Oud 20-10-2005, 11:49
Verwijderd
ik maak self sieraden,tassen kleding enz... nu vroeg ik me af, zijn er hier nog meer mensen die dit soort dingen maken? het lijkt me leuk om ideen uit te wisselen. of te laten zien wat je gemaakt hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2005, 22:38
Verwijderd
Ik doe het zelf niet, maar ben benieuwd naar de creaties van anderen
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Mala schreef op 20-10-2005 @ 22:38 :
Ik doe het zelf niet, maar ben benieuwd naar de creaties van anderen
oh jammer, maar ik wil wel laten zien wat ik gemaakt heb hoor...

http://spaces.msn.com/members/spacev...02_owner=1&_c=

dit zijn nog oude creaties, bijna alles is verkocht behalve de tassen en het etui. alle nieuwe kettingen moet ik nog een foto van maken
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 20:38
Just_Mii_Wennii
Just_Mii_Wennii is offline
Ik zie niks..
__________________
> Ik hou van Jou, Als jij van Mij Houdt! <
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Just_Mii_Wennii schreef op 21-10-2005 @ 20:38 :
Ik zie niks..
huh? ik wel als ik er op klik... nog een keer dan maar...

klik
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 16:54
Just_Mii_Wennii
Just_Mii_Wennii is offline
Woow! Zitten mooie/leuke dingen tussen!
__________________
> Ik hou van Jou, Als jij van Mij Houdt! <
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Just_Mii_Wennii schreef op 23-10-2005 @ 16:54 :
Woow! Zitten mooie/leuke dingen tussen!
dank je dit zijn nog allemaal oude dingen hoor...van een jaar geleden ofzoo...mn camera is stuk maar zodra hij gemaakt is maak ik weer nieuwe dingen...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 16:55
Just_Mii_Wennii
Just_Mii_Wennii is offline
Ok! Was ik maar zo geduldig, om zoiets te maken!
__________________
> Ik hou van Jou, Als jij van Mij Houdt! <
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Just_Mii_Wennii schreef op 25-10-2005 @ 16:55 :
Ok! Was ik maar zo geduldig, om zoiets te maken!
haha jah je hoeft niet per se heel veel geduld te hebben hoor...alleen moet je heel veel oefenen met sieraden maken. en heel veel kralen hebben dan is sieraden maken het leukste als je heel veel keus hebt in kralen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 16:43
Verwijderd
is er echt niemand die dit nog meer doet ....
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 19:13
Verwijderd
Ik heb vroeger wel sieraden gemaakt, prutsen met kraaltjes, gave knopen, ringen plakken, aparte dingen vlechten van ijzerdraad, maar mijn materiaal was niet altijd stevig genoeg om blijvend te zijn. Jammer, want ik had wel een paar gave dingen in elkaar geknutseld.

Helaas heb ik geen foto's. Op zich was het leuk maar ik heb de tijd er niet meer voor.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 31-10-2005 @ 19:13 :
Ik heb vroeger wel sieraden gemaakt, prutsen met kraaltjes, gave knopen, ringen plakken, aparte dingen vlechten van ijzerdraad, maar mijn materiaal was niet altijd stevig genoeg om blijvend te zijn. Jammer, want ik had wel een paar gave dingen in elkaar geknutseld.

Helaas heb ik geen foto's. Op zich was het leuk maar ik heb de tijd er niet meer voor.
jah zeker jammer. ik maak nu ook steeds meer foto's maar ik heb ook al heel veel dingen verkocht waar ik geen foto van heb, daar heb ik nu zo'n spijt van!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 19:45
Srn
Avatar van Srn
Srn is offline
Ja, ik maak ook sieraden. Maar dat doe ik niet echt vaak ofzo
__________________
Srn!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 01:38
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Ik doe weleens wat met kralen, meestal voor aan een tas oid. Vroeger deed ik het wel vaker. Ik vind tassen maken echt heel gaaf, twee vriendinnen doen dat ook en echt heel cool, helaas kan ik dat echt niet, haha.
__________________
eight days a week
Met citaat reageren
Oud 09-03-2006, 08:57
Jewel-Art
Kijk eens een keertje hier: www.sieradenforum.nl Heel veel info en inspiratie!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2006, 21:34
Fayelinde.
Avatar van Fayelinde.
Fayelinde. is offline
Ik maak heel veel kettingen. Kleren probeer ik wel eens maar ik ben echt niet handig met naald en draad, nee doe mij maar kettingen. Of ik verf mijn schoenen ofzo, maar ik zie er meestal toch een beetje anders uit doordat ik mijn kleren in laagjes draag en soms best wel eens iets gedurfd durf te combineren.

