Oud 07-02-2008, 22:43
Verwijderd
vast dat gezeik van promillage weer. dus afkoelban, dus één dag, dus dan kan hij prima in het spel blijven. vlinder zal ons wel even updaten daar over gok ik.
Advertentie
Oud 07-02-2008, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Er staat bij mij dat hij een verbannen lid is, onder z'n nickname, naast z'n geslacht en leeftijd. Had ik niet gedacht dat het hem zou gebeuren
Ja, dat zag ik ook wel
Oud 07-02-2008, 22:54
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb trouwens ook Uice gestemd Ik moest trainen en ben net weer terug.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-02-2008, 22:58
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Ik heb trouwens ook Uice gestemd Ik moest trainen en ben net weer terug.
Ja, dat kun je nu wel makkelijk zeggen
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 07-02-2008, 23:01
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
You guys are brilliant.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 07-02-2008, 23:02
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja, dat kun je nu wel makkelijk zeggen
Ik kan het voor de uitslag net zo makkelijk zeggen als erna hoor
Citaat:
You guys are brilliant.
Sure. Blame it all on us.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-02-2008, 23:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Zonde van een actieve speler. Al heeft ie het er in my opinion ook wel een beetje naar gemaakt door zo agressief te spelen
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-02-2008, 23:10
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Als ik Pip niet verdacht had gemaakt, had ik er in de eerste ronde al uit kunnen liggen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 07-02-2008, 23:12
Verwijderd
jij bent dood hoor. en iedereen had er in ronde één uit kunnen liggen.
Oud 07-02-2008, 23:12
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
jij bent dood hoor.
Dat weet ik.

Citaat:
en iedereen had er in ronde één uit kunnen liggen.
Uiteraard, maar ik bedoelde jeweetwel. Verdachtmaking was mijn spelmethode, en dat vind ik nog steeds volkomen legitiem. Niet zeiken. Door als dorpeling mensen die jou verdacht maken terug te pakken vergroot je gewoon de kans dat je team wint. Niks mis mee.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 07-02-2008, 23:19
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Uiteraard, maar ik bedoelde jeweetwel. Verdachtmaking was mijn spelmethode, en dat vind ik nog steeds volkomen legitiem. Niet zeiken. Door als dorpeling mensen die jou verdacht maken terug te pakken vergroot je gewoon de kans dat je team wint. Niks mis mee.
Terugpakken? Het lijkt me niet bevordelijk voor het dorp als 2 dorpelingen een soort vete gaan starten. Daar gaan de wolven misbruik van maken. Dan zie je de andere dingen die ook in het dorp gebeuren ook niet goed meer. Maarja dat is slechts mijn humble opinion
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 07-02-2008, 23:43
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Terugpakken? Het lijkt me niet bevordelijk voor het dorp als 2 dorpelingen een soort vete gaan starten. Daar gaan de wolven misbruik van maken. Dan zie je de andere dingen die ook in het dorp gebeuren ook niet goed meer. Maarja dat is slechts mijn humble opinion
Nou ja, terugpakken is wat slecht uitgedrukt. Wat ik bedoel: als ik dorpeling ben iemand maakt mij verdacht, weet ik dat als die verdachtmaking succes heeft, er zeker een dorpeling gaat hangen. Als ik het omdraai, is de kans op een wolf in ieder geval groter.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 08-02-2008, 00:19
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Waarom is EoS verbannen?
Oud 08-02-2008, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, terugpakken is wat slecht uitgedrukt. Wat ik bedoel: als ik dorpeling ben iemand maakt mij verdacht, weet ik dat als die verdachtmaking succes heeft, er zeker een dorpeling gaat hangen. Als ik het omdraai, is de kans op een wolf in ieder geval groter.
Nu moet je in je graf hoor!

Kruip maar bij mij!
Oud 08-02-2008, 00:21
Verwijderd
dood = mond houden.
Oud 08-02-2008, 00:30
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
zeiken = irritant. ik doe toch geen bijdrages aan het spel.

