Oud 27-12-2020, 22:09
Verwijderd
Dag minder in de week gaan werken misschien?
Advertentie
Oud 27-12-2020, 22:12
Verwijderd
Neuh, das het punt niet. Shit loslaten en me niet gek laten maken door irreëele emoties die niet van mij zijn.
Oud 27-12-2020, 22:14
Verwijderd
En ook maar eens ervaren of ik nog wel onregelmatig wil werken. Regelmaat is ook wel lekker.
Oud 27-12-2020, 22:43
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Hebben jullie elkaar nog cadeautjes gegeven?
ja! De baby heeft 'n rugzakje (:')) om mee te nemen naar de opvang. Ertur heb ik nieuwe overschoenen gegeven voor over z'n wielrenschoenen en ik heb 'n wafelijzer gekregen
OH en een crème brulee brander en een boek.

Citaat:

Kerstavond was heel relaxed, 1e kerstdag maakte mijn schoonmoeder 3 van de 4 gerechten die ze al tien jaar maakt bij bijzondere gelegenheden en tweede kerstdag maakten mijn zusje en haar vriend een hele goede pubquiz om digitaal met z'n allen te spelen.

Awesome. Zijn jullie meestal weg met kerst? Familie gezien? Wat een kerstwonder inderdaad die van ons besluit de laatste tijd om tussen 2200 en 0030 wakker te zijn en dan door te slapen tot 1100. Eens zien of we daar wat aan kunnen veranderen.
dat klinkt als een goede kerst

Ik kom uit 'n relatief kleine familie en daarmee vieren we altijd kerstavond. Nu kerstavond gevierd bij m'n broer met een door ons alles gekookt zes gangen diner. Was allemaal zeer goed geslaagd. En de baby had even wat moeite met inslapen maar uiteindelijk dus ko gegaan en eerste keer doorgeslapen.
Ertur heeft 'n reusachtige familie dus daar hebben we niets mee gedaan. Vandaag even koffie gedronken bij z'n ouders.

Toch mooi he zo'n niet-ritme hoop dat ze 't snel weer terugdraait naar iets wat meer werkbaar is.
Hier gaan we morgen weer oefenen op de opvang. En m'n schoonouders gaan er vanuit dat de garnaal volgende week al bij ze blijft slapen als ik weer ga werken maar ik weet niet of ik dat al aan kan.

Citaat:
Neuh, das het punt niet. Shit loslaten en me niet gek laten maken door irreëele emoties die niet van mij zijn.
dingen loslaten is lastig.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 27-12-2020, 22:43
Verwijderd
Ja, thuis wakker zijn als je kinderen slapen is ook maar zozo.
Oud 27-12-2020, 22:44
Verwijderd
Citaat:
ja! De baby heeft 'n rugzakje (:')) om mee te nemen naar de opvang. Ertur heb ik nieuwe overschoenen gegeven voor over z'n wielrenschoenen en ik heb 'n wafelijzer gekregen
OH en een crème brulee brander en een boek.
Goeie vangst
Oud 28-12-2020, 08:40
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
ik zie dus voor me dat als mema en ertus straks 60 en 80 zijn en grootouders enzo dat ze het nog steeds over hun garnaal hebben
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 28-12-2020, 08:49
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Stiekem is de garnaal ook on gewewicht verdubbeld en ziet er niet meer uit als een garnaal. Maar de naam blijft hangen ja.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 28-12-2020, 08:50
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Overigens is er geen sprake van 20 jaar leeftijdsverschil
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 28-12-2020, 09:18
Verwijderd
En het is niet heel realistisch te veronderstellen dat ik de 80 haal!
Oud 28-12-2020, 12:20
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Hier gaat het goed! Ik begin me eindelijk weer wat beter te voelen en kom tegenwoordig weer met m'n reet van de bank af

Hoe is het met jullie?
Oud 28-12-2020, 16:51
Verwijderd
Citaat:
ja! De baby heeft 'n rugzakje (:')) om mee te nemen naar de opvang. Ertur heb ik nieuwe overschoenen gegeven voor over z'n wielrenschoenen en ik heb 'n wafelijzer gekregen
OH en een crème brulee brander en een boek.

