![]() |
|
![]() |
Voor mijn wiskunde profielwerkstuk moet ik een aantal enquêtes afnemen. en jullie willen mij daar vast wel bij helpen...
De enquête gaat over communicatie Klik hier voor de enquête, vul hem in en stuur hem naar pimberfelo@hotmail.com http://members.lycos.nl/eviltitty/Co..._Enqu%eate.doc ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 31-01-2004 om 23:19. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hier staat het:
http://members.lycos.nl/eviltitty/C...e_Enqu%eate.doc
|
Verwijderd
|
Naam: Leonie V
Beroep: niks (ik ben student, maar dat vind ik geen beroep) Leeftijd: 22 Ik ben benaderd... O Via Internet 1. Wat houdt communicatie volgens u in? Het uitwisseling van informatie. 2. Welke communicatiemiddelen gebruikt u? M'n mond, lichaamstaal, internet, telefoon/sms, postm tv, radio, tijdschriften, kranten, ... 3. Maakt u gebruik van internet, en zo ja, van welke applicaties? Ja, van de volgende applicaties: Internet Explorer, Outlook Express, MSN Messenger. 4. Van wat voor internet aansluiting maakt u gebruik? ADSL-breedband 5. Heeft u een mobiele telefoon? Ja (ga door naar vraag 6) 6. Maakt u gebruik van SMS? Soms 7. Heeft u een abonnement of een prepaid-telefoon? Prepaid 8. Waarom heeft u hiervoor gekozen? Goedkope aanschaf En ik bel niet zo megaveel, abbonement is dan zonde, vind ik. 9. Maakt u ook gebruik van de overige functies van uw netwerk/telefoon? Nee (niet van die drie die jij geeft iig). 10. Bent u in het bezit van: Televisie Radio Telefoon 11. Welke vorm van communicatie zou u gebruiken als u uw grootste vijand zou tegenkomen? Verbale communicatie en eventueel nonverbale. (Wat is dit voor een vraag...?) 12. Wat is uw favoriete handgebaar? Zwaaien? 13. Wat vond u van deze enquête? Slecht Waarom heeft u dit antwoord gekozen? Het is idd chaotisch en onduidelijk gestelde vragen of de combinatie vraag/antwoord was raar. En af en toe vroeg ik me idd af wat je met vragen moet. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-02-2004 om 20:49. |
Ads door Google |
![]() |
|
Verwijderd
|
ENQUÊTE
Naam: Kies zelf maar een naam M Beroep: Scholier Leeftijd: 17 Deze enquête gaat over communicatie. Wij willen graag dat u een paar vragen beantwoordt, zodat wij de antwoorden kunnen gebruiken voor ons profielwerkstuk Michel Blom Pim Berfelo Baudartius College Ik ben benaderd... O Via Internet Als u deze enquête met met de computer (in MS Word) invult: maakt u a.u.b. dan het rondje voor uw antwoord oranje ( O ) Bij voorbaat dank. 1. Wat houdt communicatie volgens u in? Het op een bepaalde manier contact hebben met personen 2. Welke communicatiemiddelen gebruikt u? telefoon, internet (e-mail, msn/icq), rechtstreeks contact (mond), post 3. Maakt u gebruik van internet, en zo ja, van welke applicaties? O Ja, van de volgende applicaties: MSN/icq, e-mail, forum 4. Van wat voor internet aansluiting maakt u gebruik? O ADSL-breedband 5. Heeft u een mobiele telefoon? O Nee (ga door naar vraag 10) 10. Bent u in het bezit van: O Televisie O Radio O Telefoon O Abonnement op een krant (indien ja, welke krant? telegraaf ![]() 11. Welke vorm van communicatie zou u gebruiken als u uw grootste vijand zou tegenkomen? gewoon verbale communicatie 12. Wat is uw favoriete handgebaar? zwaaien ofzo? 13. Wat vond u van deze enquête? O Gemiddeld Waarom heeft u dit antwoord gekozen? Ik vond sommige vragen nogal onduidelijk, het staat nogal door elkaar, je springt van de hak op de tak, en van sommige vragen zie ik het nut niet echt. Dank u voor het invullen van deze enquête. |
![]() |
|
Naam: Linda
M / V: V Beroep: Scholier Leeftijd: 18 Ik ben benaderd... O Via Internet 1. Wat houdt communicatie volgens u in? Informatie overbrengen. 2. Welke communicatiemiddelen gebruikt u? Telefoon, tv, radio, internet en mond. 3. Maakt u gebruik van internet, en zo ja, van welke applicaties? O Ja, van de volgende applicaties: MSN, email, internetpagina's, forum (of bedoel je dat niet met applicaties?) 4. Van wat voor internet aansluiting maakt u gebruik? O ADSL-breedband 5. Heeft u een mobiele telefoon? O Ja (ga door naar vraag 6) 6. Maakt u gebruik van SMS? O Soms 7. Heeft u een abonnement of een prepaid-telefoon? O Prepaid 8. Waarom heeft u hiervoor gekozen? O Aantrekkelijke belkosten 9. Maakt u ook gebruik van de overige functies van uw netwerk/telefoon? O Nee 10. Bent u in het bezit van: O Televisie O Radio O Telefoon O Abonnement op een krant: Telegraaf 11. Welke vorm van communicatie zou u gebruiken als u uw grootste vijand zou tegenkomen? O non-verbale communicatie: gewoon negeren. 