Oud 28-04-2009, 00:27
candy1024
candy1024 is offline
jongens: wat vinden jongens van meisjes met een bril?

meisjes: wat vinden meisjes van jongens met een bril?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2009, 00:36
Verwijderd
Care, zolang ze maar ass heeft!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 07:49
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
/care Let ik echt niet op
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Care, zolang ze maar boobs heeft!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 09:47
Alyssia
Alyssia is offline
Kan me niks schelen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 10:06
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
een bril is echt afknapper nummer 1, kan echt niet tss
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 10:37
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
m'n vriend is gewoon even knap met als zonder z'n bril
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 12:02
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ligt aan het montuur en het hoofd. Maar tegenwoordig heb je bijna geen jampotglazenbril meer, dus het zal wel meevallen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 12:16
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik heb nog nooit met een jongen met een bril gezoend, ik denk dat ik er dus onbewust niet op afstap. Ik ken eigenlijk ook geen jongen waar ik een bril mooier bij vind staan. Mijn vriend zou er in ieder geval niet knapper op worden.

Ik heb zelf lenzen. Maar ik vind mijzelf persoonlijk minder leuk met een bril, hoewel ik wel tevreden ben over mijn montuur. Mijn vriend zegt dat het hem niets uitmaakt, maar is makkelijk zeggen als hij mij ontmoet heeft met lenzen en pas heel veel later het met bril heeft gezien.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 12:50
Verwijderd
Mijn man heeft me leren kennen met bril, maar inmiddels heb ik lenzen...geen idee wat hij beter vindt, volgens mij maakt het hem niet zoveel uit.

Mijn man heeft een bril, maar hij weigert die in het dagelijks leven op te zetten (alleen met autorijden), wat ik echt onzin vindt. Met een beetje een normaal montuur kan een bril prima en bij sommige mensen staan sommige monturen zelfs beter dan geen bril (al is het vaak ook een kwestie van wennen).
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 13:09
Verwijderd
Citaat:
m'n vriend is gewoon even knap met als zonder z'n bril !
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 13:16
TheConfidant
Avatar van TheConfidant
TheConfidant is offline
Ik heb een zwak voor vrouwen met een bril. Maar ik moet haar zonder bril ook aantrekkelijk vinden natuurlijk. Een mooie vrouw met een leuk montuur vind ik meteen leuker en aantrekkelijker.
__________________
It was fucking obvious that cunt was gonna fuck some cunt..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 14:27
Verwijderd
Ik heb zelf een bril en lenzen... misschien dat ik daarom ook nog nooit jongens met bril heb leukgevonden In principe zou het me niet uitmaken, maar ik denk dat ik net als gurl19 er net wat minder naar kijk?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 14:30
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik vind een bril eigenlijk net iets minder mooi maar al mijn ex-en hadden wel een bril Mensen die ik heb leren kennen met bril vind ik zonder bril ook niet mooi, dan is het gezicht ineens zo kaal ofzo.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 15:04
Verwijderd
Mijn vriendje heeft een bril en lenzen, maar ik vind hem met lenzen leuker. Dat heeft an sich niets met die bril te maken, het staat hem gewoon beter .

Ik heb zelf ook een bril en lenzen, maar mijn vriend maakt het niet zoveel uit.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 15:22
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
ik vind met bril minder mooi als zonder,
__________________
sterke drank
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 16:41
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Mijn vriend heeft een bril en die staat 'm prima; ik ben trouwens nog steeds verliefd op hem als hij zijn bril af heeft.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 19:24
Verwijderd
Zonder is denk ik wel iets aantrekkelijker, maar het boeit me niet zo. Die grote zonnebrillen vind ik wel walgelijk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-04-2009, 23:04
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Ligt aan het montuur en het hoofd. Maar tegenwoordig heb je bijna geen jampotglazenbril meer, dus het zal wel meevallen.
Ligt er inderdaad aan.

Maar jampotglazen hoeven niet perse negatief te zijn hoor; zag laatst een paar meiden waarbij het echt goed stond
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2009, 00:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb zelf een bril en merk wel dat ik meer mannelijke aandacht krijg als ik een keertje m'n lenzen in heb. Maar niet alle dudes denken gelukkig zo. Een van m'n beste vrienden heeft een soort van meisjes-met-brillen-fetish en heeft gezegd dat 'ie me er beter uit vind zien met bril omdat 't 'm'n gezicht afmaakt'. Ofzoiets.
Ik vind zelf dudes met brillen ook wel sexy, maar dan moet het wel 't juiste soort bril zijn. Dus niet zo'n stom rond Harry Potter brilletje ofzo, maar eentje die goed bij z'n hoofd past.
Ik heb ook wel een stel brillies in m'n spreekwoordelijke fapmap.