dat klinkt als een goede kerst

Ik kom uit 'n relatief kleine familie en daarmee vieren we altijd kerstavond. Nu kerstavond gevierd bij m'n broer met een door ons alles gekookt zes gangen diner. Was allemaal zeer goed geslaagd. En de baby had even wat moeite met inslapen maar uiteindelijk dus ko gegaan en eerste keer doorgeslapen.
Ertur heeft 'n reusachtige familie dus daar hebben we niets mee gedaan. Vandaag even koffie gedronken bij z'n ouders.

Toch mooi he zo'n niet-ritme hoop dat ze 't snel weer terugdraait naar iets wat meer werkbaar is.
Hier gaan we morgen weer oefenen op de opvang. En m'n schoonouders gaan er vanuit dat de garnaal volgende week al bij ze blijft slapen als ik weer ga werken maar ik weet niet of ik dat al aan kan.

dingen loslaten is lastig.
een rugzakje je telt niet meer mee als je geen rugzakje hebt tegenwoordig. Met of zonder diagnose?

Het was ook wel een prima kerst! Vooral heul erg relaxed. Ik geloof dat ik dat belangrijk vind. We hebben besloten volgend jaar een nieuwe traditie te starten - elk jaar met lerst een nieuwe pyjama en daar dan (een deel van) de kerst in door brengen. Nu al zin in

Oeh, dat slapen zou ook wel een ding zijn begin je met een nachtdienst of laat/vroeg of zo?

Dingen loslaten is echt ruk. En ik vraag me oprecht af of mijn eigen ontwikkelmogelijkheden, het team en de uitdagingen die er liggen nog wel op wegen tegen de emmers stront waar ouders mee gooien.

Citaat:
En het is niet heel realistisch te veronderstellen dat ik de 80 haal!
Waarommmmm? Vergroot hart, als de topsporter die je bent?
Citaat:
Hier gaat het goed! Ik begin me eindelijk weer wat beter te voelen en kom tegenwoordig weer met m'n reet van de bank af

Hoe is het met jullie?
Wat goed was je lichamelijk ziek of was het donker in je hoofd of heb ik iets gemist? Hier gaat het goed! Burgerlijk en saai - ik vermaak me wel
Oud 28-12-2020, 19:09
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Het is pittig koud buiten
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 28-12-2020, 19:24
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Wat goed was je lichamelijk ziek of was het donker in je hoofd of heb ik iets gemist? Hier gaat het goed! Burgerlijk en saai - ik vermaak me wel
Beide! Maar het duistere was vooral nogal een domper. Nu veel minder . En niets mis met een beetje burgerlijk saaiheid toch? Dat bevalt me hier ook wel! Ik doe tegenwoordig ook aan een goed staaltje burgerlijkheid en vind dat echt een fijne vooruitgang
Oud 28-12-2020, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Het is pittig koud buiten
Niks pittig koud - lekker fris! Heerlijk dit weer. Hoe is het met jou?

Citaat:
Beide! Maar het duistere was vooral nogal een domper. Nu veel minder . En niets mis met een beetje burgerlijk saaiheid toch? Dat bevalt me hier ook wel! Ik doe tegenwoordig ook aan een goed staaltje burgerlijkheid en vind dat echt een fijne vooruitgang
Donker hoofd is stom. Kan het fysiek nog zo goed gaan, heb je dan geen ruk aan. Fijn dat het beter gaat
Oud 28-12-2020, 21:09
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Niks pittig koud - lekker fris! Heerlijk dit weer. Hoe is het met jou?
Het is niet lekker fris als je een uur buiten staat in je longsleeve omdat je je huis niet in mag "tot je bent afgekoeld".
Thanks dat je het vraagt

Het gaat ronduit triest. Ik wil graag zo snel mogelijk het huis uit. Ik word moe van de hele sfeer hier en van alle ruzies. Het is wachten tot mijn diploma binnen is, maar dat kan nog best lang duren aangezien ik een Duits docent heb die niets kan qua uitleggen en een hekel aan mij heeft. Ik heb ook het idee dat ik een strengere normering krijg dan andere leerlingen. Dus die kan als ze wil ervoor zorgen dat ik zak. Daartoe is ze in staat, dat heeft ze wel vaker bij andere leerlingen gedaan.

