Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2009, 22:25
heyidk
heyidk is offline
hey
zouden jullie het een afknapper vinden als de jongen/meisje die op jullie afstapt een bril draagt ?
Eerlijke antwoorden graag
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2009, 22:33
Verwijderd
Een bril is niet per definitie een afknapper. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe hij staat, en hoe de persoon er verder uitziet.

Ik zou me er niet zoveel zorgen over maken.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 23:58
Verwijderd
Als het geen ontzéttende dikke jampotbril of veel te groten jaren '70 bril is of eentje in veel te veel kleurtjes en vormpjes vind ik absoluut niet storend en kan het zelfs juist heel goed staan.

Maar ook dit is weer bril- en persoonsafhankelijk natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 07:05
Verwijderd
nee ik vind dat geen afknapper.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 08:22
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Nee, natuurlijk niet. Behalve als de bril echt niet bij hem staat. Maar als kleding totaal niet bij een persoon past knap ik daar ook op af.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 08:26
Verwijderd
Hmm ik kijk minder snel naar jongens met bril, misschien omdat ik er zelf ook een heb naast de lenzen? Maar het kan zeker prima staan en een afknapper zou ik het echt niet noemen, helemaal niet als hij ook lenzen heeft.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 08:40
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Nee. Ik zou niet weten waarom wel. :??:
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 09:35
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nee.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 13:39
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Mijn vriend heeft een bril, dus nee.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 16:39
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik heb zelf een tijd enkel een bril gedragen en wissel het nu af met lenzen en merk dat je gek genoeg veel meer aandacht krijgt zonder bril terwijl ik vind dat mij mijn bril wel goed staat en krijg er ook veel complimentjes over. Nouja zo gek is het niet, als ik naar mezelf kijk merk ik dat ik ook minder snel kijk naar mannen met bril. Hoewel dat eerder is omdat het veel mensen niet éecht leuk of goed staat. Een mooie man met een mooie bril however kan ook wel weer een enorme turn on zijn. Gewoon afwisselen, bril en lenzen .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 16:57
heyidk
heyidk is offline
Citaat:
Hmm ik kijk minder snel naar jongens met bril, misschien omdat ik er zelf ook een heb naast de lenzen? Maar het kan zeker prima staan en een afknapper zou ik het echt niet noemen, helemaal niet als hij ook lenzen heeft.
Als je er automatisch minder naar kijkt, dan zal het onbewust ergens wel een afknapper zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 17:04
Verwijderd
^ Nee, dat is niet de definitie van een afknapper. Als iets een afknapper is, dan wil je absoluut niet beginnen met iemand die die eigenschap heeft, ook al zou diegene verder perfect zijn.

Ik kan me voorstellen dat mensen misschien minder snel op iemand met een bril afstappen, gewoon omdat je toch iets minder makkelijk van een afstandje oogcontact maakt. Maar als je zelf op iemand afstapt en je draagt een bril, dan zal het verder geen verschil meer maken. Zo lang de bril je goed staat.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 17:16
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...highlight=bril

Is al eerder een topic over geweest.
Ik zou zelf niet zo gauw op een jongen afstappen met een bril, maar vind het geen afknapper. Heb zelf ook lenzen!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 17:33
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Als ie goed staat vind ik een man met een bril juist extra leuk.
Ik heb zelf ook een bril en nu sinds een week lenzen voor erbij dus ik zal eens bijhouden of ik nu meer of minder aandacht krijg, al kan ik het me niet voorstellen,
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 12:05
heyidk
heyidk is offline
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...highlight=bril

