Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2009, 12:05
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Ik moest plotseling weer denken aan een verhaal wat ik een tijdje geleden heb geschreven, althans, een beginnetje. Net als al mijn andere verhalen is deze waarschijnlijk gedoemd om nooit meer verder geschreven te worden, maar op zich kan ik nog wel wat bedenken binnen deze setting dus wie weet.
Ik wilde jullie dit in ieder geval even laten lezen. Uiteraard zijn alle tips en zo welkom, dat kan misschien motivatie zijn om hier toch mee door te gaan.

Spoiler


Ik ben nog niet echt tevreden over die e-mail trouwens, hij is misschien een beetje te erg over the top.

Laatst gewijzigd op 19-11-2009 om 19:19.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2009, 12:51
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Geen reacties?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 17:16
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Voor hoge bedragen wordt je naar de overkant gereden. --> word! En comfortabelheid is volgens mij geen woord, het is gewoon comfort.

Ik vind het grappig, maar erg onrealistisch. Hoewel je het op zich wel goed motiveert, lijkt het me niet zo logisch dat mensen in een auto rijden terwijl het zo lang duurt, dan kun je toch beter thuis blijven, zodat je nog wat contact hebt met andere mensen? Nu zitten ze allemaal alleen in een auto! En dat mailtje is een beetje gek, je moet uitkijken om 'hip' taalgebruik te gebruiken, dat is namelijk over honderd jaar niet meer zo hip
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 19:17
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Citaat:
Voor hoge bedragen wordt je naar de overkant gereden. --> word! En comfortabelheid is volgens mij geen woord, het is gewoon comfort.

Ik vind het grappig, maar erg onrealistisch. Hoewel je het op zich wel goed motiveert, lijkt het me niet zo logisch dat mensen in een auto rijden terwijl het zo lang duurt, dan kun je toch beter thuis blijven, zodat je nog wat contact hebt met andere mensen? Nu zitten ze allemaal alleen in een auto! En dat mailtje is een beetje gek, je moet uitkijken om 'hip' taalgebruik te gebruiken, dat is namelijk over honderd jaar niet meer zo hip
Ik twijfelde al aan 'comfortabelheid' inderdaad.

En over dat mailtje was ik inderdaad nog niet tevreden.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2009, 13:55
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Zijn er misschien nog meer mensen die commentaar willen leveren?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 21:56
Choking Duck
Avatar van Choking Duck
Choking Duck is offline
Het leest leuk, maar dat is slechts een gevoel.
Je schetst voor mijn gevoel een soort karikatuur van het fileprobleem en de gekke verhalen als maanden vastzitten passen hier wel bij. Kan het concept wel waarderen evenals paradoxale dingen over mensen die geen auto kunnen kopen omdat ze geen vervoer kunnen vinden. Als laatste de franse benaming voor 't rode stoplicht, die vind ik ook goed, naast de prachtige struisvogelpolitieke oplossing.

Wat me wel opvalt is dat het na de eerste witregel, vóór het mailtje, wat chaotisch wordt. Kan niet precies definiëren waar dat van komt.
Maar het idee is leuk.
__________________
Of gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2009, 09:39
Verwijderd
comfortabelheid is een woord ja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Geel
Riantje
15 24-05-2004 17:51
Verhalen & Gedichten Verhaal: de traagheid van het bestaan
Tisch
19 20-05-2004 22:19
De Kantine "Straffe" Verhalen
Sweet Serenity
17 14-08-2003 22:39
Verhalen & Gedichten [verhaal] Tara
Maeglin
3 05-07-2003 10:37
Verhalen & Gedichten waargeberud verhaal
karamba
6 19-12-2002 14:32
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Klotedag
DarkCat
3 05-09-2002 22:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01.