Oud 21-04-2008, 23:40
Verwijderd
Om nog even na te praten, mag dat fb's? Het andere topic was bijna vol toen de einduitslag bekend werd.
Advertentie
Oud 21-04-2008, 23:41
Verwijderd
ja natuurlijk want we mochten drie topics en er is behoefte aan dit topic vanuit de leden


Coole titel
Oud 21-04-2008, 23:42
Verwijderd
Ik heb nog steeds geen antwoord trouwens! Waarom wilde men mij opeten?
Oud 21-04-2008, 23:42
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
@ Paranoide: ik speel altijd zo goed mogelijk zoals ik als dorpeling zou spelen. Ik gaf aan dat jij gevaarlijk zou zijn, wat ik ook echt had gezegd als ik dorpeling was, want men liep echt massaal achter jou aan Dat was voor mij als wolf niet zo'n probleem want je zat er best wel naast. Als ik dorpeling was geweest had ik je wel echt verdacht gevonden en dan zou ik dus hetzelfde hebben gepost.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-04-2008, 23:42
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb nog steeds geen antwoord trouwens! Waarom wilde men mij opeten?
Easy snack, gok ik, Uice werd namelijk beschermd.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-04-2008, 23:42
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Misschien smaak je lekker
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 21-04-2008, 23:43
Verwijderd
we dachten dat jij leerlingziener was, maar dachten ook dat rops dit kon zijn. Stom dat we voor jou zijn gegaan

edit : dp, ik heb het net even opgezocht
Oud 21-04-2008, 23:43
Verwijderd
Citaat:
we dachten dat jij leerlingziener was, maar dachten ook dat rops dit kon zijn. Stom dat we voor jou zijn gegaan

edit : dp, ik heb het net even opgezocht



Trouwens uice werd niet beschermd!
Oud 21-04-2008, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Misschien smaak je lekker
wouldn't you like to know.
Oud 21-04-2008, 23:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:



Trouwens uice werd niet beschermd!
Jawel, hoor.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-04-2008, 23:44
Verwijderd
Citaat:



Trouwens uice werd niet beschermd!

Ik heb die stem persoonlijk ingediend. zie mijn nawoord @ vorige topic.
Oud 21-04-2008, 23:45
Verwijderd
En ik was geen bane


:loser:
Oud 21-04-2008, 23:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Toch nog maar even een klein complimentje naar de spelleiders na al het gezeik. Stiekem hebben ze het wel een beetje verdiend.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-04-2008, 23:45
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:



Trouwens uice werd niet beschermd!
Uice is wel een keer beschermd
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 21-04-2008, 23:47
Verwijderd
Ja maar sufferd Stephan zegt dat ik een easy snack was want juice werd beschermd maar ik was beschermd anders was ik wel dood.
Oud 21-04-2008, 23:48
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja maar sufferd Stephan zegt dat ik een easy snack was want juice werd beschermd maar ik was beschermd anders was ik wel dood.
Uice werd beschermd, daarna werd er voor jou gekozen. Jij was niet heel opvallend in het spel en dus was er weinig kans dat jij beschermd zou worden. Foute gedachte, helaas.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-04-2008, 23:50
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Jij bent ook een keer opgegeten hoor Lisaaah. Maar Katje heeft goed werk verricht en je beschermd. Grappig is dat wolfsbane TRA niet 1x is gepakt. Ik heb overigens nog een word-document met alle stemmen incl. eetrondes etc. dus als iemand het wil zien kan ik het misschien hier plaatsen ofzo?
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 21-04-2008, 23:50
Verwijderd
Vroeg in het spel dringt EoS erop aan om Katje of Paranoide te stemmen. Hadden we dat maar gedaan ja.
Ads door Google
Oud 21-04-2008, 23:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Vroeg in het spel dringt EoS erop aan om Katje of Paranoide te stemmen. Hadden we dat maar gedaan ja.
Ik was er ook voor, jij was er tegen want je wilde geen actieve mensen dood. Ik suggereerde toen Krynn, waar iedereen het wel mee eens was
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-04-2008, 23:52
Verwijderd
Waarom wilden jullie mij dan opeten?
Oud 21-04-2008, 23:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Waarom wilden jullie mij dan opeten?
Je was actief en gevaarlijk
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-04-2008, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Ik was er ook voor, jij was er tegen want je wilde geen actieve mensen dood. Ik suggereerde toen Krynn, waar iedereen het wel mee eens was
en dat bleek een goede keuze. hoewel het jammer was dat we rops zo laat doorhadden, anders was het spel heeel anders verlopen

