Oud 12-12-2007, 14:05
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
450
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Advertentie
Oud 12-12-2007, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Minke is populair
Ze kennen me niet eens.
Oud 12-12-2007, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Ze kennen me niet eens.
Ja maar je bent berucht enzo
Oud 12-12-2007, 14:10
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
whoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo......
creepy.
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Oud 12-12-2007, 14:11
Verwijderd
zo, weer thuis.
Oud 12-12-2007, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Ja maar je bent berucht enzo
Oei.
Nou ja, we zullen dadelijk wel zien of ze een beetje gemotiveerd zijn.
Het is volgens mij wel echt zo'n welopgevoede school (waar natuurlijk ook wel een aantal branieschoppers zitten, maar ach...) dus wat dat betreft hoef ik me misschien niet zoveel zorgen te maken.
Oud 12-12-2007, 14:12
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Misschien moeten ze het doen voor ckv, wij moesten verplicht twee workshops doen iig.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 12-12-2007, 14:12
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
CKV sucks
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Oud 12-12-2007, 14:13
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ckv zou best leuk worden gevonden als het anders was opgebouwd.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 12-12-2007, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Misschien moeten ze het doen voor ckv, wij moesten verplicht twee workshops doen iig.
Zeg maar niks.
Oud 12-12-2007, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Ckv zou best leuk worden gevonden als het anders was opgebouwd.
My thoughts exactly.
Wij hadden een docent CKV die zó vreselijk suf was, die werkte voor mij haast démotiverend om culturele dingen te doen.
Oud 12-12-2007, 14:16
Verwijderd
Ik ga maar 's, het begint al over een kwartier...
Oud 12-12-2007, 14:18
Verwijderd
Veel succes! Dahag!
Oud 12-12-2007, 14:20
Verwijderd
CKV is uitgevonden door de nazi's.
Oud 12-12-2007, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Ckv zou best leuk worden gevonden als het anders was opgebouwd.
Toen ik op de middelbare school zat, was ckv echt heel leuk. De docent was leuk, de opdrachten waren heel vrij en leuk, het was gewoon leuk Ik geloof dat het daarna iets aangescherpt is; minder vrij, wat meer verplichte opdrachten, dat werkt gewoon niet. Niet iedereen wil naar een balletvoorstelling of wil een poster maken, dat moet je mensen ook niet dwingen te doen, want dan leren ze toch niets.
Oh, en ckv-bonnen waren fantastisch; lekker gratis naar de bioscoop
Oud 12-12-2007, 14:25
Verwijderd
Het waren vooral kleuter-opdrachten bij ons. Ik ga mezelf toch niet verlagen tot een beetje knutselen, kom nou.
Oud 12-12-2007, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Het waren vooral kleuter-opdrachten bij ons. Ik ga mezelf toch niet verlagen tot een beetje knutselen, kom nou.
Kom nou.
Oud 12-12-2007, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Kom nou.
Oud 12-12-2007, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Het waren vooral kleuter-opdrachten bij ons. Ik ga mezelf toch niet verlagen tot een beetje knutselen, kom nou.
Precies, dat heb ik dus nooit hoeven doen; maar als je het wilde, dan kon het wel
Oud 12-12-2007, 14:28
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
My thoughts exactly.
Wij hadden een docent CKV die zó vreselijk suf was, die werkte voor mij haast démotiverend om culturele dingen te doen.
Ik ken het. Ik wil best naar culturele dingen en er zelfs een verslag over schrijven, maar niet al die extra rotopdrachten maken en aan allerlei vage verslageisen voldoen.

Citaat:
Toen ik op de middelbare school zat, was ckv echt heel leuk. De docent was leuk, de opdrachten waren heel vrij en leuk, het was gewoon leuk Ik geloof dat het daarna iets aangescherpt is; minder vrij, wat meer verplichte opdrachten, dat werkt gewoon niet. Niet iedereen wil naar een balletvoorstelling of wil een poster maken, dat moet je mensen ook niet dwingen te doen, want dan leren ze toch niets.
