Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2002, 14:16
Verwijderd
Als reactie op de 'scootertypjes, trance typjes, hiphop typjes en witte neger threads'

Altijd zogenaamd vrij, open voor alles, maar alsnog iedereen afkraken die van trance, hiphop etc houd.

Altijd aandacht trekken door overbodige idioote dingen te doen zoals in palen klimmen midden in de stad.

ALTIJD op de grond zitten, OOKAL zijn er 100 bankjes, een alto gaat altijd op de grond zitten.

Als je tegen een alto praat en je zegt dat je van trance houd, is het meteen van : Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Laten we het niet hebben over hun muziek... omfg

MENSEN GEEF HIER JE MENING OVER ALTOS.



(neem dit niet serieus en voel je erniet beledigd door, maar dit is voor de zogenaamde 'hypocriete altos' opp dit forum die iedreeen lopen afkraken.)

Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 14:32.
Advertentie
Oud 12-10-2002, 14:21
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Ik proef enige frustratie :/
__________________
when i rock..
Oud 12-10-2002, 14:25
Type
Avatar van Type
Type is offline
Nou, ik word dus 'alto' genoemd. Gadver.

Kijk, het originele lijkt me nog wel cool geweest, de jaren '60, al die hippies. 1969: The Sex Pistols, dandy's op en top. Geweldig.

Maar de 'alto's' van tegenwoordig zijn dan echt een heel stuk gezakt. Ik zeg: ieder zijn eigen smaak. Ik heb er ook geen problemen mee waar iemand naar luistert, hoe hij/zij eruit ziet, wie wat hoe waar. Maar hypocriete mensen vind ik wel rampzalig.
En de 'altoscene' van tegenwoordig is gewoon zo hypocriet als de pest. Ze accepteren alles? No fuckin' way.
Tegenwoordig is het gewoon een tweede pop-cultuur creeëren, ipv het idee van vrijheid, een leven zonder vooroordelen etc. nastreven. En JUIST tegen popculturen zetten ze zich af. "Anders zijn" is ook een boodschap, maar als je collectief anders gaat zijn, dan is anders niet meer anders... Dus het is way uit de hand gelopen imho...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 12-10-2002, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Type schreef:
Nou, ik word dus 'alto' genoemd. Gadver.

Kijk, het originele lijkt me nog wel cool geweest, de jaren '60, al die hippies. 1969: The Sex Pistols, dandy's op en top. Geweldig.

Maar de 'alto's' van tegenwoordig zijn dan echt een heel stuk gezakt. Ik zeg: ieder zijn eigen smaak. Ik heb er ook geen problemen mee waar iemand naar luistert, hoe hij/zij eruit ziet, wie wat hoe waar. Maar hypocriete mensen vind ik wel rampzalig.
En de 'altoscene' van tegenwoordig is gewoon zo hypocriet als de pest. Ze accepteren alles? No fuckin' way.
Tegenwoordig is het gewoon een tweede pop-cultuur creeëren, ipv het idee van vrijheid, een leven zonder vooroordelen etc. nastreven. En JUIST tegen popculturen zetten ze zich af. "Anders zijn" is ook een boodschap, maar als je collectief anders gaat zijn, dan is anders niet meer anders... Dus het is way uit de hand gelopen imho...
precies
Oud 12-10-2002, 14:27
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
[B]Als reactie op de 'scootertypjes, trance typjes, hiphop typjes en witte neger threads'

Altijd zogenaamd vrij, open voor alles, maar alsnog iedereen afkraken die van trance, hiphop etc houd.
zo zit de mens nou eenmaal in elkaar; ze leven van vooroordelen... kunt het hypocriet gaan noemen maar doet het zelf ook (k bedoel; jij hebt ook je mening klaar over so called "tuklijf-barbaren" (voor de minder begaafden onder ons; thuglife-gangsters)

Citaat:
Altijd aandacht trekken door overbodige idioote dingen te doen zoals in palen klimmen midden in de stad.
goh, overdrijven is ook een vak

Citaat:
ALTIJD op de grond zitten, OOKAL zijn er 100 bankjes, een alto gaat altijd op de grond zitten.
niet perse (hoezo bevooroordeelt ) maar zo'n gezellig gevoel geeft het niet met zn allen op een rijtje op n bankje te gaan zitten