we wilden katje opeten omdat ze ons niet verdacht vond.
Oud 21-04-2008, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Je was actief en gevaarlijk
ze heeft niet op jou gestemd, en ik lees net een stukje van eos waarin hij zegt dat katje ws beschermd zal worden of de bane is.
maar later werd ze gevaarlijk ja.
Oud 21-04-2008, 23:55
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ze heeft niet op jou gestemd, en ik lees net een stukje van eos waarin hij zegt dat katje ws beschermd zal worden of de bane is.
maar later werd ze gevaarlijk ja.
Ze was actief en dus gevaarlijk. Dat was aanvankelijk waarom we haar wilden killen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-04-2008, 23:57
Verwijderd
TopDrop was echt een stomme keuze.
Advertentie
Oud 21-04-2008, 23:57
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
hadden jullie trouwens nog momenten dat jullie dachten dat er geliefden in jullie midden waren (gericht aan de wolven dus)?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 21-04-2008, 23:57
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
hadden jullie trouwens nog momenten dat jullie dachten dat er geliefden in jullie midden waren (gericht aan de wolven dus)?
Nope.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-04-2008, 23:58
Verwijderd
Maar wel veilig.

Ik las ergens terug dat EoS had gezegd dat we fantome voor het laatst moesten bewaren en hanneke begreep dat niet, en ik ook niet echt maar gister kon ik er mooi gebruik van maken want jullie hadden daar helemaal niks aan
Oud 21-04-2008, 23:58
Verwijderd
Citaat:
hadden jullie trouwens nog momenten dat jullie dachten dat er geliefden in jullie midden waren (gericht aan de wolven dus)?
Ja, Sador, dat heb ik niet verteld maar ik heb Hanneke en EoS een pm gestuurd waar ik zeg dat ik jou en sterrenmeisje geliefde vind lijken.
Oud 21-04-2008, 23:59
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maar wel veilig.

Ik las ergens terug dat EoS had gezegd dat we fantome voor het laatst moesten bewaren en hanneke begreep dat niet, en ik ook niet echt maar gister kon ik er mooi gebruik van maken want jullie hadden daar helemaal niks aan
Fantome was sowieso dom om te eten, tot gister.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-04-2008, 23:59
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, Sador, dat heb ik niet verteld maar ik heb Hanneke en EoS een pm gestuurd waar ik zeg dat ik jou en sterrenmeisje geliefde vind lijken.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 00:00
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ja, Sador, dat heb ik niet verteld maar ik heb Hanneke en EoS een pm gestuurd waar ik zeg dat ik jou en sterrenmeisje geliefde vind lijken.
haha, dus toch
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 22-04-2008, 00:01
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Maar sterrenmeisje en DP willen in het ww-spel gewoon nooit op elkaar stemmen, dus die gedachte verbaast me ook eigenlijk niets
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 22-04-2008, 00:02
Verwijderd
Citaat:
@ Paranoide: ik speel altijd zo goed mogelijk zoals ik als dorpeling zou spelen. Ik gaf aan dat jij gevaarlijk zou zijn, wat ik ook echt had gezegd als ik dorpeling was, want men liep echt massaal achter jou aan Dat was voor mij als wolf niet zo'n probleem want je zat er best wel naast. Als ik dorpeling was geweest had ik je wel echt verdacht gevonden en dan zou ik dus hetzelfde hebben gepost.
Volgens mij was het eerder andersom, hoor. Ik heb me best vaak laten leiden door theorieën van anderen, waarbij ik wel telkens ging voor degene die ik het verdachtst vond, want ik had het te druk om urenlang door posts te scrollen. En jouw reden was zo van - 'in het vorige spel vond men haar onschuldig omdat ze veel postte, nu post ze ook veel dus als ze wolf is dan is dat gevaarlijk'. Het spijt me, maar dat vind ik krom. Of nouja, het klopt natuurlijk wel, want áls ik wolf was dan was ik om die reden wellicht wel gevaarlijk, ja. Maar het is geen reden om iemand verdacht te vinden, lijkt me. Dat het zo uit de lucht gegrepen leek, in combinatie met dat je dat direct na mijn vrij onschuldige opmerking postte, zorgde ervoor dat ik uiteindelijk toch maar op jou stemde in de ronde dat jij eruit ging.

Sowieso vond ik de verdachtmakingen mijn kant op wel flauw, behalve op het laatst, toen Fantôme opgegeten werd. Het ging van 'ze post veel en lijkt onschuldig dus ze is verdacht' naar 'Sador vond haar verdacht en hij was een wolf dus is ze verdacht' naar 'Zowel Hanneke/EoS (ikweetnietmeerwie ) als Sador vonden haar verdacht, dus dat zou haar moeten vrijspreken en daarom is ze verdacht' naar 'ze post weinig/minder dus ze is verdacht'. Vooral die eerste in combinatie met dat laatste was zo van whuttt. Op het einde vond ik het heel begrijpelijk dat men me verdacht vond, maar de eerdere beschuldigingen vond ik echt onterecht/onrealistisch.