*kruipt bij stefenootje in graf*
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 08-02-2008, 00:31
Verwijderd
stefenootje = irritanter

spoken is prima, maar doe dan nog enigzins nuttige of grappige posts...
Oud 08-02-2008, 00:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
tijd van de maand?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 08-02-2008, 00:38
Verwijderd


nee hoor, dat heeft geen effect op mij. gewoon een aanval van eerlijkheid.
Oud 08-02-2008, 00:41
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
tijd van de maand?
Ik vind dat eigenlijk zo'n tyfusopmerking om in een discussie te gebruiken ;x Heel soms, mits op het goede moment gebruikt, kan het misschien grappig zijn. Meestal is het gewoon een uitvlucht uit een discussie die die persoon aan het verliezen is
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 08-02-2008, 00:45
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind dat eigenlijk zo'n tyfusopmerking om in een discussie te gebruiken ;x Heel soms, mits op het goede moment gebruikt, kan het misschien grappig zijn. Meestal is het gewoon een uitvlucht uit een discussie die die persoon aan het verliezen is
Discussie? We posten gewoon nog iets en sterrenmeisje meende daar een bitch over te moeten zijn. Niks discussie. Nu hou ik ook op in dit topic, want daar is het niet voor he.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 08-02-2008, 00:47
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Discussie? We posten gewoon nog iets en sterrenmeisje meende daar een bitch over te moeten zijn. Niks discussie. Nu hou ik ook op in dit topic, want daar is het niet voor he.
Citaat:
Ik vind dat eigenlijk zo'n tyfusopmerking om in een discussie meningsverschil/dialoog/gesprek/woordenwisseling te gebruiken met de intentie de vrouw op de kast te jagen ;x Heel soms, mits op het goede moment gebruikt, kan het misschien grappig zijn. Meestal is het gewoon een uitvlucht uit een discussie die die persoon aan het verliezen is
Zo dan ;x

edit: Dit valt vast weer onder spammen enzo ;x
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 08-02-2008, 00:55
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
hou alsjeblieft op jullie. Jullie halen echt de lol weg zo en het topic is zo snel vol. Kunnen jullie die posts verwijderen?
Oud 08-02-2008, 00:55
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Voor diegenen die het leuk vinden; de nieuwe foto's zijn inmiddels toegevoegd aan het verhaal.

En gelieve niet meer te spammen.
Én, sorry TopDrop, je hebt gelijk, ik bedoelde natuurlijk 8 februari!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 08-02-2008, 01:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Lief doen mensjes
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 08-02-2008, 06:45
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
EoS is inderdaad geband. Hij zal om dezelfde tijd op 9 februari weer aanwezig zijn. Hij mist dus een stemronde. Of hij moet via Vlindertje zijn stem uitbrengen
__________________
<):o)
Oud 08-02-2008, 10:53
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Kut, dorpeling. Ik had echt verader gevoelens bij hem. Sorry!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-02-2008, 11:18
Verwijderd
Hmm, weer een dorpeling. Ik wacht nog even met mijn theorieën tot na de eetronde, want anders eten de wolven mij misschien op.
Oud 08-02-2008, 11:32
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Zo, even bijlezen hoor (na gistermiddag)
Ik had deze omwenteling helemaal niet verwacht eigenljk en dacht meer dat ik of Neko* eruit zou liggen!

Idd logisch van je, Kazet, nog geen verdenkingen te posten, maar mijn verdenkingen blijven hetzelfde als ze al waren... Coolkast, AllureV daarin is niets veranderd.

Nou, één positief ding, de kans wordt groter dat de wolven hun eigen verrader eens opeten
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 08-02-2008, 11:46
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Zo, even bijlezen hoor (na gistermiddag)
Ik had deze omwenteling helemaal niet verwacht eigenljk en dacht meer dat ik of Neko* eruit zou liggen!

Idd logisch van je, Kazet, nog geen verdenkingen te posten, maar mijn verdenkingen blijven hetzelfde als ze al waren... Coolkast, AllureV daarin is niets veranderd.

