Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2012, 14:21
honderdprocent
honderdprocent is offline
Hey,

ik ben een jongen van 17 jaar. Op gebied van seks ben ik erg gespannen. De laatste keer toen ik een vriendin had was ongeveer een jaar geleden. Blijkbaar had ik me nooit op de goede manier afgetrokken, waardoor mijn eikel erg gevoelig was en seks/pijpen leidde tot pijn en dus het verdwijnen van mijn erectie.

Nu ik 17 ben heb ik een nieuw meisje ontmoet. Zij was gisteren bij me en nadat ik haar tot in haar lingerie had uitgekleed en zij op me kwam zitten, kreeg ik een goede erectie. Maar toen ik haar vingerde, 'onthardde' mijn erectie. Hoe zit dat met jullie?

Ik ben erg bang dat mijn erectie niet hard genoeg is voor seks/pijpen. Ik krijg niet vaak uit het niets erecties op een dag en daarnaast, wanneer ik masturbeer, verdwijnt mijn erectie best snel wanneer ik daar even mee stop voordat ik ben gekomen (meestal dan).

Het knaagt allemaal aan mijn zelfvertrouwen en dat maakt het nog maar erger denk ik. Is dit alles een beetje normaal? Hoe is het bij jullie gegaan/zit het nu?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2012, 23:42
Verwijderd
www.forum.fok.nl/topic/1785228

Dat komt gewoon door te spanning. Rustig aan, je probleem
lost vanzelf op.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2012, 21:57
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Eerste keer dat ik seks had, mn ontmaagding, functioneerde mn zaakje ook niet optimaal door de spanning.
Maarja, de volgende keer had ik iets van 'not a big deal' en toen werkte alles goed mee.

Zelf had ik voor mn eerste keer een voorspel van 2 uur, dusja... misschien heeft dat er ook mee te maken... een constante erectie is volgens mij vrij uitputtend voor je lichaam... Maar ik ben geen doctor.

Anyways,
Het komt vanzelf goed!
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Hey,

ik ben een jongen van 17 jaar. Op gebied van seks ben ik erg gespannen. De laatste keer toen ik een vriendin had was ongeveer een jaar geleden. Blijkbaar had ik me nooit op de goede manier afgetrokken, waardoor mijn eikel erg gevoelig was en seks/pijpen leidde tot pijn en dus het verdwijnen van mijn erectie.

Nu ik 17 ben heb ik een nieuw meisje ontmoet. Zij was gisteren bij me en nadat ik haar tot in haar lingerie had uitgekleed en zij op me kwam zitten, kreeg ik een goede erectie. Maar toen ik haar vingerde, 'onthardde' mijn erectie. Hoe zit dat met jullie?

Ik ben erg bang dat mijn erectie niet hard genoeg is voor seks/pijpen. Ik krijg niet vaak uit het niets erecties op een dag en daarnaast, wanneer ik masturbeer, verdwijnt mijn erectie best snel wanneer ik daar even mee stop voordat ik ben gekomen (meestal dan).

Het knaagt allemaal aan mijn zelfvertrouwen en dat maakt het nog maar erger denk ik. Is dit alles een beetje normaal? Hoe is het bij jullie gegaan/zit het nu?
klinkt alsof je eikel overgevoelig is, klopt dat? HOE trek jij je af? Wel door je voorhuid heen en weer te schuiven?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35.