12. Wat is uw favoriete handgebaar? O Duim opsteken of zwaaien 13. Wat vond u van deze enquête? O Slecht Waarom heeft u dit antwoord gekozen? Bij sommige vragen is het erg onduidelijk welk antwoord er wordt verwacht. Opties om uit te kiezen waren dan handiger geweest. Van andere vragen zie ik totaal het nut niet in.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ENQUÊTE
Naam: Rob M Beroep: Student Bouwkunde Leeftijd: 18 Deze enquête gaat over communicatie. Wij willen graag dat u een paar vragen beantwoordt, zodat wij de antwoorden kunnen gebruiken voor ons profielwerkstuk Michel Blom Pim Berfelo Baudartius College Ik ben benaderd... O Via Internet Als u deze enquête met met de computer (in MS Word) invult: maakt u a.u.b. dan het rondje voor uw antwoord oranje ( O ) Bij voorbaat dank. 1. Wat houdt communicatie volgens u in? Communiceren 2. Welke communicatiemiddelen gebruikt u? Telefoon, internet, tv, radio, mond. 3. Maakt u gebruik van internet, en zo ja, van welke applicaties? O Ja, van de volgende applicaties: 4. Van wat voor internet aansluiting maakt u gebruik? O ADSL-breedband 5. Heeft u een mobiele telefoon? O Ja (ga door naar vraag 6) 6. Maakt u gebruik van SMS? O Soms 7. Heeft u een abonnement of een prepaid-telefoon? O Prepaid 8. Waarom heeft u hiervoor gekozen? O Goedkope aanschaf 9. Maakt u ook gebruik van de overige functies van uw netwerk/telefoon? O SMS-INFO 10. Bent u in het bezit van: O Televisie O Radio O Telefoon O Abonnement op een krant (indien ja, welke krant? AD 11. Welke vorm van communicatie zou u gebruiken als u uw grootste vijand zou tegenkomen? Mond 12. Wat is uw favoriete handgebaar? Heb ik niet 13. Wat vond u van deze enquête? O Gemiddeld Waarom heeft u dit antwoord gekozen? Ik heb liever alleen maar meerkeuzevragen. Dank u voor het invullen van deze enquête. |
![]() |
|
Naam: Dionne
M / V: V Beroep: Scholier Leeftijd: 16 Ik ben benaderd... O Via Internet 1. Wat houdt communicatie volgens u in? Het overbrengen van informatie door middel van de daarvoor mogelijke middelen 2. Welke communicatiemiddelen gebruikt u? Internet, telefoon, tv, radio, mond 3. Maakt u gebruik van internet, en zo ja, van welke applicaties? O Ja, van de volgende applicaties: 4. Van wat voor internet aansluiting maakt u gebruik? O ADSL-breedband 5. Heeft u een mobiele telefoon? O Ja (ga door naar vraag 6) 6. Maakt u gebruik van SMS? O Ja, regelmatig 7. Heeft u een abonnement of een prepaid-telefoon? O Prepaid 8. Waarom heeft u hiervoor gekozen? O Aantrekkelijke belkosten 9. Maakt u ook gebruik van de overige functies van uw netwerk/telefoon? Nee. 10. Bent u in het bezit van: O Televisie O Radio O Telefoon O Abonnement op een krant: NRC Handelsblad 11. Welke vorm van communicatie zou u gebruiken als u uw grootste vijand zou tegenkomen? Mond. 12. Wat is uw favoriete handgebaar? Geen idee, zwaaien ofzo. 13. Wat vond u van deze enquête? O Slecht Waarom heeft u dit antwoord gekozen? Vage vragen.. (die met je vijand tegenkomen bv) |
![]() |
|
![]() |
ENQUÊTE
V Beroep: ..scholier.................................. Leeftijd: .......17....................... Ik ben benaderd... O Via Internet 1. Wat houdt communicatie volgens u in? het communiceren met elkaar, contact maken, informatie overbrengen 2. Welke communicatiemiddelen gebruikt u? internet, telefoon, televisie, radio 3. Maakt u gebruik van internet, en zo ja, van welke applicaties? Ja 4. Van wat voor internet aansluiting maakt u gebruik? O ADSL-breedband 5. Heeft u een mobiele telefoon? O Nee (ga door naar vraag 10) 10. Bent u in het bezit van: O Televisie O Radio O Telefoon O Abonnement op een krant (indien ja, welke krant? ...Gelderlander 11. Welke vorm van communicatie zou u gebruiken als u uw grootste vijand zou tegenkomen? mondeling 12. Wat is uw favoriete handgebaar? ?? ehm, zwaaien dan maar 13. Wat vond u van deze enquête? O Slecht Waarom heeft u dit antwoord gekozen? beetje nutteloze vragen af en toe |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|