Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2005, 18:56
Verwijderd
En gaat u verder!

Nummer 22!

Laatst gewijzigd op 14-03-2005 om 19:00.
Advertentie
Oud 14-03-2005, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 14-03-2005 @ 19:54
Van mij hoef je dat ook niet, het was meer voor jou, het lijkt me zo lullig als je opeens een weet ik het wat voor hoge boete krijgt, mij lijkt dat je dat nog minder kunt gebruiken...
Dat snap ik, 't is niet dat ik het zelf niet wil. De mogelijkheden zijn alleen eventjes heel erg beperkt
Oud 14-03-2005, 19:14
moon
Avatar van moon
moon is offline
Was wel lief van haar om afleiding te geven.

maar nu ben ik weer alleen en maalt alles weer door mijn hoofd. Ik vraag me af wat je moet doen als:

* je het leven niet meer ziet zitten
* geen goede hulp krijgt van het ggz
* je al anti-depressiva slikt
* je geen zelfmoord kan plegen omdat je weet wat je achter laat
* je borderline heb
* je een vriend met schizofrenie heb
* je vrijwel geen dag echt gelukkig voelt
* je je leeg voelt en het leven je verveel
* het leven zo zinloos lijkt
* als je je schoolwerk verknalt
* als je geen toekomstbeeld hebt
* als je niet meer opgenomen wilt worden
* als je amt
* als je geen zin meer hebt om je in te zetten voor een fijner leven
* als niks in het leven meer byzonder lijkt(je hebt het allemaal wel gezien)

enz. enz. enz.

Wat dan????????zeg het als je het weet!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 14-03-2005, 19:16
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 14-03-2005 @ 20:14 :


Wat dan????????zeg het als je het weet!
Betere hulp zoeken? (Al heb je daar ook weinig aan als je je er niet voor in wilt zetten... )
Oud 14-03-2005, 19:19
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-03-2005 @ 20:16 :
Betere hulp zoeken? (Al heb je daar ook weinig aan als je je er niet voor in wilt zetten... )
misschien een rare vraag: is een mensenleven van iemand die zelf niet meer wil en niet meer meewerkt wel de moeite waard om tijd en hulp in te steken? dat vraag ik me in mijn geval vaak af.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 14-03-2005, 19:21
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 14-03-2005 @ 20:19 :
misschien een rare vraag: is een mensenleven van iemand die zelf niet meer wil en niet meer meewerkt wel de moeite waard om tijd en hulp in te steken? dat vraag ik me in mijn geval vaak af.
Mij lijkt dat ieder mensenleven de moeite waard is. Ik zou iig niet weten waarom jij (of wie dan ook) het minder waard zou zijn dan iemand anders. Jijzelf ziet dat misschien anders, maar dat zal ook een deel van het probleem zijn.
Oud 14-03-2005, 19:31
Verwijderd
Ik vind.. dat ik vandaag een overwinning heb behaald.

*lang verhaal*

Toen ik 10 jaar was, zat ik op het Spaarne in een bootje met mn buurjongetje, dat bootje sloeg om. Hij lag aan de buitenkant, maar ik lag eronder.. en die boot zonk. Ik onderwater en kwam niet meer boven. Gelukkig zag een man op de kant dat en die heeft me gered. Daarna heb ik nooit meer durven zwemmen en ben ik als de dood voor water.

Met andere woorden: sinds mn 10e heb ik al niet meer gezwommen.

MAARRRRRR.. vandaag heb ik mn eerste therapie-praktijk-les gehad. Ik+therapeute+duiker+reddingspersoon+zwembad. En vandaag.. ben ik *trots trots trots* wel tot aan mn middel het water in geweest. En mn therapeute zei.. dat ik misschien al voor de zomer weer kan zwemmen.
Oud 14-03-2005, 19:35
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
Lilith schreef op 14-03-2005 @ 20:31 :
Ik vind.. dat ik vandaag een overwinning heb behaald.

*lang verhaal*

Toen ik 10 jaar was, zat ik op het Spaarne in een bootje met mn buurjongetje, dat bootje sloeg om. Hij lag aan de buitenkant, maar ik lag eronder.. en die boot zonk. Ik onderwater en kwam niet meer boven. Gelukkig zag een man op de kant dat en die heeft me gered. Daarna heb ik nooit meer durven zwemmen en ben ik als de dood voor water.