Is al eerder een topic over geweest.
Ik zou zelf niet zo gauw op een jongen afstappen met een bril, maar vind het geen afknapper. Heb zelf ook lenzen!
Danku voor de link !
Maar als je alleen al door een bril niet op een jongen afstapt (tenzij je nooit op jongens afstapt), dan is het toch juist een afknapper, of begrijp ik het verkeerd ?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zelf een tijd enkel een bril gedragen en wissel het nu af met lenzen en merk dat je gek genoeg veel meer aandacht krijgt zonder bril terwijl ik vind dat mij mijn bril wel goed staat en krijg er ook veel complimentjes over. Nouja zo gek is het niet, als ik naar mezelf kijk merk ik dat ik ook minder snel kijk naar mannen met bril. Hoewel dat eerder is omdat het veel mensen niet éecht leuk of goed staat. Een mooie man met een mooie bril however kan ook wel weer een enorme turn on zijn. Gewoon afwisselen, bril en lenzen .
Dit.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 13:31
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Danku voor de link !
Maar als je alleen al door een bril niet op een jongen afstapt (tenzij je nooit op jongens afstapt), dan is het toch juist een afknapper, of begrijp ik het verkeerd ?
Ik bedoel dat ik er op de een of andere manier er niet zou op afstappen, maar als ik in aanraking zou komen met een jongen met een bril, of hij deze later zou krijgen dan vind ik het geen afknapper.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 13:55
heyidk
heyidk is offline
Citaat:
Ik bedoel dat ik er op de een of andere manier er niet zou op afstappen, maar als ik in aanraking zou komen met een jongen met een bril, of hij deze later zou krijgen dan vind ik het geen afknapper.
ah oke, als de jongen zelf op u afstapt,zou je het niet erg vinden dus
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-08-2009, 15:40
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Je bent toch wel héél erg kieskeurig als je afknapt op 'n bril, dat ding kan af hoor .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 15:42
theladyroos
Avatar van theladyroos
theladyroos is offline
legt eraan hoe die bril eruit ziet en die jongen
ik vind bij sommige mensen een bril juist heel leuk staan en bij iemand anders niet
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 16:09
Verwijderd
Ik denk dat bij een bril zo'n beetje hetzelfde geldt als bij alle andere uiterlijke dingen. Het moet bij de persoon staan. Ik knap sowieso HEEL snel af op mensen, maar wat ik bedoel is.. Bij sommige mannen knap ik af op kleren die er niet uit zien, bij anderen is het hun haar, bij weer anderen is het wel de bril. Maar niets van die dingen is per definitie een afknapper, het ligt echt aan de persoon. Lang haar staat bijvoorbeeld bij sommige mannen heel goed, en bij anderen ziet het er niet uit, dus dat zal bij een bril ook het geval zijn. Het gaat altijd om het totaal plaatje.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 20:00
Silo
Silo is offline
Ik knap niet zo snel af op een jongen met een bril.. Bij sommige jongens staat een bril juist leuk, maarja dat is bij andere uiterlijke kenmerken ook zo..

Ik krijg trouwens ook wel meer aandacht als ik mijn lenzen in heb (ehm... altijd dus), dan wanneer ik mijn bril op heb (paar jaar geleden), maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat ik veranderd ben de laatste jaren
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 10:20
Verwijderd
Bijvoorbeeld zo'n type secretaressebril kan erg goed staan, zelfs beter dan zonder bril.
Ik zal niet bewust iemand afwijzen/minder aantrekkelijk vinden vanwege iets kleins in het uiterlijk, maar onbewust zal het ongetwijfeld een rol spelen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 10:51
DreamAboutIt
Avatar van DreamAboutIt
DreamAboutIt is offline
Nee, zoals hierboven al wordt gezegd, het moet gewoon bij de persoon passen. Ik vind een bril trouwens beter bij meisjes staan dan bij jongens, omdat bij jongens al snel de verbinding wordt gemaakt tussen bril en nerd, wat bij een meisje juist staat voor een bepaalde intiligentie.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 12:25
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Het is me nog nooit opgevallen dat ik meer of minder kijk naar iemand die een bril draagt
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2009, 13:33
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn vriendje heeft een bril én een beugel, en wat dat betreft let ik er totaal niet op. Mijnex had trouwens ook een bril.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 14:44
Verwijderd
Ik zit me nou af te vragen of ik meer of minder aandacht krijg met of zonder bril.. ik vind het zelf mooier zonder, dus ik zou echt niet uitgaan met bril op geloof ik. De paar keer dat ik wel met bril op rondsjouw in een kroeg oid ben ik altijd verbaasd dat ik toch nog aandacht krijg, wat natuurlijk nergens over gaat Maar ik doe het niet vaak genoeg om te merken of het gelijk is.

