Oud 21-01-2008, 16:48
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Neko*: hele dikke knuff! Ik begrijp echt precies hoe je je voelt.. helaas.
@ Heksjuh: gefeliciteeerd!!! wat fijn!

OT:
Goeeeed. Uit pure frustratie een enorme vreetbui gehad maar ben nu weer tot rust gekomen. Heb het zoals jullie zeggen, maar naast me neer gelegd en ik ga me wel weer druk maken als ik het cijfer terug krijg. Verder net wiskunde-bijles gehad en dat ging echt goed! Dus misschien ga ik voor de grap een voldoende halen voor wiskunde, zou wel teh stoer zijn.

Zo, nu eerst even relaxen. En dan mijn discussie nog voorbereiden voor morgen, ff oefenen dat ik alles goed uit mijn bek krijg. En dan nog stukje wiskunde en toch echt in dat boek voor aardrijkskunde beginnen. Dan ben ik tevreden niemand die kan zeggen dat ik niet hard werk voor deze SE-week. Dat ik onvoldoendes ga halen is een ander punt
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Advertentie
Oud 21-01-2008, 16:51
Sens.
Sens. is offline
@ Heksjuh: Proficiat Matswerk of niet, je bent er door en dat is het enige wat telt !

@ Nijn*: Bij mijn eerste examen voor mijn eerste jaar Orthopedagogie had ik juist hetzelfde voor. Ondanks dat ik zo goed gestudeerd had en ik zeker was dat ik de leerstof perfect kende, heb/ had ik ook het gevoel dat ik het volledig heb verknalt. Maar niet vergeten dat je waarschijnlijk niet de enige bent he! En helemaal zeker ben je nooit! Dus probeer rustig af te wachten Iedereen hier duimt voor jou

@Neko* : Voor sommige mensen lijkt het mss dat er niets aan de hand is... Het mag iets kleins zijn of iets van lang geleden... Als jij er mee zit, is het wel belangrijk... Gun jezelf de tijd om dingen te verwerken en om een slechte dag te hebben... Je moet niet altijd vrolijk zijn... Sommige dagen voel je je slecht en gaat alles tegen, dat is nu eenmaal zo... Maar geniet wanneer het goed gaat van die kleine dingen...

En over je scooter, dat is nu echt iets waar je helemaal niets aan kan veranderen... Je moeder zal dat ook wel inzien... En het is verkeerd van haar om daarom boos te zijn en dat zal ze ook wel inzien En leg anders aan je moeder uit wat je hier gepost hebt, dan moet ze het wel inzien... * knuffel*

OT: Vrijdag zijn mijn examens gedaan en nu moet ik weer naar school... Vandaag mijn ouders uitleggen dat ik mijn pincode vergeten ben Nog een geluk dat dat rapper op te lossen is dan ik dacht... Alleen in het vertellen tegen mijn ouders ben ik erg slecht En daarvoor moet je 18 geworden zijn
Oud 21-01-2008, 16:56
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Ga toch op een drukke weg spelen, ofzo. Dit gaat nog leuk worden. Maar waarschijnlijk zie ik er weer teveel in. :')
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 21-01-2008, 16:58
Verwijderd
Gefeliciteerd heksjuh! en Nijn*, het gaat je wel lukken, dat weet ik zeker!

Ontopic: mijn hoofd vol watten, grrr. In uiterste leerpoging maar kenmerkrijtjes achter elkaar door opdreunen en schijven. En daarnaast is hier een stop doorgeslagen waardoor de toiletten en douches nauwelijks meer te gebruiken zijn en de huisbaas zegt dat iemand van ons de sleutel van de meterkast heeft en dat hij er zo lang niets aan kan doen, maar dat is helemaal niet zo. Naar het toilet met mijn telefoon als lampje, soit. Maar ik wil douchen! ;( Nog één dagje, dan ben ik vrij.
Oud 21-01-2008, 17:06
Verwijderd
Ik voel me iets beter dan vorige week. Ik kan me moeilijk voorstellen dat dat van de medicijnen komt, maar iets anders kan ik me niet bedenken. Maar ach, dat maakt helemaal niet uit, ik ben al lang blij dat ik me niet meer zó ellendig voel. Wil trouwens niet zeggen dat het nou opeens goed gaat, maar de constante zm-gedachtes zijn voorbij.
Oud 21-01-2008, 17:33
Verwijderd
Pijn.
Fucking pijn.
mijn hart doet gewoon pijn.
Oud 21-01-2008, 17:43
Verwijderd
Citaat:
De site van 'je beste dag', zegt dat vandaag de beste dag van de week is. Als dat zo is, dan geef ik bij deze de week op.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/86878
Oud 21-01-2008, 17:57
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Moon: Met verstandelijk gehandicapten werken lijkt me ook wel leuk, al doe ik een totaal andere opleiding En wat je verder typt over je pestverleden, dat herken ik wel, behalve van die make-up.