Nou, één positief ding, de kans wordt groter dat de wolven hun eigen verrader eens opeten
Waarom verdenk je Coolkast precies? dat heb ik even gemist geloof ik
Oud 08-02-2008, 11:50
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ Aila:

Ik verdenk Coolkast omdat ik hem, vergeleken met het vorige spel wel héél erg terughoudend vind (ik snap dat hij minder spamt enzo, omdat hij er toen gelijk uitlag. Dat was ook de reden dat ik hem in het begin niet wilde ophangen, maar dit is wel heel erg) en hij vervolgens wel een andere stille speler verdacht gaat lopen maken / of iig verdenkt (Neko*) omdat die stil is (maar dat is hij dus zelf ook!).
Daar komt bij dat hij nu 'ineens' is vergeten te stemmen... terwijl hij dat makkelijk had kunnen doen want hij is wel online geweest.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 08-02-2008, 12:01
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Niet echt goede aanwijzingen erbij
huh? wat bedoel je?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 08-02-2008, 14:13
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Terugvindpost.

OMFG Mijn broertje is een detective
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Oud 08-02-2008, 15:05
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
EoS is inderdaad verbannen. Om precies te zijn tot zaterdag 22.00 uur. Hij heeft mij toestemming gegeven om voor hem te stemmen. Ik zal hem via de mail op de hoogte houden over de gebeurtenissen in het ww-spel. Ik hoop dat de spelleiders dit goed vinden.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-02-2008, 15:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Eindelijk weer bijgelezen. Sorry dat ik zo weinig post, maar druk met school enzo.
__________________
you're not my demographic
Oud 08-02-2008, 15:19
Verwijderd
Citaat:
EoS is inderdaad verbannen. Om precies te zijn tot zaterdag 22.00 uur. Hij heeft mij toestemming gegeven om voor hem te stemmen. Ik zal hem via de mail op de hoogte houden over de gebeurtenissen in het ww-spel. Ik hoop dat de spelleiders dit goed vinden.
Tuurlijk is dat goed.
Ik had het gisteren eigenlijk al zo bedacht, maar men dacht gisteren even dat jouw IP ook geband was, en toen viel mijn plan in duigen...
Maar; prima dus.
Oud 08-02-2008, 15:29
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Mijn ip is ook geband en de beheerders reageerden niet op mijn berichtje over dat ze mijn en niet zijn ip te pakken hadden , maar ik ga dadelijk naar mijn ouders en hopelijk kan ik daar wel gewoon forummen.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-02-2008, 17:34
Verwijderd
Ik was mijn stem vergeten, omdat ik nog niet wou stemmen(tegen gelijkspel) ik was daarna te laat

oja, over dat cupido gebeuren. ik ben echt zo dom nog niet als jullie denken. ik zou zoemzoem met sm gekoppeld hebben denk ik
Oud 08-02-2008, 18:17
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik was mijn stem vergeten, omdat ik nog niet wou stemmen(tegen gelijkspel) ik was daarna te laat

oja, over dat cupido gebeuren. ik ben echt zo dom nog niet als jullie denken. ik zou zoemzoem met sm gekoppeld hebben denk ik
okay, klinkt aannemelijk dat je gelijkspel wou voorkomen...

wat zou het uitmaken als je cupido was? dat is voor de rest geen voor of nadelige functie voor één van de teams, toch?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 08-02-2008, 19:20
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
“Goed,” zei EoS. “Zorgen jullie dat jullie kersverse papa een fijn plekje bij jullie geliefde mama in de tuin krijgt? Dan maak ik het hier zelf wel even af.” Hij haalde zijn pimmetje, zijn kale nicht dus, maar weer uit zijn broek en keek kwaad naar Krynn. Als blikken konden doden, had zij er zo bij kunnen gaan liggen in het graf. Ze vluchtte snel de kamer uit en trok Aila met zich mee. Het zat de arme meisjes ook niet mee sinds die enge Fortuynist hun leven was binnengedrongen. Terror Juice werd bovenop mama Pip gedeponeerd en zij neukten nog dood en gelukkig…