Citaat:
Als je tegen een alto praat en je zegt dat je van trance houd, is het meteen van : Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
als je tegen een r&b'er zegt dat je van rock of punk houdt krijg je ook een ohhhhhhh reactie; smaken verschillen nou eenmaal... je hoeft andermans muzieksmaak niet goed te keuren, maar je bent zielig (of je nou alto bent of niet) als je niet verder kijkt

Citaat:
Laten we het niet hebben over hun muziek... omf

MENSEN GEEF HIER JE MENING OVER ALTOS.
je kunt imo niet alle mensen uit een hokje over 1 kam scheren...

Citaat:
EN ALTOS DIE HIER STIEKEM MENING WILLEN GEVEN OVER ZICHZELF .......... FUCK OFF EN MAAK JE EIGEN THREAD
newsflash; t is een openbaar forum en iedereen heeft t recht zn mening te posten

en gary; voor de goede orde... het lukt je niet om iedereen maar uit te lullen met je "scherpe" opmerkingen, daar is meer voor nodig... k raad je aan je verstand bij elkaar te zoeken en t nog n keer te proberen
Oud 12-10-2002, 14:30
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Daar gaan we weer! Let's rock'n'roll!!!!!!!!!!!!!!!

__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 12-10-2002, 14:31
Verwijderd
Ik bedoel die dingen niet persoonlijk, veel ervan meen ik geneens.

Het was een voorbeeld voor hoe de meeste altos op dit forum over andere denken en schrijven.
Oud 12-10-2002, 14:33
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
Ik bedoel die dingen niet persoonlijk, veel ervan meen ik geneens.

Het was een voorbeeld voor hoe de meeste altos op dit forum over andere denken en schrijven.
Geef mij 1 naam van een alto die precies zo reageert zoals jij...

Want ik geloof dat ik wat mis..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 12-10-2002, 14:33
- Cadaveria -
- Cadaveria - is offline
Wat je zegt is waar..

Maar we waren er 20 alto-topics geleden ook al achter dat dat zo is...
Oud 12-10-2002, 14:33
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
Het was een voorbeeld voor hoe de meeste altos op dit forum over andere denken en schrijven.
Eigenlijk was het een voorbeeld over hoe non-'alto's' over 'alto's' denken

Ach, ik ben tegenwoordig blij als ik geen alto of skater wordt genoemd. Dat betekent nml dat ze me meteen in een hokje stoppen bij JUIST die mensen die ik zo ongelooflijk dom en hypocriet vindt zo af en toe. Zitten ook wel lieve en schattige tussen, maar het merendeel ervan is even fel tegen 'kakkers', 'hiphoppers' of weet ik het als dmtdmt tegen 'alto's' is... En dat vind ik dan jammer, aangezien ze zelf claimen zo tolerant etc te zijn...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 12-10-2002, 14:36
Verwijderd
begrijp me niet verkeerd mensen, ik ben echt voor alles open, en muzieksmaak enzo kan me niet schelen, die post daarboven was niet serieus geschreven zoals ik denk ofzo.

Meer als aanval tegen de hypocrieten......
Oud 12-10-2002, 14:37
Verwijderd
Afschieten

Bla , maak je niet zo druk. Ga ook anders zelf ff heel generaliserend lopen praten over een bepaalde groep. De pot verwijt de ketel....
Oud 12-10-2002, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Type schreef:
Nou, ik word dus 'alto' genoemd. Gadver.

Kijk, het originele lijkt me nog wel cool geweest, de jaren '60, al die hippies. 1969: The Sex Pistols, dandy's op en top. Geweldig.