@ Nijn: jij bent echt goed bezig zeg! Ik zal voor je duimen dat je overige SE's goed gaan. Is dit je laatste SE-week voor het eindexamen?

@ Daantje: balen zeg! Maar als jij je daar ook niet zo fijn voelt, kun je er maar beter weg. Wel heel erg jammer dat het zoveel tijd gaat kosten.

@ Hawaihaai: wat is er?

OT: vandaag alweer 6 uur geleerd, essay opstarten. Ik ga gewoon door. Vriendje sleurt me 's ochtends vroeg op tijd uit bed (hij is vandaag en morgen vrij), dus kan ik lekker op tijd beginnen en dan tot half 6 's avonds ofzo. Volgend weekend voor een laptop kijken
Oud 21-01-2008, 18:06
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik wil niets meer, behalve eten. Wat een rot-dag.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 21-01-2008, 18:18
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Wtf, wtf, ik maak mezelf echt gek zo. Nog steeds geen nieuws.
Hij zou om de 3 a 4 dagen wat van zich laten horen. En oh, ik ken bijna geen van zijn vrienden, hij ging alleen, en hij had een slecht voorgevoel.
Nu heb ik de hele dag al buikpijn en voel me ongemakkelijk en onrustig. Het maakt me allemaal niet uit, of het over is of niet, of hij weer met haar heeft of niet, of hij aan me denkt of niet, maar oh, oh, laat er niets aan de hand zijn.
Leef leef.
Ik ben echt nerveus, dat ben ik helemaal niet gewend van mezelf.
Interessante nieuwe ervaring dat zeker, maar fuck, laat er niets fout zitten.
Je kunt je zelf echt gek maken als je dat wil, zeg dat wel.
__________________
never get old
Oud 21-01-2008, 18:22
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik wil niets meer, behalve eten. Wat een rot-dag.
Het schijnt dus dat morgen de ergste dag van het jaar wordt volgens een pseudowetenschappelijk artikel. Als vandaag enige indicatie is, houd ik mijn hart alvast vast.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 21-01-2008, 18:55
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
@Heksjuh: Fijn fijn fijn! Heel goed dat je het tentamen hebt ingezien.
Oud 21-01-2008, 19:11
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Het schijnt dus dat morgen de ergste dag van het jaar wordt volgens een pseudowetenschappelijk artikel. Als vandaag enige indicatie is, houd ik mijn hart alvast vast.
Volgens de DAG ( ) was dat al vandaag hoor! Dus vanaf morgen wordt het juist weer beter
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 21-01-2008, 19:13
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik heb geen woorden op het moment, ik voel me alleen maar gelukkig, ook al begrijp ik niet helemaal waarom.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 21-01-2008, 19:29
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Volgens de DAG ( ) was dat al vandaag hoor! Dus vanaf morgen wordt het juist weer beter
idem volgens mij was het vandaag al
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 21-01-2008, 19:31
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
blegh ik ben zo moe, en nu moet ik nog naar cursus...
vandaaag als een zombi op mn werk rond gelopen, ik heb hoofdpijn en sta op instorten..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 21-01-2008, 20:11
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Goed te zien dat sommige mensen hier niet meer postten.
minder goed te zien dat er nog steeds mensen van "vroeger" zijn.

OT:
Waar ben ik mee bezig? Ja nergens, een presentatie maken is toch niet zo moeilijk doe het dan..... Ja doe het dan goed, je weet dat je het nou weer niet haalt. Weer geen succeservaring. Word het alleen maar kutter van.
Stomach hurts like hell, misschien kani k dat als excuus gebruiken.....
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 21-01-2008, 21:03
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
me ex is weer aan het kutten.
en ik ben bij het ggz geweest.
en ik moet gewoon doorgaan met mijn medicijnen.
tot onze volgende afsraak. over een paar weken.
en verder me hoofd loopt over van de gedachtes.
en op het moment voel ik me heel raar.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 21-01-2008, 21:12
Verwijderd
Citaat:
idem volgens mij was het vandaag al
Dat begreep ik ook ja. Nou mijn grootste pech was dat mijn ubervette stippeltjes paraplu stuk is.
(En nog wel wat dingen, maar mijn lieve schattige pluutje.)
Oud 21-01-2008, 21:24
Redhair
Redhair is offline
Neko*, je zegt dat je je dom voelt, maar relativeer eens. Domme mensen zitten niet op het vwo. Niet iedereen is perfect, niet iedereen kan en weet alles. Het is logisch dat je vakken hebt waar je niet goed in bent, dat je SE's slecht maakt. Ga je dan niet meteen dom voelen, daarmee haal je jezelf alleen mee naar beneden wat misschien weer invloed heeft op je resultaten. En fuck de verwachtingen van anderen, fuck ze allemaal. Laat je daar niet door leiden, laat je daar niet door storen. Fuck ze, het gaat namelijk nergens over. Als die mensen met die verwachtingen echt van je houden, vinden ze het belangrijkste dat jij gelukkig bent. En dan maakt het niet uit of je advocaat bent of loodgieter, of je dit jaar haalt of het een keer overdoet, of je elke dag piano speelt of in de tuin werkt, zolang jij je er maar goed bij voelt. Laat die verwachtingen voor wat ze zijn, trek je er zo min mogelijk van aan. Jij leeft je leven, jij beslist wat je wil en hoe je daar komt, jij beslist wat je doet, zolang je maar gelukkig bent. Als mensen dan teleurgesteld zijn omdat ze andere dingen hadden verwacht, hebben zij hele dikke pech en zijn ze egoistisch, want als jij gelukkig bent moeten zij daar blij mee zijn.
Echt meisje, je bent niet dom en leef je eigen leven, doe waar jij je goed bij voelt, niet wat anderen van je willen.