Klik voor een ketting te aanschouwen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 12:37
Iriskjuh
Iriskjuh is offline
Heeey...
Wat t0evallig...k probeer zelf vaak kleren en tassen te maken...kleren lukt me half...k leuk vaak ouwe t-shirts op...tassen lutk wle aardig...maar k vindt helemaal geweldig om ouwe dingen gew0on weer op te leuken en ze vervolgens 0ok te dragen...

K z0u t leuk vinde als je es iets liet zien...

Groetekes Iris
__________________
Haah This is Me..Iris
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 19:34
DanceInside
Avatar van DanceInside
DanceInside is offline
ik maak ook zelf kleding. en als het niet lukt met het tekenen van de patronen, heb ik altijdmijn nicht, die doet de modeacademie (heel handig !). ben nu ook begonnen met het maken van de tassen. heb net nog een tas gemaakt van gehaakte pannenlappen
__________________
aliquando et insanire iucundum est
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-03-2006, 20:21
Iriskjuh
Iriskjuh is offline
Stoer hè....Laat es een fotow zien....Egt origineel bed8...
__________________
Haah This is Me..Iris
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 17:17
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Maakte vroeger wel is kettingen en armbandjes met kralen (later ook met kettelstiften?). De laatste tijd ben ik niet erg creatief meer, heb wel veel hele leuke ideetjes in mijn hoofd, maar veel te lui om het te doen. Zo wilde ik bijv. mijn moeder een tas laten haken (kant).. en dan een leuke voering te nemen ofzo. En ik wilde een riem haken (of mijn moeder laten haken ), maar ook daar is niets van terecht gekomen. Heb wel 2 sjaals gebreid, heel simpel.. niks bijzonders, maar ik gebruik er een leuke broche op, waardoor het gelijk een stuk leuker wordt. Op de agenda staat ook een hele wijde rok.. maar ja, wanneer ik die ga maken??
Ik ga trouwens wel allemaal hoesjes voor mijn iPod maken.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 14:54
Paars_Draakje
Avatar van Paars_Draakje
Paars_Draakje is offline
Heel leuk dat er meer mensen zijn die dit soort dingen doen Ik maak best veel kleding en dingen, ik heb er alleen niet echt foto's van...
en mijn camera is nu stuk, ik hoop em over 2 a 3 weken weer te hebben en dan post ik hier wel wat fotos...,
@ pink floyd (geweldige muziek trouwens, oudere werk vooral), je space bestaat niet meer....
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 29-03-2006 @ 17:17 :

Ik ga trouwens wel allemaal hoesjes voor mijn iPod maken.
oh das vet hoe wil je ze maken dan?

@ paars_draakje: ik weet het...ik probeer een nieuwe te maken.... moet nog ff kijken of t lukt...(computer doet een beetje vaag)
tjah pink floyd echoes
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 22:05
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
pink floyd schreef op 04-04-2006 @ 21:55 :
oh das vet hoe wil je ze maken dan?
Nou, ik heb er al eentje gemaakt (sorry, laten maken aan mijn moeder maar wel zelf ontworpen.. hehe).

[img=http://img387.imageshack.us/img387/9409/afbeelding0016lr.th.jpg]]foto[/URL]
Beetje grote en vage foto, maarja.

Deze vind ik niet zo bijzonder. Ik wil eentje die gehaakt is en dan met zo'n leuke voeringsstof ofzo.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 04-04-2006 @ 22:05 :
Nou, ik heb er al eentje gemaakt (sorry, laten maken aan mijn moeder maar wel zelf ontworpen.. hehe).

[img=http://img387.imageshack.us/img387/9409/afbeelding0016lr.th.jpg]]foto[/URL]
Beetje grote en vage foto, maarja.

Deze vind ik niet zo bijzonder. Ik wil eentje die gehaakt is en dan met zo'n leuke voeringsstof ofzo.
hij doet het neit
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 22:18
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline


Nu hoort ie het te doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2006, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 04-04-2006 @ 22:18 :
[afbeelding]