Mijn twee exen vonden me trouwens leuker zonder bril dan met. Maar 't huidige vriendje vind 'm dan wél even leuk als zonder. Hoewel dit een nieuwe bril is en ik zelf ook vind dat hij véél leuker staat dan de vorige, dus misschien dat de exen me met deze ook wel leuker vinden
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 15:08
Verwijderd
Zelf draag ik een bril en ik val echt op mannen met brillen. Naar hen kijk ik altijd om Naar jongens zonder bril nauwelijks. Ik weet niet wat dat is. Natuurlijk ligt het wel aan het type bril en of het bij hem past.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 18:41
Verwijderd
Een bril kan juist sexy zijn bij een meisje. Het geeft ook een wat intelligentere uitstraling. De bril moet natuurlijk wel goed passen en het meisje zelf in kwestie moet er ook goed uitzien natuurlijk.

Maar het maakt dus geen verschil in negatieve zin.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 12:59
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Citaat:
Een bril kan juist sexy zijn bij een meisje. Het geeft ook een wat intelligentere uitstraling.
.
__________________
Django
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 19:04
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Nee?!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 19:21
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Een bril is niet per definitie een afknapper. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe hij staat, en hoe de persoon er verder uitziet.
Dit ja.
Ik draag de laatste tijd ook alleen een bril en ik krijg evenveel of zelfs meer aandacht dan wanneer ik geen bril op heb. Het is dan ook wel een heel hippe bril.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 21:17
Verwijderd
Ik wil zelf graag een bril, ook al is er niets mis met m'n ogen. Heb er al over zitten denken om gewoon een leuk montuur uit te zoeken en glazen zonder sterkte te nemen, lol.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 21:20
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik vind zonder mooier
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 23:42
Verwijderd
^ Bij iedereen? Heb jij werkelijk nog nooit iemand gekend die je er leuker uit vond zien met bril dan zonder? Ik ken echt veel mensen bij wie een bril geweldig staat, en zonder zien ze er dan zo 'kaal' uit. Dat kan echter natuurlijk ook zo zijn omdat ik ze niet echt anders ken dan met bril.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 07:33
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ja ik vind zonder bril echt mooier, zeker als het om misschien leuke mannen gaat.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-08-2009, 10:55
heyidk
heyidk is offline
Citaat:
ja ik vind zonder bril echt mooier, zeker als het om misschien leuke mannen gaat.
Ja vinden veel meisjes (heb ik al gemerkt, denken meteen dat je een nerd bent)
Maar is het ook een echte afknapper ?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 00:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben erg pro-bril bij dudes, mits 't model bij 'm staat en 't geen Harry Potter brilletje is ofzo. Mss komt 't omdat ik zelf een bril draag of omdat ik hou van nerds, of allebei, maar ik vind brillen iedergeval cool.

