt een hele slechte gedachte is)

En dus vind ik dat ik vandaag nog mag eten wat ik maar wil, maakt niet uit wat. En dan ga ik vanaf morgen zow gezond mogelijk eten (en ook nooit meer gluten).

En dit heb ik vandaag dus allemaal al op en ga ik nog eten:

-2 bruine boterhammen kipfilet

- ongeveer 15 paaseitjes

-6 zuurtjes

-1 grote mok warme choco

-huzarenslaatje (jeweetwel met mayo en zow)

-Bord friet

-Kroket (glutenvrij)

En misschien komt daar nog iets bij vantoastjes met brie of een bakje chips.

Ben nu echt zwaar misselijk maar jah eigen schuld dikke bult toch?
Oud 13-03-2005, 15:12
Verwijderd
Citaat:
BlueAngel schreef op 13-03-2005 @ 15:41 :
en ben ik naar de mac geweest en heb me daar echt dubbel misdragen.

Ten eerste omdat ik dus geen ongezonde dingen wil eten waar je dik van wordt.

En ten tweede omdat ik geen gluten mag en dus ook niet die hamburgers en al die andere broodjes bij de mac.
Ik snap de "ten eerste" en "ten tweede" niet?

Ik zou niet weten wat een tomato flat bread is, maar het klinkt als iets waar gluten inzitten...? Ik vraag me sowieso af of het slim is om naar de mac te gaan als je geen gluten mag, omdat het wel klaargemaakt wordt op plaatsen die in aanraking komen met gluten?

En boterhammen en toastjes, daar zitten ook gluten in, waarom eet je dat als je geen gluten mag? Of waren/worden het glutenvrije boterhammen en toastjes?

Verder snap ik je post ook niet helemaal, maar goed.
Oud 13-03-2005, 15:14
BlueAngel
Avatar van BlueAngel
BlueAngel is offline
Het waren glutenvrije boterhammen en toastjes. Ik snap zelf ook niej echt waarom ik dit allemaal post. Denk dat ik t gewoon ff kwijt moest of zow. Misschien wel omdat ik toch wel spijt heb van wat ik vandaag allemaal eet.
__________________
Je t'aime!!!
Oud 13-03-2005, 15:15
BlueAngel
Avatar van BlueAngel
BlueAngel is offline
Vandaag eet ik meer om te eten, niet omdat ik honger heb maar gewoon omdat ik het lekker vind. Ik ben bijv misselijk van al die chocola maar neem toch nog een paaseitje
__________________
Je t'aime!!!
Oud 13-03-2005, 15:32
Verwijderd
Citaat:
BlueAngel schreef op 13-03-2005 @ 16:14 :
Het waren glutenvrije boterhammen en toastjes. Ik snap zelf ook niej echt waarom ik dit allemaal post. Denk dat ik t gewoon ff kwijt moest of zow. Misschien wel omdat ik toch wel spijt heb van wat ik vandaag allemaal eet.
Als je er spijt van hebt, waarom doe je het dan? Wat je al gegeten hebt kun je nu niets meer aan doen, maar aan wat je nog gaat eten wel.

Citaat:
BlueAngel schreef op 13-03-2005 @ 16:15 :
Vandaag eet ik meer om te eten, niet omdat ik honger heb maar gewoon omdat ik het lekker vind. Ik ben bijv misselijk van al die chocola maar neem toch nog een paaseitje
Je vindt het lekker om je misselijk te eten en om als je misselijk bent nog een paaseitje te nemen? Ik kan het me eigenlijk niet echt voorstellen...

Mij lijkt dat je dan beter die eitjes verspreid over een week kunt eten, dan kun je er echt van genieten en qua hoeveelheid maakt het dan toch niet uit.
Oud 13-03-2005, 16:14
-(L)-
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 13-03-2005 @ 15:23 :
als je minder veel meer vet eet, dan je minder koolhydraten eet.
Dit volg ik niet...
Oud 13-03-2005, 16:18
-(L)-
Citaat:
BlueAngel schreef op 13-03-2005 @ 15:41 :
Maar goed, om een lang verhaal kort te maken, vanochtend zei iedereen die hier in huis was dat ik echt dun was geworden en dat ik nu echt moest stoppen met lijnen
Hoe veel weeg je en wat is je lengte? En hoeveel ben je al afgevallen (en in welke tijd)?
Oud 13-03-2005, 16:19
-(L)-
Citaat:
BlueAngel schreef op 13-03-2005 @ 16:15 :
Ik ben bijv misselijk van al die chocola maar neem toch nog een paaseitje
Vind je dat nou nog normaal? Dooreten als je vol zit? En dat terwijl je je misselijk voelt?!
Oud 13-03-2005, 16:22
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-03-2005 @ 16:12 :
Ik snap de "ten eerste" en "ten tweede" niet?
Ze heeft zich dubbel misdragen, omdat ze ten eerste ongezond heeft gegeten, en dat wil ze niet, en omdat ze ten tweede geen gluten mag. Op 2 manier 'slecht' gegeten, dubbel misdragen dus.

Tenminste, zo vatte ik het op
Oud 13-03-2005, 16:25
-(L)-
Citaat:
Bloem schreef op 13-03-2005 @ 17:22 :
Ze heeft zich dubbel misdragen, omdat ze ten eerste ongezond heeft gegeten, en dat wil ze niet, en omdat ze ten tweede geen gluten mag. Op 2 manier 'slecht' gegeten, dubbel misdragen dus.

Tenminste, zo vatte ik het op
Ik begreep het ook niet echt eigenlijk, maar dit lijkt me inderdaad het meest logische nu ik 't zo lees.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.