Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2004, 18:51
iced
Avatar van iced
iced is offline
hey

ik ben een jongen van 17 jaar en zit met een probleem.
Ik zie er volgens mij niet verkeerd uit, doe veel aan sport,
ben slim, hulpvaardig en best aardig.

Toch heb ik nog nooit een vriendin gehad en ik vraag me dus af wat ik fout doe.

Ik zie vaak jongens met meisjes dat ik echt denk wat heeft hij nou dat ik niet heb???

kan iemand mij uitleggen wat ik verkeerd doe?

groeten Iced
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2004, 18:52
Verwijderd
Ik zal je eens vertellen wat jouw probleem is. Jouw probleem is dat je denkt dat je op je zeventiende een vriendin moet hebben gehad en dat is natuurlijk onzin.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 18:53
Verwijderd
Een chick boeken gaat niet automatisch.

Ik schat dat hetgene wat jij verkeerd doet is, dat je helemaal niets doet.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 18:53
Verwijderd
Ja, dat ook nog eens.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 18:54
Verwijderd
of je hebt gewoon een rotkop.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 19:01
Verwijderd
Let it go, als je desperate op zoek gaat zul je 't toch niet vinden. Het komt vanzelf een keer.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 19:56
manGo0s
Avatar van manGo0s
manGo0s is offline
ja inderdaad... t komt van zelf wel en ook vooral niet als je iemand bent tegen gekomen te hard laten merken dat je op zoek bent, want dat komt ook zo wanhopig over...
Kusjes
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 20:16
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Hier zijn zo'n 186453 topics over op dit forum (waaronder één van mij ). Pas geleden is er nog één geopend. Titel: '19 jaar single. Wat doe ik fout?' Zoek maar eens.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 20:18
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Niet wanhopig zijn, komt wel goed. Ik spreek uit ervaring, ik kreeg pas op mijn 20e mijn eerste vriendin. En soms vind ik het ook rot dat ik zo weinig relaties heb gehad maar al die mensen zeggen dat het wel goed komt.
Ga ook niet wanhopig op zoek. Echt geluk overkomt je en zoek je niet.
Ik weet ook verder niet hoe je in elkaar zit. Ben je verlegen / introvert? Nou, ik dus wel. En ik durf daarom ook weinig tegenover meiden. Daardoor krijg ik dus geen contact. Als je ook zo bent... mja dan moet je dat veranderen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 20:27
Carrera
Avatar van Carrera
Carrera is offline
De meiden zien gewoon niet in wat voor een leuke jongen je bent nee grapje Serieus je krijgt er wel één niet zoeken gewoon go with the flow en dan loop je vanzelf wel tegen haar aan!!!

en denk eraan ...
geen handvol maar een landvol
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 20:27
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-09-2004 @ 21:16 :
Hier zijn zo'n 186453 topics over op dit forum. Pas geleden is er nog één geopend. Titel: '19 jaar single. Wat doe ik fout?' Zoek maar eens.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 20:46
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
iced schreef op 11-09-2004 @ 19:51 :
kan iemand mij uitleggen wat ik verkeerd doe?
(weer zoeen. ) Hoe moeten wij dat nou weten??
Waarschijnlijk doe je niets fout maar je moet je er gewoon niet zo mee bezig houden. Meisjes willen geen desprate jongen.(andersom ook niet trouwens)
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 20:47
Freestyler*
Freestyler* is offline
inderdaad, alwéér zon topic
maar ik snap het wel
t blijft voor velen een groot probleem
zo ook voor mij, nog steeds

en dan ben je al zo kwetsbaar, en dan word je ook nog genept

Die jongen uit het 19 jaar single topic kreeg toch ook wel tips met betrekking tot zijn uiterlijk
IK kan voor mij wel zeggen dat het veel uitmaakt hoe iemand eruit ziet, ook qua uitstraling natuurlijk, er is iets waardoor iemand gelijk een ja, misschien of nee is.
Dat geldt voor velen denk ik.
En dat is natuurlijk jammer.
Jammer voor alle leuke lieve intelligente grappige jongens (en zeker ook meisjes, ik zie zelden knappe jongens met minder mooie meisjes, maar andersom wel) die er iets minder flitsend uitzien.
Dat wil niet zeggen dat de mensen die nu eeuwige vrijgezel zijn altijd vrijgezel zullen blijven. Er zijn wel types die algemeen knap worden bevonden. Maar er zal altijd wel iemand komen die jou mooi vindt.