IcedEarth, raar dat je nog niets gehoord hebt. Maar er is vast niets aan de hand, maak je niet te druk. Je kan jezelf inderdaad helemaal gek maken om wat uiteindelijk niets blijkt te zijn.

Zaterdag geen coke gehad. D. had niet zo veel meer en als het uitgewerkt is voel ik me steeds kut, dus waarom 10 euro aan troep in je neus stoppen voor een half uurtje pret, om er een kutgevoel aan over te houden? Jaa, fuck die coke. Het was leuk om even een cokeweek te hebben, maar nu heb ik het wel weer gezien. Werd weer een pepnachtje. Weinig gebeurd, alleen D. opperde om naar onze oude stamkroeg te gaan. Daar een uurtje geweest, dat was wel leuk. Hallo oude vrienden. Vroeger was dat echt mijn thuis. Elke week ging ik er heen, met of zonder D.. Uiteindelijk kende ik bijna iedereen. Ik was een keer een paar weken ziek, ik vond het verschrikkelijk om niet daarheen te mogen. Toen ik na een paar weken weer kwam was dat overweldigend. Mijn vriendengroep daar die me allemaal een dikke knuffel gaven en blij waren dat ik er weer bij was, de hele nacht kreeg ik reacties van mensen, die het leuk vonden me weer te zien. Het was echt mijn thuis.
Hoe is het gekomen dat het niet meer zo is? Drugs waarschijnlijk. Ik begon die mensen 'saai' te vinden. Niet omdat ze geen drugs gebruiken, dat is juist goed, maar je zit gewoon op een andere frequentie. Ik ga nu bijna alleen maar met drugsgebruikers om.
Het is gewoon stom. De vrienden die ik daar heb, zijn zo waardevol. Elke keer als ik weer eens kom, zijn ze blij. Krijg ik weer een dikke knuffel en oprechte interesse in hoe het met me gaat. Ze zijn er altijd voor me, nog steeds, ook al laat ik ze steeds weer vallen. Ik ga nu met veel mensen om, maar weet dat ik eigenlijk maar van een paar mensen op aan kan. Maar zij zijn er gewoon voor me. Het is zo krom dat ik nog maar zo weinig naar ze toe gaan. Zulke waardevolle vrienden, keer op keer bewezen dat ze er voor me zijn en ze me steunen, maar ik laat ze vallen en ga om met junkies.
Waar doe ik het voor? Ja, ik heb een leuke tijd, ik voel me goed, dit is de beste tijd uit mijn leven, maar dat kan waarschijnlijk ook op een andere manier.
Ik ga om met criminelen, dealers, weet ik veel wat voor tuig. De dingen die ze doen, het drugsgebruik, de hoeveelheden en soorten en hoe het door elkaar wordt gebruikt, ik vind het allemaal doodnormaal, echt doodnormaal. Ik verbaas me nergens over en vind het niet raar, vreemd of slecht.
Als ik aan bepaalde mensen dan vertel wat we hebben gedaan of iets over hun, krijg ik geschokte reacties. Want het is niet normaal. Het is slecht, allemaal.

Het is soms gewoon verwarrend allemaal. Ik weet niet wat ik nou wil zeggen. Mijn hoofd is onrustig. Ik voel me goed, ik ben gelukkig, maar de way of life is slecht en niet normaal en als ik daar over na denk weet ik niet wat ik wil of moet doen. Als ik het wil veranderen moet ik alles veranderen. Waarom zou ik het veranderen, ik voel me goed. Pff, niet meer nadenken. Laat ik eens gaan eten, dat heb ik ook al lang niet meer gedaan. Ja, dat heb ik denk ik heel erg nodig, lekker eten.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 21-01-2008, 21:40
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Waarom komen er toch steeds weer van die vage, lichamelijke gevoelens naar boven? Steken in mijn ribbenkast, het gevoel alsof er ineens teveel bloed door een ader stroomt en dat ik mijn been [i]moet[/] bewegen omdat er anders iets knapt, rare tintelende zwaarte in een arm, druk op mijn borstkas. Allemaal te onconcreet om bang te worden of er iets mee te kunnen, maar te voelbaar om mezelf er helemaal gerust bij te voelen.

Dat die dingen de kop op steken als ik alleen ben en stilzit, of na een moment van onnodige stress zegt genoeg: er is niks aan de hand. Maar juist omdat ik op die momenten wat kwetsbaarder, angstiger en meer hyper ben voelt het alsof er juist wel iets aan de hand is. Na 2 nachtelijke bezoeken aan de huisartsenpost in het ziekenhuis en 3 consulten bij de dokter weet ik inmiddels alweer een jaar lang beter. Ook ben ik op dat soort momenten niet bang meer en kan ik gewoon denken "Doe effe normaal, je bent kerngezond!" en weet ik ook echt dat het waar is. Toch voel ik mezelf dan een beetje onbestemd.

Ook zijn er momenten waarop ik compleet in de stress schiet omdat ik bang ben de overstap met de trein niet te halen, terwijl ik op de stationsklokken zie dat ik nog ruim 10 minuten heb. Tijd zat om een flesje water te kopen, toch sta ik in de rij voor de kassa mentaal te flippen. Net stond mijn hoofd op knappen en was ik vrij hyper en dichtbij een huilbui omdat ik mezelf zo ellendig voelde. Ik moest namelijk boodschappen halen maar wil niet teveel geld uitgeven, wilde eigenlijk morgen gaan maar dat komt minder goed uit. Dan bedenk ik mezelf wat ik nodig heb om vanavond eten te maken, wat voor morgen, wat ik wanneer moet eten en hoe laat precies. Dat is slechts een voorbeeld.

Ik plan alles zo verschrikkelijk in, kan niets spontaan doen of even laten waaien, terwijl mij dat veel aangenamer lijkt leven. Ondanks dat laat ik het soms toch waaien, neem ik mezelf voor aan een presentatie te werken maar verdoe ik de tijd met nutteloos surfen, en uiteindelijk komt het toch altijd weer helemaal goed en perfect op tijd (of perfect op het nippertje) af. Omdat het systeem in mijn hoofd het op dat soort cruciale momenten toch niet af kan laten weten. Alleen voel ik mezelf dan wel verschrikkelijk nutteloos en slecht: ik had die tijd immers 10 keer beter kunnen besteden?

Dit maakt allemaal niet uit wanneer je het globale plaatje bekijkt. Dan ben ik iemand die alles op orde heeft, een leuk leven en geen lichamelijke of psychische problemen. Zo'n stress-bui is altijd snel weer over en dan voel ik mezelf compleet normaal. De nare lichamelijke gevoelens gaan ook altijd weer weg, en dan blijft er een kerngezond lichaam over. Ik weet dondersgoed dat het bovenstaande allemaal ontzettend futiel is en misschien niet zo goed te begrijpen voor iemand die dit zomaar even lees. Het lucht alleen even op om dit op te schrijven.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 21-01-2008, 21:49
Verwijderd
Mee, ik heb helemaal niemand. en degenen die ik 'hoor' te hebben, daar walg ik van
Iemand een 'familielid-onterven-voor-dummies' over?

Er zijn mensen gewoon verbaasd dat ik geen seks heb, want 'dan pak je toch gewoon een meisje uit een club'?
Néé, ik ben niet zo'n respectloze vent die voor simpele seks gaat, zo werkt dat toch helemaal niet?! seks doe je met liefde, niet gedachteloos eroverheen dat is laag, saai en respectloos
Oud 21-01-2008, 21:57
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Volgens de DAG ( ) was dat al vandaag hoor! Dus vanaf morgen wordt het juist weer beter
Ja, klopt, maar andere artikelen zeiden dus weer morgen. Alhoewel vandaag ws meer klopt.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 21-01-2008, 23:01
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
yeah, eindelijk bericht. hij had gewoon niet de mogelijkheid.
lekker voor niets druk gemaakt.
__________________
never get old
Oud 21-01-2008, 23:13
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Pff, ik voel me verrot. Ik ben vandaag thuisgebleven van mijn belangrijke SE. Ik kon niets in me opnemen, maakte domme fouten bij het oefenen thuis, had (heb) verschrikkelijke hoofdpijn. En toen raakte ik in paniek. Want als ik het nou van tevoren voor 100% kende, dan was ik misschien nog wel gegaan, maar dat was niet het geval. Dus geef ik mezelf maar iets meer ruimte, al voelt het slecht, al voelt het als falen.

Ik voel me nog steeds niet goed. Ik heb gewoon een fucking Oxazepam genomen (ik dacht dat ik mezelf had beloofd daar nooit meer aan te komen? maar je moet wat als je over de zeik gaat), heb de hele middag geslapen, waardoor ik dus weer te weinig aan mijn tentamen van morgen gedaan heb. Maar aan de andere kant, zoals ik al zei, ik kon niets in me opnemen, alles ging voorbij.