Spoiler
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2009, 12:10
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Citaat:
Ligt aan het montuur en het hoofd.
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2009, 12:37
Lies.je
Lies.je is offline
ik val op brillen en vind het super sexy (maar ik val ook op nerds)
Met citaat reageren
Oud 30-04-2009, 00:05
BlackTiger
BlackTiger is offline
Bij sommige meiden staat het absoluut niet, maar af en toe staat het egt veeeeeeels te sexy
Met citaat reageren
Oud 30-04-2009, 10:11
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Kan me niks schelen.
Iden ditto.
Ik zou het echt laf vinden als iemand een bril een afknapper vindt, slaat toch nergens op?
Zelfde dat je op iemand zou afknappen omdat hij/zij in een smart rijdt inplaats van een Corvette?
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2009, 14:31
wup
wup is offline
Ik had ooit een vriendje met bril en dat stond hem juist heel mooi. Wat idd al gezegd is, met een goed brillenhoofd en een leuk montuur kan het zeker goed staan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2009, 21:36
Verwijderd
Maakt me niet uit.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2009, 22:19
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
In principe best geil, als het een beetje kinky montuur is.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2009, 22:21
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Maakt me niet uit (maar wel een stijlvolle bril en niet zo'n ziekenfondsdingetje)
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 01:42
candy1024
candy1024 is offline
ik heb eens een jongen horen zeggen dat hij echt niks moet met meisjes met een bril. daarnaast heb ik ook gehoor dat jongens een voorkeur hebben met meisjes zonder bril... natuurlijk zijn er ook andere mensen die niet zo over denken..
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit met een jongen met een bril gezoend, ik denk dat ik er dus onbewust niet op afstap. Ik ken eigenlijk ook geen jongen waar ik een bril mooier bij vind staan. Mijn vriend zou er in ieder geval niet knapper op worden.

Ik heb zelf lenzen. Maar ik vind mijzelf persoonlijk minder leuk met een bril, hoewel ik wel tevreden ben over mijn montuur. Mijn vriend zegt dat het hem niets uitmaakt, maar is makkelijk zeggen als hij mij ontmoet heeft met lenzen en pas heel veel later het met bril heeft gezien.
dit ^
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 10:22
blablatje
blablatje is offline
Bij bijna iedereen vind ik geen bril leuker staan dan wél een bril, maar dat heeft me nog nooit tegengehouden om op iemand af te stappen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 10:31
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het maakt me niets uit. Het is ook maar net wat je gewend bent en wat voor bril het is. Soms hebben mensen net de verkeerde bril uitgekozen en soms staat een bril juist superleuk, het hangt er maar net vanaf. Ik heb zelf een bril en ik heb het wel een tijdje jammer gevonden dat ik geen lenzen kon dragen, maar inmiddels niet meer. Ik ben echt supertevreden met mijn bril, volgens mij zie ik er zelfs leuker uit met dan zonder. Mijn vriendin maakt het volgens mij niet zo uit. Het zou mij ook niet uitmaken als zij een bril zou dragen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 10:57
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb, na 7 jaar lenzen gedragen te hebben, nu ook weer een bril. Mijn vriend heeft mij leren kennen met lenzen, maar hij vindt mijn bril ook leuk staan. Zelf heeft hij ook een bril en die staat hem goed. Ik zou het ook belachelijk vinden als hij mij opeens niet meer leuk zou vinden vanwege mijn bril.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 12:47
Verwijderd
fuck die bril als je daar op beordeelt ben je nep
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 12:48
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
GADVER EEN BRIL, nee dank je
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 14:46
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Mijn vriendin heeft ook een bril, ze draag meestal lenzen though.

Ik vind het wel leuk staan, maar bij genoeg vrouwen ook niet, vooral niet van die dikke zwarte monturen met een pony erboven, daar krimpen mijn ballen echt van.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-05-2009, 14:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend heeft zestien jaar een bril gehad maar toen ik hem leerde kennen (en nu nog) draagt hij lenzen maar op foto's van dat hij jonger is met bril vind ik hem dat ook goed staan. Zelf heb ik een bril maar heeft m'n vriend me leren kennen zonder bril maar volgens mij vind hij het me wel goed staan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Zien zonder bril? 'Dr. bates theorie'
Ducky-men
59 10-07-2010 23:10
Films, TV & Radio De 3d hype
Carn
43 12-05-2010 18:20
Liefde & Relatie Bril afknapper ?
heyidk
47 17-09-2009 19:37
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-topic #136
Verwijderd
500 15-10-2008 20:35
Lichaam & Gezondheid Verslechtering van ogen
Verwijderd
53 24-07-2004 15:02
Lichaam & Gezondheid Bril, altijd ophouden?
Verwijderd
32 23-12-2003 19:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14.