Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2003, 19:31
FastDuck
FastDuck is offline
wat mij opvalt is dat iedereen zo dun is.
ik heb maatje 36/38 en dat is al bijna niet meer slank te noemen volgens velen.
mn hele klas zit vol met maatje-34-ers en tja...
ik heb heel erg vrede met mn figuur: gewoon vorm, heupen ect.
meer mensen die zich ergeren aan dunne mensen?
tenminste: dun als je er heeeel hard voor werkt en niks meer eet enzo om in 34 te kunnen (a la Jennifer Love Hewit *puke*)
__________________
ga iets nuttigs doen. eten of vrienden maken ofzo*
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 19:37
Verwijderd
ik geef je bij deze volop steun, ik heb liever iets stevigers dan dat hele dunne, het is niet mooi en lijkt me ook niet bijzonder gezond.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 19:37
Verwijderd
mjah
Ik heb dus officieel maat 32 voor t-shirts en maar 34 voor broeken, al neem ik allebei meestal een maat groter dan dat. En ik doe het niet expres. Ik eet me een slag in de rondte, wel gezond maar ook echt véél, en ik ben niet ontevreden met mezelf maar ik zou zeker weten veeeeel liever aankomen dan afvallen. En ja, ik vind het dus ook erg irritant als meisjes die net zo dun zijn als ik, roepen dat ze gewicht moeten verliezen. Dat kan toch niet gezond zijn? En wie vindt dat nou mooi? Wat jij hebt, 36/38, vind ik denk ik het mooist bij meisjes en jonge vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 19:47
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
dat is hartstikke slank hoor.. en het ligt ook aan je bouw hoor..

ik bedoel, ik moet broeken kopen die standaart veel te lange pijpen hebben en verder ook te groot zijn alleen omdat ik heel brede heupen heb.. ze zijn allemaal maat 40/42, meestal 42, kleiner pas ik gewoon neit vanwege die heupen..

daarnaast meot ik weer t shirts kopen in maat 36 die dan altijd te kort zijn (heb nou eenmaal smalle schouders en lange romp).. die zitten dan nog vrij ruim om mn schouders, maar 34 pas ik daarbij ook nog alleen is veel te kort.. niet omdat ik zo dik ben ofzo maar ik loop echt de hele dag die shirts naar beneden te trekken..Een grotere maat kopen kan wel maar dat staat gewoon niet dankzij die smalle schouders.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 20:07
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
Maatje 36/38 is idd ook relatief dun

Ik heb inderdaad ook een gruwelijke hekel aan die meisjes die per se heel mager willen zijn. Okey, als je vrij mollig bent en je wilt wat afslanken kan ik het nog wel begrijpen, maar de ophef dat iemand "niet meer in maatje 36 past" vind ik echt zum kotsen.