Met andere woorden: sinds mn 10e heb ik al niet meer gezwommen.

MAARRRRRR.. vandaag heb ik mn eerste therapie-praktijk-les gehad. Ik+therapeute+duiker+reddingspersoon+zwembad. En vandaag.. ben ik *trots trots trots* wel tot aan mn middel het water in geweest. En mn therapeute zei.. dat ik misschien al voor de zomer weer kan zwemmen.
goed zeg!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 14-03-2005, 19:46
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Lilith schreef op 14-03-2005 @ 20:31 :
*knip*
top man echt goed
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-03-2005, 21:34
Freestyler*
Freestyler* is offline
sukkel
__________________
I love dr Phil :D
Oud 14-03-2005, 21:40
Verwijderd
JAAAAAA, ik mag mijn eerste wedstrijd schermen, vet super zenuwachtig. Tis maar puntentoernooi en je kan niet winnen maar toch eng om tegen andere mensen te moeten dan van de vereniging

Mgoed...*spannend*
Oud 14-03-2005, 22:40
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
*zucht* Mijn moeder was lastig, maar andere mensen kunnen er ook wat van. Ik snap alleen niet hoe zo dit ineens... Het lijkt mij compleet zo spontaan uit de lucht komen vallen.
En dat uit-huis-gaan komt wel erg dichtbij zo... Brrr. Maar goed, daarvoor moeten we eerst weten waar vriendlief aangenomen wordt en waar ik een stageplaats ga krijgen. Even afwachten dus.
Oud 14-03-2005, 22:58
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
moon schreef op 14-03-2005 @ 20:14 :


maar nu ben ik weer alleen en maalt alles weer door mijn hoofd. Ik vraag me af wat je moet doen als:

* je het leven niet meer ziet zitten
* geen goede hulp krijgt van het ggz
* je al anti-depressiva slikt
* je geen zelfmoord kan plegen omdat je weet wat je achter laat
* je vrijwel geen dag echt gelukkig voelt
* je je leeg voelt en het leven je verveelt
* het leven zo zinloos lijkt
* als je geen toekomstbeeld hebt
* als je amt
* als je geen zin meer hebt om je in te zetten voor een fijner leven
* als niks in het leven meer byzonder lijkt (je hebt het allemaal wel gezien)
Mag ik dat antwoord dan ook weten
Oud 14-03-2005, 23:02
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wel GodverdeGodver... Drie 'vrienden' hebben vorige week zitten roddelen en verzonnen dat ik verliefd zou zijn op m'n beste vriendin (wat toevallig ook zo is, maar dat heb ik hén niet verteld, dat hadden ze zelf bedacht), het aan haar gepresenteerd als feit en nou is zij overstuur. En als je hen daar op aanspreekt, "moet je niet zeuren".
Oud 14-03-2005, 23:05
Verwijderd
yay voor bier

nu alleen nog op ijd voor college uit bed komen morgen en dat gaat niet zo goed lukken aangezien ik al behoorlijk aangeschoten begin te raken ben ik bang.
Oud 14-03-2005, 23:09
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-03-2005 @ 00:05 :
yay voor bier

nu alleen nog op ijd voor college uit bed komen morgen en dat gaat niet zo goed lukken aangezien ik al behoorlijk aangeschoten begin te raken ben ik bang.
Ik denk dat ik zometeen mee ga doen.

'k Heb toch geen college.
Oud 14-03-2005, 23:20
Fietspomp_bv
Avatar van Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
Ik heb echt een flinke dosis lef nodig...
__________________
Geek inside
Oud 15-03-2005, 07:31
farai
Avatar van farai
farai is offline
Djees ligt het aan mij of gaan die ljh-topics echt zo snel?

OT: Het bolt nog steeds zijn gewone gangetje. nix speciaals te melden.

Groetjes oceangirl
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Ads door Google
Oud 15-03-2005, 07:38
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik ben vandaag zo blij hé.
Alleen maar favoriete vakken: Biologie (100min) en Scheikunde (150 min)
Vandaag ben ik benieuwd wat er op school gaat gebeuren.

