Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2006, 14:39
toemp..bla
toemp..bla is offline
zouden jullie alsjeblieft deze vragenlijst voor ons willen invullen. dan zouden jullie ons heel erg helpen met ons profielwerkstuk.
alvast bedankt!! groetjes nikkie en jacky


Vragenlijst:

Leeftijd:
Geslacht:
Opleiding:
Gezinsaantal:
Sterrenbeeld:
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl):
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd:
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief:
Naar wat voor muziek luisteren je ouders:
Kan je het goed met je ouders vinden:
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen:
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden:
Hoe oud zijn je broers en/of zussen:
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan:
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom:
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou:
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe:
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak:
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender:
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan:
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek):
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan:
Met wie ga je naar concerten toe:
Doe je vaak van dat soort uitjes:
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk):
Doe je aan sport, zo ja welke:
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2006, 15:08
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Leeftijd: 19
Geslacht: vrouwelijk
Opleiding: Rechten (universitair)
Gezinsaantal: 1 broer, 2 ouders (wel gescheiden, en m'n broer en ik wonen ook niet meer thuis).
Sterrenbeeld: Kreeft
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): Hip Hop
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: Al zo lang ik me kan herinneren. Vroeger naar kinderliedjes enzo, vanaf m'n 8e ongeveer ook naar popmuziek.
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: In eerste instantie door m'n broer, later zelf verder ontwikkeld, o.a. met behulp van internet.
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: 'pop'muziek. Niet persé top 40, maar wel die stijl. M'n moeder ook wel naar klassiek.
Kan je het goed met je ouders vinden: Ja.
Naar wat voor muziek luistert je broer: top 40 en Hip Hop.
Kan je het goed met je broer vinden: Ja
Hoe oud is je broer: 22
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: Ehm sommige wel, de meesten niet. M'n vrienden hebben eigenlijk allemaal andere muzieksmaken, dus kan hier niet 1 antwoord opgeven.
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: Eh, soms met uitgaan ofzo.
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: dunno, misschien dat je er op kan dansen..
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: Geen idee. Op de korte termijn niet, op de lange termijn wellicht wel.
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: ja, natuurlijk, via die zenders kom je in aanraking met de top 40 muziek en soms vind ik die liedjes leuk.
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: niet vaak, meestal in de auto of onder de douche, radio 538 dan, een enkele keer sky radio.
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: Absoluut, via internet ontdek je een hoop artiesten, waarmee je anders nooit in aanraking zou zijn gekomen.
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): Ehm 2x naar een 'pop'concert, Backstreet Boys (toen ik 9 was ofzo) en vorig jaar naar Anouk en al zeer regelmatig naar Hip Hop concerten.
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: eerste keer was ik dus 9. Sinds m'n 17e ofzo naar Hip Hop concerten.
Met wie ga je naar concerten toe: 2x met m'n pa (Backstreet Boys & Anouk), verder altijd met vrienden.
Doe je vaak van dat soort uitjes: Denk ongeveer 6x per jaar.
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): Eigenwijze jonge vrouw, die weet wat ze wil, maar daarbij wel rekening houdt met anderen. Zoiets?
Doe je aan sport, zo ja welke: yep, basketball.


En verder no offence, maar dit is een ontzettend onsamenhangende enquête, succes met de verwerking...
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 15:18
Verwijderd
Leeftijd: 25
Geslacht: V
Opleiding: Onderwijskunde (universiteit)
Gezinsaantal: nu 2 (ik woon samen met mijn man, mijn 'het ouderlijk gezin' bestaat uit 5 mensen)
Sterrenbeeld: schorpioen
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): 'rock' (Alanis Morissette, The Cranberries, enz.)
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: 15 oid?
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv vrienden, ouders, eigen initiatief: Eigen initiatief vermoed ik...maar ik ben vast wel beinvloed door wat anderen luisteren (daardoor maak je zo nu en dan toch kennis met 'andere dingen').
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: Mijn vader luistert van alles en nog wat, mijn moeder luistert vrij weinig.
Kan je het goed met je ouders vinden: Ja, hoor.
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: Mijn jongste zusje naar dezelfde muziek als ik, de andere volgens mij niet naar een specifiek iets, maar naar van alles en nog wat.
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: Ja, hoor.
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: 20 en 22
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: Die luisteren volgens mij niet naar dezelfde muziek (niet specifiek iig)...de helft luistert naar van alles en nog wat en de andere helft meer naar hardrock (en dat vind ik minder dan 'rock').
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jouw voorkeur heeft en zo ja waarom: Ja, omdat ik de meeste andere muziek niet echt vreselijk vind.
En als het toch niet echt je smaak is, bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: Ja.
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: Ik denk niet dat het veranderd of ze moeten iets heel nieuws uitvinden oid.
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jouw smaak: Nee.
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: Ik luister alleen naar de radio in de auto en dan naar de zender die al op staat of waar muziek op is, wisselend dus.
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: Nee.
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert (welke stijl muziek): Naar The Cranberries.
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: 20 of 21?
Met wie ga je naar concerten toe: Die keer was ik met mijn (toen) vriend (nu is het mijn man), zusjes en m'n vader.
Doe je vaak van dat soort uitjes: Nee.
Beschrijf jezelf in 1 zin (je karakter, niet je uiterlijk): Rustig, lief en eigenwijs. (?)
Doe je aan sport, zo ja welke: Waterpolo.

Laatst gewijzigd op 28-11-2006 om 18:08.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 16:09
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
Leeftijd: 16
Geslacht: V
Opleiding: havo
Gezinsaantal: 5
Sterrenbeeld: ram
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): eigenlijk luister ik naar alles.. maar vooral nickelback etc
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: 13
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv vrienden, ouders, eigen initiatief: ik denk vooral door vrienden enzo.. die luisterde er eerst al na..
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: mijn vader vooral nederlandstalig, en me moeder geen idee
Kan je het goed met je ouders vinden: Ja op zich wel
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen:me zus naar eigenlijk ook zowat alles en me broer naar van die simpele nederlandse liedjes die je makkelijk mee kan zingen (en dat doet hij dan ook)
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: ja eigenlijk best wel
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: zus 18 broer 21
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: de helft luisterd ongeveer naar dezelfde muziek en de andere naar vooral jump, r&b etc..
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jouw voorkeur heeft en zo ja waarom: ja omdat ik eigenlijk alle muziek wel leuk vind..
En als het toch niet echt je smaak is, bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: ligt er een beetje aan of ik echt naar de muziek luister of als het meer voor achtergrond muziek behoord.. maar ik denk dat er altijd wel iets is wat me bevalt
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: ik denk niet dat het grandioos gaat veranderen.. anders ben ik wel eens benieuwd wat het dan zou worden
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jouw smaak: nee
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: in de auto, en soms naar de franse radio.. maar welke zenders dat verschilt best veel
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: nee
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert (welke stijl muziek): pinkpop, en volgens mij nog iets maar weet niet meer precies
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: 15
Met wie ga je naar concerten toe: met vrienden...
Doe je vaak van dat soort uitjes: nee niet echt
Beschrijf jezelf in 1 zin (je karakter, niet je uiterlijk): luister graag naar anderen en vertel mijn problemen niet zo snel
Doe je aan sport, zo ja welke: volleybal
__________________
life sucks but it beats the alternative
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 16:32
Verwijderd
Vragenlijst:

Leeftijd: 17
Geslacht: vrouw
Opleiding: VWO
Gezinsaantal: 4
Sterrenbeeld: ram
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): pop/rock
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: 1
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: eigen initiatief en vrienden
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: jazz, en nederlandstalige pop (Blof)
Kan je het goed met je ouders vinden: ja
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: rock/pop/metal
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: ja
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: 14
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: ja
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: ja, omdat je muzieksmaak nooit breed genoeg kan zijn.
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: soms wel soms niet.
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: nee
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: nee
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: 538 en slamfm.
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: door het sturen van liedjes over msn.
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): klassieke orkesten, popconcerten en jazzconcerten.
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: heel vroeger al tot nu nog.
Met wie ga je naar concerten toe: vrienden of familie
Doe je vaak van dat soort uitjes: met regelmaat ja.
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): Enerverend, enthousiast, spontaan en lief.
Doe je aan sport, zo ja welke: Schermen

Kan je mij het doel van de enquete vertellen? Ik snap het doel echt niet ?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 16:59
Barry K
Barry K is offline
Vragenlijst:

Leeftijd: 18
Geslacht: Man
Opleiding: Econometrie (universiteit)
Gezinsaantal: 3
Sterrenbeeld: Steenbok
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): Pop, Rock, Dance, Trance, House, Jazz.
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: 9
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: Een combinatie van zelf ontdekt, ergens gehoord, of op aanraden van een kennis/vriend
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: Voornamelijk wat oudere muziek, maar ook muziek als in het genre van Jamie Cullum vinden ze goed om te horen.
Kan je het goed met je ouders vinden: Ja
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: Enigskind
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: n.v.t.
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: n.v.t.
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: ja, niet exact hetzelfde maar sommige vinden bepaalde artiesten goed, en andere vrienden houden weer van ander genre dat ik ook goed vind.
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: Soms, geen zin om radio uit te zetten danwel zin om iets nieuws te ontdekken.
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: Dat is afhankelijk van het nummer
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: Zou kunnen, geen idee.
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: Weinig tot niets.
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: Niet zo vaak; 538, Slam FM, 3FM.
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: misschien dat je nu makkelijker in contact komt met andere muziekstijlen.
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): Ja, verschillend van rock (red hot chili peppers) tot dance (Mysteryland).
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: vanaf m'n 13e denk ik.
Met wie ga je naar concerten toe: Vrienden
Doe je vaak van dat soort uitjes: Soms
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): -
Doe je aan sport, zo ja welke: Nee, wel gedaan.

Wat wil je in godsnaam bereiken met een enquete als deze? Het heeft nog meer weg van zo'n profielensite vragenlijstje. Wat wil je onderzoeken?
__________________
No nonsense
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 17:06
Verwijderd
Leeftijd: 21
Geslacht: Vrouw
Opleiding: Universitair
Gezinsaantal: 4 (ik woon op kamers)
Sterrenbeeld: Leeuw
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): Pop, Rock, (vanalles) Dance
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: 12/13
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: Allemaal
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: pop, rock,
Kan je het goed met je ouders vinden: Ja
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: top40
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: Ja
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: 1 zusje van 19
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: Het varieert, ongeveer wel
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: om eens iets anders te proberen
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: soms ben je in een andere mood
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: ik hoop het wel, ik hou wel van een brede smaak
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: nee
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: ja altijd! Caz, 538, Q-music, Fresh FM
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: je gaat eens wat anders downloaden, muziek die andere mensen ehbben aangeraden
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): pop/rock (Live en Coldplay)
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: eenmalig, 17 jaar
Met wie ga je naar concerten toe: ik ga verder nooit naar concerten maar ik ging toen met mijn ex
Doe je vaak van dat soort uitjes: nee ik ga veel vaker gewoon stappen
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): eerlijk, gepassioneerd, eigenwijs, breedgeinteresseerd, tikkeltje serieus maar toch in voor een geintje
Doe je aan sport, zo ja welke: beetje fitness
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 17:06
5803
5803 is offline
Leeftijd: 17
Geslacht: V
Opleiding: Universiteit
Gezinsaantal: 5
Sterrenbeeld: Vissen
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): rock, drum 'n' bass, pop.
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: =- 10
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: ouders, zussen.
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: rock, klassiek.
Kan je het goed met je ouders vinden: redelijk
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: wereldmuziek, pop, rock.
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: ja
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: 21 en 23
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: dezelfde ongeveer
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: nee
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: bijna alle muziek vind ik wel enigszins leuk.
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: nee, niet extreem
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jouW smaak: mee
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: ja. 3fm
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: ja, nieuwe bands ontdekken
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): pop en rock
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: vanaf 13e.
Met wie ga je naar concerten toe: vrienden
Doe je vaak van dat soort uitjes: soms
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): -
Doe je aan sport, zo ja welke: nee
__________________
in the sky with diamonds.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 17:45
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
toemp..bla schreef op 28-11-2006 @ 15:39 :
zouden jullie alsjeblieft deze vragenlijst voor ons willen invullen. dan zouden jullie ons heel erg helpen met ons profielwerkstuk.
alvast bedankt!! groetjes nikkie en jacky


Vragenlijst:

Leeftijd: bijna zestien.
Geslacht: vrouw.
Opleiding: ik zit nu in 4vwo, doe waarschijnlijk volgend jaar eindexamen.
Gezinsaantal: acht.
Sterrenbeeld: Boogschutter.
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): Metal, rock, punk, emo, indie.
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: Een paar jaar denk ik? Veel pas sinds een jaartje, dus sinds mijn veertiende ongeveer.
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: Eigen intiatief en ook door vrienden.
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: Dunn0, veel oude muziek vooral.
Kan je het goed met je ouders vinden: Ja hoor. (:
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: Mijn kleuters luisteren geen muziek en mijn zus luistert hetzelfde als ik maar dan de niet-underground-variant zeg maar.
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: Ja howr. (:
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: 17, 12, 10, 8, 6.
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: Ja, maar ik ben meer emo en meer van de onbekende bands.
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: Nee!
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: Nee!
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: Ja vast wel, meer m3t0l. \m/
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: Nup.
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: Nevah, ik moet er alleen door wakker maken.
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: Aber natürlich want ik heb alleen maar internetvrienden.
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): Juah. Metal. Tool. En ik ga over een paar weken naar Lostprophets geloof ik. En toen ik klein was naar Doe Maar.
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: 15, 16, 10.
Met wie ga je naar concerten toe: Vriendeeen.
Doe je vaak van dat soort uitjes: Mwah, regelmatig.
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): Hoi ik ben liev.
Doe je aan sport, zo ja welke: Wat heeft dit er dan weer mee te maken?
Nu ja, ik rijd paard en ik deed zelfverdediging.
ktnxbye (:
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 18:07
Verwijderd
Geweldig dat iedereen tot nog toe een ander sterrenbeeld heeft.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 28-11-2006 @ 19:07 :
Geweldig dat iedereen tot nog toe een ander sterrenbeeld heeft.
Wat ernstig dat jij alle reacties leest
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 18:21
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Vragenlijst:

Leeftijd: 18

Geslacht: v

Opleiding: HBO tolk Nederlandse gebarentaal

Gezinsaantal: 4

Sterrenbeeld: Steenbok

Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): vanalles, voornamelijk pop, ook Nederlandstalig zoals Blof of AedM

Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: sinds m'n twaalfde ongeveer

Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: eigen initiatief en vrienden

Naar wat voor muziek luisteren je ouders: moeder vooral Marco Borsato, vader echt vanalles, van pop tot klassiek.

Kan je het goed met je ouders vinden: ja

Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: top 40

Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: ja

Hoe oud zijn je broers en/of zussen: 17

Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: Ja, het meeste komt overeen

Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: Ja, op de radio bijv.

En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: ligt aan het nummer

Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: nee ik denk dat het wel ongeveer hetzelfde blijft.

Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: nee, vrij weinig

Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: alleen op m'n werk op zaterdag. Dan staat hij meestal op Caz, Qmusic of Decibel (regionaal)

Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: nee

Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): Ja, van Racoon (beetje pop) en Wende Snijders (Franse chansons).

Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: 17 en 18

Met wie ga je naar concerten toe: met vrienden

Doe je vaak van dat soort uitjes: nee, af en toe

Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): er altijd voor in om leuke dingen te ondernemen. (zoiets?=))

Doe je aan sport, zo ja welke: turnen
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 18:59
Verwijderd
Citaat:
toemp..bla schreef op 28-11-2006 @ 15:39 :
zouden jullie alsjeblieft deze vragenlijst voor ons willen invullen. dan zouden jullie ons heel erg helpen met ons profielwerkstuk.
alvast bedankt!! groetjes nikkie en jacky


Vragenlijst:

Leeftijd:
14
Geslacht:
vrouw
Opleiding:
havo
Gezinsaantal:
5
Sterrenbeeld:
stier
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl):
niet iets specifieks.. als het maar geen R&B is
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd:
12e
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: Eigen initiatief
Naar wat voor muziek luisteren je ouders:
Mijn vader klassiek, mijn moeder van alles wat
Kan je het goed met je ouders vinden: Soms
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen:
Mijn broertje naar R&B en hiphop
Mijn zusje naar muziek zoals Kus en k3 ofzo?
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: Met mijn zusje wel
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: mijn broertje 13, en zusje 9
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: nee mijn vrienden luisteren naar nederlandstalige muziek en R&B
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: nee
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: nvt
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: Nee dat denk ik niet
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: Nee
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: Uhm geen idee welke zender..
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: ook niet..
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): Nee
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: nvt
Met wie ga je naar concerten toe: nvt
Doe je vaak van dat soort uitjes: nvt
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): Ik ben spontaan, tikkeltje eigenwijs, gevoelig, gezellig.
Doe je aan sport, zo ja welke: Tennis, en atletiek/hardlopen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 22:35
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 28-11-2006 @ 19:07 :
Geweldig dat iedereen tot nog toe een ander sterrenbeeld heeft.
Ben wel heel benieuwd wat dat sterrenbeeld voor toegevoegde waarde heeft aan deze 'enquête'..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 12:07
Verwijderd
Vragenlijst:

Leeftijd: 19

Geslacht: Man

Opleiding: Universiteit, criminologische wetenschappen

Gezinsaantal: 6

Sterrenbeeld: Maagd

Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): van pop tot klassiek

Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: sinds mijn geboorte

Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: Ik heb vooral de muziek meegekregen via mijn ouders, die zijn erg muzikaal. Verder heb ik natuurlijk zelf mijn eigen muziekstijl ontwikkeld.

Naar wat voor muziek luisteren je ouders: Klassiek

Kan je het goed met je ouders vinden: Já

Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: Dance, trance, pop

Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: Ja

Hoe oud zijn je broers en/of zussen: 12 - 14 - 17

Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: Ja

Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: Ja, ik zit niet aan een bepaalde muziekstijl vast. Ik sta open voor andere muziekstijlen.

En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: Ja dat kan

Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: Ja mijn muzieksmaak zal ongetwijfeld veranderen. Hoe weet ik niet.

Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: Nee niet echt.

Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: Ja in NL radio1, in BE 4fm

Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: Nee niet echt

Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): Ja. Rockconcert en natuurlijk een aantal klassieke concerten

Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: 17

Met wie ga je naar concerten toe: vrienden, ouders

Doe je vaak van dat soort uitjes: nee

Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): Ik ben altijd een luisterend oor, verder behulpzaam gezellig en vooral optimistisch

Doe je aan sport, zo ja welke: Nee
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 12:33
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Leeftijd: 20
Geslacht: vrouw
Opleiding: rechten (universitair)
Gezinsaantal: 3
Sterrenbeeld: schorpioen
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): vanalles iig... maar vooral hardcore, techno, trance soul, electro, hardstyle
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: hm vanaf m'n 16e denk ik
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: vrienden en eigen initiatief
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: oude popmuziek en klassiek
Kan je het goed met je ouders vinden: ja
Naar wat voor muziek luistert je broer: oude popmuziek, rock en top 40
Kan je het goed met je broer vinden: ja
Hoe oud is je broer: 20 (tweeling dus)
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: sommige wel, sommige niet en die luisteren dan vooral naar top40, rock en r&b
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: ja, om iets nieuws te proberen of een oordeel over iets te kunnen vellen
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: kan ja
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: ja denk het wel... het zal steeds rustiger worden. Ik denk dat als ik straks oud ben, ik meer van jazz en pure soul zal houden.
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: nee
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: nee
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: ja, ik leer veel meer dingen kennen
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): nee
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: n.v.t.
Met wie ga je naar concerten toe: n.v.t.
Doe je vaak van dat soort uitjes: ik ga eens in de zoveel weken naar feesten toe, waar mijn muziek wordt gedraaid. Ben er op m'n 17e mee begonnen, en ga met vrienden
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): een sociale doorzetter, die houdt van gezelligheid...?
Doe je aan sport, zo ja welke: aan fitness
__________________
Kun je het lezen???

Laatst gewijzigd op 29-11-2006 om 15:17.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 16:25
lisanne_tje
Avatar van lisanne_tje
lisanne_tje is offline
is dit dezelfde die op ellegirl forum staat?
want dan heb ik hem al beantwoord en dat is denk ik niet de bedoeling
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 22:46
Verwijderd
Leeftijd: 19 (december: 20)
Geslacht: V
Opleiding: hbo docentopleiding beeldende kunst en vormgeving
Gezinsaantal: 4
Sterrenbeeld: steenbok
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): indierock/pop/folk, electro, hardcore(punk, niet de stampversie), punk, rockabilly, drum 'n bass
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: 15
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: eigen initiatief, vrienden
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: pa: electro, blues, indiefolk / ma: indiepop
Kan je het goed met je ouders vinden: ja
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: hardcorepunk
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: zeer goed
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: broer van 17
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: ja
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: ja, omdat ik werk bij een poppodium.
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: ja, dansbaar
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: als ik het wist, luisterde ik er nu al naar
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: gene enkele
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: nooit
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: ja, downloaden, recensies lezen, myspace
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): zie muzieksmaak, maar ook hiphop, punk, metal, breakcore, tekno
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: vanaf 15
Met wie ga je naar concerten toe: vrienden, broertje, pa
Doe je vaak van dat soort uitjes: enkele keren per week
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): chaotisch, impulsief en perfectionistisch.
Doe je aan sport, zo ja welke: gelukkig niet
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-11-2006, 09:42
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Leeftijd: 19
Geslacht: V
Opleiding: Ik studeer Literatuurwetenschap
Gezinsaantal: 4
Sterrenbeeld: Tweelingen
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): Alanis Morissette, Tori Amos, maar ook Genesis, Simply Red, Blof, IOS
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: Altijd
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: Vader vooral
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: Mijn moeder houdt van trance ( ), mijn vader houdt van heel veel
Kan je het goed met je ouders vinden: Redelijk met mijn moeder, goed met mijn vader
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: Mijn zusje luistert naar pop-muziek
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: Redelijk
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: 17
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: Sommige wel, andere niet zo, weer anderen houden sowieso niet zo van muziek
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: Nee, dat lijkt me nogal nutteloos
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: Zou kunnen
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: Die verandert niet
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: Kijk ik eigenlijk nooit naar
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: Niet echt. Straks Top2000
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: Nee
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): Ja, vooral Nederlandstalig, Henk Westbroek, Frank Boeijen, Blof, dat soort dingen
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: Vanaf mijn tiende of zo
Met wie ga je naar concerten toe: Mijn vader
Doe je vaak van dat soort uitjes: Niet zo vaak
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): Serieus aardig meisje dat teveel nadenkt
Doe je aan sport, zo ja welke: Nee, ik doe wel percussie.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 14:44
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Leeftijd: 20
Geslacht: vrouw
Opleiding: geneeskunde
Gezinsaantal: 4 (mijn zus woont niet meer thuis, anders dus 5)
Sterrenbeeld: weegschaal
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): bijna alles vind ik wel leuk, hou alleen niet van rap, trance. (tenminste niet langer dan 5 min.)
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: ±15
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: deel zus/vrienden, deel eigen initiatief
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: moeder: geen, vader: golden earring, phil collins,
Kan je het goed met je ouders vinden: ja
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: zus: vooral alternatief, broertje: top 40, trance, britney spears
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: zus wel, broertje niet
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: zus=23, broertje=15
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: zo ongeveer wel
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: ja, omdat ik dan ergens anders ben en niet kan bepalen wat er op gaat, bijv. rijles
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: het is niet heel vreselijk, soms heeft het wel een leuk melodietje
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: misschien, geen flauw idee hoe
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: nee
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: wekkerradio (± 2 min): Skyradio, gewoon: Yahooradio
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: nee
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): een alternatieve band waar mijn zus graag heen wilde
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: 16
Met wie ga je naar concerten toe: zus en haar vriend
Doe je vaak van dat soort uitjes: nee
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): sarcatisch, introvert, aardig, perfectionistisch
Doe je aan sport, zo ja welke: zwemmen
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 16:04
Shira
Avatar van Shira
Shira is offline
Leeftijd: 17 jaar.
Geslacht: Vrouw.
Opleiding: Gymnasium, Natuur&Techniek.
Gezinsaantal: 5.
Sterrenbeeld: Maagd.
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): Dance, hip-hop, pop. ballad
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: Al sinds ik me kan herinneren.
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: Gewoon van de omgeving van me heen. Dat ontwikkeld zich gewoon ik heb niet een dag gehad waarop ik dacht: hééé vandaag houd ik van dance.
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: Klassiek
Kan je het goed met je ouders vinden: We hebben onze momenten
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: Hetzelfde als ik
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: Ja
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: 19 en 23
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: Ongeveer wel maar sommigen zijn net iets anders.
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: Ja als m'n ouders op zondagmiddag Klassiek fm op hebben staan word ik verplicht ernaar te luisteren..
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: Ik geloof best dat er mensen die het mooi vinden maar aangezien het niet mijn smaak is bevalt het me ook niet.
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: Nee deze muzieksmaak heb ik al jaren.
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: Ja
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: Ja
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: Nee
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): nee.
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: -
Met wie ga je naar concerten toe: =
Doe je vaak van dat soort uitjes: -
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): aardig, koppig, slim, eigenwijs, extrovert
Doe je aan sport, zo ja welke: Ja, dansen
__________________
Don't let today's disappointments cast a shadow on tomorrow's dreams..
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 16:56
deleugen
deleugen is offline
Leeftijd: bijna 16
Geslacht: vrouw
Opleiding: 4vwo c&m
Gezinsaantal: 4: 2 ouders, 1 zus
Sterrenbeeld: waterman
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): ècht van alles, van klassiek tot hardcore
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: sinds mn 0de
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: eigen initiatief, maar omdat mijn muzieksmaak nogal breed is eigenlijk ook door mensen om me heen. (Ik vind van alles eigenlijk wel wát leuk, als het maar goed is, dus )
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: vooral (softe) rock/pop en klassiek
Kan je het goed met je ouders vinden: mwah
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: industrial, pop, gothic
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: Ja
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: bijna 18
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: Ja, maar vind niet alles leuk. Iemand luistert bijv naar Greenday, my Chemical Romance en dat soort bandjes. Daar vind ik dus g1 fck aan... En weer iem is weg van musicalmuziek, vind ik ook niet altijd geweldig
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jouw voorkeur heeft en zo ja waarom: Ja, als ik iets nieuws luister ben ik er dus nieuwsgierig naar en achteraf heeft het dus niet mijn voorkeur
En als het toch niet echt je smaak is, bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: Ja mss, soms vind ik het zo apart dat ik er niet vaak naar zou gaan luisteren
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: Misschien krijg ik een beperktere muzieksmaak
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: soms
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: nee
Heeft het internet ook invloed op jouw muzieksmaak, zo ja hoe dan: Ja, daar kom ik de meeste nieuwe dingen tegen
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): Ja, punk/rock/metal concerten en klassieke concerten
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan:14
Met wie ga je naar concerten toe: Vrienden
Doe je vaak van dat soort uitjes: per 1 à 2 maanden
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): ik ben stil
Doe je aan sport, zo ja welke: nee