Ik zou ook graag wat kilootjes afvallen, maar dat doe ik niet om aan een ideaal-beeld te voldoen. Dat doe ik gewoon om mezelf, niet voor anderen en ook niet om in een bepaalde maat te kunnen.
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 20:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb idd ook brede heupen en een hele smalle taille, broeken zitten bij mij nooit strak want dan krijg ik hem niet over mn heupen, heb dus met broeken ook meestal 40 /42 en dan meestal 42. Ik heb ook vrij dikke bovenbenen dus ik moet ook nog een beetje wijd model hebben en absoluut geen stretch broeken, die zitten vreselijk. Met t-shirts heb ik vaak maat 40 maar ik heb ook vrij brede schouders maar anders zijn ze weer zo lang en zo breed in mn taille en dat vind ik ook niets.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 10:41
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 13-03-2003 @ 21:12:
Ik heb idd ook brede heupen en een hele smalle taille, broeken zitten bij mij nooit strak want dan krijg ik hem niet over mn heupen, heb dus met broeken ook meestal 40 /42 en dan meestal 42. Ik heb ook vrij dikke bovenbenen dus ik moet ook nog een beetje wijd model hebben en absoluut geen stretch broeken, die zitten vreselijk
ik moet ook meestal een maatje groter kopen omdat ik broeken niet over mijn heupen heenkrijg en toch vind ik mijn mooie brede heupen mooier dan die van die planken die je tegenwoordig zien lopen (denk model).
maatje 36-38 is idd nog vrij klein hoor vind ik dan...
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 11:36
ringpower
Avatar van ringpower
ringpower is offline
wees maar gerust tevreden met je lichaam, want nu zijn jongens misschien kieskeurig, als je iest ouder bent willen ze toch iemand hebben die ze lekker kunnen vastpakken als je snapt wat ik bedoel.
__________________
I Never Forget A Face, But In Your Case I'll Make An Exception!!!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 11:51
Verwijderd
Citaat:
azaziël schreef op 13-03-2003 @ 20:37:
ik geef je bij deze volop steun, ik heb liever iets stevigers dan dat hele dunne, het is niet mooi en lijkt me ook niet bijzonder gezond.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 11:56
Verwijderd
jullie hebben helemaal gelijk!!!
ik heb van mezelf ook maatje 32-34 maar dat komt omdat ik maar 1.60m ben . als ik dezelfde lengte had gehad als de meeste mensen zou ik ook 36-38 hebben, en ik vind het gewoon lelijk als mensen zo dun zijn
ik bedoel dat is toch helemaal niet gezond?
en ik kan ook zo prima in een bikini lopen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 12:33
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
ik begrijp niks van die vrouwenmaten

Bij mannen is maatje 38 wel erg groot, zowel in lengte als breedte
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 12:43
egyptian_maffia
egyptian_maffia is offline
ik geef je hierin wel gelijk ja,de meeste meisjes tegenwoordig zijn behoorlijk dun.

ik zelf heb maatje 36/38,maar ik eet wel gewoon gezond,niet te veel,en niet te weinig.