Thuis is het dagelijks ruzie. Ik heb mezelf maar geïsoleerd in mijn kamer uit zelfbescherming. Als we bij avondeten samenzijn met het gezin is het vrijwel altijd gezeik. Mijn vader is bang dat hij de macht kwijtraakt en probeert dus alles zo hard mogelijk de kop in te drukken. Ook is ie recent weer begonnen met de "corrigerende" tik.

Mijn vrienden zijn de enige escape die ik heb. En ik moet ze steunen, want veel hebben corona of een gezinslid met corona. En bij 1 vriend heeft zijn broertje kanker in zijn heup + corona, dus er is kans dat hij binnenkort doodgaat. Ik wil wel steunen, maar ik weet niet zo goed hoe. En dat frustreert heel erg
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 28-12-2020, 21:13
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
een rugzakje je telt niet meer mee als je geen rugzakje hebt tegenwoordig. Met of zonder diagnose?

Het was ook wel een prima kerst! Vooral heul erg relaxed. Ik geloof dat ik dat belangrijk vind. We hebben besloten volgend jaar een nieuwe traditie te starten - elk jaar met lerst een nieuwe pyjama en daar dan (een deel van) de kerst in door brengen. Nu al zin in

Oeh, dat slapen zou ook wel een ding zijn begin je met een nachtdienst of laat/vroeg of zo?

Dingen loslaten is echt ruk. En ik vraag me oprecht af of mijn eigen ontwikkelmogelijkheden, het team en de uitdagingen die er liggen nog wel op wegen tegen de emmers stront waar ouders mee gooien.
Nee nog niet! Maar wat niet is kan nog komen! Ik heb 'n heel schattige rugzakje gekocht in de vorm van 'n aap.

Dit klinkt echt als een fantastische traditie! Ik vond twee dagen gewoon lekker thuis zijn en beetje bankhangen ook echt ideaal.

Ja m'n werk begint om half 8 dus om dan in de ochtend vroeg te brengen is lastig. Wat dat betreft is (in de toekomst) daar logeren natuurlijk het handigste en ook 't minst belastend denk ik voor die neonaat. Maar dan zou ze komende week opeens vanuit drie maanden thuis zijn overgaan naar hele dag opvang, logeren bij opa en oma en hele dag opa en oma. Ik weet niet of ik dat zelf aankan en ik kijk op tegen de shit load aan melk die dan gekolfd moet worden.

Ja dat lijkt me wel lastig... Hebben jouw collega's daar ook zoveel last van? Want lijkt me dat er dan van hogerhand iets aan gedaan moet worden?

Ik heb een beetje spijt van m'n sollicitatie voor fellowship. Liefste wil ik gewoon paar dagen een beetje werken (en niet van half acht tot half zes) en de rest garnaal knuffelen. trekt hopelijk bij over 'n paar weken.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 29-12-2020, 14:30
Verwijderd
Ik ben een beetje op Annemieke Schollaard
Oud 31-12-2020, 20:08
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Hoi ik heb oliebollenmix maar hij is over datum en de Nederlandse toko is dicht. Teleurstelling
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 31-12-2020, 20:09
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Gewoon maken jonge!