Oh, en ckv-bonnen waren fantastisch; lekker gratis naar de bioscoop
Wij hadden er op zich best leuke opdrachten bijzitten, alleen teveel verplichte inleverdingen die nergens op sloegen. Mensen zijn niet zo gemotiveerd voor een V of een G. Ik vond het wel jammer dat we evenveel ckvbonnen kregen als de havo, maar er wel langer mee moesten doen en meer activiteiten. Maar nou ja, onze school had wel vaak theatervoorstellingen waar je heen kon gratis of workshops waar je je alleen voor in hoefde te schrijven en er vaak zelfs nog vrij voor kreeg ook.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 12-12-2007, 14:29
Verwijderd
Ik las net een stukje over kippenvel wanneer het niet koud is, en nu heb ik een kippenvelaanval van gewoon het idee kippenvel te krijgen
Het is eigenlijk net als gapen..
Oud 12-12-2007, 14:30
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik heb soep
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 12-12-2007, 14:33
Verwijderd
Mijn lied is af.
Oud 12-12-2007, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Ik ken het. Ik wil best naar culturele dingen en er zelfs een verslag over schrijven, maar niet al die extra rotopdrachten maken en aan allerlei vage verslageisen voldoen.

Wij hadden er op zich best leuke opdrachten bijzitten, alleen teveel verplichte inleverdingen die nergens op sloegen. Mensen zijn niet zo gemotiveerd voor een V of een G. Ik vond het wel jammer dat we evenveel ckvbonnen kregen als de havo, maar er wel langer mee moesten doen en meer activiteiten. Maar nou ja, onze school had wel vaak theatervoorstellingen waar je heen kon gratis of workshops waar je je alleen voor in hoefde te schrijven en er vaak zelfs nog vrij voor kreeg ook.
Wij hadden ook wel eisen voor de verslagen, maar feitelijk was het gewoon een soort vragenlijst die je in moest vullen en van de antwoorden maakte je een goedlopende tekst, heel makkelijk. We hadden ook geen deadlines; alleen helemaal aan het einde, ook wel fijn, geen maandelijks verplicht uitstapje ofzo, maar gewoon gaan wanneer je zin hebt.
Oud 12-12-2007, 14:33
Verwijderd
Het wordt weer een zomerhit denk ik.
Oud 12-12-2007, 14:33
Verwijderd
een ode aan jezelf?
Oud 12-12-2007, 14:34
Verwijderd
Wat wel weer goed was aan CKV bij ons, is dat de niet gemaakte opdrachten toch als 'voldoende' waren aangemerkt, omdat ze geen zin hadden mij te laten zakken op CKV.
Oud 12-12-2007, 14:35
Verwijderd
Citaat:
een ode aan jezelf?
Ik zal 'm zo uploaden, kun je meegenieten.
Oud 12-12-2007, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Wat wel weer goed was aan CKV bij ons, is dat de niet gemaakte opdrachten toch als 'voldoende' waren aangemerkt, omdat ze geen zin hadden mij te laten zakken op CKV.
Dat deden ze bij ons bij gym
Sowieso stelde gym geen fluit voor; als je vaker dan 2 keer per blok en les miste, dan moest je een verslag schrijven. Ik ging dus nooit, schreef een paar verslagen en haalde een G
Oud 12-12-2007, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Dat deden ze bij ons bij gym
Sowieso stelde gym geen fluit voor; als je vaker dan 2 keer per blok en les miste, dan moest je een verslag schrijven. Ik ging dus nooit, schreef een paar verslagen en haalde een G
Oh ja. Bij ons was de afsluiting van gym een zogenaamde "gym-demo", waar je met een groepje iets moest voorbereiden. Ik was "ziek" tijdens de demo, dus moest ik een verslagje schrijven over wat ik eigenlijk gedaan zou moeten hebben. Het verslagje is er nooit gekomen, maar op miraculeuze wijze is wel een v verschenen op mijn eindlijst.
Oud 12-12-2007, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Ik zal 'm zo uploaden, kun je meegenieten.
ja gaarne.
Oud 12-12-2007, 14:39
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Wij hadden ook wel eisen voor de verslagen, maar feitelijk was het gewoon een soort vragenlijst die je in moest vullen en van de antwoorden maakte je een goedlopende tekst, heel makkelijk. We hadden ook geen deadlines; alleen helemaal aan het einde, ook wel fijn, geen maandelijks verplicht uitstapje ofzo, maar gewoon gaan wanneer je zin hebt.
