Oud 21-02-2012, 22:49
JustSaying
JustSaying is offline
ik ben een jongen die best vaak rukt en op de 19-02 kwam ik klaar en kreeg nix maar wel vocht dus ik probeerde 1 dag niet te rukken en dat lukte. en toen ik weer ging rukken kwam er weer nix uit wel vocht wa moet ik doen o.o?
p.s ik heb een vriendin en heb ook weleens sex me haar.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 23:02
icetea296
Avatar van icetea296
icetea296 is offline
wrm nou op 19-02 xD dat is op mijn verjaardag
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 23:18
JustSaying
JustSaying is offline
xD omg misschien kwam het dus door jou xd
mr verder weet je nie wrm o.o
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 23:19
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Wat bedoel je met vocht? Sperma is ook vocht... Bedoel je een helder (niet-wit) vocht?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 23:21
JustSaying
JustSaying is offline
Citaat:
Wat bedoel je met vocht? Sperma is ook vocht... Bedoel je een helder (niet-wit) vocht?
het is alleen mr helder niet wit gwn vocht denk ik
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 23:27
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
En hoe oud ben je?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 23:27
JustSaying
JustSaying is offline
Citaat:
En hoe oud ben je?
15
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 00:05
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ten eerste kan de kleur van sperma verschillen per persoon en per keer klaarkomen. De ene keer kan het witter of juist doorzichtiger/wateriger zijn dan de andere keer. Dat is normaal, tenzij het bijv. rood gekleurd is...

Ten tweede kan het feit dat je vaak rukt hiermee te maken hebben: als je het kort nadat je bent klaargekomen weer doet, kan de kleur minder wit zijn. Dat is ook niet schadelijk
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 10:40
JustSaying
JustSaying is offline
Citaat:
Ten eerste kan de kleur van sperma verschillen per persoon en per keer klaarkomen. De ene keer kan het witter of juist doorzichtiger/wateriger zijn dan de andere keer. Dat is normaal, tenzij het bijv. rood gekleurd is...

Ten tweede kan het feit dat je vaak rukt hiermee te maken hebben: als je het kort nadat je bent klaargekomen weer doet, kan de kleur minder wit zijn. Dat is ook niet schadelijk
maar kan het ook niet zijn da ik bepaalde ziekte heb? ik ben nu wel een beetje ziek mr verder nog iets o.o?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 11:45
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
maar kan het ook niet zijn da ik bepaalde ziekte heb? ik ben nu wel een beetje ziek mr verder nog iets o.o?
Kun je AUB voluit schrijven? beetje vervelend lezen zo

maar hoedanook, ik denk niet echt dat je een ziekte hebt. probeer het anders even te googlen
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 12:10
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
als je vaak rukt, achter elkaar dat spuit je geen liters meer tegelijk nee... paar uur ertussen en je hebt weer wat meer. niks geks
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 16:55
JustSaying
JustSaying is offline
Citaat:
Kun je AUB voluit schrijven? beetje vervelend lezen zo

maar hoedanook, ik denk niet echt dat je een ziekte hebt. probeer het anders even te googlen
hehehe soz man
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 16:56
JustSaying
JustSaying is offline
Citaat:
als je vaak rukt, achter elkaar dat spuit je geen liters meer tegelijk nee... paar uur ertussen en je hebt weer wat meer. niks geks
ik w8te zelf EEN hele dag xd maar toen was het steeds doorzichtig.
nu ben ik weer aan het w8te lol
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 17:31
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Wachten, niet w8en...
En het is vast niet, 'w8' gewoon eventjes, en zie dan wat er gebeurt.
Als je niet onbeschermde seks met meerdere mensen hebt gehad en zij ook niet zou een soa in ieder geval het probleem niet moeten zijn.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 20:00
xLovelite
xLovelite is offline
Een dag lijkt me niet zo moeilijk denk ik?
Maar als je een vriendin hebt en je moet jezelf elke dag rukken gaat er sowieso iets fout denk ik?;x

Dat terzijde
Om klaar te komen is het aanmaken van het stofje Testosteron noodzakelijk
Dat stimuleert de ballen om sperma aan te maken
sporten is goed voor je Testosteron aanmaak, dus dat raad ik aan
MAAR niet te lang, of teveel sporten want dat zorgt voor aanmaak van het stofje Cortisol en dat zorgt weer voor de afbraak van spieren