Nu hoort ie het te doen.
ok dat is wel leuk... haken is idd misschien mooier...ik was ook al van plan er een zelf te maken maar dan zo haken dat ik hem nog gewoon kan gebruiken zonder het hoesje eraf te halen.... ik moet nog bedenken hoe ik dat ga doen....
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 16:38
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
pink floyd schreef op 05-04-2006 @ 14:50 :
ok dat is wel leuk... haken is idd misschien mooier...ik was ook al van plan er een zelf te maken maar dan zo haken dat ik hem nog gewoon kan gebruiken zonder het hoesje eraf te halen.... ik moet nog bedenken hoe ik dat ga doen....
Ja ik wil ook eentje die wat praktischer is. Maar dan wordt ie niet zo mooi denk ik.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 05-04-2006 @ 16:38 :
Ja ik wil ook eentje die wat praktischer is. Maar dan wordt ie niet zo mooi denk ik.
jah kan wel... naja ik ga het gewoon proberen....
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 12:09
xtwinnyxm91
k ben nu kleding voor de zomer aan het maken, mijn moeder kan het kei goed.. maar ik moet nog heel wat oefenen geloof k
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 14:52
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Is kleding maken nou goedkoper dan kleding kopen in de winkel?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Lotte schreef op 01-07-2007 @ 14:52 :
Is kleding maken nou goedkoper dan kleding kopen in de winkel?
aan materiaal ben ik meestal niet zoveel kwijt.. maar ik ben er meestal wel lang mee bezig..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2007, 20:44
Dakoedam
Avatar van Dakoedam
Dakoedam is offline
yep, ik vind dat ook altijd erg leuk, ik had bijvoorbeeld als 12 jarige, een echt blikje river cola [met inhoud], met plakband aan een broekketting vastgemaakt, en die heel trots omgedaan, en zo ging ik heel vrolijk in de supermarkt lopen
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 12:55
iem
ja ben zelf juist begonnen met een lijn die enkel bestaat uit handtassen en ga deze proberen verkopen aan enkele kleine winkeltjes in Gent ... het zijn allemaal echte meisje meisje tassen met vee roze en bloemetjes en strikjes zodanige kitsch dat het schattig is .. stuur anders eens enkele foto's door naar mijn email adres en dan stuur ik ook enkele foto van mijn ' creaties' naar jou...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 21:47
Kledingmakertas
Citaat:
ja ben zelf juist begonnen met een lijn die enkel bestaat uit handtassen en ga deze proberen verkopen aan enkele kleine winkeltjes in Gent ... het zijn allemaal echte meisje meisje tassen met vee roze en bloemetjes en strikjes zodanige kitsch dat het schattig is .. stuur anders eens enkele foto's door naar mijn email adres en dan stuur ik ook enkele foto van mijn ' creaties' naar jou...
heey Ik maak ook Creaties heb Schoenen gemaakt en ben besig met tas Egt ook meisjes Dingen Jj verkoopyt se waar en hoe krijg je dat voor me kaar ;d en ik sou je Creaties Ook heel graag willen Sien
-xxx- Kuss Dikke Kusss Kim.
Msn-------_Mijn-verhaal@live.nl Als je iets wilt sien Dikke kuss
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 14:45
Gunkan
Gunkan is offline
/me heeft vroeger kleding gemaakt: hemden, tunieken, een jasje, laarzen. Dat was vooral hobbywerk en heel mooi zag het er niet uit. Vond het wel erg leuk om te doen

Tegenwoordig repareer ik alleen onze kapotte kleding
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 15:14
Verwijderd
Ooit eens een opvlieging gehad dat ik zelf kleding wou maken.
Van alles gekocht boeken, een paspop, materialen enzo maar naar 2 mislukte creaties ben ik er mee gestopt .
Alle spullen nog wel trouwens staan ergens op zolder als ik weer zo opvlieging heb.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-12-2007, 14:18
watchyourbag
hoi ik heb een tassen webshop en wil er ook zelfgemaakte tassen op hebben. dus wil jij, of ken je iemand, je tassen verkopen via mijn website? neem dan even contact op


www.watchyourbag.nl


groetjes Linda
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 20:39
Williezz
Williezz is offline
Citaat:
haha jah je hoeft niet per se heel veel geduld te hebben hoor...alleen moet je heel veel oefenen met sieraden maken. en heel veel kralen hebben dan is sieraden maken het leukste als je heel veel keus hebt in kralen.
Ja ik maak ook sieraden. Maar ik begreep dat je ook tassen maakte?? Heb je wat voorbeelden voor me of site's wat ik allemaal nodig heb etc .. Lijkt me een gave hobby!! Dus heb je wat info voor me???
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Is jullie ooit zoiets overkomen?
anjali
7 28-03-2010 13:50
Lifestyle Het Grote Winkeltopic
Jules
187 23-07-2006 16:49
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie yoo wie kan me helpen ik kom uit n hol!!
rastaindapasta
4 10-02-2006 22:33
Lifestyle **Waneer straalt iemand een bepaald soort "Stijl/Klasse" uit**
Kastanje
31 10-10-2002 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50.