Plus ik had de mooiste droom van me leven. Wat dat is? Dat mag je raden.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 15-03-2005, 08:41
Verwijderd
Pfoe, gisteren heb ik echt lol gehad! 's Avonds dan. Op school was het kut met peren. Ik word genegeerd door de meiden uit mijn klas, de lereaar wil geen aandacht besteden aan mijn studiemap (doe ander niveau als de rest van de groep, en op ZIJN verzoek, blijf ik in zijn begeleidingsroep). AAARGH!

Maar gistereenaaf met mn ex gaan drinken en een soort van bowlingspel gedaan. Was echt megagezellig, kwam een meisje tegen die ik ook ken, en die een goede vriendin van hem is.. En de rit naar huis duurde wat langer als normaal... Maar koud was het niet...
Ben alleen een euro kwijt geraakt, das dan weer jammer..

Maar geloof dat het wel best gaat zo, zelfs al was mn psych ziek, en kon ik er gisteren niet heen
Oud 15-03-2005, 10:31
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Hmmm, milka chocolade uitlepel eieren
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 15-03-2005, 10:56
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Vanmorgen eindelijk naar huisarts geweest... Morgen bloedprikken... Volgende week uitslag... Nieuwe afspraak maken om te praten... *zucht* Ik ben moe...
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Oud 15-03-2005, 11:05
Verwijderd
Ik heb morgen twee tentamens (een her en een gewone) en op wonderbaarlijke wijze heb ik het gevoel alsof ik het allemaal aankan. Een statistiektentamen nota bene ik voel me echt raar. Maar het voelt op zich wel fijn, al heb ik het idee dat het niet klopt
Oud 15-03-2005, 11:16
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
wil mijn ex zien! maar ze laat nix van der horen.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 15-03-2005, 11:23
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Na al die jaren alles zelf opgelost te hebben, heb ik het gevoel dat ik er nu gewoon niet zelf uitkom. In principe heb ik alles. M'n studie gaat prima, ik heb de meest geweldige kamer, thuis is het weer gezellig en toch voelt het helemaal verkeerd...
Dus nu ga ik op advies van m'n moeder met iemand praten ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Oud 15-03-2005, 11:35
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Nieuw blok, nieuwe kansen. En ik neem me WEER voor om dit blok enorm mijn best te doen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 15-03-2005, 11:58
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
zucht, was het maar alvast donderdag.. vrijdags vrij dus donderdag na school zuipen... hummz... kwil niet meer, wil veel zon en weinig kleding en bruin worden en zwemmen en cocktails...
blaat... wil geen school meer en een beetje meer begrip vanuit zijn kant..
__________________
ChIcHiNg!
Oud 15-03-2005, 12:06
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Waarom snapt hij niet dat ik niet met hem wil afspreken??! Ik heb het hem al gezegd dat ik niet wil, en ik laat het merken dat ik geen zin heb om af te spreken, en NOG blijft hij vragen om iets te doen!
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 15-03-2005, 12:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Waarom maak ik me zo zenuwachtig?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-03-2005, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 15-03-2005 @ 12:35 :
Nieuw blok, nieuwe kansen. En ik neem me WEER voor om dit blok enorm mijn best te doen.
Haha, dat klinkt echt ontzettend bekend, weet je dat?
Oud 15-03-2005, 12:40
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 14-03-2005 @ 23:58 :
Mag ik dat antwoord dan ook weten
ja, ik ook...

jemug.. het is hier toch niet zo leuk meer. wil naar huis maar het kan niet... niets kan.. wil alleen zijn en ook weer niet. wil huilen en kan dat ook zo weinig de laatste tijd. voel me zo vol en.. met huilen kon ik het uiten en dat wil ook niet meer...