Wij moesten echt per se binnen twee weken dat verslag hebben gemaakt. En als je bedenkt dat je ook heel veel verplichte dingen in moest leven, iedereen klassikaal hetzelfde, dan is dat gewoon heel veel. Maarja, ik vond het op zich altijd wel leuk, behalve die deadlines, maar ik ben dan ook wel geinteresseerd in ckvdingen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 12-12-2007, 14:42
Verwijderd
haha gym :')
wij moesten in de zomer altijd in het zuiderpark gymen, en 5x rondje atletiekbaan. Ik hou niet zo van lopen en al helemaal niet van rennen, dus ik sjokte en liep gewoon, ik liep vooral veel te klagen en steunen zuchten. Die gymdocent was dat op een gegeven moment zo zat dat ze de rector heeft opgebelt, die kwam toen daar heen, rende over het midden van de baan en schreeuwde dat ik moest gaan rennen :')
toen ben ik huilend naar huis gegaan
Oud 12-12-2007, 14:43
Verwijderd
Citaat:
haha gym :')
wij moesten in de zomer altijd in het zuiderpark gymen, en 5x rondje atletiekbaan. Ik hou niet zo van lopen en al helemaal niet van rennen, dus ik sjokte en liep gewoon, ik liep vooral veel te klagen en steunen zuchten. Die gymdocent was dat op een gegeven moment zo zat dat ze de rector heeft opgebelt, die kwam toen daar heen, rende over het midden van de baan en schreeuwde dat ik moest gaan rennen :')
toen ben ik huilend naar huis gegaan
Oud 12-12-2007, 14:43
Verwijderd
ik kan niet luisteren, tenzij ik ze 3 dollar voor 2 dagen betaal :')

edit :eurootjes.
Oud 12-12-2007, 14:43
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Oh god, weer een hit van Kazet, is het weer van die kutherrie net als bramen plukken?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 12-12-2007, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Oh ja. Bij ons was de afsluiting van gym een zogenaamde "gym-demo", waar je met een groepje iets moest voorbereiden. Ik was "ziek" tijdens de demo, dus moest ik een verslagje schrijven over wat ik eigenlijk gedaan zou moeten hebben. Het verslagje is er nooit gekomen, maar op miraculeuze wijze is wel een v verschenen op mijn eindlijst.
Ik had een 8 voor maatschappijleer dankzij een verslag dat ik nooit gemaakt heb Op de dag dat ik het in had moeten leveren, kwam ik er pas achter dat er uberhaupt een verslag gemaakt moest worden. Op de dag dat de cijfers bekend gemaakt werden, kwam de docente me vertellen dat ze mijn verslag kwijt was geraakt, maar dat ze zich nog wel de voorkant kon herinneren (ik moet hem beschrijven ) en dat ze ook nog wist dat het heel netjes en duidelijk was geweest Wie ben ik om haar tegen te spreken
Oud 12-12-2007, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Oh god, weer een hit van Kazet, is het weer van die kutherrie net als bramen plukken?
Wat rustiger.
Oud 12-12-2007, 14:45
Verwijderd
Citaat:
ik kan niet luisteren, tenzij ik ze 3 dollar voor 2 dagen betaal :')
Klik "free". En dan moet je even wachten.
Oud 12-12-2007, 14:45
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik heb een keer ervoor gezorgd dat de gymlerares op het matje moest komen bij de directeur. Ik moest een koprol ofzo maken en dat wilde ik niet. Toen stuurde ze mij eruit en toen ben ik naar de directeur gegaan. De les daarna deed ze opeens heel lief tegen me
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 12-12-2007, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een keer ervoor gezorgd dat de gymlerares op het matje moest komen bij de directeur. Ik moest een koprol ofzo maken en dat wilde ik niet. Toen stuurde ze mij eruit en toen ben ik naar de directeur gegaan. De les daarna deed ze opeens heel lief tegen me
ik moest echt vaak strafwerk maken en nablijven omdat ik dat soort dingen ook weigerde ;x
Oud 12-12-2007, 14:48
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
ik moest echt vaak strafwerk maken en nablijven omdat ik dat soort dingen ook weigerde ;x
Die directeur was ook niet echt sportief en ik was natuurlijk een klein, zielig meisje
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 12-12-2007, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een keer ervoor gezorgd dat de gymlerares op het matje moest komen bij de directeur. Ik moest een koprol ofzo maken en dat wilde ik niet. Toen stuurde ze mij eruit en toen ben ik naar de directeur gegaan. De les daarna deed ze opeens heel lief tegen me


Er was bij ons en gymdocent die heel kriebelig was als het ging om ongestelde meisjes; hij wilde er gewoon niet over praten. Niet dat hij boos werd ofzo, juist niet Als je gewoon in je normale kleren aan de kant ging zitten, nam hij gewoon aan de je ongesteld was en liet hij je met rust Ook al deed je dat week na week Die man was echt fantastisch Hij heeft me ooit eens gevraagd of ik echt niet mee kon doen (er was een persoon te weinig bij een team) en toen begon ik over menstruatie, hij werd gewoon echt bleek, ik heb nog nooit zo hard moeten lachen als na die les
Oud 12-12-2007, 14:49
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik had een 8 voor maatschappijleer dankzij een verslag dat ik nooit gemaakt heb Op de dag dat ik het in had moeten leveren, kwam ik er pas achter dat er uberhaupt een verslag gemaakt moest worden. Op de dag dat de cijfers bekend gemaakt werden, kwam de docente me vertellen dat ze mijn verslag kwijt was geraakt, maar dat ze zich nog wel de voorkant kon herinneren (ik moet hem beschrijven ) en dat ze ook nog wist dat het heel netjes en duidelijk was geweest Wie ben ik om haar tegen te spreken
Ik krijg spontaan een ander beeld van je.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 12-12-2007, 14:50
Verwijderd
nou kazet ik zie nergens free staan, hij laat een pagina zien waar ik zelf iets kan browsen vanaf m'n computer, maar er staat niks van jou bij.
Dan druk ik downloaden, daar staat jouw liedje wel, maar dan moet ik eerst een account nemen voor 3 euro.
Oud 12-12-2007, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg spontaan een ander beeld van je.
Ik was zo braaf dat ze me altijd geloofden, ook al stond ik keihard te liegen En ik kan heel goed liegen
Oud 12-12-2007, 14:51
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:


Er was bij ons en gymdocent die heel kriebelig was als het ging om ongestelde meisjes; hij wilde er gewoon niet over praten. Niet dat hij boos werd ofzo, juist niet Als je gewoon in je normale kleren aan de kant ging zitten, nam hij gewoon aan de je ongesteld was en liet hij je met rust Ook al deed je dat week na week Die man was echt fantastisch Hij heeft me ooit eens gevraagd of ik echt niet mee kon doen (er was een persoon te weinig bij een team) en toen begon ik over menstruatie, hij werd gewoon echt bleek, ik heb nog nooit zo hard moeten lachen als na die les
Hahahahaha, dat hadden wij jammer genoeg niet
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 12-12-2007, 14:51
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Lol, ik deed echt altijd mee met gym. Maar wij hadden ook maar vijf meiden en twintig jongens ofzo. En ik ging sowieso alleen met jongens om, en ik weet niet, niet meedoen omdat je ongesteld was was niet echt een optie, ik wilde ook niet zielig zijn of voor hen onderdoen ofzo.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 12-12-2007, 14:52
Verwijderd
ongesteldheid was bij ons absoluut geen excuus, we hadden in de 2e en 3e ook een vrouwelijke docent, en volgens haar moesten we niet zeuren ;x
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 02:20
De Kantine Wat saai zeg #212
Verwijderd
500 21-05-2008 20:19
De Kantine Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic.
Cherry Springs
500 09-05-2008 19:48
De Kantine "Wat saai zeg." "Bron?" #174
Verwijderd
500 10-04-2008 18:23
De Kantine Voor de verandering: Wat saai zeg! #165
Missy
500 01-04-2008 12:43
De Kantine Lucky there's a family saai #164
Uice
502 31-03-2008 21:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33.