Laatst gewijzigd op 02-12-2006 om 17:02.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 17:06
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Leeftijd: 21
Geslacht: V
Opleiding: Psychologie (UU)
Gezinsaantal: 1 (op kamers)
Sterrenbeeld: steenbok
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): punk, rock, metal, seventies en eighties zooi
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: jaar of 15
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: overal vandaan geplukt
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: MMijn vader houdt van alles in de stijl van Queen, mijn moeder van Nederpop.
Kan je het goed met je ouders vinden: Ja.
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: Heb ik niet
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: nvt
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: nvt
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: Sommige wel, ik heb ook vrienden die naar dance luisteren, of norah jones in die richting, of R&B.
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: ja, als vrienden die opzetten.
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: zo af en toe wel.
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: Geen idee, ik denk van niet.
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: Nope.
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: In de auto vaak naar Q of sky, maar alleen omdat mijn moeder die voorgeprogrammeerd heeft (haar auto).
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: Nope.
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): Uh, toen ik 12 was naar de spice girls, later nog naar concerten op Lowlands, wat van Toy Dolls en binnenkort naar Racoon (niet eigen keuze maar acceptabel en keuze van vrienden).
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: 12, 19, 20, 21
Met wie ga je naar concerten toe: Mijn vriend, in het verleden met mijn ex vriend en met een groepje vriendinnen. En wie er ook maar bij is.
Doe je vaak van dat soort uitjes: Niet vaak.
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): Nerd die zich stoerder voor probeert te doen.
Doe je aan sport, zo ja welke: Stijldansen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 18:51
Roodkopje
Avatar van Roodkopje
Roodkopje is offline
Leeftijd: 17
Geslacht: Vrouw
Opleiding: Social Work
Gezinsaantal: 4
Sterrenbeeld: Schorpioen
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): rock/metal
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: 14
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: Eigen initiatief en vrienden
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: Vader rock; moeder geen voorkeur
Kan je het goed met je ouders vinden: ja hoor
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: Top 40
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: ja hoor
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: 20
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: de meeste luisteren hetzelfde
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: omdat het op openbare gelegenheden wordt gedraaid
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: ?
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: Ik weet het niet
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: Nee!
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: nooit
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: Nee
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): metal
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: 16
Met wie ga je naar concerten toe: Vrienden
Doe je vaak van dat soort uitjes: Nee
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): Onzeker maar bereid om iedereen een kans te geven.
Doe je aan sport, zo ja welke: Nope
__________________
Hard to say what caught my attention..
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 19:21
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Vragenlijst:

Leeftijd: 16
Geslacht: heel mannelijk
Opleiding: vmbo
Gezinsaantal: 3
Sterrenbeeld: ram
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): hiphop
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: altijd
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: vrienden
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: ?
Kan je het goed met je ouders vinden: nee
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: ?
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: nee
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: 14
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: ja en soms wel hardcore
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: nee
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: soms
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe:vast wel kweenie
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: nee
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: ja slam fm
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: nee
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): opgezwolle hiphop
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: 15
Met wie ga je naar concerten toe: vrienden
Doe je vaak van dat soort uitjes: soms
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): egoistisch
Doe je aan sport, zo ja welkeee
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2006, 21:03
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Leeftijd: 18
Geslacht: V
Opleiding: Nederlandse taal en cultuur
Gezinsaantal: 5
Sterrenbeeld: Leeuw
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): alternatief, indie, pop, rock
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: Uh een jaar of 14, daarvoor luisterde ik slechtere muziek
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: Eigen initiatief en natuurlijk wel vrienden die je dingen aanraden maar ik beslis zelf wel of ik het wat vindt
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: Marco Borsato, Enya, klassiek en rustgevende dingen en geheime zender
Kan je het goed met je ouders vinden: Met mijn moeder wel, met mijn vader totaal niet
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: Hardcore, dance, geheime zender
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: Mwoah, niet zo, af en toe wel, als ze normaal doen
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: 14 en 15
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: Hmm dat varieert, sommigen luisteren meer naar pop en dance, sommige juist meer de metal/gothic kant op
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: ja als ik een liedje per se moet horen van iemand
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: soms zitten er nog wel aan te horen dingen tussen, dat verschilt
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: ik denk het niet
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: nee
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: skyradio in de auto, verder voornamelijk mijn eigen lastfm radio die is afgestemd op mijn muzieksmaak
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: via het internet kom ik aan nieuwe muziek, via lastfm dus vooral
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): niet echt een concert van een band, gewoon festivals met coverbandjes en die spelen wel een beetje pop/rock/meezingers
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: vanaf mijn veertiende ofzo
Met wie ga je naar concerten toe: vrienden
Doe je vaak van dat soort uitjes: ligt eraan wat en waar
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): Een gezellige gangmaker die gevoelig is en iedereen altijd wil helpen
Doe je aan sport, zo ja welke: nee
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 21:07
Verwijderd
Vragenlijst:

Leeftijd:18
Geslacht: vrouw
Opleiding: sociale geografie UU
Gezinsaantal: 2
Sterrenbeeld: stier
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): rock
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: 17
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: vrienden, relatie, ouders, mezelf
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: klassiek
Kan je het goed met je ouders vinden: ja
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: -
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden:
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: -
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: pop, metal, rustige, celtic , trance
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: ja, gewoon voor wat anders te horen
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: ja
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: ja, rustiger mss
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: ja
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: qmuziek
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: downloade van nieuwe dingen
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): klassiek/pop
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: 18
Met wie ga je naar concerten toe: moeder
Doe je vaak van dat soort uitjes: nee
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): spontaan en vrolijk
Doe je aan sport, zo ja welke: zwemmen
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 21:10
Verwijderd
Leeftijd:19
Geslacht:Man
Opleiding: Sociale geografie & Planologie
Gezinsaantal:7
Sterrenbeeld:Waterman
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): JPOP
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: 16
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: eigen initiatief
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: niets
Kan je het goed met je ouders vinden: Ja
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: Gangstah shit
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: Beetje
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: 18, 14, 11, 9
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: Nee, verschillend/geen idee
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: ook leuk
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou:ja
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoeee
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaakee
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: Japan a radio
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: mwa
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek)ee
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaaniet
Met wie ga je naar concerten toe: niemand
Doe je vaak van dat soort uitjes: nee
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): ik ben druk
Doe je aan sport, zo ja welke:kung fu
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 22:14
joehoe19
Avatar van joehoe19
joehoe19 is offline
Leeftijd: 20
Geslacht: V
Opleiding: Biomedische wetenschappen
Gezinsaantal:4
Sterrenbeeld: weegschaal
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): van alles, zeg maar top 40 muziek
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: 12
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: begon met vrienden, later eigen stijl aangehouden
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: ehm niet egt een bepaalde soort.. meer de liedjes van hun tijd
Kan je het goed met je ouders vinden: ja super!
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: hetzelfde als ik
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: ja ook super
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: broertje 16
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: zo ongeveer wel
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: ja heel zelden.. als de radio aanstaat en ik geen zin heb om van zender te moeten veranderen
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: nee
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: ehm misschien wel misschien niet.. ik heb geen idee
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: soms
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: jah naar radio 538
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: nee
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): ja.. was pop
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: 12
Met wie ga je naar concerten toe: vrienden
Doe je vaak van dat soort uitjes: nee.. uitgaan heeft hetzelfde effect voor minder geld
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): spontaan, nieuwsgierig, soms erg koppig, humeur kan in ene omslaan maar nooit voor langer dan 5 minuutjes gelukkig , altijd aan het denken..
Doe je aan sport, zo ja welke: jaah... tennis en zwemmen
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 11:08
Tijdschrift
Avatar van Tijdschrift
Tijdschrift is offline
Vragenlijst: Lijst met vragen

Leeftijd: 16
Geslacht: Man (volgens mij)
Opleiding: Gymnasium 5
Gezinsaantal: 4 (maar zus uit huis)
Sterrenbeeld: Tweelingen
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): Voornamelijk rock/metal, maar soms ook opeens klassiek/pop en meer
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: Ongeveer 12-13
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: Zus
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: Meeste jaren 60-70, maar soms ook dingen die ik leuk vind
Kan je het goed met je ouders vinden: Ja prima, nooit ruzie
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: Alternatief
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: Ja prima, nooit ruzie
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: Zus: 18
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: Ja ongeveer zelfde
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: Bij mensen thuis/radio
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: Verandering van muziek doet eten, eh luisteren.
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: Vast wel, maar geen idee hoe.
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: Nee, ik kijk bijna nooit tv.
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: Soms Noordzee fm
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: Via last.fm krijg ik aanbevolen muziek, die ik uitprobeer.
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): Metal
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: 15
Met wie ga je naar concerten toe: Vrienden
Doe je vaak van dat soort uitjes: Nee, twee keer
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): 'Beetje op de achtergrond', maar wel goed in m'n vel
Doe je aan sport, zo ja welke: Dé sport natuurlijk; basketbal.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 22:48
A Lot Of Rock
Avatar van A Lot Of Rock
A Lot Of Rock is offline
Vragenlijst:

Leeftijd: 17
Geslacht: vrouw
Opleiding: HBO Verpleegkunde
Gezinsaantal: 5
Sterrenbeeld: Weegschaal
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): klassiek, metal, rock, psychedelic, punk, classic rock, industrial, jazz, ambient (ik ben heeel divers )
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd:
verschilt, metal en rock sinds.. 5,6 jaar, de rest over het algemeen sinds 2,3 jaar.
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: vrienden, ouders, eigen initiatief.
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: rock, classic rock, psychedelic.
Kan je het goed met je ouders vinden: ja
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: metal, classic rock, pop, boyband
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: ja, over t algemeen wel
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: 18, 14
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: sommige wel, meeste niet, meeste luisteren pop/ r&b
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: nee.
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: sommige dj's verwerken klassieke stukken in hun nummers, dat kan ik heeel soms waarderen.
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: weet ik niet
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak:
neuh..
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: niet echt, als ik luister 3fm of arrow jazz.
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: nee.
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): ja, metal, rock, neder-soort-van-rock.
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: 15, 16, 17.
Met wie ga je naar concerten toe: vrienden
Doe je vaak van dat soort uitjes: nee.
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): ik ben een streber, werk graag alleen, hou van leren en van muziek.
Doe je aan sport, zo ja welke: neuh.. alhoewel, is fietsen een sport?
__________________
"I'm me, he's him, you're you!''
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 06:58
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Vragenlijst:

Leeftijd: 20
Geslacht: v
Opleiding: mbo audiovisuele & interactieve vormgeving
Gezinsaantal: 5
Sterrenbeeld: maagd
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): rock, punk, ska, alternatief
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: vanaf 13 meer gaan interesseren voor rock, daarna is mn smaak uitgebreid
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: vrienden, eigen initiatief
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: queen
Kan je het goed met je ouders vinden: ja
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: zusje: zelfde als ik. broer: hiphop, r&b, trance
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: met mn zusje beter dan met mn broer.
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: zusje: 18, broer: 25
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: zo ongeveer wel
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: ja, grwoon om te kijken of t wat is
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: ligt aan de muziek
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: ja tuurlijk, mn muzieksmaak blijft veranderen. ik denk dat ik van nog meer andree soorten muziek ga houden.
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: niet echt.
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: soms, 3fm
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: niet echt
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): ja alternatief
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: 15,16,17,18,19,20
Met wie ga je naar concerten toe: met vrienden/zusje
Doe je vaak van dat soort uitjes: ja
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): Ik hou van lol hebben, maar ben ook serieus.
Doe je aan sport, zo ja welke: nee
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 20:31
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Leeftijd: 16
Geslacht: Vrouw
Opleiding: MBO Grafisch Vormgeven
Gezinsaantal: 5
Sterrenbeeld: Vissen
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): Rock, American hardcore, drum & bass, tekno, reggae
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: Vanaf mijn 13 luisterde ik vooral naar Rock en American hardcore
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: Eigen initiatief.
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: Zij luisteren Naar The Cats, Anouk, Golden Earing, Bon Jovi, Red Hot Chili Peppers, en naar Arrow Classic Rock
Kan je het goed met je ouders vinden: Mwoah. Het is geen constante oorlog tussen ons, maar het kan beter.
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: Mijn oudste zus luistert naar top 40 muziek, mijn middelste zus naar reggae, celtic, gothic rock, rock.
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: Redelijk.
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: 19 en 22.
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: De meeste luisteren naar dezelfde muziek. Daarom zijn het mijn vrienden.
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: Ja. Ik luister soms wel eens naar hardcore. Waarom? Omdat mijn vriend die dan heeft op staan.
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: Het enigste wat ik leuk vind aan zulke soort muziek, is de lekkere bass die erin zit.
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: Mwoah ik denk van niet.
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak:
Nee, want op The Box draaien ze kut muziek, op TMF ook en op MTV zie ik amper nog muziek.
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: Arrow Classic Rock he.
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: Nee.
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): Ja, naar verschillende rock concerten.
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: Op mijn 14, en 15e en 16e
Met wie ga je naar concerten toe: Met mn vrienden.
Doe je vaak van dat soort uitjes: Als ik geld heb, ja
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): Ik los alles op met grapjes, wanneer dit niet lukt word ik pissig.
Doe je aan sport, zo ja welke: Nee sport is voor mietjes.
__________________
take a walk on the wild side ت
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 13:15
Verwijderd
Ik ben 20, otje.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 13:37
Lucius Commodus
Avatar van Lucius Commodus
Lucius Commodus is offline
Leeftijd: 19
Geslacht: man
Opleiding: Havo
Gezinsaantal: 5
Sterrenbeeld: Leeuw
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): Hedendaagse muziek (top 40) en overige soorten : oldies/hardstyle/trance etc. Eigenlijk allerlei soorten ; Wat je vaak in de disco/kroeg hoort.... maar geen gothic rock enzo.
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: 6
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief:
eigen initiatief en ouders
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: oldies ( Bee gees/ Elvis Presley/Andy Williams)
Kan je het goed met je ouders vinden: Maar natuurlijk
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: Hetzelfde
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: Soms
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: 2 zusjes: 1 van 18 , andere van 11
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: Ja
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: Nee
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: Geen idee
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: Misschien....
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: Ja
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: Af en toe, Radio 538 of ID-T radio
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: Nee
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): Marco Borsato, Lange Frans en Baas B, G-Unit. En over een paar maanden hopelijk : John Legend
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: vanaf 17 jaar
Met wie ga je naar concerten toe: Vrienden
Doe je vaak van dat soort uitjes: Nee
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): Ik ben vriendelijk/gemotiveerd/gul/en aardig
Doe je aan sport, zo ja welke: Tennis, Kick-boxen, af en toe een beetje fitness



klein vraagje:
Wat is jullie onderwerp voor het profielwerkstuk eigenlijk ?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 19:19
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Vragenlijst:

Leeftijd:22
Geslacht:vrouw
OpleidingPH
Gezinsaantal:6
Sterrenbeeld:Boogschutter
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): rock, metal, folk, keltisch
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: sinds zo ongeveer mijn 13e denk ik.
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: Vrienden, ouders, zelf ontdekt door festivals enzo.
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: naar van alles
Kan je het goed met je ouders vinden: ja
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: top 40
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: ja
Hoe oud zijn je broers en/of zussen:20, 17 en 16
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: Een deel luistert naar dezelfde muziek als ik, anderen houden weer van hele andere muziek.
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: ja als de radio aan staat of als ik ergens ben waar ze niet mijn muziekvoorkeur draaien.
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: Het kan goed zijn voor dat genre en ik kan ook echt wel een hoop dingen waarderen waar ik niet dagelijks naar luister.
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: Misschien dat het in de loop van de jaren ietsje rustiger wordt, maar eigelijk heb ik geen idee.
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: nee
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: soms (woon nu in belgie) dan luister is studio brussel en (thuis in Nederland) is het meestal iets van qmusic en slam fm ofzo wat er thuis opstaat.
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: ja, nieuwe bandjes leren kennen.
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): zoveel concerten...teveel om allemaal op te noemen. Maar in het genre metal, rock, folk, nederlandstalig.
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: sinds mijn 7e ga ik naar concerten en sinds mijn 15e ook zonder ouders...die willen nu vaak niet eens meer mee.
Met wie ga je naar concerten toe: vrienden en soms met mijn ouders.
Doe je vaak van dat soort uitjes: zo vaak als mijn budget het toe laat. Ik hoop dat, dat de komende maanden weer wat vaker word dan nu.
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): impulsief, vrolijk, lief, eigenwijs, optimistisch, koppig.
Doe je aan sport, zo ja welke: 1,5 uur fietsen per dag vind ik op het moment wel even genoeg.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-12-2006, 10:04
pindadopje
pindadopje is offline
Citaat:
toemp..bla schreef op 28-11-2006 @ 15:39 :
zouden jullie alsjeblieft deze vragenlijst voor ons willen invullen. dan zouden jullie ons heel erg helpen met ons profielwerkstuk.
alvast bedankt!! groetjes nikkie en jacky