weet het niet meer...
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 15-03-2005, 12:56
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Auw Getrek in mijn mond. Stomme tandarts.
Het voelt helemaal raar aan enzo. En alles doet me zeer.
__________________
Oud 15-03-2005, 14:21
moon
Avatar van moon
moon is offline
depressief + spit in rug = dubbel pech
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 15-03-2005, 14:40
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-03-2005 @ 00:02 :
Wel GodverdeGodver... Drie 'vrienden' hebben vorige week zitten roddelen en verzonnen dat ik verliefd zou zijn op m'n beste vriendin (wat toevallig ook zo is, maar dat heb ik hén niet verteld, dat hadden ze zelf bedacht), het aan haar gepresenteerd als feit en nou is zij overstuur. En als je hen daar op aanspreekt, "moet je niet zeuren".
Wat een rotstreek Maar kan het niet zo zijn dat het blijkbaar toch opvallender is dan jij doorhebt, dat ze het zeg maar aan je gezien hebben dat je haar leuk vindt? Het blijft natuurlijk een rotstreek om het aan dat meisje te vertellen...

OT: Voel me vaak heus wel thuis daar, maar heb ook vaak het gevoel dat ik er gewoon niet bijhoor, en dat ligt misschien wel net zo hard aan mij als aan hen. Ik weet niet eens of ik het erg vind. Misschien maakt het wel niet zoveel uit, tenslotte zijn er genoeg mensen waar ik wel bij hoor. Ach, morgen is het vast weer beter, of betergezegd overmorgen.
__________________
Reina de la Calle
Oud 15-03-2005, 15:01
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik wil naar huis
weer een gigantische kut dag...kan het niet kleiner zeggen
heb onwijze hoofdpijn, gezeik gehad, problemen bij ggz, problemen met vriendin

krijg allemaal maar lekker de *pppiiiiiiiiieeeep*

ik ga engeltje spelen en kijken van boven naar de werled benee
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 15-03-2005 om 15:05.
Oud 15-03-2005, 15:22
Verwijderd
Of ik nog wat mee ging drinken. en ik zei nee. terwijl ik daar heus wel zin in had. maar ik zei nee. gewoon nee. net als alle andere keren. en waarom? ik durf niet. ik kan het niet. ik ben bang. ik kan me geen houding geven. ik weet het anders ook niet. en nu gingen ze dan vast over me praten. dat ik maar vreemd ben, en apart. en niet te doorgronden. en dat ze maar afstand moeten houden. want dat doe ik tenslotte zelf ook. ik denk dat het maar weer tijd word om te vluchten voor de mens.

De egel, die geen idee had van wat de mol hem nou net verteld had, zei: Sorry mol, ik vind het een vervelend probleem, maar ik weet niet hoe ik je moet helpen.
De mol stond op, glimlachte opgelucht en zei: Dat geeft toch niet. Ik ben allang blij dat ik even met je heb kunnen praten.
Ads door Google
Oud 15-03-2005, 15:45
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
wat ik nodig heb is een heleboel zelfbeheersing anders ga ik binnekort hele stomme dingen doen
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 15-03-2005, 15:57
Bird-one
Avatar van Bird-one
Bird-one is offline
stom schoolwerk. was eerst zelfs nog trots op mezelf, omdat ik eindelijk mijn wiskunde toets gemaakt heb. maarja, als het me dan niet lukt om een betoog voor engels te maken zie ik het al niet meer zitten.
beste vriend is verliefd geworden op meisje, dus het probleem dat hij mij voor zichzelf wilde is ook opgelost. al ben ik wel wat jaloers, watstomja. omdat ik in zijn ogen bijzonder was.