de meesten jongens houden ook van meisjes met wat vlees op de botten.
dat kan ik zeker weten,ik heb genoeg jongens daarover horen praten.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 14:04
Verwijderd
Je bent veertien...ik neem aan dat je klasgenoten dat ook zijn...naarmate een vrouw ouder wordt krijgt ze vaak meer heupen en wordt ze wat 'voller' ed...wie weet moet dat bij het merendeel van je klasgenoten (en wie weet bij jou ook) nog gebeuren. En wat er al voor mij zeiden, als je maat 36/38 hebt ben je al dun, iig slank. En ja, ik erger me aan het dunne van sommige mensen (niet zo zeer per se aan de mensen zelf), vooral als ze zitten te zeuren over hoe dik ze wel niet zijn ed.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 14:44
Verwijderd
de mens wordt juist dikker
ik zit trouwens in maat 40 en soms zelfs 42 en als jij jou 36 al niet meer slank vind ben ik een olifant (wat ik natuurlijk ok ben )
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 14:46
Verwijderd
trouwens ff er informatie: ik draag geen strakke kleding, truitjes vaak wel L maar dat is omdat ik hele brede schouders heb, en ik heb paar mannenpantalons en die zijn 38 en die zitten ook erg wijd, lees ik heb m op riem strakste gaatje en hangt dan nog op me ass
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 14-03-2003 @ 15:44:
ik zit trouwens in maat 40 en soms zelfs 42 en als jij jou 36 al niet meer slank vind ben ik een olifant (wat ik natuurlijk ok ben )
Dit is ook wat ik min of meer bedoelde...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 15:27
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Ik ken het, ik heb zelf maat 36, maar soms met broeken maat 38, omdat ik vrij brede heupen heb. Maar je gaat je gewoon dik voelen, omdat iedereen hier tegenwoordig maat 34 heeft en het net lijkt of alle jongens alleen nog maar dat mooi vinden.
Terwijl ik iemand met een vrouwelijk figuur veel mooier vindt, maar ja dat ben ik...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 15:32
Verwijderd
Citaat:
*StAmPeRtJe* schreef op 14-03-2003 @ 16:27:
Ik ken het, ik heb zelf maat 36, maar soms met broeken maat 38, omdat ik vrij brede heupen heb. Maar je gaat je gewoon dik voelen, omdat iedereen hier tegenwoordig maat 34 heeft en het net lijkt of alle jongens alleen nog maar dat mooi vinden.
Terwijl ik iemand met een vrouwelijk figuur veel mooier vindt, maar ja dat ben ik...
Ik ken wel mensen met maat 34...maar toch echt niet 'iedereen'...ik ken ook zat mensen met maat 48 oid...die zijn er ook zat. Maar tis idd wel frustrerend om iemand met maat 34 te zien...maar het is net zo goed frustrerend om iemand met maat 36 te zien (en helemaal als die dan ook nog zegt dat ie te dik is, of wat dan ook, das dus min of meer zeggen dat iedereen met een grotere maat (wat iemand anders al zei) een kamerolifant is).
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 15:37
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-03-2003 @ 16:32:
Ik ken wel mensen met maat 34...maar toch echt niet 'iedereen'...ik ken ook zat mensen met maat 48 oid...die zijn er ook zat. Maar tis idd wel frustrerend om iemand met maat 34 te zien...maar het is net zo goed frustrerend om iemand met maat 36 te zien (en helemaal als die dan ook nog zegt dat ie te dik is, of wat dan ook, das dus min of meer zeggen dat iedereen met een grotere maat (wat iemand anders al zei) een kamerolifant is).
Oh sorry zo bedoel ik het echt niet, ik geef alleen een voorbeeld, en ik begrijp dat ik andere mensen hier net zoveel problemen mee hebben. Sorry ik wilde niet rot overkomen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 15:37
Verwijderd
Citaat:
*StAmPeRtJe* schreef op 14-03-2003 @ 16:37:
Oh sorry zo bedoel ik het echt niet, ik geef alleen een voorbeeld, en ik begrijp dat ik andere mensen hier net zoveel problemen mee hebben. Sorry ik wilde niet rot overkomen
't was ook niet per se persoonlijk bedoeld. En ik geloof ook dat het niet zo bedoeld is, zo vind ik het dan alleen wel overkomen. Maar je kan niet aan alles en iedereen denken als je iets post, dan kom je helemaal nooit meer ergens uit.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 15:42
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-03-2003 @ 16:37:
't was ook niet per se persoonlijk bedoeld. En ik geloof ook dat het niet zo bedoeld is, zo vind ik het dan alleen wel overkomen. Maar je kan niet aan alles en iedereen denken als je iets post, dan kom je helemaal nooit meer ergens uit.
ja daar heb je inderdaad gelijk in
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 17:21
xlesjuhx
xlesjuhx is offline
Mensen met maatje 34 valt reuze mee hoor. Niet voor niets zijn er zoveel mensen die willen afvallen
En 36/38 is een mooie maat..en dat is echt wel slank!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 18:01
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
renzzzke schreef op 14-03-2003 @ 12:56:
jullie hebben helemaal gelijk!!!
ik heb van mezelf ook maatje 32-34 maar dat komt omdat ik maar 1.60m ben . als ik dezelfde lengte had gehad als de meeste mensen zou ik ook 36-38 hebben, en ik vind het gewoon lelijk als mensen zo dun zijn
ik bedoel dat is toch helemaal niet gezond?
en ik kan ook zo prima in een bikini lopen
Ik heb zelf ook maat 36/38, 38 bij broeken, 36 ij truien, t-shirts e.d. en ik ben er ook best blij mee, vind mezelf niet dik en niet dun, maar ´gewoon`, en ik ben ook maar 1.62m.