En dan neemt zon iemand ook de moeite jou beter te leren kennen. En als het dan ook klikt, wederzijds. Dan zal je niet meer lang vrijgezel zijn waarschijnlijk.

''Gewoon" zon iemand tegen komen dus..

duidelijk lulverhaal, savonds ben ik op mijn best
ik wil je fotos wel eens zien trouwens, je hobby's zijn iig leuk
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 20:51
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
pff 17... dan hoef je echt nog geen vriendin te hebben! dan hoor je iedere week zon beetje een ander te hebben tenzij je iemand tegen komt die je echt super vind! heb al van meerdere mensen gehoort dat ze hun jeugd hebben vergooit door te jong een vriendin te nemen dus mijn tip is ga gewoon achter alles aan en je komt er vanzelf een tegen!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 22:00
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
hahahaaha.... Dat soort toppics houden de gemoederen wel bezig.. Maar ik kan het me ook voorstellen. Dus ik zou zeggen: gewoon dit soort toppics blijven maken... Kzit hier tenslotte niet voor niks...

Maar goe nu het probleem:
Dit heeft niks met uiterlijk te maken, of hoe aardig je ben, of hoe behulpzaam, of hoe slim, of hoe hoe lang je leuter is, of hoe grappig je ben...

Vrouwen (naar mijn idee) hebben een 6e zintuig: zij ruiken als een een jongen "wanhopig opzoek is" en dat is het meeeeeeeeeeest onaantrekkelijke wat je kan hebben!! Dus je zal je attitude moeten veranderen en niet zo wanhopig op zoek zijn...
Nu is dit gemakkelijker gezegd dan gedaan maar zolang je afhankelijk ben wordt het een lastige zaak. Vrouwen houden nie van afhankelijke mannen..
Probeer het van je af te zetten en te genieten van het leven. Ga uit, doe gekke dingen, lach, dans van mij part. Maar laat zien dat jij het naar je zin heb in je leven zonder dat je een ander nodig heb...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 22:04
Verwijderd
Citaat:
tikmaarwat schreef op 11-09-2004 @ 21:51 :
(...)

mijn tip is ga gewoon achter alles aan en je komt er vanzelf een tegen!
Ik ben dan wel geen psycholoog, maar de meeste meisjes hebben een hekel aan jongens die triest-wanhopig alles proberen te versieren wat ze tegenkomen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 22:15
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-09-2004 @ 23:04 :
Ik ben dan wel geen psycholoog, maar de meeste meisjes hebben een hekel aan jongens die triest-wanhopig alles proberen te versieren wat ze tegenkomen.
Inderdaad, maar als je dus achter alles aangaat
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 22:24
Verwijderd
Waarom maakt iedereen zich daar toch zorgen over de laatste tijd, is dat een trend ofzo...

Maar goed, 17 ach... Ik kreeg op mijn 18 (bijna 19de) pas mijn eerste vriendje, who cares. Het komt zoals het komt.

En vooral niet te wanhopig worden, dat maakt je alleen maar onaantrekkelijker
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-09-2004, 22:27
Verwijderd
Wat je fout doet is denken dat je iets fout doet. Als je er van uit gaat dat mensen vanaf hun 14e oid 'op de markt zijn' ben je nu dus drie jaar vrijgezel. Da's niet erg lang, zeker niet voor een beginner.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] Vectoren, vreemde fout + hoe beginnen
GotYa
12 27-10-2010 20:44
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
De Kantine Hoezo krijg ik het niet in elkaar...?
Someboy
24 10-06-2005 19:43
Beleidszaken waarom kan ik de foto's uit mij fotopagina niet ergens anders zetten.. bv op me cu2?
~~dolce~~
6 08-11-2003 21:51
Verhalen & Gedichten Kan ik iets goed doen?
9 25-09-2001 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15.