Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2013
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2013, 20:46
Starbucks-
Starbucks- is offline
Óf mijn mede wiskunde A kandidaten huilen mee van dit examen, óf ik ben de enige die 'm echt moeilijk vond?

De lappen tekst hebben mij de das omgedaan, zowat elke vraag (vooral 9 met de bijlage) vergde enorm veel analyse uit de tekst erbij.

Met veel geluk 33 punten, een 4 ongeveer.

Wat vinden jullie?
Advertentie
Oud 22-05-2013, 20:54
Ribbon
Ribbon is offline
Bladzijde 1. 'Okee, dit lukt wel'.
Bladzijde 2. 'Okee, dit lukt wel.'
Bladzijde 3. Beleggen in aandelen. Wat is dit voor naaistreek?

Voor de rest vond ik sommige dingen niet echt duidelijk geformuleerd. Ik heb sommige vragen letterlijk 5 keer over moeten lezen :/
Vraag 9 was gelukkig alleen maar de laagste waarde erin zoeken, dat ging dan nog wel.
Oud 22-05-2013, 20:57
Starbucks-
Starbucks- is offline
Het meest jammer vind ik dat voor wiskunde A elk jaar de N-term onder de 1 is. Vorig jaar was hij 0.6 zag ik
Oud 22-05-2013, 22:07
the economist
the economist is offline
Je begrijpt al niet veel van wiskunde A en statistiek zelf als je denkt dat de N-term vakgerelateerd is.
Als het een gemakkelijk examen is gebleken, is de N-term lager. En vv. Het hangt er dus van af hoe goed er gescoord is.
Oud 22-05-2013, 22:47
Starbucks-
Starbucks- is offline
Oud 23-05-2013, 08:09
Cods
Cods is offline
Ik vond het examen echt heel makkelijk, ik mis 1 puntje, dus de 9 gemiddeld is binnen
Oud 23-05-2013, 11:13
Bloeemm
Bloeemm is offline
Ik vond het examen onwijs lang! Ik heb het niet afgekregen..
Oud 23-05-2013, 18:41
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Ik vond het een aankloot-examen, een beetje omkloten en proberen met getallen, en je kon een antwoord verzinnen. Had liever meer kansrekening/hypothesetoetsing gezien, dat hebben we tenminste in de les gedaan!
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 23-05-2013, 21:18
Starbucks-
Starbucks- is offline
Ik ben opgelucht dat ik niet de enige ben. Ik hoop dat cito inziet dat dit een fikse afstraffing was voor ons. Zelfs één van de strebertjes uit m'n klas die nu een 9.3 staat vond het examen erg vervelend.
Oud 24-05-2013, 13:30
Alaska2
Alaska2 is offline
Citaat:
Ik vond het een aankloot-examen, een beetje omkloten en proberen met getallen, en je kon een antwoord verzinnen. Had liever meer kansrekening/hypothesetoetsing gezien, dat hebben we tenminste in de les gedaan!
Inderdaad ja! 3 jaar lang alleen maar kansrekening geoefend, en wat krijg je op je examen? Maar een paar kansrekening opdrachten!
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40.