Coolkast had inmiddels al flink wat materiaal verzameld rondom ‘De zaak Bontjas’. Die naam had hij zelf bedacht, hij vond hem wel stoer klinken. Coolkast zag zichzelf al in tientallen speelfilms later, als superheld, want dat wilde hij worden. En hij was toch al heel aardig op weg, vond hij zelf… Hij besloot zijn grote broer te gaan verrassen met een bezoekje om hem mee te laten delen in de pret. Zijn grote broer had toch geen leven buiten zijn computer en muziek, dus hij sprak ook nooit iemand. Discretie was een vereiste als je belangrijke feiten over de zaak te horen zou krijgen, dus Coolkast dacht dat zijn geheimen wel veilig zouden zijn bij zijn broer. “Kazet!” riep hij naar boven. “Kaze-het!” Geen gehoor.
Kazet Nagorra zat boven op zijn kamer en de teringherrie waar hij naar luisterde was als gewoonlijk weer oorverdovend, vandaar dat hij Coolkast niet hoorde. Het liefst had hij mij geschreeuwd met de muziek, maar hij was zijn stem kwijtgeraakt, wat minstens vijf keer per maand gebeurde. Plots werd zijn muzikale trip bruut verstoord door zijn kleine broertje, die de muziek uitzette. “Kazet”, zei hij. “Ik heb een geheim en alleen jij mag het weten, want ik denk dat ik jouw kennis van formules enzo wel kan gebruiken bij deze zaak. Maar dan moet je wel beloven dat je het geheim houdt. Beloof je dat?” De haarbal op Kazets lichaam knikte. “Ik moet je écht kunnen vertrouwen”, zei Coolkast. “Ik wil je recht in de ogen kunnen kijken”. Kazet veegde de haren uit zijn gezicht weg en toen hij daar na tien minuten mee klaar was, knikte hij nogmaals. “Mooi,” zei Coolkast, en hij haalde zijn cassettebandjes en plannen op papier tevoorschijn…

Martino liep met een roodbloedende knie het ziekenhuis in. Hij knikte naar de receptioniste, die hem inmiddels goed kende, want Martino kwam hier dagelijks. Hij nam plaats op een leeg bed in ‘Curtain Area 2’. Gelukkig kon hij even zitten. Het was het allemaal waard hoor, het vallen en stoten óm gewond te raken óm vervolgens in het ziekenhuis terecht te komen, want hij kwam hier meer dan graag, maar vandaag was hij wel erg enthousiast geweest. Zijn knie deed écht pijn. Hij keek om zich heen en genoot van de ziekenhuissfeer en van de dokters, die werkelijk om op te eten waren. Op het bed rechts van Martino zat een medewerkster van de Blokker te hyperventileren en op het bed links van hem zat een nette zakenvrouw. Ze keek een beetje schichtig om zich heen, alsof ze zich schaamde voor wat ze hier kwam doen. Martino besloot eens een praatje met haar te gaan maken. Ze bleek AllureV te heten, en ze was hier om haar oren te laten uitspuiten. Er zat te veel speeksel in. Martino schoot in de lach. Dat kon alleen maar het werk van Lucky Luciano zijn geweest, die weer eens een mislukte oorbef had uitgevoerd…

Dát er iemand in die bouwval op de hoek van de straat woonde, wist iedereen in het dorp, maar niemand had ooit de moed gehad erheen te gaan. De mysterieuze persoon die deze storthoop bewoonde, hield zich bewust jarenlang verborgen. Niemand had hem ooit gezien. Niemand had híj ooit wíllen zien. Want als je een dure motorshop ging overvallen, kon je maar beter anoniem blijven, dat wist hij zeker. En nu was het dan eindelijk zo ver. Hij zou de bewoonde wereld in gaan en hij zou het geld innen waar hij al die jaren zo hard voor gewerkt had! Hij ging op weg…

TopDrop had genoeg van het wachten. Die anonieme sloerie kon hem niet zomaar laten zitten! Er lagen nog honderden vrouwen in het dorp naar hem te verlangen in hun eenzame bedjes! Hij besloot de winkel te sluiten en Lucky Luciano op te gaan zoeken, want voor vanavond wilde hij dat oorbeffen wel eens onder de knie krijgen…
Vijf minuten later stond Lis A., onze anonieme crimineel, teleurgesteld en wel voor een dichte deur; 2-sik had niet op haar willen wachten. Wél stond er een andere (anonieme) crimineel voor de deur zijn woede op een boom te uiten. Hij schopte en sloeg de bladeren, tierde en scheldde in het wilde weg en was duidelijk óók vrij teleurgesteld dat de motorshop was gesloten… Hoewel het eigenlijk maar een rare vogel was, voelde Lis A. zich gelijk tot hem aangetrokken, door de vele overeenkomsten die ze nu al leken te hebben. Ze waren elkanders gelijken! Ze was TopDrop en zijn sikken alweer vergeten en ze stapte op de onbekende man af. Dat had ze beter niet kunnen doen… Een twintigtal klappen en stompen in haar maag waren haar dank van deze normaal toch zo vriendelijke jongeman. Ze betekenden haar dood…


Kazet, onze hoogbegaafde metalvriend.