En ik vind trouwens maat 32-34 nog best wel dun bij 1.60m...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 19:03
FastDuck
FastDuck is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-03-2003 @ 15:04:
Je bent veertien...ik neem aan dat je klasgenoten dat ook zijn...naarmate een vrouw ouder wordt krijgt ze vaak meer heupen en wordt ze wat 'voller' ed...wie weet moet dat bij het merendeel van je klasgenoten (en wie weet bij jou ook) nog gebeuren. En wat er al voor mij zeiden, als je maat 36/38 hebt ben je al dun, iig slank. En ja, ik erger me aan het dunne van sommige mensen (niet zo zeer per se aan de mensen zelf), vooral als ze zitten te zeuren over hoe dik ze wel niet zijn ed.
das dus't probleem... ik ben vrij vroeg met mn ontwikkeling enzo, heb al vrij brede heupen, goed gevulde cupmaat ect. en dat terwijl ik pas bijna 15 ben ;s mijn klasgenootjes hebben dit geen van allen dus vandaar dat het me opvalt datk een beetje afwijk van de rest...
__________________
ga iets nuttigs doen. eten of vrienden maken ofzo*
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 19:28
the 6th gate
Avatar van the 6th gate
the 6th gate is offline
ik erger me dood aan mensen(voornamelijk meisjes) die beweren dat ze te dun zijn terwijl dat niet zo is.
k ben zelf ook dun(ja i know, dit klinkt tegenstrijdig) maar k kom gewoon niet aan(hoewel, laatste maanden 3 kilo) maja
__________________
too much is never enough
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 21:38
FastDuck
FastDuck is offline
te dun...?
__________________
ga iets nuttigs doen. eten of vrienden maken ofzo*
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 12:24
Verwijderd
Mja, je bent veertien... waarschijnlijk zit je dan ook in een klas met allemaal lui die nog in hun groeispurts moeten komen. Ik begon pas toen ik al lang en breed vijftien was een beetje figuur te krijgen... nu heb ik 36/38 dus...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 13:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik erger me niet aan dunne mensen. ben zelfs iemand die dat 'ideaalbeeld' mooi vind, al vind ik die term niet echt van toepassing, aangezien een ideaalbeeld voor iedereen anders is.
waar ik me wél aan erger, is als ze dan gaan lopen roepen dat ze te dik zijn. dan zeggen ze namelijk indirect dat iedereen dikker dan hen ook te dik is, terwijl ik dat niet vind.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 14:05
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Als je er nou niks aan kunt doen en je van jezelf gewoon een dun figuur hebt ok, maar waarom wil iedereen er zo uitgemergeld uit zien? Ik mag misschien zelf niks zeggen gezien ik zelf een dun persoontje ben, maar iemand met een maatje 36/38 kan je nou niet bepaald dik noemen. Dat zou ik eerder normaal noemen. Ja ik heb een maatje 34, maar vraag die mensen die zo veel moeite doen om zo dun te zijn en te blijven waarom.....volgens mij wordt je er echt niet gelukkiger van en waar kan je normaal kleren kopen zonder dat het vaak gelijk weer te groot is. Maar ok en wat is nou eigenlijk dik? Daar geven mensen een maatstaf aan, maar wie is er nu eigenlijk dik en wie dun. Je moet jezelf gewoon lekker goed voelen in je eigen lichaam en mensen die met hun maatje 36/38 willen gaan lijnen zijn gek.......tenzij je er misschien later uit wilt zien als een anorexiapatient.