Maar goed, het was wel een goede strategie vanuit het wolven-perspectief, want jullie hebben wel allemaal mensen achter die theorieën gekregen.
Oud 22-04-2008, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Maar sterrenmeisje en DP willen in het ww-spel gewoon nooit op elkaar stemmen
het kwam ook vooral doordat sterrenmeisje zo verdacht deed. Dan weer wel op hem willen stemmen en dan weer niet. Ik twijfelde dat zij geliefde zou zijn met hem of met coolkast.
helemaal toen ze later samen op fantome gingen stemmen.

jammer dat ik die pm naar han en eos over dp niet meer kan vinden.
Oud 22-04-2008, 00:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Volgens mij was het eerder andersom, hoor. Ik heb me best vaak laten leiden door theorieën van anderen, waarbij ik wel telkens ging voor degene die ik het verdachtst vond, want ik had het te druk om urenlang door posts te scrollen. En jouw reden was zo van - 'in het vorige spel vond men haar onschuldig omdat ze veel postte, nu post ze ook veel dus als ze wolf is dan is dat gevaarlijk'. Het spijt me, maar dat vind ik krom. Of nouja, het klopt natuurlijk wel, want áls ik wolf was dan was ik om die reden wellicht wel gevaarlijk, ja. Maar het is geen reden om iemand verdacht te vinden, lijkt me. Dat het zo uit de lucht gegrepen leek, in combinatie met dat je dat direct na mijn vrij onschuldige opmerking postte, zorgde ervoor dat ik uiteindelijk toch maar op jou stemde in de ronde dat jij eruit ging.
Het probleem is dat de wolven meestal de mensen zijn die je niet verdenkt. Het zijn nooit de stille, zeer actieve, etc. spelers, nooit degene die foutjes maken of wat dan ook, altijd degene die het beste opletten. Jij speelde heel actief, en was dus óf een zeer ijverige dorpeling óf gevaarlijk. Dus koos ik, zonder verdere poging mensen mee te sleuren voor jou die ronde. Het was niet mijn bedoeling om je eruit te kicken, slechts om iemand te noemen met een reden. Natuurlijk was het een lame reden geweest als je er om die reden uit was gegaan. Maar voor mijn (alto-achtige) stem was het prima geschikt
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Ads door Google
Oud 22-04-2008, 00:06
Verwijderd
Complimenten aan Katje, trouwens Tovenaar lijkt me echt moeilijk, je hebt dan helemaal geen extra informatie maar moet toch zien te voorspellen waar de wolven zullen toeslaan.
Oud 22-04-2008, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Het probleem is dat de wolven meestal de mensen zijn die je niet verdenkt. Het zijn nooit de stille, zeer actieve, etc. spelers, nooit degene die foutjes maken of wat dan ook, altijd degene die het beste opletten. Jij speelde heel actief, en was dus óf een zeer ijverige dorpeling óf gevaarlijk. Dus koos ik, zonder verdere poging mensen mee te sleuren voor jou die ronde. Het was niet mijn bedoeling om je eruit te kicken, slechts om iemand te noemen met een reden. Natuurlijk was het een lame reden geweest als je er om die reden uit was gegaan. Maar voor mijn (alto-achtige) stem was het prima geschikt
Haha, vooruit. Maar ik moest even zeuren over de verdenkingen die ik zo hard nergens op gebaseerd vond, want tijdens het spel moest ik me natuurlijk koest houden omdat jezelf verdedigen al snel als verdacht wordt gezien.
Oud 22-04-2008, 00:16
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Haha, vooruit. Maar ik moest even zeuren over de verdenkingen die ik zo hard nergens op gebaseerd vond, want tijdens het spel moest ik me natuurlijk koest houden omdat jezelf verdedigen al snel als verdacht wordt gezien.
Dat vind ik ook heel vermoeiend ja. En als iemand eenmaal genoemd is gaat iedereen ineens voor die persoon..
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 00:27
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Maar wel veilig.