Als in tempus fugit. Was het maar zo gemakkelijk. Ik wens zo vaak dat ik óf de tijd stil kon zetten (= meer slaap en meer tijd om te leren of tot rust te komen), óf de tijd vooruit kon spoelen (zodat mijn examens al voorbij zijn, ik weet of ik wel of niet geslaagd ben, het zomer is, ik minder zorgen heb en niet hoef te leren).
Maar ik moet het hebben van de korte dingen. Morgen mijn tentamen maken, tevreden zijn met een zes (daar gaat mijn negen gemiddeld), laatste gymles hebben, naar een vriend van mijn vader, wiskunde inhalen, boekverslag maken, uitgaan in de vakantie, profielwerkstuk. Langzaam maar zeker kom ik dichterbij. Al gaat het te snel.
Maar anderzijds, dan ben ik snel bij mijn diploma, snel bij zekerheid, snel bij het moment dat ik keuzes gemaakt heb en alleen maar hoef af te wachten of het de goede waren. In die periode heb ik heel veel zin.
En vooral; dichter bij de zomer, dichter bij de periode dat ik in Frankrijk zit met een boek en een jurkje, dichter bij de periode dat ik de tijd op de middelbare school kan afsluiten en een nieuw leven kan beginnen met nieuwe mensen en nieuwe kansen.

Maar ik ga weer eens te hard; eerst het tentamen van morgen halen. Ik raaskal.
Oud 22-01-2008, 07:03
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Dankje, Metallica, Secret Agent en Nijn*. *knuf*


Citaat:
*tekst*
Domme mensen zitte niet op het vwo. Maar het voelt wel zo. Ik heb nooit wat gedaan aan leren aan enige huiswerk. En nu ineens móet ik wel, ik red het anders niet. Maar dat leren valt me zwaar, ik neem maar de helft op. En de vakken die ik moeilijk vind, zijn er nogal wat en daar haal ik dan ook echt 4en voor.. Ik weet wel dat ik me niet moet laten leiden door die verwachtingen van anderen. Maar ik ben vorig jaar al blijven zitten, dus de druk van mezelf uit om te presteren is ookal groot. En als het dan niet lukt heb ik een heel groot fail-gevoel.
Dankje voor je reactie.


Citaat:
@Neko* : Voor sommige mensen lijkt het mss dat er niets aan de hand is... Het mag iets kleins zijn of iets van lang geleden... Als jij er mee zit, is het wel belangrijk... Gun jezelf de tijd om dingen te verwerken en om een slechte dag te hebben... Je moet niet altijd vrolijk zijn... Sommige dagen voel je je slecht en gaat alles tegen, dat is nu eenmaal zo... Maar geniet wanneer het goed gaat van die kleine dingen...

En over je scooter, dat is nu echt iets waar je helemaal niets aan kan veranderen... Je moeder zal dat ook wel inzien... En het is verkeerd van haar om daarom boos te zijn en dat zal ze ook wel inzien En leg anders aan je moeder uit wat je hier gepost hebt, dan moet ze het wel inzien... * knuffel*
Ik wil niet dat ik met die dingen zit, omdat ik niet wil dat ze belangrijk gemaakt worden. Ze stellen niks voor. Ik dacht dat ik hier al lang overheen was. Dat het allemaal alweer weg was, maar niet dus. En m'n moeder weet niet dat ik met die dingen zit, dus zal ze ook wel niet begrijpen dat zo iets kleins mij helemaal kan doen instorten. En dat die opmerking van haar mij heel diep raakt.


Dat geeft weer een beetje hoop voor de rest van de week. En we zijn al bijna door januari heen!


ot; Me sufgeleerd voor het SE. Het licht echt aan het soort proefwerk hoe ik het ga maken. Ik ben echt heel zenuwachtig. Maar ik heb altijd nog een herkansing, en dat geeft dan weer een beetje hoop.
Eigenlijk mis ik stiekem heel erg m'n vriend. Omdat hij precies weet hoe hij me weer een beetje positieviteit in kan stralen, me kan laten zien dat als ik niet vecht voor de goede momenten, ik de slechte nooit kwijt raak.. Maar hij weet niet eens dat ik me zo verekte klote voel. Eigenlijk weet niemand dat ik me zo voel..
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 22-01-2008, 07:32
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hmpf, wat is het vroehoeg! En ik had makkelijk nog een kwartier tot twintig minuten extra kunnen slapen, bah. Geen zin in therapie, geen zin om te praten. Heb knallende koppijn dus denk dat ik, als ik weer thuis ben, mooi nog een uurtje ga slapen voor m'n SE. Ik begrijp dat ik dus niets aan mijn mislukte SE van gisteren kan doen, dat lag gewoon aan de dag?
Gelukkig waait het nu niet meer zo heel erg, gisteren waaide ik bijna de weg op. Maar nu is de ergste dag van van de week over en ga ik dus dik scoren op mijn SE lang leve positief blijven!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 22-01-2008, 09:15
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Paniek over tentamen. Het worden echt van die wazige vragen van: in dit en dit artikel spreekt deze en deze auteur zijn afschuw uit over een andere auteur. Welke auteur en wat is zijn motivatie? Hóe kan je dat leren?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-01-2008, 09:26
Verwijderd
Tering, als zusje toch al een half uur zit te niksen kan zij toch ook even de honden rondslepen? Nee, dan trappen ze mij uit bed. Zucht. Niet vanwege de honden, maar jezus, kan hier dan ooit iets normaal? En als mn ouders op mn kamer zijn geweest stinkt meteen alles naar die achterlijke sigarettenrook, wat nou stoppen en in de tuin roken? Riiiiight. *frust*

Laatste leerdagje, dan tentamens.. :/ Bah.
Oud 22-01-2008, 09:29
Verwijderd
R. heeft vandaag de presentatie van zijn scriptie en ik ben ontzettend benieuwd. Ik hoop dattie t gaat halen en dan een opleiding kiest waar hij wel voor kan gaan. E. is gisteren haar vriendje van het vliegveld gaan halen (na vijf maanden st. Maarten) en ik ben heel nieuwsgierig naar hoe dat is gegaan. Ik hoop dat hij iig een beetje snel (heel heel heel heel snel) de knoop doorhakt, anders doe ik het voor hem. Ik heb mijn carnavalsoutfit bij elkaar. Zaterdag wist ik al langer, maar de rest nog niet. Ik heb er zooooo ontzettend veel zin in. Eindelijk zie ik J. dan ook weer. Het is ontzettend leuk, want we zien elkaar niet vaak (eigenlijk alleen met carnaval), maar als we elkaar zien is het heel gezellig. Verder maak ik me zorgen om mijn zusje, vanwege haar hele gehoor. Gisteren was ze 'ziek', maar ze zei later zelf dat ze niet naar school wilde vanwege dat hele gedoe. En ik maak me zorgen om andere R. Dusja. Mijn hoofd zit vol. Gelukkig zie ik dit weekend mijn beste vriend weer, tis lang geleden.

Zo'n toet beer veur un dubbeltje, we kriege haos de traone in de auge. Zo'n toet beer veur un dubbeltje, al waas t mer veur eine rotte kier. (....) Want morgeeee, joa morgeeeeee, den hoof ut neet mier. (L) Carnaval
Oud 22-01-2008, 10:03
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
R. heeft vandaag de presentatie van zijn scriptie en ik ben ontzettend benieuwd. Ik hoop dattie t gaat halen en dan een opleiding kiest waar hij wel voor kan gaan. E. is gisteren haar vriendje van het vliegveld gaan halen (na vijf maanden st. Maarten) en ik ben heel nieuwsgierig naar hoe dat is gegaan. Ik hoop dat hij iig een beetje snel (heel heel heel heel snel) de knoop doorhakt, anders doe ik het voor hem. Ik heb mijn carnavalsoutfit bij elkaar. Zaterdag wist ik al langer, maar de rest nog niet. Ik heb er zooooo ontzettend veel zin in. Eindelijk zie ik J. dan ook weer. Het is ontzettend leuk, want we zien elkaar niet vaak (eigenlijk alleen met carnaval), maar als we elkaar zien is het heel gezellig. Verder maak ik me zorgen om mijn zusje, vanwege haar hele gehoor. Gisteren was ze 'ziek', maar ze zei later zelf dat ze niet naar school wilde vanwege dat hele gedoe. En ik maak me zorgen om andere R. Dusja. Mijn hoofd zit vol. Gelukkig zie ik dit weekend mijn beste vriend weer, tis lang geleden.

Zo'n toet beer veur un dubbeltje, we kriege haos de traone in de auge. Zo'n toet beer veur un dubbeltje, al waas t mer veur eine rotte kier. (....) Want morgeeee, joa morgeeeeee, den hoof ut neet mier. (L) Carnaval
Zo'n toët bear veur un dubbeltje, maar den leever neet mit de karnaval.

OT: Tentamen dadelijk gaat zeker weten lukken. ^^ Is thematoets, dus wel makkelijk, maar ik ken alles uit mijn hoofd.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 22-01-2008, 10:05
Verwijderd
Och jee, 't is hier wel een tentamendagje voor iedereen! Ik mag er zo ook aan geloven, hoera. Heb alleen nog niet alle stof doorgewerkt dankzij mijn heerlijke minigriepje afgelopen dagen maar de zon schijnt dus het gaat lukken! Succes allemaal!
Oud 22-01-2008, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Zo'n toët bear veur un dubbeltje, maar den leever neet mit de karnaval.

