Advertentie | |
|
Ads door Google |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar wat vind je dan van mensen die hun vriend op basis van nog veel kleinere dingen niet vertrouwen en die bij ieder dingetje jaloers of wantrouwend zijn? Persoonlijk vind ik dat veel raarder. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Ehm..om ff op een paar dingen antwoord te geven:
Mijn beste vriendin hoorde het via een andere vriendin(zit ook bij ons in de klas) => Dat wijf heeft het heel slim gespeeld, zodat het via, via bij mij terrecht zou komen en dat ik dan boos zou worden op mijn vriendin en niet op haar...Dat zij zeg maar buiten schot zou blijven. Mijn vriendin zou zoiezo al voor de gein naar hem toe gaan om hem een btje voor de gek te houden (1 april) door te zeggen dat ik het uit zou gaan maken ofzo(=lomp ik weet het) Dus mijn vriend komt naar me toe, helemaal boos: dat het niet waar is enz... Maar ik twijfelde gewoon ff..omdat iedereen het in eerste instantie geloofde. En ik het eigenlijk niet geloofde maar toch heel ff ging twijfelen. Maar toen ik erover na ging denken dacht ik: dat kan niet, ze kijkt altijd al zo vals naar mij...enz....ze is daar ook toe in staat! Dus ik heb hem eigenlijk al die tijd geloofd..! En ik ben helemaal niet jaloers aangelegd, het maakt mij echt niet uit als hij een beetje staat te knuffelen met een ander meisje. Want dat doe ik zelf ook..ik ben echt een knuffelpersoon! Maar dat wijf kan er niet eens tegen als ik hem een knuffel geef (me eigen vriend....) echt belachelijk!! Citaat:
![]() Maargoed, ik moet nu gaan leren...Kus |
![]() |
||
Citaat:
jaloezie is er omdat je die persoon niet kwijt wilt. Van zodra de jaloezie niet meer gezond is,kan je misschien van een obsessie spreken, maar een obsessie van die persoon dan. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() B. Jaloezie is er naar mijn mening omdat je je teveel vastklampt aan het idee dat je iets of iemand kan verliezen...niet het kwijtraken zelf. C. Als je mijn verhaaltje volgde lijkt me dat een logische redenering aangezien ik liefde met obsessie vergelijk en ik neem aan dat jij daarin best begreep dat het om de liefde om een persoon gaat en dus ook om de obsessie rond een persoon.
|
![]() |
Diep triest
Maar ja je hebt er wel heel veel van (dit soort crisiskinderen). Weet je wat je gewoon moet doen, je moet niet teveel aandacht aan dat wijf besteden maar aan je vriend. Dat wijf blijft toch wel op je vriend azen en aangezien ze wel heel erg wanhopig is dat ze achter een jongen aanzit die al een vriendin heeft bewijst maar weer wat een psycho het is. Je moet gewoon niet laten merken dat je haar niet mag, als ze merkt dat je het niet eens erg vind zal ze denk ik niet eens meer zo geintresseerd zijn in je vriendje... Veel sterkte
||
Citaat:
1) De relatie tussen Maikie + vriendje niet echt juist is. 2) Zij vindt dat vriendje + zij veel beter bij elkaar passen. 3) Hij eerder al verliefd was op haar, maar hij na z'n onzerkerheid koos voor de vrij-zekere-verliefdheid van Maikie. Gezonde/Goede relaties zijn tegen 'alles' bestand. Dus, als Maike en hij echt zo goed bijelkaar passen als ze zelf zouden geloven, dan komt 't toch wel weer in orde. Juist?
||
![]() |
Citaat:
HEEEEEEEE! ik ben ook stapelverliefd op een jongen die al een vriendin heeft,ben ik daarom dan een psycho????? ![]() kmoet wel zeggen dak et gemeen vind van da meisje,volgens mij mag je best wel pogingen doen tot et versieren van zo'n jongen maar je moet er eerlijk in blijven en geen achterbakse dingen gaan uithalen,dat doe je niet als je die jongen echt zooo graag ziet dan wil je hem geen verdriet bezorgen als dat niet moet.ze had idd maar niet zo'n streek moeten uithalen. (en ik blijf er bij,ik ben geen psycho ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ze zeggen wel eens 'In liefde en oorlog is alles geoorloofd' Zij vond het geoorloofd zo'n streek uit te halen. Dan is het nu in jou naam geoorloofd haar de gevolgen van die streek te geven. PS: Maak er geen knokpartij van. Gewoon een keer heel goed uithalen om haar haar plaats te wijzen waar die trut (ik houd het even netjes) thuis hoort. Misschien om dat statement kracht bij te zetten zou het beter zijn als je vriend dan LETTERLIJK achter je zou staan zodat ze jou en je vriend nog weg kan zien lopen ook nog (als ze niet gelijk knock-out gaat)
||
![]() |
Citaat:
![]()
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verliefd of niet, je kunt gewoon je fatsoen bewaren. Bovendien is het ook dom, want je maakt alleen jezelf belachelijk met dit soort acties, vaak komt het toch wel uit en dan kun je het helemaal wel vergeten (en terecht).
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Psychologen Kauw | 184 | 25-06-2007 12:25 | |
Vrije tijd |
Nederland vervoetbalt (das negatief) TheMain | 56 | 24-08-2004 21:00 | |
Psychologie |
Een zoektocht.. Vrouw1986 | 23 | 01-06-2004 10:55 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
plannen minister Nawijn NN | 251 | 13-09-2002 14:15 | |
Software & Hardware |
IRC Funnies (Deel 2) Koen | 133 | 21-12-2001 21:31 |