Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik vond het ook een leuk einde eigelijk.. maar in de topic stond begin van een verhaal...
De overgang tussen het eerste stuk en het einde is ook goed vind ik... van een gesprek *meer een monoloog*, en een stukje ervoor over gevoelens (of tot dan toe onbrekende gevoelens), naar iets "hards" lichamelijks, haar zachte ronde heupen ![]() als je het nog langer zou willen gaan maken, moet je denk ik een duidelijke rode draad er in gaan gooien
||
Citaat:
ik kon de titel niet meer weghalen van deze topic dat laatste stukje kwam namelijk later... snap je ik dacht eerst een lang verhaal te maken, maar ik vond dit een fijner einde ![]() ik vind mn personage (die jongen) echt prachtig ik heet trouwens zelf Angela, snap je het een beetje?
|
de kritiek die ik tot nu toe heb gekregen :
- pittig - te zwaar geschreven - het is niet prettig lezen er zit juist die vaart in om het karakter van Angela te benadrukken....
||
Citaat:
![]()
|
Juh!
Het leest best kut, langes stukken tekst kunnen niet op internet, mss op papier is het wat makkelijker... Maar verhaal is wel goed, alleen ik snap er niks van Angela ![]()
||
Citaat:
![]() dat komt omdat jij DOM bent ![]() ![]()
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vond het niet echt prettig lezen. Je hebt veel te lange stukken achter elkaar doorgeschreven. Het meisje voert een hele lange monoloog, achter elkaar door. Het zou beter lezen als je veel enters gebruikt. Door enters en lege regelstukken creëer je pauzes en dat leest veel ontspannender. Kijk maar eens in een boek, daar gaat een stuk tekst ook niet achter elkaar door.
Verder vind ik je stijl minder, maar dat is vooral persoonlijk. Je gebruikt te vaak korte zinnen, misschien dat je er wat samen kan voegen. Denk jij ook niet dat het hele leven slechts uit liefde bestaat? Ik denk dat “je”hier mooier staat. Vraag jezelf eens af, als jij zo’n vraag zou stellen aan iemand, zeg je dan “jij” of “je”? Wat is dat voor een vraag op de vroege morgen. Ik vind dat je hier een beetje moeilijk doet met de tijden. Haar monoloog doe je in de tt en de rest in de vt. Dat moet je dan wel consequent volhouden. Ik denk daarom dat dit beter in de vt kan staan, aangezien dit van de jongen afkomstig is. Maar niets is zo lekker afentoe. Dat schrijf je los: af en toe. Dan waren ze weer betrapt door hun ouders met drugsgebruik. Volgens mij is het op drugsgebruik. Je hoeft het nu niet direct weg te gooien hoor ![]() ![]()
|
gaat dit over jezelf? je heet zelf ook angela toch? als dat zo is ken je jezelf erg goed, of probeer je een bepaald beeld van jezelf te schetsen..
ik vond het verhaal op zich wel boeiend, het had wel iets, maar ik kwam er pas erg laat achter dat de hoofdrolspeler een jongen was. vond ik eigenlijk jammer, volgens mij komt hij gewoon niet erg mannelijk over ofzo... verder vond ik het echt wel leuk om te lezen, met een goed einde...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
heeft iemand de samenvatting van Het Jongensmeisje??? Kibah | 2 | 11-01-2002 18:45 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |