Oud 05-05-2020, 12:24
Ria.K
Ria.K is offline
Hai, niet zeker of het hier goed staat, maar ik werk dus bij de AH maar k weet niet of door de corona mijn salaris kan worden ingehouden.... Ik werk wel af en toe nog maar wel minder dan normaal, heeft iemand het zelfde probleem of weet iemand wat te doen?
Voor de duidelijkheid, ik vul vakken op woensdag en zaterdag
X
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2020, 13:23
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Vraag het na bij je werkgever.
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 05-05-2020, 13:26
Verwijderd
Ze mogen je niet minder betalen per uur maar ze mogen je wel gewoon minder uren inzetten en dat is ook normaal. Het effect daarvan is uiteraard dat je minder betaald krijgt.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2020, 14:29
Verwijderd
Ik ben geen jurist, maar voor zover ik weet is er jurisprudentie die zegt dat als je een nulurencontract hebt, maar feitelijk altijd een x aantal uren werkt, je wordt behandeld alsof je een contract voor dat aantal uren hebt. Natuurlijk allerlei nuances verder die we hier toch niet kennen of willen beoordelen. Maar het zou best kunnen dat zij (ik doe even alsof Ria echt Ria is) recht heeft op meer salaris, ook al heeft de werkgever geen werk voor haar.


Of dat iets is dat je wilt aangaan - het zal de arbeidsrelatie niet verbeteren - is weer een heel andere zaak natuurlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13.