Ik wordt gewoon scheitziek van al die mensen die zo graag willen lijnen omdat ze zo graag een maatje 34 willen hebben. Zorg maar gewoon dat je er gezond en vrolijk uit zie,want dat maakt veel meer indruk op mensen. Ik heb getypt.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 14:37
Verwijderd
Ik heb een goede vriendin en haar grootste minpunt is dan ook dat ze zich te dik vind. Ze heeft dus nu een nieuwe broek gekocht, maatje 36. Ze is groter dan 1m70 en weegt 50-51kg.
Vandaag heb ik er weer mee gaan shoppen. Constant was het weer: 'Argh, mijn gat is echt wel te dik in die broek, oh ik voel me vet, tsss, die broek, ik zie er echt wel dik uit..'
Ik heb haar toen uiteindelijk verteld dat ik het niet apprecieer dat ze zo'n dingen zegt en dat ze mij er een verschrikkelijk slecht gevoel bij geeft...
Ze reageerde een beetje geschrokken en zegt het nu al veel minder. (oef ).
Ik vind een maatje 36/38 gewoon perfect. Ik heb nu soms eens een 38, dan eens een 40. Ik ben maar 1m67, dus ik zou graag wel wat fijner zijn.
Ik streef er dan ook voor om 55kg te wegen. (nog altijd meer dan mijn vriendin, maar foert hoor, ik mag er toch nog gezond uit zien ook zeker?).
Uitstraling is ook belangrijk, uw gezicht, uw ogen, uw haar...
Ik kijk altijd eerst naar het gezicht, pas later merk ik het lichaam op.
Maar ja...wat wil, als de maatschappij constant loopt te zeiken over dieten en zo, zal wel dat iedereen er begint bij stil te staan...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 12:42
Miss*Pain
Avatar van Miss*Pain
Miss*Pain is offline
IK ben nu 15, en 1.53... das dus eg een probleem..!!
En de meeste coolcat broeken beginnen met maatje 34!
En die pas ik dus nie.. veelste groot
Moet ik maar weer op de kinder-afdeling gaan kijkuh..
__________________
Jeeeej..!!:d
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Miss*Pain schreef op 16-03-2003 @ 13:42:
Moet ik maar weer op de kinder-afdeling gaan kijkuh..
D'r zijn genoeg leuke kinderbroeken, tenminste, ik zie er altijd genoeg die ook een ouder iemand prima aan kan (er zijn gelukkig meer winkels dan alleen Coolcat). Bijkomend voordeel is dat ze vaak een stuk minder duur zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 19:15
¤Aylin¤
Avatar van ¤Aylin¤
¤Aylin¤ is offline
Citaat:
blacky schreef op 15-03-2003 @ 15:05:
Als je er nou niks aan kunt doen en je van jezelf gewoon een dun figuur hebt ok, maar waarom wil iedereen er zo uitgemergeld uit zien? Ik mag misschien zelf niks zeggen gezien ik zelf een dun persoontje ben, maar iemand met een maatje 36/38 kan je nou niet bepaald dik noemen. Dat zou ik eerder normaal noemen. Ja ik heb een maatje 34, maar vraag die mensen die zo veel moeite doen om zo dun te zijn en te blijven waarom.....volgens mij wordt je er echt niet gelukkiger van en waar kan je normaal kleren kopen zonder dat het vaak gelijk weer te groot is. Maar ok en wat is nou eigenlijk dik? Daar geven mensen een maatstaf aan, maar wie is er nu eigenlijk dik en wie dun. Je moet jezelf gewoon lekker goed voelen in je eigen lichaam en mensen die met hun maatje 36/38 willen gaan lijnen zijn gek.......tenzij je er misschien later uit wilt zien als een anorexiapatient.