Maar de 'alto's' van tegenwoordig zijn dan echt een heel stuk gezakt. Ik zeg: ieder zijn eigen smaak. Ik heb er ook geen problemen mee waar iemand naar luistert, hoe hij/zij eruit ziet, wie wat hoe waar. Maar hypocriete mensen vind ik wel rampzalig.
En de 'altoscene' van tegenwoordig is gewoon zo hypocriet als de pest. Ze accepteren alles? No fuckin' way.
Tegenwoordig is het gewoon een tweede pop-cultuur creeëren, ipv het idee van vrijheid, een leven zonder vooroordelen etc. nastreven. En JUIST tegen popculturen zetten ze zich af. "Anders zijn" is ook een boodschap, maar als je collectief anders gaat zijn, dan is anders niet meer anders... Dus het is way uit de hand gelopen imho...
Hier ben ik het ZO mee eens..
Oud 12-10-2002, 14:54
June bug
June bug is offline
Ik vind het idd belachelijk dat iedere "alto" loopt te roepen: iedereen moet elkaar in z;'n waarde laten etc etc. Maar zelf hebben ze ook een hekel aan "trance figuren". Waar ik een hekel aan heb zijn figuren die ook echt ongepaste dingen doen. Bijv. een "bikkel-jochie" die je met z'n scooter half van je fiets afrijdt omdat ie dat zo ruig vindt. Maar als het een zogenaamde "alto" was geweest, had ik het ook belachelijk gevonden. Tslaat nergens op dat iedereen elkaar zo moet bekritiseren en in hokjes moet proppen, iedereen doet ongepaste dingen, en is wel een asociaal. En, iemand die naar trance luistert is toch ook een mens? Waarom zou ik zo iemand negeren of wat dan ook?
Ik ben btw geen alto... Ik weet niet wat ik ben, ik wil mezelf ook niet in een hokje stoppen, ik trek aan wat ik zelf leuk vind, en geef ook toe dat ik ook dingen van andere mensen afkijk. En als ik het leuk vind: waarom zou ik het dan niet hetzelfde mogen doen? Misschien kun je dat "collectief anders zijn" noemen, maar beter om toe te geven dat je ook dingen van anderen overneemt, als zeggen dat je zo uniek bent, niet??
__________________
Shake your body like the dance//
Oud 12-10-2002, 14:57
Verwijderd
Ik weet niet veel van Alto typjes maar ik vind ze helemaal klote.







Naja ik vind het best allemaal hoor, 't klopt wel dat ze vaak op de grond zitten enzo.. maar ja lekker boeiend weet je. Dat afkraken heb ik niet zo heel veel van gemerkt maar ik denk dat een zeker niveau van minachting (geresulteerd uit angst en onzekerheid) binnen iedere 'subcultuur' heerst..
Oud 12-10-2002, 14:58
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Wat ik vind van alto typjes:

Ze irriteren me, door extreem gedrag zoals met schoenen op hoofd lopen, in de goot gaan zitten, onder banken liggen, ik vind het aandacht trekkerij en een domme manier van afzetten.
Tuurlijk niet alle altos zijn zo, maar het is vooral alto zijn om het alto te zijn. Lekker alternatief, daar heb ik opzich geen problemen mee maar je kan ook overdrijven.
Oud 12-10-2002, 14:59
mixtape
Avatar van mixtape
mixtape is offline
Ze stinken!
__________________
jaaaaa jaaa
Oud 12-10-2002, 15:08
Verwijderd
Gaaf draadje.
Ads door Google
Oud 12-10-2002, 15:12
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
CreedGirl schreef:
Ze stinken!


Vast, als jij het zegt
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 12-10-2002, 15:22
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ja allemaal heel leuk en aardig maar wat bereik je hier mee.
Iedereen op dit forum weet dat de term alto nix (meer)betekend. het is niks meer dan een kledingstijl en muziekstijl.
En afkraken etc. is niet iets wat alleen bij altos voorkomt,dat is gewoon een menselijk eigenschap waar maar een enkeling geen handje van weg heeft.
Oud 12-10-2002, 15:23
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Iedereen generaliseert, ongeacht hoe open-minded je wel of niet bent.

En ik denk dat de generalisatie wel redelijk klopt, maar daarom hoeven niet meteen alle alto's zich aangevallen te voelen.
Zelfspot is de beste spot.
Ik zie ook heel vaak alto's met hele vreemde hobby's.
Jongleren met boswortels, een mier als huisdier en hem dan ook nog een naam geven, geloven in de duivel en niet in God, T-shirtjes over blowen dragen en niet weten hoe je een joint moet draaien, niet van vechten houden en toch klaarkomen bij een gewelddadige tekenfilm.
Maar is dat een aanval?
Ik kan ook wel honderden typische eigenaardigheden bedenken over hip-hoppers, gabbers, studenten, mijn eigen type mensen, kampers en streng gelovigen.