Vragenlijst:

Leeftijd: 17
Geslacht: man
Opleiding: havo
Gezinsaantal: 4
Sterrenbeeld: weegschaal
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): metal, rock, hardrock
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: ±12
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: eigen inititatief, muziek moet je liggen
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: van alles en nog wat
Kan je het goed met je ouders vinden: ja
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: geen
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden:
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: 13
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: zelfde
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: eigenlijk niet
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: soms kan de beat of shit wel vet zijn
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: nee denk ´t nie
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: nee
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: veronica, 3fm
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: nee
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): Dragonforce (metal)
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: 17
Met wie ga je naar concerten toe: vrienden
Doe je vaak van dat soort uitjes: nie echt
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): simpel in denken, alles wat niet vanzelf op z´n pootjes terecht komt, moet je maar ff helpen.
Doe je aan sport, zo ja welke: scouting (meer gezellige hobby)
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 00:48
Confus1oN
Confus1oN is offline
Leeftijd: 18
Geslacht: Man
Opleiding: HBO, International Business & Management
Gezinsaantal: 4
Sterrenbeeld: Kreeft
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): softrock/trance
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: 10
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: eigen
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: pa: rock/ma: nederlandstalig
Kan je het goed met je ouders vinden: Jahoor, gaat goed
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: punkrock
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: Jup
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: 16
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: neuj, nederlandstalig en hiphop
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: ja, wat afwisseling op zn tijd is wel eens leuk
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: ja, ik vind eigenlijk alles wel leuk (of tenminste, ik vind niet alles stom!), dus ook muziek wat niet echt mijn smaak is kan bevallen door een goeie tekst, mooie stem, lekker deuntje etc.
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: ik denk niet dat mijn smaak veel zal veranderen in de komende jaren, dat heeft t immers in de afgelopen jaren ook niet echt gedaan
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: nope
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: ja, Slam FM
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: ja, krijg liedjes gestuurd vanuit andere kant van de wereld en dan kom je nog wel eens iets verassends goeds tegen
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): Nee
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: Niet
Met wie ga je naar concerten toe: Niet
Doe je vaak van dat soort uitjes: Nee
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): Emotioneel
Doe je aan sport, zo ja welke: voetbal, fitness, basketbal

Laatst gewijzigd op 16-12-2006 om 00:53.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 21:28
Verwijderd
Leeftijd: 17
Geslacht: v
Opleiding: vwo
Gezinsaantal: 6
Sterrenbeeld: stier
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): bijna alles
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: derde klas ongeveer
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: vrienden
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: klassiek
Kan je het goed met je ouders vinden: ja
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: hardcore, anderen hetzelfde als ik
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: ja
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: 15 20 21
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: bijna allemaal hetzelfde
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: om te kijken of ik begrijp waarom anderen het leuk vinden
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: nou soms wel, soms niet, is dat niet logisch
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: nee nog geen idee maar ik zal niet altijd naar hetzelfde blijven luisteren hè
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: nee
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: nooit
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: leer af en toe nieuwe muziek kennen
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): vaak, verschillende stijlen
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: vanaf 14 jaar
Met wie ga je naar concerten toe: vrienden
Doe je vaak van dat soort uitjes: ja
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): Ik doe dingen die ik belangrijk en/of leuk vindt en daardoor doe ik veel dingen niet die ik wel zou moeten doen.
Doe je aan sport, zo ja welke: Voetbal
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 18:35
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Leeftijd: 17
Geslacht: Vrouw
Opleiding: VWO
Gezinsaantal: 5
Sterrenbeeld: Waterman
Van wat voor soort muziek hou je (de muziekstijl): van alles
Sinds wanneer luister je naar die muziek, welke leeftijd: ongeveer vierde klas
Hoe kom je aan die muziekstijl dmv. Vrienden, ouders, eigen initiatief: Vrienden, zussen, eigen initiatief
Naar wat voor muziek luisteren je ouders: geen
Kan je het goed met je ouders vinden: Ja
Naar wat voor muziek luisteren je broers en/of zussen: ongeveer dezelfde muziek als ik: van alles.
Kan je het goed met je broers en/of zussen vinden: Meestal wel
Hoe oud zijn je broers en/of zussen: 15 en 17
Luisteren je vrienden naar dezelfde muziek zo nee naar wat luisteren ze dan: Ja, de meeste wel
Luister je ook wel eens naar muziek die niet bepaald jou voorkeur heeft en zo ja waarom: Nee, als ik het niet leuk vind stop ik met luisteren.
En als het toch niet echt je smaak is,bevalt er dan nog wel iets aan die muziek volgens jou: Meestal niet
Denk je dat je muzieksmaak de komende jaren nog veranderd, zo ja heb je al enig idee hoe: Ja, maar hoe weet ik niet.
Hebben de muziekzenders op tv enige invloed op jou smaak: ja, maar niet zoveel
Luister je vaak naar de radio, wat voor zender: Nee
Heeft het internet ook invloed op jou muzieksmaak, zo ja hoe dan: Nee
Ben je wel eens naar een concert geweest, zo ja naar wat voor een concert( welke stijl muziek): Ja, Nederlandstalig, ik weet de stijl niet echt (Marco Borsato)
Op welke leeftijden ben je naar die concerten gegaan: 17
Met wie ga je naar concerten toe: mijn moeder en zusjes
Doe je vaak van dat soort uitjes: Nee
Beschrijf jezelf in 1 zin ( je karakter, niet je uiterlijk): Rustig, slim, onzeker, verlegen.
Doe je aan sport, zo ja welke: Nee, maar tot dit jaar zat ik op handbal
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek GRAFFITI profielwerkstuk
audrey1616
11 19-07-2012 21:14
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Vragenlijst voor profielwerkstuk
piet-r
5 11-07-2011 21:07
Algemene schoolzaken Hulp bij een Profielwerkstuk Gezocht!!!
Bats
3 05-07-2007 14:31
Algemene schoolzaken enquete
becker1
20 16-01-2007 23:35
Muziek vragenlijst voor ons profielwerkstuk
toemp..bla
3 28-11-2006 15:22
Huiswerkvragen: Exacte vakken profielwerkstuk tweelingen
blondientje1988
0 25-11-2005 20:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58.