Oud 17-08-2021, 20:23
Verwijderd
Beste mensen,

Ik ben 20 jaar oud, ik ben licht autistisch en ik zit met een lastig probleem:

Op internet las ik over een Amerikaanse vrouw, die twee kinderen via kunstmatige inseminatie had gekregen. Later werden die twee kinderen allebei gediagnosticeerd met autisme. Vervolgens spande de vrouw een rechtzaak tegen de spermabank aan. Dat raakte mij diep, want ik ben klassiek autistisch en ik dacht dat de vrouw boos was om de autisme van haar kinderen. Ik besluit via Twitter contact op te zoeken met de vrouw.

Via Twitter legde de vrouw uit dat ze de rechtzaak NIET aanspande vanwege het feit dat haar kinderen autistisch waren. Dat stelde mij gerust en er volgde een fijn gesprek. Ik werd met de vrouw bevriend via Twitter en later kwam ik op het idee om te vrouw te gaan opbellen. Dat lukte uiteindelijk niet en de vrouw vroeg zich vervolgens aan mij af waarom ik haar probeerde op te bellen, want volgens eigen zeggen kende de vrouw mij niet. Daarna stuurde ik de vrouw een linkje naar een profiel net allerlei informatie over mezelf op, maar de vrouw heeft sindsdien niks meer terug gezegd.

Ik zou de vrouw dolgraag nog een keer willen berichten, met de vraag of ik bij haar op visite mag komen. Alleen weet ik niet hoe ik dat nou het beste aan moet pakken!

Groetjes

Johannes

PS:
Deze link zorgt wel voor meer uitleg over de vrouw haar situatie:
Hier de link!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2021, 20:35
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Waarom zou je in godsnaam bij haar op visite willen komen?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2021, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je in godsnaam bij haar op visite willen komen?
Omdat ik dat gewoon leuk lijkt!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2021, 21:13
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik denk niet dat ze zit te wachten op bezoek van een wildvreemd persoon uit het buitenland
Met citaat reageren
Oud 18-08-2021, 10:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik denk niet dat ze zit te wachten op bezoek van een wildvreemd persoon uit het buitenland
Dit.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2021, 17:52
Verwijderd
Licht autistisch? Sure?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13.