Ik wordt gewoon scheitziek van al die mensen die zo graag willen lijnen omdat ze zo graag een maatje 34 willen hebben. Zorg maar gewoon dat je er gezond en vrolijk uit zie,want dat maakt veel meer indruk op mensen. Ik heb getypt.
Ben ik het wel mee eens, sommige mensen lopen maar te roepen dat ze te dik zijn en gaan afvallen, en zitten vervolgens aan een appel een een flesje water, terwijl ze er hartsikke goed uitzien.
Maar wat ik ook wel jammer vind is dat door sommige maat 34 meteen als lelijk wordt gezien of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Miss*Pain schreef op 16-03-2003 @ 13:42:
IK ben nu 15, en 1.53... das dus eg een probleem..!!
En de meeste coolcat broeken beginnen met maatje 34!
En die pas ik dus nie.. veelste groot
Moet ik maar weer op de kinder-afdeling gaan kijkuh..
- coolcat is niet de enige kledingwinkel
- broeken op de kinderafdeling zien er vanaf maar 146 vaak net zo uit als broeken op jongerenafdelingen
- broeken van de kinderafdeling zijn goedkoper
- broeken in maat 34 kun je korter maken, dan passen ze misschien wel
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 19:53
Tijgertjuh17
Avatar van Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
Bij de C&A lopen de broeken door t/m 182 en soms t/m 188. De maten staan dus gelijk aan ong 34/36. Vaak zijn het dezelfde modellen als op de clockhouse afdeling (voor meiden van ong 13/14 - 20, al kom ik ook vrouwen van 50 tegen die er nog spullen zien aangezien ik er werk) en nog goedkoper ook. Misschien kan je dus hier eens gaan kijken suc6
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 00:10
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-03-2003 @ 14:21:
D'r zijn genoeg leuke kinderbroeken, tenminste, ik zie er altijd genoeg die ook een ouder iemand prima aan kan (er zijn gelukkig meer winkels dan alleen Coolcat). Bijkomend voordeel is dat ze vaak een stuk minder duur zijn.
Het nadeel van kinderkleding is dat het voor kinderlichaampjes is gemaakt en niet voor dameslichaampjes.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 16:12
KissMyJackass
Avatar van KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Citaat:
blacky schreef op 15-03-2003 @ 15:05:
Als je er nou niks aan kunt doen en je van jezelf gewoon een dun figuur hebt ok, maar waarom wil iedereen er zo uitgemergeld uit zien? Ik mag misschien zelf niks zeggen gezien ik zelf een dun persoontje ben, maar iemand met een maatje 36/38 kan je nou niet bepaald dik noemen. Dat zou ik eerder normaal noemen. Ja ik heb een maatje 34, maar vraag die mensen die zo veel moeite doen om zo dun te zijn en te blijven waarom.....volgens mij wordt je er echt niet gelukkiger van en waar kan je normaal kleren kopen zonder dat het vaak gelijk weer te groot is. Maar ok en wat is nou eigenlijk dik? Daar geven mensen een maatstaf aan, maar wie is er nu eigenlijk dik en wie dun. Je moet jezelf gewoon lekker goed voelen in je eigen lichaam en mensen die met hun maatje 36/38 willen gaan lijnen zijn gek.......tenzij je er misschien later uit wilt zien als een anorexiapatient.

Ik wordt gewoon scheitziek van al die mensen die zo graag willen lijnen omdat ze zo graag een maatje 34 willen hebben. Zorg maar gewoon dat je er gezond en vrolijk uit zie,want dat maakt veel meer indruk op mensen. Ik heb getypt.
Hier ben ik t dus mee eens!!
Ik ben zelf ook heel dun, maatje 34, maar er wil echt niks bij, maakt niet uit hoeveel ik eet, ik blijf even dun... Pas ook nooit broeken en shirtjes enzo...
En het is echt niet zo dat er daardoor meer jongens op me vallen ofzo, eerder minder. Ik krijg ook heel veel reacties zoals: Zo, DIE heeft anorexia!! En dat soort opmerkingen. Alsof je je daar goed door gaat voelen.
Ja, dik zijn is ook niet leuk, maar hoe denk je dat het voor dunne mensen is als iedereen zegt dat het zo lelijk is, en dat dikker veel mooier is, en dat jongens daarop vallen...
Ik zeg nou niet dat t erger is ofzo, tis gewoon ook niet geweldig om dun te zijn ofzo hoor.
__________________
*It's better to be hated for what you are than to be loved for what you are not*
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Breg schreef op 14-03-2003 @ 19:01:
Ik heb zelf ook maat 36/38, 38 bij broeken, 36 ij truien, t-shirts e.d. en ik ben er ook best blij mee, vind mezelf niet dik en niet dun, maar ´gewoon`, en ik ben ook maar 1.62m.

En ik vind trouwens maat 32-34 nog best wel dun bij 1.60m...
ik bedoelde ook 34 niet 32 dat was meer dan een jaar terug
en ik ben ook niet dik --> heb extreem brede schouders van al mn krachttraining enzo
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:35
meisiii
meisiii is offline
Misschien dat het fout is, maar ik vind die very dunne anorexia-figuur-meisjes juist wel mooi........
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
Psychologie (song)teksten die je raken..
~~dolce~~
454 07-01-2004 14:16
Films, TV & Radio ER Forum-versie
Keyser Saus
500 29-12-2003 11:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30.