Of zelf aan de slag

https://www.laurasbakery.nl/zelf-oliebollen-maken/
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 31-12-2020, 20:15
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
De mix werkt niet meer als de gist dood is blijkbaar. Misschien maar zelf op zoek naar bakkersgist dan inderdaad!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 31-12-2020, 20:15
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Hoi ik heb oliebollenmix maar hij is over datum en de Nederlandse toko is dicht. Teleurstelling
Dat kan je gewoon vreten hoor.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 31-12-2020, 20:41
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik heb echt net gezegd waarom dat dus niet werkt.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 31-12-2020, 23:04
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik heb echt net gezegd waarom dat dus niet werkt.
We postten tegelijk, dus ik had die van jou niet gezien. Nog gelukt met de bollen?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 31-12-2020, 23:28
Verwijderd
Ik ging net bellen met Not for Sale
Oud 31-12-2020, 23:36
Verwijderd
Omg dat wil ik ook
Oud 31-12-2020, 23:36
Verwijderd
Jos is beterderder en nog wakker
Oud 31-12-2020, 23:38
Verwijderd
Ooooh fijn <3
Oud 31-12-2020, 23:38
Verwijderd
Ik kan niet ontkennen dat ik het best moeilijk heb
Oud 31-12-2020, 23:48
Verwijderd
Aaaaah Bas <3
Oud 31-12-2020, 23:49
Verwijderd
Kan ik wat doen?
Oud 31-12-2020, 23:51
Verwijderd
Neuh, O&N is voor mij gewoon feestje nummer 2 van het jaar en dat het nu stuk is vind ik gewoon echt heel kut. Maar het is nodig.
Oud 31-12-2020, 23:52
Verwijderd
En dat ze bij de buren de tent afbreken helpt niet mee. Ik denk dat ik de pliesies ga bellen
Oud 01-01-2021, 00:25
Verwijderd
Kusjes voor jou <3
Oud 01-01-2021, 00:50
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Hoi ik ben dronken
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 01-01-2021, 00:52
Verwijderd
Loedermoeder.
Oud 01-01-2021, 01:01
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Dan slaapt de dwerg tenminste goed.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 01-01-2021, 01:02
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Gelukkig nieuwjaar!
Oud 01-01-2021, 01:09
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Gelukkig nieuwjaar mensen!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 01-01-2021, 01:13
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Neuh, O&N is voor mij gewoon feestje nummer 2 van het jaar en dat het nu stuk is vind ik gewoon echt heel kut. Maar het is nodig.
Ja dit ja.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 01-01-2021, 06:20
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik denk dat het bij mij tot nu toe nooit echt helemaal is ingezonken dat Bobby Farrell en Bobby McFerrin niet dezelfde zijn.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 01-01-2021, 12:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond het maar een rare jaarwisseling, geen vuurwerk, geen huis vol vrienden, niet knuffelen en zoenen.

Wel fijn maar ook raar om niet heel benauwd te zijn door de vuurwerk lucht. En het was heel fijn en gezellig met een vriendin.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-01-2021, 12:32
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 01-01-2021, 13:02
Verwijderd
Wat fijn ook dat de samenleving even ging klappen voor de zorg om twaalf uur.
Oud 01-01-2021, 17:47
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Wat fijn ook dat de samenleving even ging klappen voor de zorg om twaalf uur.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-01-2021, 21:39
Verwijderd
We kijken Hannah Gadsby en ik vind het hilarisch.
Oud 02-01-2021, 00:23
Verwijderd
Ik mis mijn schatje
Oud 02-01-2021, 00:46
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Weer een dag bij m'n ouders doorgebracht en ik ga echt iemand vermoorden als ik hier weer woon. Dat je iemand bijna ziet ontploffen van woede omdat je durft te stellen dat mensen niet zo moeten huilen om de term 'vegetarische hamburger' oid. En laten we het niet hebben over de reactie die er kwam elke keer dat iemand op tv het over BLM had.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-01-2021, 13:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gelukkig nieuwjaar poepies
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-01-2021, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Weer een dag bij m'n ouders doorgebracht en ik ga echt iemand vermoorden als ik hier weer woon. Dat je iemand bijna ziet ontploffen van woede omdat je durft te stellen dat mensen niet zo moeten huilen om de term 'vegetarische hamburger' oid. En laten we het niet hebben over de reactie die er kwam elke keer dat iemand op tv het over BLM had.
Gewoon ontploffen "ER ZIT GEEN HAM IN EN HET IS GEEN BURGER WANT ZE MOGEN GODVERDOMME NIET STEMMEN"
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10.