Trance is ook niet mijn muziek en kan me de generalisatie ten opzichte van tranceliefhebbers ook wel voorstellen.
Witte broek, gel, strak wit t-shirt, gel, witte kralenketting, gel, een chinees symbool als tatoeage en gel.
Hoeft niet per definitie op jou van toepassing te zijn, maar als je om je heen kijkt zul je vast wel iemand in je kring hebben die aan deze 'eisen' voldoet.


Maak een generalisatie over voetbalsupporters en ik vermaak me prima.
Neuzen vol met speed (coke is te duur).
Paraplu's als het niet regent.
Bier.
Zeggen dat je een normale jongen bent.
‘Kijk, we zijn hele normale jongens met een hele normale baan!’
‘Wat voor een werk doe jij dan?’
‘Ik heb toevallig geen baan’

Hardcore luisteren omdat dat moet.
Altijd en overal overdrijven.
Tatoeages.
Vechtafspraken maken en nooit nakomen.
Erbij willen horen.
Dik zijn.
Bang voor zenders zijn.
Roepen dat je de gekste bent.
Altijd een riem dragen.
In één stukje van 8 regels precies 40 spellingsfouten maken.
Zeggen dat voetbal belangrijker is dan vrouwen en vervolgens niet naar het voetbal mogen van je vriendin.
Dom zijn, ook al ben je slim.



Ik ben het volkomen met Type eens.
Feit dat mensen zo pathetisch in de verdediging schieten zegt meer over het feit dat ze zich aangesproken voelen en deel willen uitmaken van het hokje.
Een Hale Berry die huilt omdat ze de eerste zwarte vrouw is die een award wint vind ik een teken dat ze graag als zwarte vrouw gezien wil worden en niet gewoon als vrouw.
Een vrouw is toch een vrouw? Of ze nu zwart of wit is?
Zolang mensen zelf het hokje in stand houden blijven er altijd generalisaties bestaan.
Op zich helemaal niets mis mee, behalve als je ook dolgraag eens andere mensen wilt ontmoeten behalve je vaste vriendengroep.
Je kunt heel goed mensen over 1 kam scheren, probeer het maar eens niet te doen.
Het is niet goed, maar het is anders verrekte lastig om het niet te doen!
Contemplatief naar jezelf kijken is nooit verkeerd.

Ik weet van mezelf dat ik hypocriet ben, dat ik mensen generaliseer, dat ik een pacifist ben die geïntrigeerd wordt door voetbalgeweld, dat ik een misantroop ben die graag naar mensen kijkt en dat het leven sowieso al één grote antithese is.
Oud 12-10-2002, 15:30
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef:
blaaaaaat
wow.. dude chill

rustig aan maar, alles komt goed hoor

maar ik moest wel lachen om die voetbalsupporters
Oud 12-10-2002, 15:58
Mysterons
Mysterons is offline
alto's zijn kut.
__________________
_love is gonna save us
Oud 12-10-2002, 16:09
shanli
shanli is offline

ze krijgen toch ook altijd aandacht
Oud 12-10-2002, 16:13
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
open voor alles
Dat is de grootste waanzin...
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Advertentie
Oud 12-10-2002, 16:18
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
alto's zijn kut.
Vooral die lucht om ze heen. *houd neus dicht*

En wat de copulatie is er nou helemaal mis met op de grond zitten...?!
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....

Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 16:21.
Oud 12-10-2002, 16:19
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
AGH schreef:
*praatpraat*
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 12-10-2002, 16:25
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
Bagger!!



Oud 12-10-2002, 16:29
Verwijderd
Echte alto's zijn cool. Maar daarmee bedoel ik niet de mensen met al hun kettingen, jointjes rokend op het station zittend, roepend dat ze zichzelf zijn en niet in hokjes passen. Een alto kan net zo goed iemand zijn die zich onopvallend kleedt. Alternativiteit, rebellie en een schop-instelling hoeven zich niet te uiten in kleding. Sterker nog, wil je écht je idealen uitdragen op een manier dat mensen ook nog naar je luisteren, dan doe je verstandig eraan ze niet teveel af te schrikken door je kleding.

