Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2005, 15:49
lso
Avatar van lso
lso is offline
Ik zoek heeel dringend een persoonlijkheidstest die je op papier kan maken.. Dus ergens op internet zou ik die moeten vinden maar waar...???? Wie kan mij helpen..

t zijn allemaal test die je via de computer maakt

thx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2005, 15:51
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Kijk eens op www.pagina.nl daar staat ergens een dochterpagina met allemaal van dat soort tests.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 16:14
lso
Avatar van lso
lso is offline
Alvast bedankt maar je kan er geen enkele op papier maken ik hoop dat er nog reactie komt.. merci!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 16:42
Verwijderd
Die persoonlijkheidstesten krijgen psychologen over het algemeen via het NIP. Nu weet ik niet zeker of die testen vrij te verkrijgen zijn, maar ik weet wel zeker dat je die testen niet op Internet zult vinden.

Ten eerste heb je te maken met de taal: je hebt een Nederlandse test nodig, dus dat verkleint je zoekgebied.

Daarnaast zijn er weinig mensen (zeker niet uit vak) die een volledige test op Internet gooien.

Tot slot kan ik me niet voorstellen dat iemand een persoonlijkheidstest mag doen, zonder dat daar een persoonlijke begeleiding bij komt kijken. Zo'n test wordt altijd door een psycholoog (of een andere deskundige) toegelicht. Zonder die toelichting heb je er weinig aan.

Kortom: ik denk niet dat je je oplossing via het Internet zult vinden.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 16:45
lso
Avatar van lso
lso is offline
Citaat:
alluman schreef op 02-03-2005 @ 17:42 :
Die persoonlijkheidstesten krijgen psychologen over het algemeen via het NIP. Nu weet ik niet zeker of die testen vrij te verkrijgen zijn, maar ik weet wel zeker dat je die testen niet op Internet zult vinden.

Ten eerste heb je te maken met de taal: je hebt een Nederlandse test nodig, dus dat verkleint je zoekgebied.

Daarnaast zijn er weinig mensen (zeker niet uit vak) die een volledige test op Internet gooien.

Tot slot kan ik me niet voorstellen dat iemand een persoonlijkheidstest mag doen, zonder dat daar een persoonlijke begeleiding bij komt kijken. Zo'n test wordt altijd door een psycholoog (of een andere deskundige) toegelicht. Zonder die toelichting heb je er weinig aan.

Kortom: ik denk niet dat je je oplossing via het Internet zult vinden.
Eigenlijk mag het van mij ook een 'minder waarheidsgetrouwe' leuke test zijn hoor bv. Ben jij assertief.. of ben je dit of hoe goed ken je jezelf.. Testen die je vaak in tijdschriften vindt ofzo.. maar ja ik heb het nodig tegen morgen.. Ik geef les, mijn leerlingen hebben net een toets over persoonlijkheid gekregen en ik wil hen nadien in stilte bezighouden met zo'n test eventueel...

thx
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 21:32
nijmegenaar
Avatar van nijmegenaar
nijmegenaar is offline
wat dacht je van de Belbin test, hierin wordt gesproken over hoe je als groepslid jezelf profileerd. of KOLB, hierin wordt je als persoon omschreven en wordt omschreven wat je valkuilen zijn en je kwaliteiten.

zo heb je ook het kwaliteitenspel waardoor je je groepsleden kwaliteiten geeft en vervormingen. Dit is een spel waarbij je jezelf ook bloot geeft.

het zijn voorbeelden...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Bioscopen ontruimt tijdens Suikerfeest
Verwijderd
203 17-10-2009 20:43
De Kantine Arrr!! Ben jij een piraat?
Verwijderd
36 03-12-2007 21:31
Drugs & Alcohol Het nieuwe IZSADC-topic
coopergirl
500 03-12-2005 15:21
Lichaam & Gezondheid In hoeverre is longkanker erfelijk?
Co
33 16-03-2005 19:45
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23.