Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2012, 13:07
reality
reality is offline
Mijn vriendin is verslaafd aan anaal, tijdens seksen wissel ik af, eerst duw ik boven binnen na paar minuten duw ik onder binnen en zo wissel ik af dus mijn vraagje is of dat gevaarlijk is of er risicos aangebonden zijn help?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 13:17
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Als je het met condoom doet, zijn er risico's aan verbonden voor je vriendin: bacterien van het anale slijmvlies kunnen dan in de vagina komen, wat kan leiden tot ontstekingen. Daarom kun je beter beginnen met vaginaal en daarna overgaan naar anaal (en niet meer terug). Of je moet het condoom tussentijds vervangen.

Anale seks zonder condoom is sowieso onverstandig: daar kun jij ook een infectie door krijgen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 13:30
reality
reality is offline
dank
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 13:37
Verwijderd
Mijn vriendin is verslaafd aan anaal

wut
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 00:21
Verwijderd
ga er mee door & ze krijgt een kutjesinfectie, is ze gelijk van dr verslaving af.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 00:28
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
is ze gelijk van dr verslaving af.
qft
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 08:36
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ze kan er ook blaasontsteking van krijgen, door de bacterien die je uit haar anus haalt en langs haar plasgaatje wrijft. Dit merkt men niet altijd, en als ze er te lang mee blijft rondlopen kan de ontsteking dieper naar binnen kruipen en in haar nieren belanden. Dan zal ze eerst denken dat ze rugpijn heeft, maar steeds moeilijker kunnen lopen, en uiteindelijk overgevend en met hevige koorts bij de dokter terechtkomen en aan de zware antibiotica moeten en weken op bed moeten liggen. Dan wil ze geen anale seks meer waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Dan wil ze geen anale seks meer waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 20:24
reality
reality is offline
als ik aan haar laat, dan wilt zij alleen anaal niks anders. ik maak er geen probleem van zolang dat zij maar van geniet.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 01:00
Verwijderd
Dus geen seks meer haha nee maar je krijgt ook weer niet zo snel een infectie lijkt mij
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 07:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je krijgt wel heel snel een infectie. Vrouwen lopen HEEL makkelijk een blaasontsteking of schimmelinfectie op van dit soort grappen.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Dus geen seks meer haha nee maar je krijgt ook weer niet zo snel een infectie lijkt mij
Jawel, vrouwen lopen echt heel snel infeccties op, omdat het vrijwel direct allemaal in verbinding staat. Ik weet niet of je er wel eens over hebt nagedacht dat in je darmen en ontlasting (de ontlasting die via je anus naar buitenkomt) allemaal bacteriën zitten, en als je je piemel daar naar binnenstopt, komt die in aanmerking met allemaal bacteriën, en daarna stop je diezelfde piemel waar een hoop bacteriën uit je darmen aanzitten, in de vagina van je vriendin, die direct in verbinding staat met onder andere haar baarmoeder. En dat is wel een vrij kwetsbare omgeving voor bacteriën die er niet horen. Niet meer doen dus, van de anus in de vagina en weer terug. Alleen anaal of alleen vaginaal óf tussendoor van condoom wisselen kan best wel, maa tussendoor switchen is echt wel gevaarlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 01:11
reality
reality is offline
en soms wilt zij dat ik haar anus lik,dus anus beffen en ik vind da just lekker
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 06:39
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Lees je ueberhaupt wat wij zeggen?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 07:33
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Lees je ueberhaupt wat wij zeggen?
Ooit een troll gezien die normaal leest en reageert?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 08:53
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik vind je een rare, hoe kun je nou dingen gaan doen en je pas daarna gaan afvragen of het kwaad kan? Dude, als je iets om je vriendin geeft vraag je je dat soort dingen toch tevoren af. Maar die vriendin van jou komt ook niet snugger over, die heeft een vagina dus die zou toch beter moeten weten.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 17:37
reality
reality is offline
tijdens seksen heb ik weinig tijd om te denken,voor mij is alles welkom maar veilig
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 18:10
Verwijderd
Citaat:
tijdens seksen heb ik weinig tijd om te denken,voor mij is alles welkom maar veilig
Ja, wacht ff. Had je zelf nu niet kunnen verzinnen dat van het ene naar het andere gaat NIET veilig is?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 20:42
Verwijderd
Citaat:
tijdens seksen heb ik weinig tijd om te denken,voor mij is alles welkom maar veilig
van te voren nadenken? Ook niet bekend bij je?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 21:51
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
tijdens seksen heb ik weinig tijd om te denken,voor mij is alles welkom maar veilig
Dat is niet echt zo'n goede houding, tenzij je kinderen, SOA's en een vriendin vol infecties wilt. Een beetje nadenken waar je mee bezig bent (en als je het niet weet: het nog niet doen voor je de gevolgen kent) is wel handig bij dit soort dingen.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59.