Maar 'alto' in de gangbare zin van het woord:
Oud 12-10-2002, 16:39
Verwijderd
wat is er mis met op de grond zitten??? is tog veel gezelliger dan allemaal op een rijtje op een bankje??? of zie ik dat nou weer verkeerd???
Oud 12-10-2002, 16:41
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
marrrtuuh schreef:
wat is er mis met op de grond zitten??? is tog veel gezelliger dan allemaal op een rijtje op een bankje??? of zie ik dat nou weer verkeerd???
Wat is er dan zo gezellig aan op de grond zitten dan? Gezelligheid hangt bij mij af van de mensen waarmee je bent, niet op welke manier of plaats je zit.. daarbij komt dat het gewoon oncomfortabel is en je wordt er vies van.
__________________
when i rock..
Oud 12-10-2002, 16:44
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
- Cadaveria - schreef:
Wat je zegt is waar..

Maar we waren er 20 alto-topics geleden ook al achter dat dat zo is...
__________________
The best thing since canned vegetables.
Oud 12-10-2002, 16:44
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Alto mensjes zijn leuk om te kijken
__________________
*stuiter*
Oud 12-10-2002, 16:45
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
de meeste alto's zijn te nadrukkelijk aanwezig, ik erger me er dood aan. Ze doen alles om op te vallen..

doe gewoon normaal mensen



ik heb het over de meeste he!

waar ik me ook aan erger is is dat als de een iets uit het dagelijks leven heeft gepakt wat eigenlijk nerdo is en dan 100 andere alto;s het helemaal geweldig vinden hoe origineel hij/zij dan wel niet is..


ils sont fous, ces humains!
Oud 12-10-2002, 17:04
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik mag alto's wel. En dan bedoel ik echt alternatievelingen met een eigen smaak. Wat ik wel jammer vind is dat sommige denken dat het een lifestyle is. Dat er bepaalde kleding, muziek en gedachtes bij horen. Als iemand zegt dat hij/zij alto is en naar trance luisterd wordt die persoon door de meeste raar aangekeken.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 12-10-2002, 17:08
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
italianboy schreef:
de meeste alto's zijn te nadrukkelijk aanwezig, ik erger me er dood aan. Ze doen alles om op te vallen..

doe gewoon normaal mensen



ik heb het over de meeste he!

waar ik me ook aan erger is is dat als de een iets uit het dagelijks leven heeft gepakt wat eigenlijk nerdo is en dan 100 andere alto;s het helemaal geweldig vinden hoe origineel hij/zij dan wel niet is..


ils sont fous, ces humains!
agree, dat zijn dan echt de Alto's die dat ook graag willen zijn en zichzelf helemaal cool vinden daardoor..

mensen die gewoon eigen smaak en eigenzinnige mening hebben vind ik echter prima, maar das bij die mensen geen sprake van, bij hen draait het alleen om het 'anders' zijn wat stiekem niet anders is
__________________
Terug in NL!
Ads door Google
Oud 12-10-2002, 17:11
Dwarfie
Dwarfie is offline
Citaat:
eXo schreef:
Ik weet niet veel van Alto typjes maar ik vind ze helemaal klote.





[...]
Mag ik deze in mijn sig?
__________________
ok
Oud 12-10-2002, 17:19
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
beuk schreef:
Wat is er dan zo gezellig aan op de grond zitten dan? Gezelligheid hangt bij mij af van de mensen waarmee je bent, niet op welke manier of plaats je zit.. daarbij komt dat het gewoon oncomfortabel is en je wordt er vies van.
Misschien vind JIJ het oncomfortabel, maar anderen vinden dat niet. En dat je er vies van word is alleen maar ubertrue

Ik vind serieus wel dat er meer voordelen zitten aan op de grond zitten dan aan op een bankje.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Oud 12-10-2002, 17:21
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Hukkie schreef:


Ik vind serieus wel dat er meer voordelen zitten aan op de grond zitten dan aan op een bankje.
je kan niet dieper zinker..
Oud 12-10-2002, 17:23
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
italianboy schreef:
je kan niet dieper zinker..
Nee, of je moet op grond gaan LIGGEN.