x
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 20:40
depress
depress is offline
ik heb helemaal geen sperma. als ik klaarkom spuit er niks uit alleen soms komt er een heel klein mini druppeltje doorzichtig waterachtig slijmerig ding uit dat ze 'voorvocht' noemen. ik hoop dat ik geen ziekte heb dat ik nooit sperma krijg ofzo en dat ik onvruchtbaar ben
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 21:49
icetea296
Avatar van icetea296
icetea296 is offline
leeftijd?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 22:34
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
ik heb helemaal geen sperma. als ik klaarkom spuit er niks uit alleen soms komt er een heel klein mini druppeltje doorzichtig waterachtig slijmerig ding uit dat ze 'voorvocht' noemen. ik hoop dat ik geen ziekte heb dat ik nooit sperma krijg ofzo en dat ik onvruchtbaar ben
Hou oud ben je?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 02:06
JustSaying
JustSaying is offline
Citaat:
Wachten, niet w8en...
En het is vast niet, 'w8' gewoon eventjes, en zie dan wat er gebeurt.
Als je niet onbeschermde seks met meerdere mensen hebt gehad en zij ook niet zou een soa in ieder geval het probleem niet moeten zijn.
maar mijn vriendin was nog maar een maagd. en we hadden meerdere keren sex gehad zonder een condoom en dit gebeurt nu pas voor de 1ste keer
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 02:07
JustSaying
JustSaying is offline
Citaat:
Hou oud ben je?
dat is ook bij mij maar wel pas geleden
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 10:52
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
maar mijn vriendin was nog maar een maagd. en we hadden meerdere keren sex gehad zonder een condoom en dit gebeurt nu pas voor de 1ste keer
Theoretisch gezien zou er dan geen soa's in het spel mogen zijn, tenzij een van de ouders een soa hebben/hadden ten tijde van jullie geboorte. Hoe is het nu, in ieder geval?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 11:27
JustSaying
JustSaying is offline
Citaat:
Theoretisch gezien zou er dan geen soa's in het spel mogen zijn, tenzij een van de ouders een soa hebben/hadden ten tijde van jullie geboorte. Hoe is het nu, in ieder geval?
nope nog steeds niks :/
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 23:10
JustSaying
JustSaying is offline
Citaat:
Theoretisch gezien zou er dan geen soa's in het spel mogen zijn, tenzij een van de ouders een soa hebben/hadden ten tijde van jullie geboorte. Hoe is het nu, in ieder geval?
eeey kan het ook niet iets zijn met mijn prostaat ? want ik had gezien op family guy xD yea i know. dat als er iets mis is met je prostaat dat je ook niet kan plassen. geld dat ook voor het verminderen van sperma ?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 23:27
Mati
Avatar van Mati
Mati is offline
Want echt álles wat je op tv ziet is waar

Maar ik zou het echt niet weten of dat ook je sperma aantast.
Ik denk t niet, maar je weet nooit.

Mss een stomme vraag, maar kom je nog klaar?
Want als er nog steeds sperma uit komt maar in een andere kleur is er denk k niet veel aan de hand is.

Dit is niet de beste oplossing, ik weet t.
Maar als er niks verranderd zou je beter met je ouders gaan praten of een leerkracht.
Want dat is niet normaal voor iemand van 15, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Een dag lijkt me niet zo moeilijk denk ik?
Maar als je een vriendin hebt en je moet jezelf elke dag rukken gaat er sowieso iets fout denk ik?;x

Dat terzijde
Om klaar te komen is het aanmaken van het stofje Testosteron noodzakelijk
Dat stimuleert de ballen om sperma aan te maken
sporten is goed voor je Testosteron aanmaak, dus dat raad ik aan
MAAR niet te lang, of teveel sporten want dat zorgt voor aanmaak van het stofje Cortisol en dat zorgt weer voor de afbraak van spieren

x
IDD veel sporten, of je bent nog te jong
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 22:34
JustSaying
JustSaying is offline
Citaat:
Want echt álles wat je op tv ziet is waar

Maar ik zou het echt niet weten of dat ook je sperma aantast.
Ik denk t niet, maar je weet nooit.

Mss een stomme vraag, maar kom je nog klaar?
Want als er nog steeds sperma uit komt maar in een andere kleur is er denk k niet veel aan de hand is.

Dit is niet de beste oplossing, ik weet t.
Maar als er niks verranderd zou je beter met je ouders gaan praten of een leerkracht.
Want dat is niet normaal voor iemand van 15, denk ik.
OOOOOMG eindelijk er kwam weer wat sperma uit xD was wel gewoon normaal maar nog steeds niet zo veel als toen.
en er was ook meer vocht dan sperma
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 22:46
depress
depress is offline
Ik ben 15 jaar en ik had het allang moeten hebben zoals iedereen, hopelijk krijg ik het dit jaar zo snel mogelijk of tenminste ooit
Met citaat reageren
Oud 16-03-2012, 22:19
JustSaying
JustSaying is offline
hoe krijg je dikker sperma
Met citaat reageren
Oud 19-03-2012, 14:15
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Jongen waqra maak je, je druk om. Mijn sperma is gewoon doorzichtig hoor. Is al sinds mn 11e zo ofzo. Wat boeit je sperma je. Behalve als je kids wil maken enzo.
__________________
It's a minor!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2012, 01:40
Verwijderd
depress, JustSaying en Freezer: jullie zitten nog volop in de puberteit, zo tegen je 16e is jullie sperma heus wel wittig en wat dikker. Geen zorgen maken, komt vanzelf goed. Er zijn ook gasten die wat later zijn met hun ontwikkeling en pas op hun 16e een zaadlozing hebben. Have fun!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit sperma
thieske12
5 19-02-2015 13:03
Lichaam & Gezondheid 15 jaar, en geen sperma en geen mannen stem.
Kongolo
22 10-03-2014 21:51
Seksualiteit Geen sperma :s
Mysterieuzen
18 10-03-2014 18:48
Lichaam & Gezondheid Zonder sperma ook zwanger
me12
1 07-01-2011 21:21
Lichaam & Gezondheid Sperma ophouden slecht?
Hardcore
11 29-11-2002 16:05
Seksualiteit Pijpen zonder angst voor sperma: het kan!
sofie3
27 07-06-2002 22:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50.