OT: Tentamen dadelijk gaat zeker weten lukken. ^^ Is thematoets, dus wel makkelijk, maar ik ken alles uit mijn hoofd.
Ik doe altijd maar wat. Als ik in het dialect moet schrijven, schrijf ik zoals ik denk dat je het schrijft. De rest interesseert me dan niet. Maarrrr karnaval (L) Jij ook?
Succes met je tentamen, t gaat goedkomen.
Oud 22-01-2008, 10:57
Verwijderd
ach ja, de weegschaal was een bitch vanochtend. ik heb gister echt fucking goed gegeten, niet eens te veel en ook niet te weinig. neeee dát is motiverend
maar goed, ik heb vanochtend wél ontbeten. en de rest van de planning voor de dag is ook oké. en vanavond ga ik echt super lekker koken <3 niet dat dat binnen gaat blijven waarschijnlijk, maar goed..
om 7u opgestaan vanochtend, dat is echt uniek! van kwart voor 8 tot 9 op mn nichtje gepast. zooo lief hoe ze je aankijkt met grote ogen terwijl ze uit de fles drinkt. en daarna beetje spelen en lachen en brabbelen. ik ben verliefd geloof ik <3
Oud 22-01-2008, 11:08
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik geloof dat Latijn wel goed ging.. maar dat dacht ik de vorige keer ook en toen viel het tegen. Gelukkig heb ik sjokela. <3 En dat stelletje ****** bij de telefoonmensen vindt dat ik niet zelf een abonnement mag afsluiten. :\

Whatever. Ik ga me wel botvieren op mijn tentamen Wiskunde vanmiddag. <33 Wiskundemensen miepen tenminste niet.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 22-01-2008, 11:11
Verwijderd
O ik ben zo blij dat de zon naar binnen schijnt door mijn raam, dat ik in een uurtje mijn halve tentamenstof doorgewerkt heb, mijn hoofd doet het weer! <3
Oud 22-01-2008, 11:47
Verwijderd
Hahaha Sta ik net onder de douche, wordt er aangebeld - pakketjes. Dus ik met zeiknatte haren en alleen een badjas aan de deur open doen. Die gast zal wel gedacht hebben :') Maar: cadeautje voor vati is binnen, heuj
Oud 22-01-2008, 13:50
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Vandaag ga ik naar:
Zonnebankstudio, aangezien ik 5 euro korting heb gekregen ivm mijn verjaardag
De Tuinen
H&M
& Xenos

Verder wil ik mijn verslag afronden (pfff, ik dacht dat het klaar was.. Gisteravond nog even de beoordelende docent geconsulteerd, worden er ineens andere eisen gesteld).

Onderzoeksrapport afmaken.

Relaxen
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 22-01-2008, 14:05
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Nou, dit tentamen ging een stuk beter dan gisteren! Denk dat ik wel een voldoende heb. M'n observatie ging wel oké en kreeg van mijn 'maatje' een positieve beoordeling over mijn discussie. Beetje jammer alleen dat T. zo ontzettend dominante spreker is waardoor ik er soms niet eens tussenkwam. Maar gucci

Zo, nu eerst eventjes relaxen en dan keihard leren voor wiskundeee!! Heb ook nog niets gedaan voor de rest van de week dus daar moet ik toch echt even naar gaan kijken. Maar, ben nog niet heel erg zenuwachtig geweest en voel me positief.

Edit: ik heb vanochtend mijn hand per ongeluk tegen een deur geslagen en nu zit er een giga bult op en het doet echt superrrveel pijn als ik m'n vingers beweeg. Gelukkig is het niet mijn schrijfhand.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 22-01-2008, 15:31
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Haha ik ben een wiskundefan. -_- Nu braaf scheikunde en economie leren, het zwaarste is achter de rug!

Edit: oh en ik ben keigoed in soep uit een zakje maken! <33
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 22-01-2008, 15:35
Verwijderd
Ik heb ´s ochtends zo´n knoop in mijn buik, en dan denk ik weer aan hoe hard en koud hij was. En dat beeld gaat gewoon mijn hoofd niet meer uit. Gisteren gebeurde er iets raars. Ik zat een film te kijken, en ik word gebeld.
- ´Spreek ik met Señorita Marlies?´
* ja dat spreekt u, met wie spreek ik?
- Met carlos
* dag carlos, waar ben je nu?
- In de gevangenis
* waarom bel je me, hoe weet je mijn naam en wie heeft je mijn nummer gegeven?
- allemaal bij toeval, ik wil een vriend van je zijn.
* als je me nu niet de waarheid vertelt dan hang ik op.
- okok, Harold heeft me je nummer gegeven, want hij was zondag zo ontzettend verdrietig en hij wilde je bellen, (en toenv erstond ik het niet meer).
* zeg dan tegen harold dat hij me moet bellen.
- ja hij gaat je bellen.

wat willen ze nou van me? Ik heb mijn telefoon door de kroeg gesmeten en heb als een kind zitten janken. verdorie.
Oud 22-01-2008, 16:03
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Kut, verward, en ik kan niet kiezen.
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 22-01-2008, 17:23
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
knuffel voor nattigheid
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-01-2008, 17:36
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik heb de middag niet echt nuttig besteed met 3-4 uur gamen, mja, op zich is dat niet zo erg. Statistiek, het tentamen dat ik morgen heb, dat gaat toch niet lukken, omdat ik zo ongeveer alle lessen gemist heb, door omstandigheden.