Verklaar je nader.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....

Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 17:30.
Oud 12-10-2002, 17:29
Dwarfie
Dwarfie is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Nee, of je moet op grond gaan LIGGEN.

Verklaar je nader.
Misschien kunnen ze zich meteen ingraven?
__________________
ok
Oud 12-10-2002, 17:31
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Dwarfie schreef:
Misschien kunnen ze zich meteen ingraven?
Bij sommigen zou dat Het Plan Bij Uitstek zijn idd....
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Oud 12-10-2002, 18:05
punxnotdead
Avatar van punxnotdead
punxnotdead is offline
maaaaar wat als er nou gewoon geen bankjes zijn ??
is het dan raar als je op de grond gaat zitten ?
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"
Oud 12-10-2002, 18:08
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
Hukkie schreef:


Ik vind serieus wel dat er meer voordelen zitten aan op de grond zitten dan aan op een bankje.
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Oud 12-10-2002, 18:10
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
punxnotdead schreef:
maaaaar wat als er nou gewoon geen bankjes zijn ??
is het dan raar als je op de grond gaat zitten ?
idd, als ik wil zitten en er is geen fatsoenlijke zitplaats in de buurt, dan ga ik op de grond zitten. Dat is niet 'alto', dat is Preventie Der Spataderen.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Oud 12-10-2002, 18:14
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Citaat:
Dwarfie schreef:
Misschien kunnen ze zich meteen ingraven?
Ja, zoiets herinner ik me van intro-weekend! We zaten met een heleboel alto's daar, en die avond moest elke groep een toneelstuk doen.

Had er eentje zich in het zand begraven, hoorde bij het toneelstuk, maar ondertussen heeft ze daar wel een uur gelegen!!
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Oud 12-10-2002, 18:16
Verwijderd
Alto's zijn lachwekkend.
Ze willen serieus overkomen, en erg intelligent overkomen.
Want ze hebben natuurlijke een eindeloos groter intellect dan al die stomme modekutjes.
Maar ze ridiculiseren zichzelf alleen maar, in een discussie moet ik vrijwel altijd een ongelooflijke lachbui inhouden, als ik een wezen met streepjeskousen en oorwarmers op haar hoofd druk bezig zie met dure woorden naar me te smijten.
Oud 12-10-2002, 18:16
Faery
Faery is offline
Tegenwoordig zeikt, spuugt en kotst men op bankjes, übertactisch om op de grond te zitten dan.
__________________
Genocidealisme.
Oud 12-10-2002, 18:18
Faery
Faery is offline
Citaat:
gentleman schreef:
Alto's zijn lachwekkend.
Ze willen serieus overkomen, en erg intelligent overkomen.
Want ze hebben natuurlijke een eindeloos groter intellect dan dal die stomme modekutjes.
Maar ze ridiculiseren zichzelf alleen maar, in een discussie moet ik vrijwel altijd een ongelooflijke lachbui inhouden, als ik een wezen met streepjeskousen en oorwarmers op haar hoofd druk bezig is met dure woorden naar me te smijten.
Kortom: inhoudelijk ben je niet in staat in te gaan op wat ze zeggen.

... jup, dan maar lachen.
__________________
Genocidealisme.
Oud 12-10-2002, 18:19
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
gentleman schreef:
Alto's zijn lachwekkend.
Ze willen serieus overkomen, en erg intelligent overkomen.
Want ze hebben natuurlijke een eindeloos groter intellect dan al die stomme modekutjes.
Maar ze ridiculiseren zichzelf alleen maar, in een discussie moet ik vrijwel altijd een ongelooflijke lachbui inhouden, als ik een wezen met streepjeskousen en oorwarmers op haar hoofd druk bezig zie met dure woorden naar me te smijten.

wat is er mis met oorwarmers?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie leuk meisje ontmoet en..
Spray rebel
28 23-01-2005 19:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29.