__________________
who rubs our noses in the night?
Oud 15-03-2005, 16:02
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Toch maar wel... Weer naar de kliniek, omdat het niet meer gaat En ik vecht er zo hard voor om een opname te voorkomen en dan toch moet het... Naja, ik ga wel vrijwillig, omdat ik bang ben dat ik de mensen om me heen veel pijn ga doen...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 15-03-2005, 16:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 15-03-2005 @ 17:02 :
Toch maar wel... Weer naar de kliniek, omdat het niet meer gaat En ik vecht er zo hard voor om een opname te voorkomen en dan toch moet het... Naja, ik ga wel vrijwillig, omdat ik bang ben dat ik de mensen om me heen veel pijn ga doen...
*knuf*
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 15-03-2005, 16:27
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
tis gelukkig maar voor even.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 15-03-2005, 16:34
Verwijderd
oude ervaringen die ineens naar boven komen, na 4 jaar verdrukking. Het is al zo goed als verwerkt voor mezelf door het weg te drukken en me te hebben gericht op andere dingen, maar ik heb er nu wel weer even last van. Tril de pan uit, heb even een plak tekst neer moeten pleuren op een LJ ding, straks koffie en pillen en hopen dat ik vanavond kan slapen. Morgen beter.
Oud 15-03-2005, 16:35
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 15-03-2005 @ 17:27 :
tis gelukkig maar voor even.
Gelukkig wel, anders kom ik je persoonlijk terughalen
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 15-03-2005, 16:40
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 15-03-2005 @ 16:22 :
Of ik nog wat mee ging drinken. en ik zei nee. terwijl ik daar heus wel zin in had. maar ik zei nee. gewoon nee. net als alle andere keren. en waarom? ik durf niet. ik kan het niet. ik ben bang. ik kan me geen houding geven. ik weet het anders ook niet. en nu gingen ze dan vast over me praten. dat ik maar vreemd ben, en apart. en niet te doorgronden. en dat ze maar afstand moeten houden. want dat doe ik tenslotte zelf ook. ik denk dat het maar weer tijd word om te vluchten voor de mens.
Dat klinkt als iets wat ik ook zou kunnen doen. Sterkte meisje Hopelijk zien ze wel hoe jij echt bent, en anders is het duidelijk hun verlies
__________________
Reina de la Calle
Oud 15-03-2005, 17:14
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Gothic schreef op 15-03-2005 @ 17:35 :
Gelukkig wel, anders kom ik je persoonlijk terughalen
Ik ga niet.

De kreek zit vol en naar de robert fleury stichting ga ik echt niet.
Er was geen andere mogelijkheid, dus dan maar niet.
Ik ga een beetje op een bor-afdeling tussen de oude verslaafden zitten zeg Sorry, maar zo gestoord ben ik niet. "Hallo, oud vies mannetje, hoe gaat het met u? Heeft u uw overdosis heroïne nog genomen?"
Nee, sorry, daar voel ik me terecht te hoog voor.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 15-03-2005, 17:27
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik sterf liever vandaag dan morgen. Ben al blij als ik het nog een jaar red. Het gaat echt niet. Dit is de hel, meer geestelijke pijn kan ik me momenteel ff niet voorstellen.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 15-03-2005, 18:05
Verwijderd
Citaat:
deringmeester schreef op 15-03-2005 @ 12:16 :
wil mijn ex zien spreken! maar ze hij laat nix van derzich horen.
Oud 15-03-2005, 18:18
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Eend schreef op 15-03-2005 @ 18:14 :
Ik ga niet.

De kreek zit vol en naar de robert fleury stichting ga ik echt niet.
Er was geen andere mogelijkheid, dus dan maar niet.
Ik ga een beetje op een bor-afdeling tussen de oude verslaafden zitten zeg Sorry, maar zo gestoord ben ik niet. "Hallo, oud vies mannetje, hoe gaat het met u? Heeft u uw overdosis heroïne nog genomen?"
Nee, sorry, daar voel ik me terecht te hoog voor.

iig sterkte en knuf

*robert fleury... *
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-03-2005, 18:19
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
t lijkt vandaag alsof ik van n andere planeet kom, at least zo voel ik me:/
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 15-03-2005, 18:27
Magrip
Avatar van Magrip
Magrip is offline
Lucht je hart he?

Owkej, ik haat Joey omdat ie me gruwelijk heeft laten zitten, terwijl ik best wel n crush op m had.. godverdegloeiende
En nu HOOP ik dat ie zo eindelijk s uit mijn hoofd verhuist!
(zeer oninteressant, maar wel opkroppend irritant gevoel is dit)
__________________
Nanoee..nanoe!!!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote-lucht-je-hart-topic #24!
marrel
491 06-04-2005 10:42
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #4
Gothic
499 22-05-2004 21:18
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #3
Gothic
500 07-05-2004 12:27
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #2
Miracle
499 23-04-2004 16:32
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic!
Nona
500 08-04-2004 17:00
Psychologie De kronieken van de dag #5!!
Droomvlucht
501 26-03-2004 17:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37.