Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2012, 09:02
Verwijderd
Wie een aantal topics van mij heeft gezien weet dat ik recentelijk wat teleurstellingen heb moeten verwerken. Kwam erop neer dat een Italiaanse seks met mij wilde. Ik heb haar gevraagd en we zijn gaan neuken, maar van een vriendin hoorde ik dat ze vond dat ik niet zo verlegen moet doen. Afijn, ze reageert niet meer op mijn smsjes.

Kijk, als een jongen met iemand naar bed wil, dan aanbidt hij haar, plaatst haar op een voetstuk en hij accepteert haar en hij neemt haar hoe ze is. Dat is seksuele aantrekkingskracht. Het lijkt echter wel alsof meisjes niet op een persoon vallen, maar op gedragingen. Zij vinden iemand pas seksueel aantrekkelijk als die persoon zich op een bepaalde manier gedraagt. Jongens moeten zich altijd "bewijzen" bij meisjes. Een jongen kan een meisje behoorlijk missen, zelfs als hij haar weken niet heeft geneukt. Meisjes daarentegen lijken altijd direct over een jongen heen te zijn, helemaal als ze de jongen even niet neuken of als ze geneukt worden door een ander. Dat haat ik wel van vrouwen. Die "voor jou 10 anderen" attitude die ze vaak (niet altijd) hebben.

Sorry dat ik zo generaliseer, maar zijn vrouwen niet ontzettend kil als het om seks gaat?
Oud 07-03-2012, 09:07
Verwijderd
Oud 07-03-2012, 10:05
DmCraanen
Avatar van DmCraanen
DmCraanen is offline
STFUUUUU dit topic had je ook al ergens anders geopend. ruk je frustratie er maar uit en stop met topics openen
__________________
"I never thought you could do it''
''Funny, I never thought I couldn't do it!''
Oud 07-03-2012, 10:19
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Oh dear lord. Subtiel hoor, die paar woorden veranderen en dan doen alsof het topic hier hoort..?
Oud 07-03-2012, 12:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja. Harteloos.

En mannen zijn allemaal klootzakken die hun pik achterna lopen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-03-2012, 13:02
Verwijderd
Er heerst hier een naar soort regime. Want als ik zeg wat ik zeggen wil, wat ook geheel de waarheid zou zijn, word ik geband.

Kutzooi
Oud 07-03-2012, 13:02
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Omarm het leven Ab!
Oud 07-03-2012, 13:03
Carbi
Carbi is offline
Citaat:
Ja. Harteloos.

En mannen zijn allemaal klootzakken die hun pik achterna lopen.
Dit inderdaad. De mensheid moet gewoon ff uitsterven.
Oud 07-03-2012, 13:09
Verwijderd

Laatst gewijzigd op 07-03-2012 om 13:15. Reden: Met dank aan vowel even aangepast.
Oud 07-03-2012, 13:13
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Eentje te veel, lieve Louis.
Oud 07-03-2012, 13:14
Verwijderd
Kut, je hebt gelijk...
Oud 07-03-2012, 13:15
Verwijderd
Maar zo klopt het
Oud 07-03-2012, 14:42
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Kijk, als een jongen met iemand naar bed wil, dan aanbidt hij haar, plaatst haar op een voetstuk en hij accepteert haar en hij neemt haar hoe ze is. Dat is seksuele aantrekkingskracht.


Nee, als een jongen met iemand naar bed wil wil hij zijn pik ergens in hangen. Meer niet.
Oud 07-03-2012, 15:24
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Dit topic stond dus al lang zat op L&R met net wat andere woorden. Ik raad je aan dit grapje niet nog een keer uit te halen om dit topic opnieuw te posten. Verder gaat-ie dicht, want je had deze dus al in de non-seksversie. Oh, en omdat het er dus niet op lijkt dat dit nog op een serieus topic uit zou kunnen lopen.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zijn vrouwen kille wezens?
Verwijderd
142 06-03-2012 14:57
Verhalen & Gedichten Spiegelwereld>> verhaal
Twijg
66 09-12-2003 12:50
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28.