Ik kan trouwens niet zeggen of ik zelf meer of minder aandacht krijg met m'n bril. Ik heb m'n lenzen echt zelden in (vinden m'n ogen niet leuk. auw.) maar de keren dat ik dat wel had kwamen er niet ineens meer gasten op me af. En mannelijke vrienden vertelden me dat ik er beter uitzie met bril, dus dat zal dan wel.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 15:55
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Ik heb jaren een vriendin gehad met een bril en eerlijk gezegd, als ik er afentoe nog eens aan denk kan ik je niet vertellen of ze leuker met of zonder bril was... dat terzijde...
Als een meisje met een bril op mij zou afstappen zou ik hooguit een beetje 'afknappen' als A) de bril d'r niet staat (gewoon echt niet staat) B) er van die ontzettende jampot glazen inzitten (dat je d'r aankijkt en het door d'r glazen alles vervormd)

Verder is het niet echt afknappen, want dat is net zoiets als afknappen als iemand z'n haar die dag niet goedzit.. als ze verder leuk is...dan kijk je daar omheen.. ofzo
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 11:08
Hikari
Hikari is offline
Ik heb nog nooit iemand gezien waarbij een bril beter staat dan bij diegene, dan zonder bril.
Maar het is geen afknapper nee.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 15:43
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Nee hoor Hangt er gewoon af wat voor bril, maar verder, waarom niet?
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 21:01
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Voor mij maakt het weinig uit maar waarschijnlijk is dat omdat ik zelf al jaren een bril draag.

Toch denk ik dat het voor de meesten gemakkelijker is om een betere allereerste indruk te maken zonder bril. Het valt me toch op dat vrij veel mensen blijven kiezen voor lenzen, dus ik denk wel dat het een invloed heeft.
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 21:18
elizaaaxb
elizaaaxb is offline
Ik zelf houd niet zo van mannen met een bril.
maar gigantische afknapper is het ook niet hoor.
en als je er zo mee zit. neem je toch gewoon lenzen?
super handig.
ik heb ook lenzen. alleen nog nooit een bril gehad.

dus al zit je er mee, neem dan lenzen.
maar een bril is echt niet erg hoor.
hoe oud ben je eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 01:53
Verwijderd
Nee, ik ken juist jongens bij wie het echt heel sexy staat
Mijn vriend heeft er ook een en ik vind het wel wat hebben
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 01:56
Verwijderd
Citaat:
Ik ben erg pro-bril bij dudes, mits 't model bij 'm staat en 't geen Harry Potter brilletje is ofzo. Mss komt 't omdat ik zelf een bril draag of omdat ik hou van nerds, of allebei, maar ik vind brillen iedergeval cool.
Precies
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 20:35
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik vind brillen vaak onwijs sexy bij mannen... Mijn vriend draag afentoe een bril, mjam!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 08:15
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik heb zelf een tijd enkel een bril gedragen en wissel het nu af met lenzen en merk dat je gek genoeg veel meer aandacht krijgt zonder bril terwijl ik vind dat mij mijn bril wel goed staat en krijg er ook veel complimentjes over. Nouja zo gek is het niet, als ik naar mezelf kijk merk ik dat ik ook minder snel kijk naar mannen met bril. Hoewel dat eerder is omdat het veel mensen niet éecht leuk of goed staat. Een mooie man met een mooie bril however kan ook wel weer een enorme turn on zijn. Gewoon afwisselen, bril en lenzen .
Hier heb ik zelf niet veel van gemerkt (draag zelf ook een bril).

Waar ik dit verhaal wel in herken is met lang en kort haar. Met lang haar krijg ik serieus (veel) meer aandacht dan met kort haar. Of het aandacht is die je wilt is een tweede, maar het is mij serieus opgevallen
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 18:37
fazhionista
Avatar van fazhionista
fazhionista is offline
nee, haha
__________________
Ik maak mijn fouten, maar weet dat dat een teken van groei is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
Liefde & Relatie Wat vinden jongens een must bij meisjes?
Athene
63 02-09-2012 21:18
De Kantine Asosaai gedrag #1512
fizzle-fluffy
500 29-09-2011 14:11
Lifestyle het waardeer jezelf topic :(
grandmommy
163 03-03-2006 13:54
Liefde & Relatie jongens waar vallen jullie op??
hotbulma
72 08-06-2003 18:32
Liefde & Relatie Afknapper?
Li
75 08-05-2003 15:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34.