Life Science gaat wel nog even flink knallen worden en ik hoop dat het tentamen niet al te moeilijk is. Tentamen van vandaag was eigenlijk vrij pittig, vooral omdat het meer uit het boek kwam dan dat het over het projectwerk ging. Dat was een groot verschil met vorig blok. Mja, komt wel goed. En de tentamens die misgaan, die kan ik gewoon herkansen.

En een knuffel voor nattigheid.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 22-01-2008, 18:28
Verwijderd
Hahaha die trut kan zich niet volwassen gedragen want ze wil alles uitpraten en goed hebben maar ze snapt niet dat dat niet kan zolang ze zelf niet verandert en aangezien het een kortzichtige bitch is, zal dat ook wel nooit gebeuren want want want want egoïstisch enzo. Maar ach, ik vind t prima. Ik ga zondag daar zitten, haar verhaal aanhoren alsof ik een van de cliënten van mijn stage voor me heb en ja en amen zeggen en dan komt het vast wel goe d

Ennnnn R.'s scriptie is goedgekeurd en omg ik ben gek op die jongen. (L)
En andere jongens moeten even snappen dat ik niet altijd zin heb in hun gezuer maar adt ik ook wel eens mijn verhaal kwijt wil. Dit is al de 902753084259083e keer dat je me dat verteld hebt, weetje?

En @Nattigheid: Knuff meisje... Kop op!
Oud 22-01-2008, 18:56
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Pff wat een kutzooi. Ik ben het zo zat he.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 22-01-2008, 19:24
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
pfff.. leuk hoor ceremoniemeester zijn, ze vergeten alleen ff dat ik weinig energie heb..
maar ik doe mn best, meer kan ik tenslotte niet doen, maar vind het wel moeilijk
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-01-2008, 19:27
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik had zo geen zin vandaag, in dat essay. Ik moet nog een onderzoeksvraag bedenken en een opzet mailen naar de docent, hoop dat dat deze week nog gaat lukken. Al met al heb ik wel 5 uur wat gelezen vandaag, maar het kostte veel moeite. Vriendje was wel weer lief, kwam mij steeds drinken enzo brengen.
We wonen nu een beetje 'proef' samen, binnenkort waarschijnlijk nog wel meer, want ik ga denk ik m'n kamer opzeggen en dan deels bij hem, deels bij m'n ouders wonen. Om het makkelijk te maken. Maar ik heb een hele dure kamer en ik ben er de laatste tijd echt vrijwel nooit meer, dus dat is nogal zonde van het geld.
Oud 22-01-2008, 19:59
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
I bleed it out.

Dit niveau is veel te hoog voor mij, ik kan het niet, snap er geen reet van. En aan de andere vakken ben ik nog niet eens begonnen en voor donderdag kan ik nooit alles nog leren. Ik kan dat tempo niet aan. Volledige paniekaanval, vanochtend nog over de drang naar am gehad, als je het over de duivel hebt. En nu, hoe moet ik me er nu uit redden dan, zij is er nu toch niet? Niemand is er nu toch waar ik naartoe kan? En dus, doe ik wat ik wil doen, want ja, ik heb er behoefte aan. Schijt aan het proberen van veranderen. Dat gaat toch niet gebeuren, ik blijf altijd dezelfde mislukking. Niemand, niemand, NIEMAND naar wie ik toe kan, niemand die het weet, niemand die niet gestresst is door de SE's. Niemand die me ervan weerhoudt, So I'll bleed it out. Ik kan het niet anders, ik kan het niet anders aanpakken. Kom ik er ooit nog vanaf, kom ik er weer bovenop en zal ik ooit zoals elk meisje van mijn leeftijd zijn? Blijf ik voor altijd met deze rotzooi in mijn kop rondlopen, ik denk niet dat ik het ooit volledig achter me kan laten.
Help me.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 22-01-2008, 20:11
Verwijderd
Ik ben zo labiel de laatste paar dagen. Ik jank om alles en ben door alles geraakt, ontroerd gebla. Ik ben ook gewoon moe. En ik wil dat hij komt, maar dat doet ie niet en *zucht*.
Het was gisteren wel megaleuk en ik ben blij dat ik gegaan ben. Echt waar. Want het is lang geleden dat ik zo gelachen heb en dat ik er gewoon vrolijk van werd.
En nu ga ik opruimen en koffie drinken of chocolademelk drinken. Whatever.
En hopen dat hij vroeg thuis is....


Het spijt me dat ik werd, wat ik geworden ben.
En in jouw schaduw verder niet kan groeien.
Het spijt me dat ik werd, wat ik geworden ben.
En afstand neem, om nu te kunnen bloeien.

Het spijt me dat jij mij in jouw verdriet niet meer verstaat.
En dat ik mij daar na vandaag niet langer voor kan schamen.
Ik weet dat jij nu denkt dat ik je liefdeloos verlaat..
Maar ik verlaat je niet; ik zoek de vrijheid, voor ons samen...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #120
Verwijderd
492 08-02-2008 18:14
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35.