Martino, de ietwat bakvisserige ER-fan.


Dark Phoenix/DP, onze nieuwe AC.

1) sterrenmeisje
2) Martino87
3) Katje
4) ***ailá***
5) Fantôme
6) zoemzoem
7) Neko*
8) Lisaaah (cupido)
9) AllureV
10) LL
11) Flowtje
12) Eye of Sauron
13) x-spekkie-x (dorpeling/geliefde)
14) Topdrop
15) Uice (dorpeling)
16) Pippeloen (wolfsbane)
17) Kazet Nagorra
18) Stefenootje (dorpeling/geliefde)
19) Sherco (dorpeling)
20) Daboman
21) Coolkast
22) Krynn

Blauw = opgehangen
Paars = gestorven door liefdesverdriet
Rood = opgegeten

Wederom een dorpeling van ons heen gegaan. Sterker nog, ze was onze cupido.
Morgen kunnen jullie wraak nemen.
Stemmen vóór 19.00 uur!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 08-02-2008, 19:40
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Lisaaah!!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 08-02-2008, 19:57
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Zou wel graag van Cupido willen weten waarom ze Spekkie geliefde maakte?
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 08-02-2008, 19:58
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline

nu moet er echt ff verandering in komen hoor!

kan morgen de verhalen enzo niet volgen. maar miss. maar beter ook want dan ga ik niet schapig doen en gewoon zelf stemmen.
ik stem voor Coolkast denk ik. ik kijk vanavond nog wel ff, als ik terugben uit de bios en dan bepaal ik definitief, maar morgen heb ik geen kans te stemmen, denk ik.

ik vraag me trouwens af waarom het erger zou zijn als de cupido eruitligt ipv een 'normale' dorpeling?

[edit] of ik moet even goed kijken welke mensen Lisaah verdacht, miss. hebben de wolven wel een reden gehad juist haar te pakken[/edit]
^^ of niet natuurlijk want ze verdacht dus mij. weet niet of lisaah toen ook uiteindelijk op mij heeft gestemd...?
__________________
Dit is een coole sig.

Laatst gewijzigd op 08-02-2008 om 20:04.
Oud 08-02-2008, 21:35
Verwijderd
OMG kazet is mijn metal-broer
Oud 08-02-2008, 22:07
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Kut van Lisaaah.


Maar het verhaal is wel fantastisch!
__________________
you're not my demographic
Oud 08-02-2008, 22:49
Lethe
Lethe is offline
De spelleider kan echt goed schrijven.
__________________
Nice
Oud 08-02-2008, 22:50
Verwijderd
Ik heb twee voornaamste verdachten. TopDrop omdat hij vaag is over zijn stemgedrag, beetje verraderig, en Neko* omdat haar posts niet echt samenhangend zijn. Ik vind TopDrop nog net iets verdachter, dus mijn stem gaat hoogstwaarschijnlijk naar hem.
Oud 08-02-2008, 23:11
Verwijderd
Citaat:
De spelleider kan echt goed schrijven.
Niet overdrijven.
Oud 08-02-2008, 23:11
Verwijderd
En bovendien zijn we natuurlijk drie spelleiders
Oud 08-02-2008, 23:18
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Ik verdenk Neko nog steeds en Daboman vind ik veel te stil

Edit: Speelt hij altijd zo? Niet dat ik hem verdenk, maar ik dacht dat hij in andere spellen actiever was. Was me gwn opgevallen

Laatst gewijzigd op 08-02-2008 om 23:39.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 09:12
De Kantine weerwolfspel #46 the after party
Verwijderd
266 23-04-2008 00:32
De Kantine Het weerwolfspel #45 deel2
TopDrop
410 25-03-2008 21:20
De Kantine Het weerwolfspel #45
Lethe
500 14-03-2008 02:38
De Kantine weerwolfspel #46
Eye of Sauron
35 18-02-2008 18:46
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 22:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.