Ik las ergens terug dat EoS had gezegd dat we fantome voor het laatst moesten bewaren en hanneke begreep dat niet, en ik ook niet echt maar gister kon ik er mooi gebruik van maken want jullie hadden daar helemaal niks aan
Oh, dat kan ik me niet eens meer herinneren?
Citaat:
Complimenten aan Katje, trouwens Tovenaar lijkt me echt moeilijk, je hebt dan helemaal geen extra informatie maar moet toch zien te voorspellen waar de wolven zullen toeslaan.
Ja, ik vraag me ook wel af waarom Katje eerst Uice beschermt had en daarna Lisaaah
Citaat:
het kwam ook vooral doordat sterrenmeisje zo verdacht deed. Dan weer wel op hem willen stemmen en dan weer niet. Ik twijfelde dat zij geliefde zou zijn met hem of met coolkast.
helemaal toen ze later samen op fantome gingen stemmen.

jammer dat ik die pm naar han en eos over dp niet meer kan vinden.
Ik zal even zoeken.
Gevonden, die avond ging DP dood geloof ik
Citaat:
Pippeloen schreef:
Als fantome de cupido is, en die wil sador er zo nodig uit hebben (al een aantal rondes noemt ze hem) zou het dan zo kunnen zijn dat hij misschien geliefde is met iemand?
bijveelbeeld sterrenmeisje?
Citaat:
Om nog even na te praten, mag dat fb's? Het andere topic was bijna vol toen de einduitslag bekend werd.
Prima, ik sluit 'm over een paar dagen wel.
__________________
Hoi! - Soija.nl

Laatst gewijzigd op 22-04-2008 om 00:35.
Oud 22-04-2008, 00:38
Verwijderd
merci x 2 hanneke
Oud 22-04-2008, 00:41
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Bah verloren.
Maar ja dat zat er wel aan te komen.
Röps was uiteraard enorm irritant voor ons, maar niet alleen omdat hij leerlingziener was. Hij was ook enorm irritant vanwege zijn arrogante gedrag. Hij vond zichzelf helemaal geweldig terwijl hij zich tegelijkertijd als een n00B gedroeg. Dat n00Bgedrag zorgde er dan wel weer voor dat niemand hem geloofde dus dat was wel weer in ons voordeel.
Ik zal nu alvast zeggen dat ik de eerste ronde van het volgende spel op jou stem Röps, omdat ik niet weer een spel wil hebben waar ik jouw arrogante posts moet lezen.

En TRA: jeej je hebt het overleefd. Boeie. Als wolfsbane is het juist de bedoeling dat je actief gaat doen zodat de wolven je opeten. Nu hebben de dorpelingen dus helemaal niks aan je gehad. Het is maar waar je trots op bent


Over de geliefden: Is het geen idee om de cupido aan de kant van de geliefden te zetten, als een soortgelijke functie als de verrader?
Lijkt me verhaaltechnisch ook beter, want een cupido die twee mensen op elkaar verliefd laat worden en ze vervolgens op alle mogelijke manieren wil laten doodgaan is natuurlijk een beetje vreemd. Wil cupido niet dat liefde alles overwint?

En ik zal ook graag zien dat discussies over kansberekening aan het begin van het spel verboden worden. Iedereen weet dat dat nergens op slaat, maar toch is er elk spel wel weer iemand die er over begint, waarna iedereen meteen weer aankomt met dezelfde loze non-argumenten. Dat is slecht voor de sfeer en vult het topic op met nutteloze posts. Dus wat mij betreft mag dat wel weg.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 22-04-2008, 00:42
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Een enorme qft op alles van EoS.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Een enorme qft op alles van EoS.
En hoppakee, nog één!
Qft, dus. De qft van DP, die EoS qft't.
Oud 22-04-2008, 00:46
Verwijderd
EoS, ik lolde om je post

Ik vind het echt een heel goed idee , de cupido aan de kant van de geliefden

en laat die irritante discussies over kansberekening inderdaad achterwege

jij hebt echt veel spelinzicht
Oud 22-04-2008, 00:49
Verwijderd
Bovendien krijg je dan ook niet dat gedoe zoals toen met Lisaaah die Spekkie en Stefenootje er bewust uit speelde.
Oud 22-04-2008, 00:49
Verwijderd
Nee niks Spekkie
Oud 22-04-2008, 00:50
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Bovendien krijg je dan ook niet dat gedoe zoals toen met Lisaaah die Spekkie en Stefenootje er bewust uit speelde.
Dat was niet bewust.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 00:51
Verwijderd
Dat geloof ik niet helemaal, maargoed, lamaar.
Oud 22-04-2008, 00:55
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat geloof ik niet helemaal, maargoed, lamaar.
Ik normaal gesproken ook niet, maar in dit geval wel. Ze was bij mij, moest om kwart over 8 oid nog kiezen en koos gewoon 2 mensen zonder het topic te lezen Waarvan één stefanie omdat ze die al wilde geloof ik.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48.